×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Картка киянина з посмішкою!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написать комментарий
Співпраця з ВПО
Комментарии (2)
Робота банку
особливо якщо вони стосуються безпеки. Будемо вдячні за деталі — на розгляд якої заяви ви очікували вподовж року. Наперед дякуємо.
Написать комментарий
Считаю, что всему виной человеческий фактор
Просимо вибачення за незручності, з виготовленням карток справді існують затримки. Докладаємо усіх зусиль, або якомога швидше вирішити це питання.
Персоналізація — один із етапів виготовлення картки і це не означає, що картку лише почали виготовляти. Не зовсім доцільно порівнювати виготовлення картки з паспортом, оскільки ситуація напряму залежить від розташувань потужностей виробництва і логістики.
У Харкові ви можете отримати кошти з рахунку, що відкритий в іншій області, та відкрити там новий рахунок з карткою і передати нові реквізити до організації, що проводить виплати. Поки картка виготовляється, зняти готівку можна в будь-якому відділенні банку з паспортом та вашим фінансовим номером телефону.
Комментарии (4)
Не віддасть SWIFT переказ майже місяць!!!
Комментарии (7)
Не перечислилиь средства
Комментарии (1)
Сотню разів пошкодував, що почав співпрацю з цим банком!
19 травня нам розрахункове бюро Польщі (www.slaskie.kas.gov.pl) відправило переказ на картку банку, платіж SWIFT. Відправляли одночасно моїм колегам з різних міст та інших банків. ВСІ отримали ще до 25.05. На сьогодні вже 03.06 НМ ВИПЛАТА ДОСІ НЕ НАДІЙШЛА! Просто НЕМА СЛІВ, ШОК, РОЗЧАРУВАННЯ, НІЯКОГО СЕРВІСУ! Писали на контакт центр банку, ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ!
Просто НІКОЛИ НЕ ПОВТОРЮЙТЕ НАШОЇ ПОМИЛКИ! БУДЕТЕ І БЕЗ ГРОШЕЙ І З ЗІПСОВАНИМИ НЕРВАМИ! ВТРАТИТЕ ЧАС!
Термін переказу залежить не лише від банку-отримувача, він відбувається за участі кореспондентських рахунків декількох банків. Як тільки переказ надійде, він буде відображатися на балансі рахунку.
Особисто їй ЩИРО ДЯКУЄМО!
Комментарии (14)
Выплаты ВПО
Комментарии (7)
Банк 21 століття?!
Комментарии (5)
Потеряла номер телефона зарубежом — банку пофигу, едь обратно в Украину и восстанавливай
Комментарии (4)
Валютный депозит
Моя жена имела валютный депозит в банке. Он закончился месяц назад и упал на валютную карту. Жена выехала заграницу, но мысли постоянно о деньгах. Сейчас трудно прожить на одну только помощь.
Скажите, пожалуйста. Если жена специально вернется в Украину, чтобы получить свой депозит, то его ей отдадут?
В какой валюте — доллар США, как она вносила на счет? Или не стоит ехать и валюту не отдадут с ее валютной карты?
Стосовно зняття готівки — доллари на даний момент можуть видати в межах наявної готівки в касі банку.
Можна зателефонувати до відділення та уточнити наявність готівки, контактні номери є на сайті: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Написать комментарий
Мошенник 4790 7299 3685 6996
Написать комментарий
Неможливо навіть відкрити картку без смс-підтверждення
Я вже все зробив , — і код доступу, і відбиток пальця, але навіть відкрити звичайну картку не можу, бо підтвердження ТАКОЇ операції теж потребує смс підтвердження операції у зонах відсутності мобільного зв’язку! Чи зробіть, наприклад, щоб опція «підтвердження операцій» була можлива через одноразовий пароль у Ощад24 чи там введення пин-коду діючої картки чи ще там щось. Дуже сподіваюсь на позитивне вирішення банком цього питання для багатьох людей!
В старому додатку операції можна підтверджувати за допомогою touch/face ID. Це стосується всіх операцій, в тому числі відкриття картки.
Потрібно в налаштуваннях увімкнути тумблер навпроти пунктів «Використовувати Touch/Face ID» i «Підтверджувати операції».
Якщо раніше ці тумблери активовано не було, то при зміні налаштувань додаток запитає одне смс-повідомлення. Це обов'язковий захід безпеки. Після введення паролю з смс в подальшому всі операції можна буде підтверджувати виключно за допомогою touch/face ID.
В новому додатку одразу при реєстрації можна налаштувати код доступу (тут він дозволяє не лише виконувати вхід, а й підтверджувати операції). Сама реєстрація в додатку здійснюється через підтвердження через фінансовий номер телефону.
Посилання на новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
Комментарии (4)
Пенсионер оставленный без денег
Я оплачиваю его дорогостоящее лечение и рассчитывала на то, что можно часть суммы оплачивать его пенсией.
