×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
Невозможно аусоризоваться с картой Ощадбанка в Дие
Комментарии (1)
Наследство
Згідно ст.1058 ЦК, за договором банківського вкладу (депозиту) одна сторона (банк), що прийняла від другої сторони (вкладника) або для неї грошову суму (вклад), що надійшла, зобов'язується виплачувати вкладникові таку суму та проценти на неї або дохід в іншій формі на умовах та в порядку, встановлених договором.
Частиною 3 ст.1060 ЦК передбачено, що за договором банківського строкового вкладу банк зобов’язаний видати вклад та нараховані проценти за цим вкладом із спливом строку, визначеного у договорі банківського вкладу. Повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу.
Таким чином, враховуючи норми ЦК, повернення вкладу вкладнику до спливу строку його повернення, визначеного договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу. Аналогічні норми щодо умов дострокового повернення вкладу передбачені й у Положенні про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами, затвердженому постановою Правління НБУ 03.12.2003 № 516.
У відповідності до ст.608 ЦК, зобов'язання припиняється смертю кредитора, якщо воно є нерозривно пов'язаним з особою кредитора. Оскільки зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу не є таким, що нерозривно пов‘язане з особою кредитора, відсутні підстави щодо його припинення, отже воно продовжує діти до повного його виконання з боку боржника.
Відповідно до ст. 512 ЦК самостійною підставою заміни кредитора в зобов'язанні є правонаступництво.
Об'єкти цивільних прав (одним з яких є майнові права, як-от право вимоги щодо повернення вкладу) можуть вільно відчужуватися або переходити від однієї особи до іншої в порядку правонаступництва чи спадкування або іншим чином, якщо вони не вилучені з цивільного обороту, або не обмежені в обороті, або не є невід'ємними від фізичної чи юридичної особи (ст.178 ЦК).
Таким чином, зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу, не є невід‘ємним від особи кредитора (нерозривно пов‘язаним з ним), тому смерть кредитора (вкладника) не призводить до припинення такого зобов'язання. У разі наявності правонаступників вкладника (тобто спадкоємців, які прийняли спадщину), до таких правонаступників переходять всі права та обов‘язки вкладника, в тому числі за діючими зобов‘язаннями. Таким чином відбувається заміна кредитора у зобов‘язанні та перехід прав вкладника за договором вкладу до його спадкоємця, який прийняв спадщину.
Враховуючи викладене вище, Банк має розглядати спадкоємця вкладника, який прийняв спадщину та має відповідні підтверджуючі документи, як нового кредитора у зобов‘язанні. Банк, як боржник, має виконувати зобов‘язання у строки, передбачені договором банківського вкладу, дотримуючись при цьому вимог закону.
Оскільки приписами закону не передбачено іншого, Банк має повертати вклад спадкоємцю вкладника на загальних підставах, тобто у відповідності до умов повернення, передбачених договором банківського вкладу.
Умовами діючих в АТ «Ощадбанк» договорів строкового банківського вкладу не передбачена можливість повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку.
Таким чином, з огляду на викладене вище, у Банку відсутні правові підстави повертати спадкоємцю вкладнику такий вклад достроково.
Комментарии (7)
работа банкоматов
Написать комментарий
Перевыпуск карты
Почитав тарифы пакета «Зарплатный» на сайте банка, увидел, что можно снять наличные в кассе банка в случае, если карта перевыпущена и ещё не доставлена. Так и быть, попал на 40 гривен, подумал я. Обратился в отделение в Киеве на проспекте Мира, где специалист Кравчук Мария вежливо и мило сказала, что комиссия всё равно будет, на мои возражения — послала на горячую линию. После консультации на горячей линии, где мне подтвердили, что в моём случае, снять можно без комиссии, я снова отправился к Марии за перевыпуском карты, где она, всё-таки заверила, что не смотря на то, что написано в тарифах — мы так уже делали много раз и комиссия всё равно будет.
