Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Baelfire 13 марта 2022, 21:04
Зачислили деньги на карту USD.
25.02 мне было зачислено 6780 и на карту зашло 229,83 USD
28.02 они поменяли эту сумму на 169,5 USD сославшись что на карту зачислилось сразу, а на счет через три дня по новому курсу.
То есть ребята решили что пора поменять курс на 40 ГРН в момент когда мои деньги зашли на счет. Хуже чем в любом левом обменнике.
Спасибо за то, что воруете деньги граждан в такое время!
Ну и судя по отзывам это ваша новая любимая практика.
sanchos123 11 марта 2022, 16:50
Три дні поспіль не можу додзвонитися до колцентру 0800307030.
Пивденный
Ответ банка
12 марта 2022, 9:42
Шановний sanchos123!
Для зв’язку з Центром клієнтської підтримки Акціонерного Банку «Південний» використовуйте альтернативні канали. На офіційному сайті https://bank.com.ua/peremozhemo в нижньому правому кутку скористайтесь чат ботом
( VIBER,Telegram,Messenger) або напишіть листа у особистому кабінеті MYBANK

Дякуємо за звернення!
Andriyatata 3 марта 2022, 16:47
Зняв в Польщі в банкоматі гроші зі своєї картки. Оскільки банкомат видає тільки злоті то була конвертація з гривні, про що був попереджений, плата за конвертацію 200 грн і за зняття готівки 150 грн з кожної тисячі злотих. Не мало але вже як є. Зняв 4000, знімало по курсу 7,54 грн/злотий. На наступний день ще 2000, там крос конвертація через долари, вийшла більша сума за конвертацію, більша сума за зняття і ще й злотий по курсу 11,42 грн. Неочікувано і неприємно, бо курс не був вказаний але це не все. Через 4 дні з мене знімають ще більше 12тис грн тому що поміняли постфактум крос-курс долара з ~28 грн на 40 грн, а потім знову на ~29 грн. В результаті попри свої немалі комісії нагріли ще більш ніж на 17тис грн
Пивденный
Ответ банка
4 марта 2022, 11:08
Доброго дня, дякуємо за звернення!

Якщо валюта суми авторизації не збігається з валютою карткового рахунку, Банк здійснює конвертацію суми авторизації у валюту згідно курс встановленого Міжнародною платіжною системою.
Така ситуація виникає, коли дата здійснення операції відрізняється від дати списання Банком коштів з карткового рахунку. Тобто, при здійснені операції курс може відрізнятися від курсу на день списання коштів Банком. Комісія за конвертацію списується у день списання суми операції за курсом на день списання
Проблема решена
RUSLAN199 16 февраля 2022, 10:04
Обнаружил что с моего счета украли деньги. Никаких переводов или оплат я не осуществлял. Также я не получал никаких смс с кодами подтверждения. НИКОМУ НИКОГДА НЕ ПЕРЕДАВАЛ ДАННЫЕ СВОЕЙ БАНКОВСКОЙ КАРТЫ.ЭТА КАРТА НЕ ПРИВЯЗАНА НИ К ОДНОМУ СЕРВИСУ. Из выписки в майбанк я вижу что деньги были пересланы в Колумбию. Кто дал разрешение на эту транзакцию я не знаю.
Банк разводит руками. Они ничего не знают, и сделать ничего не могут.Посылают в полицию, хотя знают что заявление и так написано и в полицию, и в НБУ.
12 лет работал с этим банком, никогда не было проблем, но как случилась кража, они показали свое истинное лицо и отношение к клиентам с платиновой картой.
Всё что угодно ожидал от банка, но не такого принебрежительного отношения к своей же безопасности и безопасности средств клиентов.
Alexxx7 14 февраля 2022, 14:48
У меня карта Mastercard World от этого банка, пользуюсь недавно, пока всем доволен. Удобно, что можно бесконтактным способом расплачиваться и нет проблем со снятием наличных. Поддержка работает неплохо.
arce 8 февраля 2022, 17:27
Получаю зарплату в этом банке, при оформлении карты, рассказывали, что могу оформить кредит. Сейчас нужны были деньги и обратилась в отделение для оформления кредита. по итогу в кредите отказали, почему? я получаю на вашу карту зарплату, просроченных кредитов нет. Банк разочаровал
Пивденный
Ответ банка
10 февраля 2022, 8:19
Доброго дня!

Для отримання інформації щодо Вашого питання, прохання звернутись з ідентифікаційними документами (паспорт та ІПН) на відділення Акціонерного Банку «Південний» для подання офіційного запиту щодо причин відмови за Вашою кредитною заявкою. Розгляд та прийняття рішень по заявкам на отримання споживчих кредитів здійснюється на підставі чинних ВНД Банку та діючого законодавства України. Строк надання відповіді становить до 30-ти календарних днів.

