×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мошенничество с курсом валют
25.02 мне было зачислено 6780 и на карту зашло 229,83 USD
28.02 они поменяли эту сумму на 169,5 USD сославшись что на карту зачислилось сразу, а на счет через три дня по новому курсу.
То есть ребята решили что пора поменять курс на 40 ГРН в момент когда мои деньги зашли на счет. Хуже чем в любом левом обменнике.
Спасибо за то, что воруете деньги граждан в такое время!
Ну и судя по отзывам это ваша новая любимая практика.
Комментарии (2)
Бісить
Для зв’язку з Центром клієнтської підтримки Акціонерного Банку «Південний» використовуйте альтернативні канали. На офіційному сайті https://bank.com.ua/peremozhemo в нижньому правому кутку скористайтесь чат ботом
( VIBER,Telegram,Messenger) або напишіть листа у особистому кабінеті MYBANK
Дякуємо за звернення!
Написать комментарий
Шахрайські дії з курсом валют
Якщо валюта суми авторизації не збігається з валютою карткового рахунку, Банк здійснює конвертацію суми авторизації у валюту згідно курс встановленого Міжнародною платіжною системою.
Така ситуація виникає, коли дата здійснення операції відрізняється від дати списання Банком коштів з карткового рахунку. Тобто, при здійснені операції курс може відрізнятися від курсу на день списання коштів Банком. Комісія за конвертацію списується у день списання суми операції за курсом на день списання
Комментарии (4)
УКРАЛИ ДЕНЬГИ СО СЧЁТА. БАНК НЕ РЕАГИРУЕТ
Банк разводит руками. Они ничего не знают, и сделать ничего не могут.Посылают в полицию, хотя знают что заявление и так написано и в полицию, и в НБУ.
12 лет работал с этим банком, никогда не было проблем, но как случилась кража, они показали свое истинное лицо и отношение к клиентам с платиновой картой.
Всё что угодно ожидал от банка, но не такого принебрежительного отношения к своей же безопасности и безопасности средств клиентов.
Комментарии (1)
Хороший банк
Комментарии (1)
Отказали в кредите
Для отримання інформації щодо Вашого питання, прохання звернутись з ідентифікаційними документами (паспорт та ІПН) на відділення Акціонерного Банку «Південний» для подання офіційного запиту щодо причин відмови за Вашою кредитною заявкою. Розгляд та прийняття рішень по заявкам на отримання споживчих кредитів здійснюється на підставі чинних ВНД Банку та діючого законодавства України. Строк надання відповіді становить до 30-ти календарних днів.
З повагою, Банк «Південний»
Написать комментарий
уберите лимит на знаки в сообщениях чата
З повагою,
Банк «Південний»
Комментарии (1)
Термінали для поповнення карт банку Південний
Звертаю увагу, що на сайті банку Південний є стаття — Безкоштовне поповнення карток банку «Південний» у терміналах EasyPay (https://bank.com.ua/news/bezkoshtovne-popovnennya-kartok-banku-pivdenny-u-terminalah-easypay), згідно якої, карту даного банку можна поповнити БЕЗКОШТОВНО через термінали «Easypay».
Проте, 14.01.2022 моя знайома поповнювала свою карту 548855******9324 через термінал «Easypay», з внесеної суми 5249,99 грн, БУЛА КОМІСІЯ 250грн, як результат на карту було зараховано 4999,99грн.(ІД операції поповнення — 1049595505). 250грн — це якось занадто дорого, ВАМ ТАК НЕ ЗДАЄТЬСЯ, БАНК ПІВДЕННИЙ?
Далі був звінок на колл-центр банку «Південний» в якому працівники банку, повідомили, що терміналів для поповнення карт банку ще не встановлено, а тільки приймаються заявки від клієнтів, щоб вирішити де краще встановити термінали. БАНК ПІВДЕННИЙ, СТАТТЯ ПРО БЕЗКОШТОВНЕ ПОПОВНЕННЯ НА ВАШОМУ САЙТІ ДАТУЄТЬСЯ 04.08.202Ор, СЬОГОДНІ 01.02.2022, АЛЕ ЖОДНОГО ТЕРМІНАЛУ ЗА 1,5 РОКУ НЕ ВСТАНОВЛЕНО, ЗАЯВКИ ЩЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЧИ ЯК? ЯКЩО ЗАЯВКИ ЩЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ, ТО ВИДАЛІТЬ СТАТТЮ З САЙТУ І НЕ ОБМАНЮЙТЕ ЛЮДЕЙ!
Згідно деталей описаних вище, прошу надати роз’яснення:
1)чому на сайті банку «Південний» одна інформація, проте по факту випливають зовсім інші дані?
2)чому такий великий банк, ще не встановив, жодного терміналу в Києві та і в Україні, де можна було б поповнити свою карту без допомоги каси банку?
Буду дуже вдячна за оперативну відповідь на дане звернення!
Написать комментарий
Раніше тут були вигідні депозити
Дякуємо за відгук.
Написать комментарий
Отлично
Комментарии (1)
В мукачеві банк прийняв на роботу яремко оксану
Після відкриття кримінального провадження та скандалу вона« звільнилась» прихвативши і свою спільницю…
Тому, не раджу зв, язуватись ні з укргазбанком, ні з банком південний
Написать комментарий
Не банк, а шарашкина кантора!!!
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Самый ужасный банк!!!
Написать комментарий
Мошенники
У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів. Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за вашою заявою, – це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом.
З повагою,
Акціонерний банк «Південний»
Написать комментарий
деньги списаны с карточки…
У випадку, якщо відбулось списання коштів при знятті в банкоматі, необхідно подати заявку на спірну транзакцію.
Відповідно до Публічного договору, розгляд заяв про спірну транзакцію становить до 60 календарних днів, у випадку, якщо операцію було здійснено у мережі Банку та до 120 календарних днів, у випадку. Якщо операція була проведена не в мережі Банку.
Дякуємо за звернення!
Комментарии (5)
Некомпетентность сотрудника
Я обратилась с таким вопросом, у матери (лежачая больная, после двух инсультов) закончился срок пенсионной карточки. Доставить её в отделение нет возможности, раньше к нам домой приходил сотрудник и карту перевыпускали.
На моё обращение и просьбу оказать помощь не выслушав, поступили возмутительные нарекания со стороны сотрудника банка, жалобы на личную жизнь (что из-за таких как мы ей приходится ходить по домам), указания чтоб переводили выплаты на почту.
Поэтому, считаю, такие действия сотрудника банка не допустимым в общении с клиентом.
Для перевипуску карти Ви маєте можливість звернутися до Центру клієнтської підтримки 0800 30 70 30( дзвінки по території України безкоштовні) або до будь-якого відділення з нотаріальною довіреністю.
Дякуємо за звернення
Комментарии (1)
Оформив кредит в цьому банку
Написать комментарий
Задоволений сервісом
Написать комментарий
Цените его.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Глибоку вдячність всім працівникам відділення в м. Київ, пр-т Степана Бандери, 8, корпус 6-Е
Написать комментарий