ОТП Банк: Львов, пр. В.Черновола, 59

Адрес:
Львов, пр. В.Черновола, 59
Телефон:
(032) 234-91-25, (032) 234-91-26
Время работы:
09:00 - 18:00 (Пн - Пт)
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться. Регистрация занимает около 30 секунд.
без оценки
16 сентября 2017, 0:57
Одна із дальних родичів взяла кредит на телефон. З якоїсь причини не оплачує. Вказала мене як контактне лице. Саме цікаво що банк не робить перевірку контактних лиць. Тепер співробітники банку ( а саме жіночка, яку я попросив представитись, а вона відмовилась) позвонила та почала вимагати гроші, кажучи мені «Ви найшли деньги??? У вас били целиє вихадниє дні!!!» Коли я почав казати що я не є клієнтом банку і нічого виплачувати не буду данна жіночка почала мені погрожувати СБУ та поліцією. Вона мабудь не очікувала що нашу розмову я записував. І так декілька раз телефонувала. Дальше найцікавіше. Працівник банку Юрий Филатов ( його персону підтвердив Начальник Виїздної Групи) в фейсбуці почав погрожувати мені що моя фотографія буде розклеєна по всьому Львову з різними цікавими написами. Після чого цей Юра зацепив мою маму, яка взагалі не являється не клієнтом банку не контактним лицем, вимагаючи 21000 грн, хоча начальник виїздної групи назвав суму 2000 грн. Сьогодні зателефонував начальник виїздної групи та коли я йому сказав що данні дії банку передбачають статтю 189 Кримінального кодексу України він почав мене залякувати що мої дії також передбачаються статтею 190 Кримінального кодексу України, а саме шахрайство. Яке шахрайство, якщо я не є клієнтом банку і ніколи не був ним. Данна розмова також була записана. Всі записи в фейсбуці заскріншотили. Деякі розмови чули свідки, не родичі. Данний банк найгірший банк з найгіршими працівниками. Завтра буде складенна заява на данний банк, так як назбиралось немало доказів та свідків. Так само це повідомлення буде розміщенно на всіх інформаційних сайтах України та у соцмережах. Також буде подано на телебачення на одну дуже цікаву програму, де вже зацікавились. Нехай люди знають шахраїв.
Комментарии (7)
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
18 сентября 2017, 11:02
Добрый день.
Для предоставления ответа и проведения анализа сложившейся ситуации, могу ли я Вас попросить направить Ваш запрос на электронный адрес банка (просто скопируйте) Call.Operator@otpbank.com.ua указав номер телефона на который поступают звонки.
Заранее спасибо.
Хорошего Вам дня.
1
31 июля 2017, 12:30
Не рекомендую ихние карты:
1. На кредитную карту дают только лимит не больше 10% от месячной зарплаты. Какой смысл в такой карте? Дозвонится до отделения почти невозможно. Неделю пытался подать заявку на увеличение лимита по карте.
2. Банкомат что есть рядом, выдаёт переодически при снятии технические ошибки, необходимую сумму с зарплатной карты снять невозможно.
3. Банкоматов мало, в «чужих» ограничения по карточкам OTP — 1000грн. в сутки.
4. Пополнить можно только в отделении (отделений всего 3-и на миллионный город).
5. Банк уязвимый для кибер атак. Не выстоял перед вирусом петей.
6. И многое другое.
Написать комментарий
без оценки
26 июля 2017, 1:14
18.05.2017 була здійснена оплата за комунальні послуги через систему отп смарт, а саме: 508, 00 львівгаз ( іd 214322), 62, 95— львівводканал id 214338. Однак дивним чином кошти були зняті з рахунку 26258011356092, але не зараховані адресату та не повернуті на рахунок Аналогічна ситуація з проплатою від 23.03.17 в сумі 667,30. У звіті рахунку за відповідний період даних операцій, з невідомих причин не відображено. За тиких обставин вважаю, що дії відовідних посадових осіб отп банку є протиправними та такими, що містять ознаки злочинів передбачених ст.191 Кримінального кодексу України. Тому, враховуючи викладене пропоную в термін до 31.07.17 добровільно повернути вкрадені кошти в сумі 1238,26грн. Заявник Гаврушко Соломія Михайлівна клієнтський номер 1356092. У разі невиконання даної вимоги, спір буде вирішений у встановленому законом порядку зі всіма відповідними правовими наслідками.
Комментарии (9)
1
26 июня 2017, 15:35
Открывал счет живя в Ужгороде. Теперь живу во Львове. Истек срок моей платежной карты, новая пришла зарание на отделение в г. Ужгород, в котором я ранее обслуживался, об этом я получил уведомление и вроде бы все ОК. Но так как ехать со Львова в Ужгород только ради того чтоб забрать карту мне вовсе не охота, я решил зайти в ближайшее отделение и урегулировать этот вопрос «по месту». Тут и началось. Был в отделении на пр-те Чорновола 09.06, написал бумажку о том, что «прошу прислать карту с одного отделения, на другое» (на то самое в котором писал бумагу). Мне сказал на следующей неделе прийти, можно будет забрать карту. Пришел я 15.06, выстоял в очереди минут 35, начали искать мою карту, а ее оказывается еще нет. Позвонили, выяснили — карта толкьо 13.06 была отправлена. Таким образом потратил почти час времени впустую, чтобы узнать, что банк так и не смог за неделю времени привезти карту. Ок. Пришел на следующей неделе во вторник (было уже 19.06), после долгих поисков вроде выяснили что карта уже во Львове, но на другом отделении, и ее пока не довезли до того самого куда я обращался. Ок, проведя еще час времени впустую опять ушел ни с чем. Но как же было интересно слушать в пятницу (23.06) про то что карта все еще лежит на другом отделении и ее так и не довезли ко мне. Сегодня (26.06) я позвонил в отделение на Чорновола, и мне барышня на том конце провода не смогла внятно объяснить когда же я получу свою карту потому как она точно не знает когда вообще мою карту перевезут с одного отделения на другое внутри одного города (а прошло уже почти 10 дней с того момента, как она лежит во Львове).
Что ж, попробуем в эту пятницу позвонить и узнать что там с моей картой. Хотя я уже и не надеюсь забрать ее раньше осени.
Казалось бы, такая простая операция: отправить готовую карту с одного отделение, в другое, между которыми 260 км пути. Но в Otp банке все настолько через ж*пу делается, что трех недель им скорее всего не хватит на выполнение столь трудного задания.
Комментарии (8)
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
26 июня 2017, 16:40
Добрый день.
В первую очередь, приносим наши извинения за неудобства, с которыми Вы столкнулись в отделении Банка.
Мы хотим урегулировать Ваш вопрос в кратчайшие сроки. Напишите нам, пожалуйста, Ваш контактный номер телефона для предоставления обратной связи.
Спасибо.
без оценки
1 марта 2017, 21:27
Ребята предлагаю заработать 50 грн.