Спасибо Ощадбанку, что оставили без денег, спасибо что содрали деньги за перевыпуск карты не по моей вине, спасибо что не дали снять деньги в кассе без комиссии, напомню, с карты «зарплатная». Но самое веселое, что снять наличку через POS-терминал в банке можно только через 2−3 банковских дня после перевыпуска карты, а улетаю из Украины я сегодня.
Через месяц забираю карту, снимаю деньги и закрываю счёт. Спасибо за предоставленные неудобства!
Комментарии (1)
Шахрайство в ощадбанке
В листопаді після звернення в банк 11.11.2021 з заявою про дострокове часткове погашення кредиту, 12.11.2021 були списані кошти з рахунку, при цьому за користування кредитом був знят процент в розмірі 91,91%, згідно договору процент складає 56,0% річних. Хотілося зрозуміти коли в банке почнуть чесно виконувати умови договору. Якщо можливо надайте будь ласка консультацію по даному питанню за електронною адресою — ksana3950@gmail.com
Комментарии (1)
Звісно, жахливий банк
На жаль саме такий сумний епіграф я вимушений обрати для опису досвіду своєї співпраці з Ощадбанком.
Цей досвід можна описати в трьох пунктах: некваліфікований персонал, непродуманий онлайн-банкінг та обман (я не юрист, тому не можу стверджувати напевне, чи підпадає мій випадок під визначений епіграф; але якщо читач має таку кваліфікацію — залюбки вислухаю вашу думку).
1. Під час отримання своєї першої картки зіштовхнувся з потребою неодноразового відвідування відділення банку як для отримання картки (що зовсім не актуально для розвинутих банків в Україні), так і, що є найголовнішим, повідомлення номеру свого мобільного працівникам, для можливості працювати з онлайн банкінгом (оскільки під час видачі мені картки у систему був прив’язаний «нульовий» номер, про що працівники не вважали за доречне повідомити мені).
2. Незважаючи на всю незручність, складність та високу вартість використання (порівняння з передовими банками не складе для вас жодних зусиль), користування онлайн-банкінгом забезпечило для мене унікальний сюрприз: для поповнення власного мобільного рахунку (так-так, саме того, прив’язаного номера) власними коштами мені знадобилось близько двох годин. Проблема була у блокуванні картки та застосунку на телефоні, і кожного разу, коли я через наднезручне меню зв’язувався з оператором мені розблоковували одне та блокували інше. Проблему вдалось вирішити з 7го дзвінка.
3. Оскільки перша карта була у платіжній системі «простір» (якою, на жаль, дуже незручно користуватись, але, сподіваюсь, з часом це зникне), мені люб’язно запропонували отримати картку у системі «мастеркард» для того ж рахунку. І оскільки це була моя перша додаткова картка, за її використання НЕ знімається річна комісія. Після першого отримання зарплати, комісія, звісно, була знята. Це питання НЕ вдалося вирішити як неодноразовим спілкуванням з онлайн-підтримкою, так і з працівниками банку. Ба більше: одні казали, що мені повідомили невірну інформацію, і комісія має зніматись, інші розповідали про прикру помилку, яка невдовзі вирішиться. І вже точно нікого не переконувала роздруківка з умовами використання, яку мені роздрукувала менеджер, під час замовлення додаткової картки. Можливо, сказане у відділені Ощадбанку може бути правдою, якщо вам це сказав начальник відділення та завірив нотаріус.
Хочу подякувати за допомогу у поверненні несправедливо знятих коштів дівчині, що займається підтримкою фейсбук-акаунту Ощадбанку. Після мого значно м’якшого коментаря, ніж цей, на офіційній сторінці, вона зі мною зв’язалась, і через декілька тижнів кошти все ж були повернуті (загалом, між нечесним зняттям коштів та їх поверненням пройшло близько двох місяців).