Несколько дней назад его карту заблокировали. Девушка из колцентра Ощадбанка не дала вразумительный ответ, как нам поступить. Звонили вместе с отцом с его телефона, который определяется, как его номер.
Вопрос в следующем — как восстановить пенсионную карту отца, который ограничен в передвижениях для того, чтобы он получал свои законные деньги?
Для уникнення непорозумінь рекомендуємо все ж уточнити причину блокування картки. Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Комментарии (5)
Продовження дії картки не відбулося, як обіцяв Ощад.
Нещодавно я не змогла скористатись своїми коштами, тому що у моєму особистому кабінеті системи Ощад24/7 картка з терміном дії до 03/22 має статус картки, термін дії якої закінчився та знаходиться у розділі «старі картки», тобто вона не є діючою. Також в особовому кабінеті є неактивна нова картка, яка має статус «картка, що випускається, очікуйте на смс». До речі, цей статус вона має з початку лютого.
Я була впевнена, що моя картка з терміном дії до 03/22 діюча, тому що на сайті Ощадбанку є повідомлення від 02.03.2022 року, яке свідчить наступне: «До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року. Активована можливість здійснення розрахунків усіма картками, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.» Також 14.03.2022 року у мій особистий кабінет системи Ощад24/7 надійшло повідомлення, де є таке: «Ощад продовжив дію карток, термін дії яких завершився, до 1 серпня 2022 року. Продовження терміну дії карток відбувається в автоматичному режимі, для їх пролонгації клієнтам не потрібно звертатися до банку.» Інформації щодо карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року і які не підпадають під пролонгацію до 1 серпня 2022 року на сайті Ощадбанку я не знайшла.
23.05.2022 року я звернулась до Ощаду з проханням продовжити дію картки з терміном дії до 03/22 або активувати нову неактивну картку, що світиться сірим кольором.
26.05.2022 року з величезними труднощами я зателефонувала до гарячої лінії Ощадбанку, але дівчина-оператор мені повідомила, що моя картка з терміном дії до 03/22 закрита і пролонгація карток переселенців неможлива (без назви причин), а нову картку треба отримати особисто у відділенні Ощадбанку, що не відповідає реаліям часу. Також оператор відмовилась активувати нову картку, щоб я могла здійснювать безготівкові операції.
27.05.2022 року на email прийшла відповідь від Ощада (від Чернюка Романа Юрійовича) на моє звернення від 23.05.2022 року, в якому сказано, що для отримання консультації необхідно звернутись на гарячу лінію банку. Коло замкнулося.
Допоможіть, будь ласка, розібратись у цій неприємній для мене ситуації. Для мене життєво важливо користатись своєю пенсією.
https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Відповідно всі картки ВПО, які продовжувались включно до 31 березня, закрито.
Картки ВПО, які закінчуються починаючи з першого квітня, продовжуються до першого серпня автоматично.
Комментарии (5)
Не выдают личные средства!!!
Ещё в 20 числах февраля открыла зарплатный счёт в этом горе-банке на свою голову, до сих пор зарплату не могу получить.
В связи с военным положением, пластиковую карту не успели мне выслать, зарплата начислялась на счёт.
В банке имею два счета: социальный и зарплатный. Отделения банка по нашей области (Херсонской) все закрыты, область в оккупации. Прийти получить новую карту, снять деньги или написать какое-либо заявление некуда, никто не работает. Выехать из области в другой город нет возможности — не выпускают. Остаётся только горячая линия.
После обращения на горячую линию с просьбой, чтобы мои зачисленные средства перевели с зарплатного счета на социальный — ответ был удивительный — это не возможно, вам нужно активировать пластиковую карту в банкомате и установить пин-код.
Вопрос: КАК?
С марта месяца бьюсь головой об стену, чтобы получить свои собственные деньги.
В службе поддержке получаю ответы: как только вы сможете выехать на подконтрольную территорию, деньги вам выдадут.
Что ж за обслуживание такое? Сейчас трудное положение в стране, в нашем оккупированном городе, нас не выпускают, а вы ещё и навстречу своим клиентам пойти не можете?
Вам наверное есть что кушать, вы наверное получаете свою регулярную зарплату, детей у вас наверное маленьких нет и вообще, у вас по ходу и войны за окном нет? Как так можно?
Відділення банку зараз працюють там, де це можливо за поточних умов. Дуже сподіваємося, що ситуація найближчим часом дозволить відкрити всі відділення.
Список працюючих відділень оновлюємо щоранку: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Комментарии (3)
Отказались закрыть депозитный вклад.
Написать комментарий
Украли все деньги на карте
люди бегите с банков …
Комментарии (3)
Издевательство над людьми со стороны Ощадбанка,которого нет не в одном банке мира!
Комментарии (9)
Шахрай!!!
Проведення розслідування щодо шахрайства знаходиться в компетенції правоохоронних органів. Просимо вас звернутися із заявою. Банк, в свою чергу, готовий надати за їх запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий