Минфин - Курсы валют Украины

Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Saleg 7 ноября 2024, 14:38
Отделение по адресу: Одесса, ул. Преображенская, 67
Положил деньги близкой родственницы на депозит в этот банк. Родственница умерла. Детей нет. Пришёл накануне похорон забрать деньги. Не отдали!!! Блин, в день похорон бегал искал деньги чтобы похоронить человека! Сейчас похороны почти 1000$! Пришлось одалживать.

Это при том, что родственница пол жизни держала у них свои деньги! Вот так носишь им деньги годами, а когда тебя не станет, банку вообще пофиг на тебя.

Но тут другое — их менеджеры вообще ничего не говорят когда приносишь в банк деньги. Узнаёшь о том что это деньги уже не твои только когда что-то происходит.
Родственницу я похоронил, деньги на похороны одолжил (спасибо добрым людям), а забрать деньги, отложеные специально на похороны не могу — банку Пивденный эти деньги нужней!

С ними стрёмно иметь дела! А тем более доверять свои деньги!
Agrainel29 30 октября 2024, 7:39
У відповідь на звернення до банку з проханням відкрити рахунок для зарахування заробітної плати, банк надіслав довідку, що такі рахунки в нього відсутні та стягнув за цю довідку 300 грн.з рахунку. Ось так виконується законодавство «Про звернення громадян» — за гроші. Будьте уважні, коли маєте справу з цим банком!
Сервіс просто жахливий! Картки блокуються самі по собі і самі собі перевидаються. Служба підтримки морозиться тижнями і не може нічого пояснити.
DannyV 28 октября 2024, 19:05
Встановили ліміт на вихідні перекази на 150 тисяч грн. усім клієнтам без винятку.
Звернення до служби підтримки ніяк не допомогло — їм байдуже чи перераховуються кошти на рахунок підтверджених волонтерів чи щомісячні доходи з підтверджених джерел перевищують суму встановленого обмеження.
Служба підтримки повідомила, щоб чекали березня 2025 року.
Георгий Денис 7 октября 2024, 16:58
Отделение по адресу: Николаев, ул. Соборная, 40
Зняв із своєї карти кошти в банкоматі іншого банку. Коли починав співпрацю із цим банком, то казали, що можна знімати в інших банкоматах без комісії. Про зміни не повідомляли. А потім, без моєї згоди з валютної карти були списані кошти за погашення «заборгованності» перед бвнком по гривневому рахунку
yalex 1 октября 2024, 16:48
Отделение по адресу: Одесса, переул. Сабанский, 2
Открыл счет в августе, проход по карте за 2 месяца 110к итого 7 транзакций заблокировали счет, для разрыва договора и перевода на реквизиты другого банка требуют 30% за что? Пользуюсь многими банками такое первый раз вижу. Есть кейсы конкретно по этому банку?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svetamini 1 октября 2024, 9:51
Вітаю, залишу відгук про Банк Південний, як про роботодавця. Працювала у Банку декілька років на посаді Начальник відділу 1-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки.
Можливо відгук, зможе допомогти комусь прийняти зважене рішення, хто буде знаходитися в подібній ситуації в Південному.
На початку 2023р. Банк заявив фахівцям про свої цілі, одна з яких була збереження ключових фахівців (посаду яку займала я-була ключова)
Але, цілі були змінені, та в травні 2023 мій безпосередній керівник Харук Юлія Віталіївна (на той момент Керівник центру клієнтської підтримки) повідомила вкрай неприємну новину, що відділ мій ліквідовують і, відповідно, мені не буде ким управляти тому я повинна піти на повітря. (зверну увагу, що пішла тільки я та мій зам. Всі оператори залишились їх перевели в іншу групу)
Але Харук Юлія за законом не врахувала те, що:
1. Я працювала на посаді біль ніж моя Колега у нас були однакові посадові інструкції (подруга Юлії * класика жанру*)
2. Моя Команда досягала ліпших KPI + я особисто декілька останніх кварталів працювала на 100% KPI
3. Мій керівних знала, що я сама виховую неповнолітню дитину.
+ до того військовий стан і залишитись на вулиці в цей період без стабільного доходу дуже непросто.
Коли на неприємну новину я звернула на це увагу (порушення закону) + до того уточнила чи можу піти працювати на декілька сходинок нижче, а саме оператором, аби не залишатися просто на вулиці
(на той момент у нас як раз тільки — тільки пару днів як працювали нові фахівці)
мій керівних відповіла: «НІ», та відключилась від розмови (розмова була по Skype)
та пішла радитись до керівництва Банку, як і зазвичай
зверну увагу, що в роботі у нас не було непорозумінь.
Через деякий час на зв’язок вийшла Нетребко Олена Анатоліївна — Заступник Голови Правління, яка, ще раз проговорила про ліквідування відділу,
необхідність піти з посади та запропонувала мені 6 окладів + написання заяви на звільнення за власним бажанням, також звернула увагу,
що коли я звільнюся потім можу моніторити вакансії Банку відгукуватися та мене зможуть взяти в інший відділ банку.
В мене був вибір без вибору, не погодивши на 6 окладів + заява за власним, надалі могло бути ще складніше і змусили б написати заяву без додаткових виплат. Я погодилась.
Нажаль, прикро …
продовження історії — мені не дозволили стати просто оператором Центру клієнтської підтримки, аргументуя тим, що для мене не було місця, але відразу почали набирати нових фахівців
В продовж 2023−2024 тобто рік я відгукувалась на вакансії Банку і в один момент HR дала зворотній зв’язок, що мене не візьмуть ні в який відділ, аби я не витрачала час (зрозуміло що є список фахівців, яким зачинено доступ до Банку)
Далі я спробувала влаштуватися в МТБ Банк та Восток, де після співбесіди рекрутери МТБ та Востоку зателефонували у Південний і отримали негативний відгук про мою начебто погану комунікацію з керівництвом,
дуже розумію що Юлія Харук мала бажання щоб я одразу погодилась звільнитися мовчки підписавши заяву і залишивсь на вулиці з дитиною коли все ж такі мала право за законом займати і далі позицію Керівника іншого відділу (гадаю вона сама так би і зробила — одразу пішла мовчки),
Відгуком хочу уточнити у Керівництва Банку, а саме Харук Ю.В та Нетребко Олена Анатоліївни:
1. Навіщо Ви — керівництво Банку, рекомендували відгукуватися на вакансії Банку коли задача у рекрутера Банка відмовляти мені? Чому не повідомили одразу, що не варто повертатися, або просто не давали мені шансу подібного (виглядає, як знущання)
2. Навіщо Ви — керівництво Банку даєте такий поганий зворотній по моїй роботі, коли я працювала на 100% і Ви виплачували мені декілька кварталів підряд 100% премію + нагороджували почесною грамотою за підняття показників Команди до 100% (ви вже сказали мені «до побачення» навіщо псувати моє подальше влаштування на роботу? (навіть через рік, як я пішла)
3. Після звільнення ви знову поділили команду на 2 групи та начали набирати нових фахівців, прошу дати зворотній зв’язок чому відмовили мені стати просто оператором?
3. Ви залишаєтесь зацікавлені, щоб я не змогла працювати в Банківський сфері, яка Ваша ціль саме в подібних діях?
Ви оплатили мені моє звільнення, вдячна за це, але чому настільки несправедливо повелися з вашим на той момент фахівцем, якого нагороджували грамотою *кращій фахівець кварталу* за те, що підняла KPI Команди до 100%.

P.S Начальник- подруга, яка залишилась на посаді відділу 2-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки на той момент, з якою Керівник центру клієнтської підтримки ходила в робочу годину на спорт (то не моя справа, спорт- то круто, але так…) ми займали подібні посади з практично однаковими посадовими інструкціями щодо обслуговування клієнтів, різниця була тільки в тому, що 2-а лінія обслуговує чат, оцінки якого навчитися можна за декілька годин так само, як я самостійно вчилася бути Начальником відділу 1-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки.

Заздалегідь вдячна за відповіді.
Botanikk 25 сентября 2024, 10:14
Останнім часом почали лагати повідомлення по операціям. То приходять, то ні. Звернувся на лінію підтримки, начебто заявку прийняли, але поки тихо…Сподіваюсь питання вирішеться!
cryptobridgeone 17 сентября 2024, 16:40
Отделение по адресу: Львов, ул. Генерала Чупринки, 11
Жахлива установа, яка допомагає шахтарям!

З рахунку у цьому банку були надіслані кошти на розрахунковий рахунок ФОП, в іншому банку, який виявився шахраєм.

По факту шахрайства відкрито кримінальне провадження.

Звернулися в «Банк Південний» аби відкликати цю транзакцію.

Також звернулися в банк «Восток» (там відкрито рахунок шахрая) — вони заблокували його рахунок.

Але наш банк відмовився відізвати транзакцію, бо «ви самі переказали кошти»

Тупіше напевно причини знайти важко.

Будьте обережні, ця «установа» ніколи вам не допоможе і зробить усе, щоб шахраї отримали ваші кошти
57660678 13 августа 2024, 19:41
Продавав їм 2 рази по $100 старого зразка (1996 року та 2006А). Не дивлячись на те, що «ощад» забракував купюру 1996 року (можна знайти відповідний коментар там), «південний» без питань прийняв (отже, держбанк вважає, що валюта в Україні не потрібна і не хоче займатися «старими» купюрами). Чесно кажучи, мені дуже сподобалося. Каси і спеціалісти працюють, в приміщенні комфортно і немає черг.
KuharchukDaruna 6 августа 2024, 12:16
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 21
Я пенсіонер і постійно сплачую комунальні послуги через цей банк. Дуже задоволена роботою працівників, вічливі і завжди нададуть відповідь на всі питання!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Iliah 10 июля 2024, 12:25
Оформила картку для особистих потреб і вже другий тиждень не можу додати її до гугл пей! Представники банку кажуть, що в них все добре і щось не так з моїм телефоном. Але вибачте, картки інших банків в мене додані норм!
Віктор Путяк 2 июля 2024, 9:13
Перевів на реквізити банку південний гроші для оплати товару, але не правильно написав останню цифру кода ЄДРПОУ. Банк не хоче повернути назад мої гроші
Karella2000 17 июня 2024, 14:38
Отделение по адресу: Винница, ул. Соборная, 81, пом. 26
Хочу залишити відгук про цей банк, оскільки вже набридли їхні ліміти на проведення операцій. Вони дуже маленькі як по кількості, так і по сумі. Шановний банк, можливо треба з цим щось робити?
rial123 5 июня 2024, 10:03
Отделение по адресу: Киев, бул. Леси Украинки, 19/16-А
Банк допомагає обкрадати шахраям своїх вкладників, гарячі лінія та служба підтримки не працюють. На скарги і повідомлення про шахраїв не реагують. Банк де я не є клієнтом допомагає більше ніж банк в якому я клієнт і в якому в мене відкритий рахунок і за чийого сприяння мій рахунок обчистили шахраї.
Банк Південний -сервіс нижче 0
Банк Південний — надійність нижче 0
Банка Південний — клієнтоорієнтованість — 1з 10
Банк Південий — безпека на повному 0
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aksenia28 17 мая 2024, 13:20
Знімала кошти з картки цього банку в приватівському банкоматі, кошти не отримала, але з рахунку гроші списались. Відразу зателефонувала на гарячу лінію, але там сказали чекати кілька місяців, начебто Приват має право стільки надавати відповідь. Я не впевнена, що гроші мені взагалі повернуть. Жахливий банк, їм начхати на кошти клієнтів.
MaxAlex1986 17 мая 2024, 0:22
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 226
02.05.2024 Фінансовий моніторинг банку «Південий» заблокував мої рахунки.
У відділенні начальник відділу роздрібного бізнесу повідомила мене, що банк розриває зі мною відносини в односторонньому порядку. Також мене повідомили що всі мої кошти в банку будуть переведені в інший банк (повернення через касу не передбачено), а за переказ з мене будуть стягнуто 30% комісії. ЖОДНИХ ПОЯСНЕНЬ НЕ НАДАЛИ. В мене запросили документи щодо походження коштів та операцій за останні 30 днів.
03.05.2024 я надав повне пояснення щодо походження коштів та руху коштів по рахунках в банку Південний: виписки, довідки ОК-7, та всі необхідні документи у відділенні.
06.05.2024 мені подзвонили з відділення де я надавав документи та повідомили що мені погодили вивід коштів, тобто документи, що я надав повністю покривають запит банку. Також співробітник банку сказала мені, що причина блокування, яку назвав фінансовий моніторинг банку Південний — це те що я нібито отримував кошти від осіб з тимчасово окупованих територій.
Всі транзакції за моїми рахунками я також фіксую в себе в спеціальній програмі, тому я бачу всі транзакції які в мене були. Я точно знаю, що за останні 30 днів отримував кошти від сторонніх осіб лише тричі.
Я зв’язався з усіма людьми, хто платив ці кошти — ніхто з них не перебував та не перебуває на тимчасово окупованих територіях. Також вони надали квитанції по цих трьох транзакціях, які я направив до банку. Всі інші надходження за цей період на мій рахунок в банку «Південний» були з моїх власних рахунків в інших банках, можу довести це виписками.
Я написав email до банку Південий на що отримав відповідь 16.05.2024, де вказано що:

«В процесі аналізу операцій Банком виявлено індикатори підозрілості відповідно до пунктів 4, 11 Додатку 19. пунктів 62, 63 Додатку 20 Положення. Враховуючи зазначене, Банком було прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин…»

Тобто просто загальні слова, а про отримання коштів з ТОТ взагалі не слова, якось дивно. Я переглянув критерії що вказані в положенні НБУ, справедливим є тільки те що в мене великі обороти по картці, однак я можу пояснити кожну транзакцію, адже вони були майже всі з моїх власних карток, просто мені так зручно було мінімізувати комісії за перекази, я можу надати виписки по власним рахункам з інших банків, але Південому байдуже.
Мені вже доводилось проходити фін мон в інших банках і це не викликало складнощів, фін мон вів зі мною діалог, та запитував пояснення та документи, коли я все надавав — всі питання знімались, але банк Південий чомусь без того щоб розібратися вирішив розіврвати відносини та забрати 30% коштів, при тому що в мене там доволі велика сума на депозитах.
У відділенні взагалі нічого не можуть та не хочуть пояснювати.
Хіба це законо? просто сказати — нам здається що ви підозрілий, ми не будемо вас слухати, а просто заберемо у вас 30% ваших коштів???
ketrinsergtim 15 мая 2024, 20:57
Отделение по адресу: Одесса, ул. Преображенская, 67
Была в банке на Преображенской г. Одесса. Обслуживание отвратительное. Девочки менеджеры не компетентны и не грамотны! Кассир сидит с таким лицом, как будто я ей что-то должна. Получала перевод и в документе была допущена ошибка, менеджер неправильно ввела паспортные данные. Пол часа ждала пока исправит. Одним словом ужас. Никогда больше не обращусь в этот банк!!!
Кирилл Левинский 30 апреля 2024, 21:52
Відкрила рахунок з метою придбання валюти онлайн, не було жодної операції. Син-військовослужбовець та його дружина переказали мені гроші в розмірі 50 000 грн. трьома переказами. Банк одразу заблокував рахунок, навіть не встигла придбати валюту.
Kostiantyn Bortnikov 16 апреля 2024, 9:58
Это не банк, а мышеловка. Получил перевод в размере 50.000грн (единственный перевод за месяц) моментально заблокировали счёт и пригласили в отделение. В отделении задали тысячу вопросов о контрагентах, источнике происхождения средств и вопросы касаемые личной жизни. Жду расторжение со стороны банка с грабежом на 30% от суммы. Звонил в нацбанк и уточнял имеет ли АБ «пивденный» удерживать такую комиссию за разрыв договора о сотрудничестве, на что сотрудник нац банка ответил, что регулятор не запрещает взымать такую комиссию, и что банк действует в рамках действующего законодательства.
По иронии судьбы моей матери тоже был сделан перевод в этот же день, ситуация аналогичная, допрос со стороны банка, всё предоставили, но ждём разрыва отношений с дальнейшим грабежом.
В общем не банк, а помойка!
Не вздумайте иметь дело с этим банком, поберегите свои нервы и деньги.
Заголовок поста подписал «мошенники», т.к. при открытии счетов никто не предупреждал что при разрыве отношений с банком они грабят на 30%.
Знал бы о таком подходе, в жизни бы не открыл счета
dnepryanik 22 марта 2024, 21:12
Не відкривайте рахунки в цьому банку. Банк без всяких підстав заблокує ваш рахунок мовчки, видалить картки та потім ще не віддасть гроші в касі, а лише пропонує з 30% штрафом відправити на інший банк.
Главная / Банки Украины 🏦 / Пивденный 💰 / Отзывы о Банке Пивденный 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Банке Пивденный, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.