З повагою, Банк «Південний»
Kseniakr 7 февраля 2022, 14:44
хочу оставить отзыв отзыв о поддержке в чате на сайте банка. уровень самой поддержки на достаточном уровне. но исправьте, чтоб можно было отправлять сообщения более 200 знаков! очень неприятно когда расписываешь подробно свой вопрос, а он оказывается непринят из-за превышения лимита сообщения. или хотя бы сразу предупреждайте об этом чтоб человек сразу мог разбить свой вопрос на части
Пивденный
Ответ банка
8 февраля 2022, 7:53
Доброго дня! Дякуємо за зворотній зв'язок. Для нас дуже важлива Ваша думка. Ваша пропозиція щодо збільшення кількості символів для комунікації в чат-боті Банку передана до відповідального підрозділу та обов'язково буде розглянута при оновленні чат-боту.

З повагою,
Банк «Південний»
chajka111 1 февраля 2022, 19:07
Доброго дня

Звертаю увагу, що на сайті банку Південний є стаття — Безкоштовне поповнення карток банку «Південний» у терміналах EasyPay (https://bank.com.ua/news/bezkoshtovne-popovnennya-kartok-banku-pivdenny-u-terminalah-easypay), згідно якої, карту даного банку можна поповнити БЕЗКОШТОВНО через термінали «Easypay».
Проте, 14.01.2022 моя знайома поповнювала свою карту 548855******9324 через термінал «Easypay», з внесеної суми 5249,99 грн, БУЛА КОМІСІЯ 250грн, як результат на карту було зараховано 4999,99грн.(ІД операції поповнення — 1049595505). 250грн — це якось занадто дорого, ВАМ ТАК НЕ ЗДАЄТЬСЯ, БАНК ПІВДЕННИЙ?
Далі був звінок на колл-центр банку «Південний» в якому працівники банку, повідомили, що терміналів для поповнення карт банку ще не встановлено, а тільки приймаються заявки від клієнтів, щоб вирішити де краще встановити термінали. БАНК ПІВДЕННИЙ, СТАТТЯ ПРО БЕЗКОШТОВНЕ ПОПОВНЕННЯ НА ВАШОМУ САЙТІ ДАТУЄТЬСЯ 04.08.202Ор, СЬОГОДНІ 01.02.2022, АЛЕ ЖОДНОГО ТЕРМІНАЛУ ЗА 1,5 РОКУ НЕ ВСТАНОВЛЕНО, ЗАЯВКИ ЩЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЧИ ЯК? ЯКЩО ЗАЯВКИ ЩЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ, ТО ВИДАЛІТЬ СТАТТЮ З САЙТУ І НЕ ОБМАНЮЙТЕ ЛЮДЕЙ!
Згідно деталей описаних вище, прошу надати роз’яснення:
1)чому на сайті банку «Південний» одна інформація, проте по факту випливають зовсім інші дані?
2)чому такий великий банк, ще не встановив, жодного терміналу в Києві та і в Україні, де можна було б поповнити свою карту без допомоги каси банку?

Буду дуже вдячна за оперативну відповідь на дане звернення!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mavka2 21 января 2022, 17:41
Раніше тут були вигідні депозити, а зараз максимальна ставка — 9,25% на гривневий… навіть не знаю, як інвестувати гроші людям, які не хочуть вкладатися у високоризикові активи. стабільні депозити навіть інфляцію не покривають
Пивденный
Ответ банка
26 января 2022, 8:26
Доброго дня!
Дякуємо за відгук.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
biowi 17 января 2022, 17:08
Покупала в этом банке подарочную монету с тигром. очень красиво выглядит за такие деньги
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olesia2019 14 января 2022, 18:51
В мукачеві банк південний прийняв на роботу яремко оксану, особу, яка незаконно у 2019 році, будучі керівником відділення укргазбанку, незаконно, без відому людей зібрала копії документів осіб та відкрила по ним рахунки, в подальшому примусила людей заднім числом укласти договори.щоб отримати комісію
Після відкриття кримінального провадження та скандалу вона« звільнилась» прихвативши і свою спільницю…
Тому, не раджу зв, язуватись ні з укргазбанком, ні з банком південний
Банк отвратительный, отделение города черноморска худшее из всех, отношение к клиентам негативное, нарушают конституционные права клиентов блокируя счёт З.П. (Единственный источник дохода) без согласия клиента распространяют личную информацию, нарушают условия договора, Отказываются выполнять решения суда о разблокеровке счета!!! Операторы горячей линии игнорируют жалобы!!! КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННОЕ ЗАВЕДЕНИЕ!!!
Пивденный
Ответ банка
10 января 2022, 13:03
Доброго дня.Дякуємо за звернення. Будемо вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію або Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для уточнення деталей
Минфин
Ответ администратора
12 января 2022, 17:36
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 12.01.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Toller1991 5 января 2022, 8:08
Отделение по адресу: Днепр, ул. Княгини Ольги, 2
На работе зп переводят на этот ***банк, при оформление Карты сотрудником-*** было не правильно указано кодовое слово, карту заблокировали т.к. по мнению их службы безопасности 4 перевода до 400 грн, это подозрительное списание, и теперь мне нужно ехать в этот банк потому что в онлайн режиме ничего решить не могут. Самый *** банк.
Пивденный
Ответ банка
5 января 2022, 13:59
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Будемо вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію або Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для уточнення деталей
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anatoliy1995 28 декабря 2021, 13:41
При покупке товара перевёл деньги на счет 4029 6100 3203 0301 в сумме 600 грн. товара не увидел. Данный банк покрывает мошенников и не блокирует их счета.
Пивденный
Ответ банка
30 декабря 2021, 9:03
Доброго дня!

У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів. Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за вашою заявою, – це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом.

З повагою,
Акціонерний банк «Південний»
NataliaGD 22 декабря 2021, 10:20
Отделение по адресу: Харьков, ул. Багалия, 7
но не выданы-виноват банкомат… он же устройство, сотрудники внимательны и желают хорошего дня, срок рассмотрения-от разных телефонов от 45 до 60 дней. карточка зарплатная, виновный банкомат расположен в здании банка, дата 21.12.2021, с наступающим Новым годом!
Пивденный
Ответ банка
23 декабря 2021, 17:20
Шановна Наталія, доброго вечора!

У випадку, якщо відбулось списання коштів при знятті в банкоматі, необхідно подати заявку на спірну транзакцію.
Відповідно до Публічного договору, розгляд заяв про спірну транзакцію становить до 60 календарних днів, у випадку, якщо операцію було здійснено у мережі Банку та до 120 календарних днів, у випадку. Якщо операція була проведена не в мережі Банку.

Дякуємо за звернення!
0678914018 21 декабря 2021, 9:41
Добрый день! Хочу оставить отзыв о некомпетентности сотрудника, отделение банка по адресу: г. Одеса, ул. Бочарова, 6.
Я обратилась с таким вопросом, у матери (лежачая больная, после двух инсультов) закончился срок пенсионной карточки. Доставить её в отделение нет возможности, раньше к нам домой приходил сотрудник и карту перевыпускали.
На моё обращение и просьбу оказать помощь не выслушав, поступили возмутительные нарекания со стороны сотрудника банка, жалобы на личную жизнь (что из-за таких как мы ей приходится ходить по домам), указания чтоб переводили выплаты на почту.
Поэтому, считаю, такие действия сотрудника банка не допустимым в общении с клиентом.
Пивденный
Ответ банка
22 декабря 2021, 9:37
Доброго дня! Акціонерним банком «Південний» на даний момент послуги виїзду на домашню адресу та надання банківських послуг не надається.
Для перевипуску карти Ви маєте можливість звернутися до Центру клієнтської підтримки 0800 30 70 30( дзвінки по території України безкоштовні) або до будь-якого відділення з нотаріальною довіреністю.

Дякуємо за звернення
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zaller88 20 декабря 2021, 16:56
Отделение по адресу: Винница, ул. Соборная, 81, пом. 26
Оформив кредит на 3 роки у цьому банку. Внески роблю своєчасно, ніяких проблем з співробітниками не виникає. Усі привітливі та вічливі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
soho15 16 декабря 2021, 16:18
Загубив картку нещодавно, дуже швидко відповіли та заблокували її. Через деякий час оформив нову у Південному, задоволений сервісом.
Vitaliaaaaaaa 3 декабря 2021, 22:19
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 74
Банк честно выплачивает вознаграждение вкладчикам. В других только на срочный вклад. В одном, известом, так и сказали — вложи деньги, расчитывайся карточкой, за снятие наличными с тебя комиссия. А в другом говорили что не дадим и карточку, снимай наличные в кассе. Ну кажется карточка это должно быть обязательно, иначе и говорить смешно. Будет возможность, хочу вернуться. Только беда с транспортным сообщением. Так что надо дорожить, когда клиент этого банка.
Пивденный
Ответ банка
7 декабря 2021, 19:42
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 07.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Минфин
Ответ администратора
6 декабря 2021, 19:11
Отзыв подтвержден «Минфином» (на 07.12.2021).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
vijuk 22 ноября 2021, 10:02
Я клієнт банку Південний висловлюю щиру і глибоку вдячність начальнику відділення Дейненко Яні Олексіївні та іі шановним колегам — Смолій Анастасіі та Маначинській Олені. В умовах надзвичайно складної для мене ситуації ви спрацювали на 100% оперативно, професійно і злагоджено! Дякую керівництву банку Південний що ви надаєте можливість вашим клієнтам обслуговуватись в найкращих умовах за таким професіоналами і просто надзвичайними людьми, як пані Яна, пані Анастасія і пані Олена.
Пивденный
Ответ банка
9 декабря 2021, 9:09
Доброго дня! Дякуємо за оцінку нашої роботи
Главная / Банки Украины 🏦 / Пивденный 💰 / Отзывы о Банке Пивденный 📝