×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Банк -мошенник
Комментарии (1)
Банк послугами якого при можливості раджу не користуватись
Так звані «кредитні канікули» на період війни ввели майже всі банки і 1червня всі разом відмінили. Різниця тільки в тому що одні банки заздалегідь і детально проінформували клієнтів про можливі варіанти погашення кредитів, а Ощадбанк зробив розсилку в якій написали що треба одразу заплатити всі платежі на час кредитних канікул. І не проблема якщо не заплатити ці платежі будуть перенесені на кінець терміну погашення. І нічого для цього робити не треба.
Добре написано, але виконання трохи інше, в день планового платежу вся сума боргу просто лягає як просрочка. Менеджери просто розводять руками, кажуть самі не розуміються чому так, що не треба було платити плановий платіж, щоб борг не нарахувався. Потім починають дзвонити інші співробітники і повідомляти що в тебе просрочка яку треба погасити і на будь-які питання просто кажуть, що вони самі не розуміють як так і що ці рішення приймає керівництво, а вони просто виконавці і нічого не можуть вдіяти.
І це все при тому, що війна не закінчилась в країні. Тому однозначно це мій перший і останній кредит в цьому банку, да і інші продукти банку мене тепер не цікавлять.
Написать комментарий
Не могу совершить перевод средств
Написать комментарий
Доброго дня
Написать комментарий
Блокування кабінету.
Я Галина Ялинна вдова ліквідатора Чорнобильської АЕС. Таке питання. На якій підставі Ощадбанк заблокував мій особистий кабінет, при його створенні? Я до цього моменту не користувалася ним. Але умови змусили мене його зробити в новому додатку, так само як і придбати потрібний телефон, так як звичайний з кнопками не підходить. Гаразд. Проживаю на непідконтрольній території, де немає зв’язку, а іноді Інтернету і світла. При спробі створити пароль пише «невідома помилка під час скидання пароля. Зверніться до Контакт-цетру». Карта ЕПП (які ви «навручали») та інших варіантів зняти з неї — немає можливості. Як мені звернутися без зв’язку? Зателефонувати або приїхати до вас особисто немає можливості, ви це зараз розумієте. Пробувала читаючи відгуки зателефонувати через слухалку з ВПН, йде розмова, але нікого не чути у відповідь. З мікрофоном все в порядку. Я вже думаю, що це все через суму на моєму рахунку, немалу. Видаліть мій особистий кабінет, для ще однієї спроби його створити або вживайте заходів для використання мною МОЇХ особистих коштів в цій ситуації, яку Я особисто не створювала!
Комментарии (1)
Не могу сделать перевод
Написать комментарий
Разглашение информации о клиенте
не было и для просмотра счетов у них оснований нет.
Перевіримо всі деталі ситуації. Пишемо вам в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Чудова та довгоочікувана робота зроблена!
Але Ощадбанк не був бим їм, якщо було б все так просто… Виходить, що банк ввів цю привілегію для обраних та чомусь про це в широкому колі не поспішає ділитися, а людям дуже хочеться їсти іноді та отримати інші потреби, особливо під час війни. Дайте розгорнуту відповідь, будь ласка, чому ця привілегія не для всіх постраждалих українців та чому залежить від номера картки та обласної дирекції, яка випустила цю картку?
Номер картки — частина ідентифікації клієнта, тому його справді потрібно назвати при підключенні паролей у вайбер. Якщо картка на руках, це не викличе додаткових складнощів.
Активація одноразовий паролей у вайбер можлива саме для клієнтів із тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської, Херсонської та Запоріжської областей.
Комментарии (2)
Не можу авторизуватись в Дії
Системних збоїв із авторизацією в Дії на даний момент немає.
Якщо це можливо, просимо уточнити в служби підтримки порталу Дія, в чому причина відхилення авторизації.
Також ви можете перевірити, чи активна банківська картка, за якою ви намагаєтесь авторизуватись, через контакт-центр банку за номером телефону 0800210800.
Написать комментарий
Грабіжницькі умови.
При оплаті в євро на суми 690 євро списали — 823,76 доларів!!!
Для порівняння в Приватбанк при списанні с суми 690 евро списали — 732.78 доларів
ощадбанк банк списав комісію 1,5% — та ще конвертував два рази валюту!!! І моя втрата коштів склала майже 90 ДОЛАРІВ!!!
— курсу валюти на день списання, який може змінюватись та відрізнятись від курсу, на день проведення операції;
https://www.oschadbank.ua/currency-rate
— запиту на списання, який надходить від МПС Visa або Mastercard (саме МПС формує валюту запиту, що надходить до банку).
Комментарии (1)
Кошмар ,а не банк
Чому неможливо додзвонитись до контакт центру через веб дзвінок? Виклик завершено, ніяких пояснень. Гроші на карті, термінали аж в трьох магазинах, Ощад 24.зробити не можу — ще до війни виникла якась помилка з телефоном, яку не вирішило ні звернення до банку, ні дзвінок на гарячу лінію. Тепер ще й через те, що не можу додзвонитись через сайт
Чому немає інших варіантів авторизації?
Чому не працює жоден банкомат?
Окуповані території ви вже списали?
Комментарии (1)
Найгірший банк
Якщо мова йде про оплату через термінал в магазині, то з приводу повернення коштів потрібно звернутись до торгової точки. Банк виконує ту кількість запитів, яка надходить. Відповідно, якщо через термінал надійшов запит на списання два рази, саме торгова точка здійснює повернення останньої суми.
