Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайські дії фахівця відділення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svitlana1209 16 ноября 2022, 19:40
Отделение по адресу: Сумы, ул. Горького, 32
26 жовтня мій батько (1951 р.н.) звернувся до відділення банку (м.Суми, вул.Горького 32) для отримання перевипущеної пенсійної картки. Фахівець відділення при видачі картки зареєструвала мого батька в додатку банку на своєму мобільному телефоні (без його згоди чи бажання). Це вона пояснила як активацію картки (встановлення пін-коду), хоча він хотів встановити пін-коду в касі (як робив це раніше). Далі фахівець запропонувала поповнити мобільний на 100грн. Від цього поповнення мій батько відмовився. Але коли знімав кошти в банкоматі, то виявилось, що на карті не вистачає 100грн. Коли перевірив рахунок на мобільному, там було на 100грн більше.
Шановні представники банку, якими такими нормативними документами керуються Ваші співробітники, коли реєструють клієнтів в особистому кабінеті без їх інформування і згоди, ще й на особистому телефоні? Це дозволено службою безпеки банку? На якій підставі співробітники самостійно приймають рішення про поповнення мобільного телефону клієнта? Також цікавить питання про вартість користування особистим кабінетом. Чи зміниться вартість смс інформування через реєстрацію в додатку (раніше в даному банку була така практика).
Чому співробітники даного банку користуються довірою їх клієнтів, а особливо пенсіонерів?
Ощадбанк
Ответ банка
17 ноября 2022, 10:19
Добрий день. Дозвольте перепросити за завдані незручності. Працівники банку можуть запропонувати клієнту зареєструватися в системі Ощад 24/7, але без згоди клієнта це робити не припустимо. Ми перевіримо ситуацію та проведемо роботу із працівниками відділення в яке звертався Ваш батько для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Також хочемо повідомити що реєстрація в додатку Ощад 24/7 є безкоштовною та смс-інформування при реєстрації автоматично не підключається.

Комментарии - 3

+
0
19036256
19036256
18 ноября 2022, 13:45
#
Svitlana1209,
Вартість користування Ощад24-безкоштовно, вартість СМС не зміниться.Якщо Ваш батько все одно платить за СМС, то чому не користуватися додатком Ощад24 в інтернеті? Допомагайте йому оплачувати комунальні не приходячи до відділення, в додатку Ощад24.Ваш батько не міг переплутати про реєстрацію в додатку на номер телефона співробітника? Вона могла зареєструвати Вашого батька тілки на його номер телефону, а не на свій.Я на пенсії вісім років і всі ці роки користуюся старим додатком Ощад24, оплачую комірні, не приходячи до відділення.Оплата в Ощад 24 -БЕЗ КОМІССІЇ.
+
0
Svitlana1209
Svitlana1209
18 ноября 2022, 15:13
#
Є причини чому батьки не користуються додатком. А за квартиру і так я сплачую. Фахівець зареєструвала не на свій номер, а на своєму пристрої. Чого робити не можна
+
0
19036256
19036256
21 ноября 2022, 2:00
#
Фахівець хотіла допомогти.Але тепер,дійсно,вони будуть дзвонити та питати,чому не користуються Ваші батьки доддатком?А їм дійсно це не потрібно,бо для людей похилого віку це не дуже зручно.Згодна,що не можна так чинити.Я Вас попередила,що тепер вони будуть тероризувати ,щоб хоч раз на місяць користувалися додатком.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Шахрайські дії фахівця відділення