×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Постійні, хронічні затримки з пенсією!!!
Нема переваг. Що ти просиш!!!
Комментарии (1)
Не змогли провести платіж на відділенні
Результати: замість сплати платежу за 5 хвилин, рахунок не було сплачено по реквізитам в касі, витрачено часу 24 хвилини + спілкування з касиром + дійти до відділення і назад, витрачені нерви.
Питання до представника банку: Як ви думаєте, чи впливає якість надання послуг на кількість клієнтів баку?
Написать комментарий
Найгидніший банк. Як він може називатися ДЕРЖАВНИМ? посміховисько
Вимагає термінового розгдляду!
05.04.2025 (субота 2 місяці тому назад!!) при спробі зняття пенсії з карти ощадбанку з банкомату Приватбанку сталася відмова: «банкомат не пряцює». (трапляється таке часом), але кошти були списані з рахунку! ошадбанк виявляється фокусник (… про що прийшло повідомлення 06.04…
06,04 нас розважав робот Софійка.окремий витвір мистецтва (і хто таке зробило?
08.04.25 після остаточного переконання, що Софійка разом з консультантами попросту бреше і виявляється проблему неможливо вирішити в телефонному режимі. (про що 2 дні переконливо обіцяли) довелося йти в банк і була написана особисто заява до центр. від-ня ощаду (економіст ЖАННА),
…доречі банк не має пандусу для інвалідв, де б людина в колясці могла б самотужки піднятися до банку! втрьох штовхали візок по якимсь чудернацьким гранітним сходам (проте красиво))) і мабуть купа пенсіонерських грошей витрачено)
Чекати повернення своїх коштів 80-річній пенсіонерці запропонували 45 РОБОЧИХ ДНІВ = 60 календарних… (в ощад операції здійснюються через Аляску? і туди треба дійти пішки., щоб розібратися в порушенні? І чому причина? Зто дозволяє «Державному» банку так знузатись з людей? чи просто банк готує нову вивіску «ЦИРК»?)) і тренується, щоб відповідати вимогам? чи це така спец операція по знищенню українців? Дивно. банк претендує на звання ДЕРЖАВНОГО? Коли у нас змінилася політика держави? Де це зафіксовано?
Добре. Чекаємо 60 днів…
02.06 після нескінченного хамства з боку операторів гарячої лінії … нарешті зясувалося. що заява від 08.04 (електронічна… рівень банку!) десь загубилася…і навіть не розлядалаля, відправлена, але «не дійшла» і звісно ніхто нічого не збирається повертати. тут вам вже не просто цирк, а з фокусами! Внутрішня мережа банку між відділами має чорні дири.ну звісно стільки поверхів. А телефон лише 1 на всіх. і той непрацює. бідненький банк. не може закупити собі хоча б 3 телефони.
А для тоді чого писалась паперова заява? І де вона зберігається? Наскільки пам’ятаю має бути спеціальний сейф, де зберігаються всі заяви і срави клієнтів. чи у ощад свої унікальгни правила безпеки?
Як можна іти у відпустку не перевіривши всі свої незавершені справи?.. Або не передавши їх комусь? (а ви почекайте, плоки Жанна вийде з відпустки, може заява знайдеться." де цікаво? В компьюері? Так немає ж програмістів, нікому увімкнути комп’ютер і пошукати заяву… який безлад…
Відверто на всих клієнтів начхати? А потім приходить смс «чи порадите ви наш банк знайомим?» — та, Нікои в житті!!(((. Навпакти напишу на всіх сайтах: «тікате людоньки…бо тут грабують пенсіонерів, та щей не кажуть „спасибі“, а лише хамлять»
(Гаряча лінія — це особлива пісня… як цих особей взагалі можна допускати до спілкування з людьми? Абсолютно некомпетентні, кричать, дратуються, погрожують, кидають слухавку, коли не знають, що відповісти — просто вимикають звук — може бабці надоїть слухати тишу? І най пристає до сусіда. Для чого взагалі робити видимість гарячої лінії? Наприклад, пропонують телефонувати на один однісінький номер полтавського відділення ощаду — який чомусь стабільно не відповідає. стоїть споруда в 15 поверхів і в ній лише один телефон? Так буває? банк став філіалом Білорусії і ховається від клієнтів? Як це так, що не можна додзвонитися до банку? в жодному банку світу такого хамства і ухилянства немає!!!
Або пропонують спуститися лежачому інваліду з 2-го поверха з балкону на мотузці одразу в візок, раз не має змоги ходити ногами сходами — «це ваші проблеми»…, поясніть мені, буд-ласочка…як таких гнилих раклів можна наймати на роботу? Для чого? По яким критеріям їде відбір на посаду балакуна в кол центрі? Тупість і античуйність? Але я не прошу благодійної допомоги)), чужого мені не потрібно, але не сміти чипаьти моє!!! Я тиждень намагаюся почути елементарну відповідь на елементарне питання.