Пройшов рік, і повторилась та ж ситуація. Абсолютно та ж. УВАГА! Працівник банку запевнила, що кошти повернуть за декілька місяців, тільки через те, що я замітив це зняття і звернувся до них. ПІДКРЕСЛЮЮ: будь-яка людина, з якої таким же чином зняли кошти, не отримає їх назад, якщо не повідомить особисто про це працівників банку (ця фраза була підтверджена працівником банку).
Рахунок закрив у той же день, у зв’язку з переходом на чесний, новітній банк, що перебуває на вістрі розвитку банківської сфери у нашій країні. Мої власні кошти на новий рахунок у іншому банку, як виявилось, Ощадбанк перерахувати не має змоги. Пройшло два місяці, і тепер я вимушений коригувати свої плани, щоб взяти оригінал паспорту вдома, в робочий час (так, значна частина людей працює з 9ї по 6ту годину) йти до відділення і зняти ці кошти.
Завіса.
Перепрошуємо, якщо консультація у відділенні щодо списання комісії була некоректною. Ми постійно проводимо заходи щодо навчання працівників та підвищення рівня компетенції. На жаль, подібні випадки неможливо виключити через людський фактор. Самостійно здійснити переказ з вашого рахунку на рахунок в іншому банку відсутня можливість, навіть якщо це повернення комісії. Сподіваємось на розуміння.
Для зручного зв'язку з оператором рекомендуємо клієнтам використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Написать комментарий
Благодарю за внимание, помощь в решении вопроса.
З повагою, команда Ощадбанку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Карта киевлянина
Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону нам в приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Некомпетентные сотрудники
Комментарии (1)
Криворукие бездельники!
Комментарии (3)
Розміщення відділення банку
Також зауважу, що пошук інших приміщень для розміщення відділення АТ «Ощадбанк» в місті Авдіївка Донецької області триває не перший рік!
Ви порушуєте вимоги законодавства у тому числі для доступ людей з обмеженими можливостями (відділення є не доступним для осіб з інвалідністю, осіб які пересуваються за допомогою крісла-колісного до відділення заносять на руках!!!), обмежуєте доступ мешканців до житла та погіршує епідеміологічну ситуацію.
Облаштувати окремий вхід можливо якщо звернутися до органу місцевого самоврядування.
Але краще принести вибачення та залишити все як є!
Варто зазначити, що даний будинок спроектовано за радянських часів, коли діяли інші будівельні норми та правила щодо стандартів входів та сходів, та їх розміри (ширина та висота), що були закладені в ті часи, не відповідають сучасним вимогам будівництва для можливості пристосувати його до вимог інклюзивності. Банком було проведено роботу в частині облаштування вхідної площадки тактильною плиткою, встановлені додаткові перила на сходовому марші та, для зручності клієнтів, на вході в приміщення відділення встановлено кнопку виклику менеджера.
Комментарии (1)
Розміщення відділення банка
Враховуючи вищенаведене, наголошую Вам на необхідність облаштування окремого входу до приміщення відділення АТ «Ощадбанк» у відповідності до Державних будівельних норм.
Комментарии (4)
Мошенники!!!
Комментарии (3)
Разочарование
Перепрошуємо за поведінку працівників, з ними буде проведено додаткове навчання. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Помогите пожалуйста
Написать комментарий
Не можу два місяці отримати картку
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Дия не могу авторизироваться через карточку ощадбанк
Комментарии (33)
Плата за проверку баланса и sms информирование.
Отримувати повідомлення/виписки по здійсненим операціям по рахунку можна на e-mail або за допомогою push-повідомлень, це вже реалізовано. Змінити канал інформування можливо у чат-боті або контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800.
Комментарии (23)
Більше місяця не можу отримати картку киянина.
Комментарии (3)
Есть все банки мира и ОЩАД
2. Пока оформлял социальную заставили взять кредитную (вынудили, обманом менеджер сказала что если я не возьму кредитку мне не дадут социальную карту для льготного проезда)
3. Платное смс информирование, которое можно отключить только прийдя и сказав что ты закрываешь все карты, тогда менеджер расскажет как сделать чтобы оно стало бесплатным, но тут без кредитки никак.