Стосовно соціальної виплати, будемо вдячні вам за детальний опис ситуації. Можете написати тут в коментарях, або в особисті повідомлення. Дякуємо!
Комментарии (4)
Де мої грощі???
31-го травня 2022 року мені був надісланий Swift переказ USD через Wise на мою валютну картку 5167−8031−0068−0003.
Стано на сьогодні, 15-е червня, гроші так і не надійшли на мій рахунок.
Я зв’язалася с працівником банку, яка після довгих перемовин змогла знайти цей переказ і повідомила наступне:
Платіж заморожений, кошти були зараховані на рахунок 3720 в ЦА.
На якій підставі кошти були заморожені працівник банку відповісти не змогла.
Я б хотіла дізнатись, чому кошти були заморожені (на підставі якого закону або поправки) та які подальші інструкції щодо отримання коштів.
До листа додаю форму MT103, яка була надана банком відправником, підтверджуючи наявність даного переказу, та доказуючи, що 1-го червня цього року, гроші покинули банк відправника в США.
Комментарии (7)
Это какой то ужас!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Комментарии (3)
К руководству и ит-шникам
согласно статистике в Херсонской области на начало года было 276 тыс пенсионеров +неизвестное кол-во клиентов + юр лица (объем платежей которых посущественней)
Подытожим: вы совершаете обалденный «кидок», «пользуя» деньги клиентов лишив возможности их пользоваться своими собственными средствами, ссылаясь на военное положение и отсутствие связи, косвенно принуждаете брать «гуманитарку» и потом попытаетесь их обвинить в коллаборационизме???
Ну это так накипелло, а по факту почему ваши менеджеры не могут помогать клиентам? вечная отмазка нету интернета, мы не работаем, нас не пускают в отделение (мне интерсно кто их не пускает?) доступ к сети можно получить у людей которые не безразличны и которые сами заинтересованны.
Внимание вопрос: вы нас слили? или когда-то начнете заботится и о юге УКРАИНЫ?
Комментарии (8)
шахрайські дії працівників банку
Працівник банку перевірив, гроші на картку не надійшли, ми написали заяву. Ми попросили надати записи відеофіксації банкомату, щоб отримати докази поповнення, на що отримали відмову.Потім через 15хв зявилися працівники інкасаційної служби двоє чоловік і почали працювати з банкоматом, на питання чи інкасація зараз проходить відповіли, що інкасація буде по графіку, коли її призначать і вони зайшли собі зняти готівку, а керівниця відділення сказала, що вони інші операції проводять, але хлопці оперативно щось робили саме з цим банкоматом і оперативно підїхали після нашого зверннення до банку про ситуацію.
Ми викликали поліцію, але взяти записи відеоматеріалів вони не стали, пояснивши відсутністю компетенції у органів поліції отримувати такі записи. Керівник відділення замовив інкасацію на ранок, повідомили що після інкасації в головном управлінні відповідальний працівник зробить перевірки залишку і повідомить. Сказали що о 15.00, потім о 17.00 нададуть відповідь, нарешті о 17.50 повідомили, що не має залишку в банкоматі, тому гроші не віддадуть. Ми намагалися звязатися з цим управлінням банку, нам відмовили надати телефонний номер через те що це управління взагалі до 16.45 працює. Враховуючи обставини ми звернулися з заявою до відділку поліції м.Києва. Будемо воювати за свої гроші і далі.
Хочу звернутися до журналістів для надання їм відповідного сюжету про шахрайські дії банківської установи. Керівник установи та працівник поліції завіряли в перший день, що гроші як в коробці і нікуди не дінуться і працівник поліції зауважив, що це державний банк, не має сумнівів, що віддадуть кошти, але виявилось, що шахраї саме у банках і поповнюючи на будь-яку сумму кошти в банкоматі через передбачені та будь-які технічні проблеми вам скажуть. що немає залишків в банкоматі і ви не отримаєте гроші. Зрозуміло що з банкомату 100% тільки працівники банку мають право вилучати гроші і 100% тільки працівники банку скористалися банківською системою та напевно на постійній основі ошукують громадян через технічні помилки чи поповнення більше ніж 50 купюр часто мабуть призводить до збоїв, про що споживачі не знають, а працівники банків наживаються, бо в їх одних руках проводиться вся документація і інкасація, тому кожного разу поповнюючи картку в банкоматі чи терміналі знайте ці гроші ви можете втратити і в нашій країні їх вам точно не повернуть! будемо залучати інші органи як нбу, депутатські запити, журналістів для вирішення цього питання!
Комментарии (3)
Комісія за зняття в банкоматі за кордоном
10% від суми операції може блокуватись на випадок валютних коливань. Таким чином банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту. Після завершення обробки операції, ця сума буде розблокована автоматично (протягом 1-3 днів).
Комментарии (1)
Проблема с выплатой денежного перевода Western Union
I що ще можна з робити у такому випадку?
Комментарии (2)
Жалоба на отношение к клиентам банка
Просимо не сприймати повідомлення про повітряну тривогу як неповагу — це лише прохання пройти до найближчого укриття. Це спричиняє незручності в тому числі й для банку, але на часі саме безпека є пріорітетнішою.
Створюємо всі умови для зручної оплати платежів без відділення. Це ідеальний варіант, оскільки затрачається найменше часу. Якщо потрібно розібратись з оплатою — завжди раді допомогти.
Комментарии (1)
Нет возможности восстановить карту.
Другие банки нашли способ из таких ситуаций, а у вас почему-то проблемы (((
Комментарии (2)