Для чого брехати, що не приймаються скарги? Коли це прямий обов’язок коллцентру і прописано на кожному сайті ощадбанку… працівники не знають своєї посадової інструкції? Так, якийсь прохідний двір для балагану набрали? А. ну так. забули, що готуємось активно стити цирком.
В решті решт з величезним скрипом скарга була прийнята, подивимось чи буде від повідь. («а, так вам ще й відповідь потрібна» — так! А для чого я подаю скаргу? Мені потрібна відповідь і моя пенсія!!) це так важко зрозуміти? З яким рівнем розумового розвитку набира.ть на цю посаду?
Особливого виховання потребують Руслан 3838, Віта 4644, Аліна 4402…звання «хама року» можно сміливо вручати…
Припустимо на паперовій заяві можна випити каву., а що можна зробити з електронічною заявою? яку спеціально навчений робітник банку набирає в системі і відправляє до наступного відділу в межах банку? — немає в ощад програмістів? таку мізеру зарплату платили, що всі виїхали до Канади?
«Назвіть номер картки, ми перевіремо інформацію.» — «а що ви перервіряє?» — «ну, може коштти приходили.» — «ну. не приходили» — так я цю інформацію бачу і сама. тому і питаю у вас «ДЕ МОЇ ГРОШІ». знову відверта тупість? чи це ганебний натяк, що я забуваю,. обдурюю банк? Гроші прийшли, я їх зняла і хочу ще раз…
Як «один з виходів із цітуації» (цікаво, які ж є ще??) 80-річній пенсіонерці запропоновано написати заяву повторно! (чого, до речі, не зазначили в заяві) і почекати ще 45 РОБОЧИХ (=60 календарних днів)…не має слів… це так банк «примножує свій капітал»? — відверто знущаючись з пенсіонерів?
Отже, я вражаю це страшенним злочином проти людини! І вимагаю термінових пояснень:
— Як можна так нескінченно по-хамські та зневажливо ставитися до клієнта?
— Як літня людина, котра вже фізично не може працювати-підробляти, має жити 4 місяці без пенсії?
-Хто вигадав і на підстаіві чого затвердив регламент розгляду заяв та скарг в терміні 45 РОБОЧИХ днів?
— Яке покарання передбачене регламентов банку за загублення заяви клієнта та не розгляд скарги. (а що цікаво збиралися повідомити пенсіонерці в останній 45-й день розгляду заяви? Чи папери взагалі не реєструються? Канцелярія теж втікла з такого банку?
— чому працівники гарячої ліні відверто брешуть, що не можуть приймати скаргу?
— яке покарання для працівників каллцентру передбачене за брехню? Та хамське ставлення до клієнта?
І ГОЛОВЕ: ВИМАГАЮ НЕГАЙНОГО ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ!
Косиченко Галина Вікторівна, 01.04.1945 р.н.
м. Полтава. вул. Соборності 62, кв. 26
клієнт центрального відділення ощадбанку у м.Полтава
Соборності 63А
Если карта другого банка то это по регламенту 45−120 дней.
Сейчас все делается только через международную платежную систему и это очень долго.
Банк который выпустил карту делает запрос в банк чей банкомат на возврат (чарджбек).
Главное чтобы не было ошибок в заявлении.
ПриватБанк может сказать что с сбоев не выявлено и отказаться вернуть вам деньги
Комментарии (1)
НЕ ВІДДАЮТЬ МОЇ КОШТИ! Повна байдужість та ігнор з боку Ощадбанку!
Моя заява на закриття рахунку була подана лише 12 травня, через три тижні після звернення! І що ви думаєте? Після цього — повна тиша! Жодної відповіді, жодного прогресу. Просто ігнор.
19 травня я був змушений подати офіційну скаргу у відділенні. Я телефоную щодня на гарячу лінію — і що? Ніхто нічого не знає, ніхто не може сказати ні термінів, ні хто відповідальний. Просто розводять руками!
Минув вже більше місяця, а мої власні гроші досі не повернули! Це взагалі законно? Це сервіс? Це якась фінансова установа чи знущання над клієнтами?
Ощадбанк — це дно! Якщо ви цінуєте свої гроші, нерви і час — ніколи не зв’язуйтесь із цим банком!
Комментарии (13)
Ощад банк не для людей!!!
Написать комментарий
Щодо надання довідки про житлові чеки
Вважаю, що ви зробили «максимально все» щоб облегшити перебування військового майже на нулі, бо тепер треба знайти змогу і приїхати, для оформлення нової довіреності, бо довідка робиться 10!!! днів, і відпустки може не вистачити щоб її отримати., та його близьким котрі маючи довіреність не можуть отримати необхідну інформацію (бо це, як сказали БАНКІВСЬКА ТАЄМНИЦЯ)
Комментарии (1)
Обслуговування фізичних осіб
Я отримала консультацію швидко, якісно та чітко. Дякую за чемне відношення та відмінну увагу до своїх клієнтів, та професійність.
Задоволена обслуговуванням на всі 1000 відсотків!!!
Написать комментарий
Не допомогли при авторизації у застосунку
Написать комментарий
Затримують грошову винагороду військовому
Комментарии (4)
Номер карты мошенника
Комментарии (4)
Ні за що не відповідають.
Банк може місяцями залишати людей без грошей через перевірку?!!! Питання: який відсоток банк отримує з прокручених через систему грошей за той час?! Адже гроші залишаються в банку! Це такий спосіб наваритися?! І чому на це не реагує ні СБУ, ні НБУ, ні НКРЕП?! Тобто, банки заробляють, поки люди сидять без своїх навіть мінімальних зарплат?! І це факт, що кожна затримка платежу йде на користь лише банку!
Комментарии (2)
Безпека клієнтів дорівнює нулю!!!
Комментарии (3)
Обслуговування
Дуже дякую 🫡🫡🫡
Написать комментарий
Ужасное отделение и обслуживание.
Комментарии (2)
*** дії
А тепер банк вимагає з мене погашення цих коштів.
Зверталась з цим питанням до НБУ.Але НБУ ухиляється від контрольних функцій за роботою Ощадбанку.Всю відповідальність НБУ покладає на клієнта, а також радить клієнту у випадку порушення його прав звертатися до суду.А де контроль НБУ? Де захист коштів клієнта з боку Ощадбанку?
Банки ідуть на порушення для того щоб виконувати планові показники та отримувати премії знаючи що відповідальності вони нести не будуть.
А НБУ повністю знімає з себе відповідальність та контроль за роботою Ощадбанку.
Комментарии (6)
Заблокували додаток
Комментарии (1)
Инвалид 2группи
Комментарии (2)
Просто жах
Комментарии (3)
Жахливий банк
Ощадбанк — самий жахливий банк, з яким я тільки мав справу. Таке відчуття, що банківська система, по якій він працює створена спеціально аби знущатися з людей. Я являюсь учасником бойових дій і дійсним військовим. Мені треба отримати виплату від військової адміністрації, але вони виплачують гроші тільки на державні банки. Приват одразу відпав, тому вирішив зробити все через ощадбанк. І це була моя помилка. В перший день мені видали реквізити рахунку, але не змогли нічого іншого зробити, оскільки зависала система. Сказали приходьте в понеділок. Я прийшов, зміг зробити собі карту (все робили і обробляли близько двох годин!!!). Я дізнався що в мене на рахунку є кошти, які я не витратив. Вони збиралися як кешбек від сплати за комунальні послуги на підставі убд у минулому, але я про це забув. Ми написали заяву на перерахування цих коштів на основний рахунок, оскільки вони знаходяться на рахунку іншої області 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ Добре, написав, пофоткався, відправив, очікую. Пройшло пару днів — на вашому луганському рахунку є обмеження. Треба написати заяву на зняття обмежень… Добре, прийшов, написали, заразом написали на переказ грошей на основний рахунок. Очікуємо. Пройшов день. Треба написати заяву на зміну паспорту, бо тоді в мене був бумажний паспорт, а зараз пластиковий… Ну серйозно? Підтягнута дія — це нічого? Документи які я подавав при відкритті рахунку знову — теж нічого не значать? Окей. Прийшов, написали заяву про зміну паспорту. Тепер очікую коли цю заяву приймуть, але іншим днем мені тепер треба йти щоб знову заново подавати заявку на перерахування коштів на основний рахунок…
Я все розумію, але в мене немає фізично такої можливості кожен день туди ходити? Що це взагалі за приколи такі??? Є банки, в яких все можна вирішити в електроні, в яких можна все нормально одним або двома днями вирішити. Але ж тут на всілякі дрібниці треба витратити купу часу та емоцій. Я не маю такої можливості та бажання. Дуже дякую. Мій банк, моя країна 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Ні в якому разі не раджу нікому звʼязуватися з ощадбанком, для себе ж дорожче. Не витрачайте свій час та сили. Будь-який інший банк, абсолютно будь-який буде краще ніж це! Всім добра.
Комментарии (2)
ніколи не заводьте гроші в цей банк
Комментарии (1)