4. Самая долгая в жизни выдача карт.
5. Апогей: Единственный банк планеты где в льготный период начисляют проценты.(могу привести тексты смс и скрины, у меня прямым текстом написано желаете оставаться (подразумевается что я в нём) в льготном периоде и не платить НИКАКИХ %% ЗАПЛАТИТЕ СТОЛЬКО ТО плачу всегда больше, но проценты взимаются. Звоню менеджеру, говорит, а вот вы 4 месяца назад переводили деньги и на этом у вас льготный период заканчивается, так какого… Зачем тогда писать слова льготный период и ,«никаких процентов" если карта за пределами льготного периода, и 4 месяца начисляются проценты.
6. Единственно зачем нужен был этот банк это для богатых, тут депозиты свыше 200000 гарантировало государство, но теперь это не так, да и депозитов у меня нет.
7. Если открыл карту в отделении, а хочешь перевыпустить ее в другом, потому что в том, где ты получал карту изменился график работы и ты не успеваешь после работы, то разочарую, только там где получал, на просьбу закрыть ту и выпустить у вас новую сказали тогда идите и в том отделении закройте…
8. Спасает непродуманность политики банка по многим услугам и неудобное приложение лишь профессионализм и выдержка менеджеров и операторов горячей линии, на которых сваливается этот шквал обращений. И вместо того, чтобы когда говоришь что и как сделать чтобы было нормально и исчезло 90% обращений они защищают то что есть у них. В другом банке говорят мы оформили заявку спасибо за рекомендацию, и как ни странно, реализовывают в некоторых случаях.
9. В остальном банк как банк.
Відповідно до діючих тарифів «Моя кредитка» — це єдина картка з безкоштовним водночас річним обслуговуванням та смс-інформуванням. При цьому її оформлення не є обов'язковим, і закрити її за бажанням можна будь-коли.
Стосовно пільгового періоду варто прояснити наступні моменти:
1. Пільговий період поширюється виключно на операції розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі та Інтернеті. Зняття готівки, перекази — зовсім «інша опера» — на ці операції відсотки починають нараховуватись наступного дня після їх проведення.
2. Після проведення оплати в магазині або Інтернеті відсотки не нараховуються, ви одразу в пільговому періоді. У найближчий день білінгу вам надходить смс-повідомлення із зазначенням суми, яку потрібно сплатити до наступного дня білінгу, щоб залишитись в пільговому періоді. Так, саме залишитись.
Найближчий день білінгу — 27 листопада. Тобто по операціях, що ви виконаєте, скажімо, сьогодні, 27 листопада вам надійде смс-повідомлення із сумою, яку потрібно буде внести до 25 грудня. Відсотки при цьому не будуть нараховуватись від завтра до 25 грудня, за умови внесення обов'язкової суми.
3. Щоб зберегти пільговий періож важливо внести коректну суму, із точністю до копійки та щоб фінансове зараховування відбулось до дня білінгу. Деякі зарахування, особливо якщо вони проводяться через інший банк, можуть тривати декілька робочих днів. Саме тому рекомендуємо вносити платіж на декілька днів раніше.
4. Якщо виникають будь-які питання щодо пільгового періоду, цілодобово можна звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
На даний момент Ощадбанк не є членом ФГВФО, проте навіть після приєднання — вклади гарантовано в безпеці. Стабільна робота банківської установи та прибуткова діяльність протягом п'яти останніх років є вагомим цього підтвердженням. Крім того, держава як власник фінансової установи зобов'язана підтримувати її регулятивний капітал та не допускати неплатоспроможності. Це передбачено ст. 35 та ст. 38 ЗУ «Про банки та банківську діяльність».
Оформити перевипуск картки можна в будь-якому відділенні банку. Зазначте, будь ласка, нам в особисті повідомлення, у якому відділенні вам відмовили, ситуацію перевіримо більш детально.
Ми цінуємо вашу думку та вдячні за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий