Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Не отдают деньги
Это при том, что родственница пол жизни держала у них свои деньги! Вот так носишь им деньги годами, а когда тебя не станет, банку вообще пофиг на тебя.
Но тут другое — их менеджеры вообще ничего не говорят когда приносишь в банк деньги. Узнаёшь о том что это деньги уже не твои только когда что-то происходит.
Родственницу я похоронил, деньги на похороны одолжил (спасибо добрым людям), а забрать деньги, отложеные специально на похороны не могу — банку Пивденный эти деньги нужней!
С ними стрёмно иметь дела! А тем более доверять свои деньги!
Написать комментарий
Крадії та шахраї
Сервіс просто жахливий! Картки блокуються самі по собі і самі собі перевидаються. Служба підтримки морозиться тижнями і не може нічого пояснити.
Написать комментарий
Не виконують вимоги НБУ, байдуже на клієнтів
Звернення до служби підтримки ніяк не допомогло — їм байдуже чи перераховуються кошти на рахунок підтверджених волонтерів чи щомісячні доходи з підтверджених джерел перевищують суму встановленого обмеження.
Служба підтримки повідомила, щоб чекали березня 2025 року.
Написать комментарий
Списание средств
Написать комментарий
Отжимают 30%
Комментарии (1)
Банк Південний , як роботодавець
Можливо відгук, зможе допомогти комусь прийняти зважене рішення, хто буде знаходитися в подібній ситуації в Південному.
На початку 2023р. Банк заявив фахівцям про свої цілі, одна з яких була збереження ключових фахівців (посаду яку займала я-була ключова)
Але, цілі були змінені, та в травні 2023 мій безпосередній керівник Харук Юлія Віталіївна (на той момент Керівник центру клієнтської підтримки) повідомила вкрай неприємну новину, що відділ мій ліквідовують і, відповідно, мені не буде ким управляти тому я повинна піти на повітря. (зверну увагу, що пішла тільки я та мій зам. Всі оператори залишились їх перевели в іншу групу)
Але Харук Юлія за законом не врахувала те, що:
1. Я працювала на посаді біль ніж моя Колега у нас були однакові посадові інструкції (подруга Юлії * класика жанру*)
2. Моя Команда досягала ліпших KPI + я особисто декілька останніх кварталів працювала на 100% KPI
3. Мій керівних знала, що я сама виховую неповнолітню дитину.
+ до того військовий стан і залишитись на вулиці в цей період без стабільного доходу дуже непросто.
Коли на неприємну новину я звернула на це увагу (порушення закону) + до того уточнила чи можу піти працювати на декілька сходинок нижче, а саме оператором, аби не залишатися просто на вулиці
(на той момент у нас як раз тільки — тільки пару днів як працювали нові фахівці)
мій керівних відповіла: «НІ», та відключилась від розмови (розмова була по Skype)
та пішла радитись до керівництва Банку, як і зазвичай
зверну увагу, що в роботі у нас не було непорозумінь.
Через деякий час на зв’язок вийшла Нетребко Олена Анатоліївна — Заступник Голови Правління, яка, ще раз проговорила про ліквідування відділу,
необхідність піти з посади та запропонувала мені 6 окладів + написання заяви на звільнення за власним бажанням, також звернула увагу,
що коли я звільнюся потім можу моніторити вакансії Банку відгукуватися та мене зможуть взяти в інший відділ банку.
В мене був вибір без вибору, не погодивши на 6 окладів + заява за власним, надалі могло бути ще складніше і змусили б написати заяву без додаткових виплат. Я погодилась.
Нажаль, прикро …
продовження історії — мені не дозволили стати просто оператором Центру клієнтської підтримки, аргументуя тим, що для мене не було місця, але відразу почали набирати нових фахівців
В продовж 2023−2024 тобто рік я відгукувалась на вакансії Банку і в один момент HR дала зворотній зв’язок, що мене не візьмуть ні в який відділ, аби я не витрачала час (зрозуміло що є список фахівців, яким зачинено доступ до Банку)
Далі я спробувала влаштуватися в МТБ Банк та Восток, де після співбесіди рекрутери МТБ та Востоку зателефонували у Південний і отримали негативний відгук про мою начебто погану комунікацію з керівництвом,
дуже розумію що Юлія Харук мала бажання щоб я одразу погодилась звільнитися мовчки підписавши заяву і залишивсь на вулиці з дитиною коли все ж такі мала право за законом займати і далі позицію Керівника іншого відділу (гадаю вона сама так би і зробила — одразу пішла мовчки),
Відгуком хочу уточнити у Керівництва Банку, а саме Харук Ю.В та Нетребко Олена Анатоліївни:
1. Навіщо Ви — керівництво Банку, рекомендували відгукуватися на вакансії Банку коли задача у рекрутера Банка відмовляти мені? Чому не повідомили одразу, що не варто повертатися, або просто не давали мені шансу подібного (виглядає, як знущання)
2. Навіщо Ви — керівництво Банку даєте такий поганий зворотній по моїй роботі, коли я працювала на 100% і Ви виплачували мені декілька кварталів підряд 100% премію + нагороджували почесною грамотою за підняття показників Команди до 100% (ви вже сказали мені «до побачення» навіщо псувати моє подальше влаштування на роботу? (навіть через рік, як я пішла)
3. Після звільнення ви знову поділили команду на 2 групи та начали набирати нових фахівців, прошу дати зворотній зв’язок чому відмовили мені стати просто оператором?
3. Ви залишаєтесь зацікавлені, щоб я не змогла працювати в Банківський сфері, яка Ваша ціль саме в подібних діях?
Ви оплатили мені моє звільнення, вдячна за це, але чому настільки несправедливо повелися з вашим на той момент фахівцем, якого нагороджували грамотою *кращій фахівець кварталу* за те, що підняла KPI Команди до 100%.
P.S Начальник- подруга, яка залишилась на посаді відділу 2-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки на той момент, з якою Керівник центру клієнтської підтримки ходила в робочу годину на спорт (то не моя справа, спорт- то круто, але так…) ми займали подібні посади з практично однаковими посадовими інструкціями щодо обслуговування клієнтів, різниця була тільки в тому, що 2-а лінія обслуговує чат, оцінки якого навчитися можна за декілька годин так само, як я самостійно вчилася бути Начальником відділу 1-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки.
Заздалегідь вдячна за відповіді.
Написать комментарий
Проблема з повідомленнями по операціях з карткою
Написать комментарий
Жахлива установа, яка допомагає шахтарям!
З рахунку у цьому банку були надіслані кошти на розрахунковий рахунок ФОП, в іншому банку, який виявився шахраєм.
По факту шахрайства відкрито кримінальне провадження.
Звернулися в «Банк Південний» аби відкликати цю транзакцію.
Також звернулися в банк «Восток» (там відкрито рахунок шахрая) — вони заблокували його рахунок.
Але наш банк відмовився відізвати транзакцію, бо «ви самі переказали кошти»
Тупіше напевно причини знайти важко.
Будьте обережні, ця «установа» ніколи вам не допоможе і зробить усе, щоб шахраї отримали ваші кошти
Комментарии (2)
Валютні операції
Комментарии (4)
Чудовий персонал та сервіс
Написать комментарий
Проблеми з додаванням картки до гугл пей
Комментарии (1)
Повернення грошей.
Написать комментарий
Маленькі ліміти на перекази по карткам
Написать комментарий
Банк шахрай, обкрадає своїх вкладників.
Банк Південний -сервіс нижче 0
Банк Південний — надійність нижче 0
Банка Південний — клієнтоорієнтованість — 1з 10
Банк Південий — безпека на повному 0
Комментарии (1)
зникли кошти
Комментарии (1)
Банк заблокував рахунок, хочуть стягнути 30% від депозитів, ніяких пояснень слухати не хочу
У відділенні начальник відділу роздрібного бізнесу повідомила мене, що банк розриває зі мною відносини в односторонньому порядку. Також мене повідомили що всі мої кошти в банку будуть переведені в інший банк (повернення через касу не передбачено), а за переказ з мене будуть стягнуто 30% комісії. ЖОДНИХ ПОЯСНЕНЬ НЕ НАДАЛИ. В мене запросили документи щодо походження коштів та операцій за останні 30 днів.
03.05.2024 я надав повне пояснення щодо походження коштів та руху коштів по рахунках в банку Південний: виписки, довідки ОК-7, та всі необхідні документи у відділенні.
06.05.2024 мені подзвонили з відділення де я надавав документи та повідомили що мені погодили вивід коштів, тобто документи, що я надав повністю покривають запит банку. Також співробітник банку сказала мені, що причина блокування, яку назвав фінансовий моніторинг банку Південний — це те що я нібито отримував кошти від осіб з тимчасово окупованих територій.
Всі транзакції за моїми рахунками я також фіксую в себе в спеціальній програмі, тому я бачу всі транзакції які в мене були. Я точно знаю, що за останні 30 днів отримував кошти від сторонніх осіб лише тричі.
Я зв’язався з усіма людьми, хто платив ці кошти — ніхто з них не перебував та не перебуває на тимчасово окупованих територіях. Також вони надали квитанції по цих трьох транзакціях, які я направив до банку. Всі інші надходження за цей період на мій рахунок в банку «Південний» були з моїх власних рахунків в інших банках, можу довести це виписками.
Я написав email до банку Південий на що отримав відповідь 16.05.2024, де вказано що:
«В процесі аналізу операцій Банком виявлено індикатори підозрілості відповідно до пунктів 4, 11 Додатку 19. пунктів 62, 63 Додатку 20 Положення. Враховуючи зазначене, Банком було прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин…»
Тобто просто загальні слова, а про отримання коштів з ТОТ взагалі не слова, якось дивно. Я переглянув критерії що вказані в положенні НБУ, справедливим є тільки те що в мене великі обороти по картці, однак я можу пояснити кожну транзакцію, адже вони були майже всі з моїх власних карток, просто мені так зручно було мінімізувати комісії за перекази, я можу надати виписки по власним рахункам з інших банків, але Південому байдуже.
Мені вже доводилось проходити фін мон в інших банках і це не викликало складнощів, фін мон вів зі мною діалог, та запитував пояснення та документи, коли я все надавав — всі питання знімались, але банк Південий чомусь без того щоб розібратися вирішив розіврвати відносини та забрати 30% коштів, при тому що в мене там доволі велика сума на депозитах.
У відділенні взагалі нічого не можуть та не хочуть пояснювати.
Хіба це законо? просто сказати — нам здається що ви підозрілий, ми не будемо вас слухати, а просто заберемо у вас 30% ваших коштів???
Комментарии (2)
Ужасный банк г. Одесса на Преображенской
Написать комментарий
Блокування рахунку
Комментарии (1)
Мошенники
По иронии судьбы моей матери тоже был сделан перевод в этот же день, ситуация аналогичная, допрос со стороны банка, всё предоставили, но ждём разрыва отношений с дальнейшим грабежом.
В общем не банк, а помойка!
Не вздумайте иметь дело с этим банком, поберегите свои нервы и деньги.
Заголовок поста подписал «мошенники», т.к. при открытии счетов никто не предупреждал что при разрыве отношений с банком они грабят на 30%.
Знал бы о таком подходе, в жизни бы не открыл счета
Комментарии (4)
Не відкривайте рахунки в цьому банку
Комментарии (1)