Для этого нужно:

1. Открыть депозит через Минфин

2. Вписать промо-код: XHBP2E4 в поле Промо-код нужно ввести в поле «Промо-код» при оформлении заявки на участие в акции «Бонус к депозиту»:http://minfin.com.ua/deposits/bonus/.

Как получить вознаграждение за промо-код?

Родственнику/другу/знакомому необходимо подтвердить размещение депозита на странице http://minfin.com.ua/deposits/bonus/confirm/. Портал Минфин перечислит вознаграждение за промо-код вместе с бонусом к депозиту.

Вам (владельцу промо-кода) необходимо сообщить порталу Минфин, куда вы хотите получить вознаграждение. Подойдут реквизиты текущего счета в любом банке, номера карты ПриватБанка, или номер мобильного телефона. Портал Минфин перечислит ваше вознаграждение до конца месяца, следующего за подтверждением депозита по вашему промо-коду.

Полные правила использования промо-кодов здесь:

http://minfin.com.ua/deposits/bonus/promocode/
Написать комментарий
1
13 октября 2016, 13:17
Відкрив три місяці тому р/р ФОП все оплатив, запропонували карту погодився, хоча жодного паперу в банку так і не підписав. Вже другий місяць поспіль приходять СМС та листи з погрозами зі сторони банку, щоб я оплатив кредит. Який кредит, котрого я навіть в очі не бачив. Намотали мені на карту котрої я ще й не отримав вже боргу в 360 грн. Жодної операції по рахунку навіть не було та і сам рахунок не знаю, бо банк не видав жодного паперу. Ось текст самого СМС:
Vash borg po karti *9325 rozghliad.na prodazh! Informatsii potrapyt do mizhbank. biuro kredyt.istorii. Terminovo splatit borg na k/r 26257********! 0445938011
Ось така фігня. В листі що надійшов то виявляється у мене не сплачено кредит в цьому банку в сумі 1480 грн. Та погрози про прихід колекторної фірми на мою адресу, роботу, та до сусідів. Добре що ще не почав фінансові операції. Уявляю що приходить людям котрі дійсно щость там взяли. Буду готувати позовну заяву до суду, про порушення банком «Банківської таємниці», «Передавання конфіденційної інформації третім особам», «Надання неправдивої інформації до центру „УБКІ“»
Комментарии (2)
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
13 октября 2016, 16:33
Доброго дня.
Для перевірки та надання інформації прохання відправити Ваш запит (просто скопіюйте) на адресу Call.Operator@otpbank.com.ua Також, прохання уточнити на який номер телефону надходять смс-повідомлення.
Дякуємо.
без оценки
31 августа 2016, 9:35
Працювала цього року у Львові в ОТП Банку кредитним спеціалістом.Плани в них завищені, виконати їх просто нереально.Тому перших три місяці варто розрахоувавати тільки на ставку 1000 грн.І потім також буде нереально заробити більше.Максимум 500-800 грн бонусами.ТОбто в кінцевому результаті виходить 1800 грн.НІколи в житті не йдіть на цю роботу, бо втратите час і натхнення взагалі десь працювати дальше.У Львові на роботу набирає Гарбарук Ольга Володимирівна.Одразу вішає лапшу на вуха про зарплату і так далі.Проблем з магазином буде багато.Продавці не хочуть віддавати кредити ОТП Банку,і дають їх іншим банкам.Працювати потрібно буде більше за норму.Бувало 8 днів без перепочинку з 9 ранку до шостої вечора!
Комментарии (1)
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
21 сентября 2016, 16:47
Доброго дня.
Перед офіційним прийомом на роботу, Ви проходили стажування, після чого, дві сторони приймали рішення про співпрацю. Всі загальні умови праці та майбутній заробіток Ви могли оцінити в період стажування. Умови праці рівні для кожного. Рівень заробітної платні, залежить від роботи і активності співробітника, що так само озвучується на співбесіді.