×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
нет валюты на получение в кассе
Киев.
Написать комментарий
Банк не повертає вклад
Шановні, коли повернете вклад?
Комментарии (1)
5167 8032 6273 4879 — мошенники!
Мошенники обокрали на 1200 гривен через сайт OLX, мало того, сказали, что карта вовсе поддельная
Комментарии (3)
Затримка виплати зарплати
Комментарии (3)
Відмовляються видавати гроші, забрані неробочим банкоматом
Комментарии (3)
Один банк одна країна
Комментарии (3)
Некоректна робота касира
Чому я їх не можу отримати?! Чому касира не приймають навіть заявки на отримання моїх коштів?! Чому я не можу отримати свої ж кошти?
Для тих кому хочеться написати про валютні спекуляції скажу, що ситуації в усіх різні й валюта може бути терміново потрібна для різних цілей — купівля авто, нерухомості, оплата лікування.
Комментарии (2)
Шахраї 4790 7299 1344 1911 Симоненко Владислав
Прошу працівників ощадбанку звернути на це увагу та припинити це шахрайство.
Комментарии (3)
Махінації з валютою
Мене звати Владислав, я є вже багато років клієнтом вашого банку, завжди був задоволений робою і тд і тп.
Постійно тримав іноземну валюту на свому валютному рахунку і ніколи з цим не було проблем, але минулого тижня мені потрібно було сняти кошти з мої валютної картки на якій лежать $.Я прийшов у віділення по старі схемі (треба замовити і на наступний день валюта буде), звернувся до касира, а касир мені відповів грубим голосом «Ми валюту не видаєм і замовити в нас не можна !»
Я провів довгу розмову з працівниками даного банку і мені дали зрозуміти, що з валютної карти я не можу зняти свої власні кошти у валюті, а вони мені можуть відати тільки у гривні цю суму …
ЯК ЦЕ РОЗУМІТИ?
В мене є кошти, які зароблені і мені їх не можуть відати …
Що це робиться?
Чому?
По-перше, мені нагрузилась, а по-друге, щей не виконують свої функції.
Як мені зняти свою валюту з картки?
Комментарии (4)
Шахраї. Не виплачують соц. виплати
Комментарии (5)
Некомпетентність і лінь — головні наративи банку
Комментарии (4)
Роблять все, щоб від них переходили в інші банки
Комментарии (3)
списание средств
Комментарии (1)
Шляпа
Також ви можете здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок.
Комментарии (3)
Не работает обмен в приложении.
Комментарии (4)
Ощадбанк — зовсім сумно
Враховуючи військовий стан комісію 300 грн було скасовано, що начебто логічно, адже банк скасував всі зобовязання зі своєї сторони. Але через два місяці правління банку (зі слів оператора) вирішило повернути положення договору, звісно тільки зі сторони віп-клієнта, адже для нього війна закінчилася, а ощадбанк продовжував «воювати» і не поновив жодної із «бонусних програм». Звісно, все це зроблено для моїх інтересів, тільки чомусь ощад забув повідомити про нову угоду клієнта. На прохання закрити такий «вигідний» проект — почув відповідь, що таку операцію можливо зробити тільки в тому відділенні в якому була оформлена картка. Дівчата, хлопчики, чи хто там сидить в правлінні — там у вас, за вікном, літаки літають разом з радіохвилями, ні не чули такого? Чи в Україні цих ощадбанків не лічино. Чому не можна зробити цього в сусідній області? Добре, не питання, їдемо через всю країну з Чернівців в Запоріжжя, для закриття картки. Звертаюсь до «свого» відділення з проханням закрити супер-пупер картку та замовляю звичайну зарплатну картку. Чекаю декілька тижнів, отримую запрошення для одержання картки, та йду до відділення. А ось вам, а не картка. Відділення працює завжди крім суботи та неділі, попасти туди працюючій людині неможливо, чогось мене це вже не дивує, також я звик до розмов з операторами, які щось постійно жують під час спілкування, у вас там голод? Нема питань — замовляємо картку на інше відділення (куди я зможу попасти під час обідньої перерви), вічливі оператори, наїлись напевно, кажуть — потрібно випускати нову картку, мене це також не дивує, звісно превезти зі столиці це ж легше чим з сусіднього відділення, ну там ще коміссія в 40 грн на користь гуртка-правління, здається уже як премія мені, могли б і 400 грн взяти. Погоджуюсь з усим. Видихаю, чекаю нову картку. Але це ощад і він презентує другу серію фільму «аось вам». До виготовлення нової картки ще 8 днів, але активна супер-пупер картка блокується банком, звісно без попередження. Звінок до оператора — і геніальна відповідь допомогти може тільке те відділення в яке я не можу попасти)) фінал. Це не банк — це якесь непорозуміння, яке живе за мій рахунок, і саме прикре — нічого зробити неможливо.
Написать комментарий
Отвратительный сервис
Комментарии (1)
100 грн знімають та інші питання
Перший момент
Сьогодні з районного відділення банку (вул, вулиця Олени Теліги, 35, Київ, 04086) зателефонували і сказали, що моя дружина не користується карткою Ощад. Через це буде зніматися 100 грн. Знімати гроші з рахунку будуть або 1 раз на місяць, або 1 раз за 3 місяці — чіткої відповіді не було, були припущення співробітника банку.
Але дружина користується цією карткою Ощад. Це зарплатна картка банку. Вона отримує гроші щомісяця і знімає все через банкомат. Один раз на місяць з карткою Ощад є одна операція.
На це нам відповіли, що має бути хоча б одна операція через мобільний додаток Ощад 24/7. Інакше з рахунку буде зніматися 100 грн.
На наші додаткові запитання відповідь одна «на сайті все написано, читайте».
У мене теж є картка Ощад. Але я отримував її в іншому районі. Мені жодного разу не дзвонили щодо 100 грн. Я теж отримую пенсію на картку Ощад і один раз на місяць знімаю всі гроші в банкоматі.
Значить це вибірково виконання співробітників банку Ощад.
Другий момент.
Мої батьки. Вони не вміють користуватися мобільним додатком Ощад 24/7. Вони завжди знімають гроші в банкоматі.
Якщо в них відібрати 100 грн. за пенсії у 2000 грн, то це означає, що банк «Ощад» примусово змушує людей голодувати кілька днів? Виходить, що Ощад влаштовує повторний голодомор 30-х років минулого століття (але в менших масштабах).
Третій момент
Коли я відкривав рахунок в Ощад і отримував картку (2 роки тому), то мені сказали, що один раз на місяць має бути хоча б одна операція з карткою. Це зробити розрахунок карткою Ощад на касі в магазині, зробити онлайн покупку, зробити переказ через мобільний додаток Ощад 24/7, тощо.
Зараз у відділенні банку нам сказали, що тільки онлайн-оплата і тільки через мобільний додаток Ощад 24/7 буде вважатися, що ми провели операцію з карткою Ощад. Виходить, що умови постійно змінюються і не на користь клієнтів.
Чому так?
Четвертий момент
Договір Ощад має 210 сторінок. На руки клієнту не видають договір. Усі кажуть, що візьмете на сайті Ощад.
Тут багато запитань. Як я можу на місці оформлення та відкриття рахунку в банку ознайомиться з Договором, якщо 210 сторінок вивчити за короткий термін неможливо?
П’ятий момент
% за операції з моїм рахунком (онлайн-покупка, купівля, переказ). Я самостійно намагався вивчити всі відсотки. Але я так і не зміг. Кількість відсотків за різні послуги/операції поміщаються на 4−6 сторінках формату А4.
Занадто велика кількість. Неможливо простому користувачеві вивчити, де знімаються відсотки за послугу, а де можна зробити безвідсоткову операцію з рахунком.
При відкритті рахунку в банку вивчити Договір і відсоткові умови використання карткою банку неможливо.
Зателефонувати на гарячу лінію Ощад марно. На будь-які запитання вони мені кажуть «на сайті все написано, читайте там». Тоді навіщо існує гаряча лінія?
Питання:
— на якій підставі Ощад зніматиме 100 грн? Цікавить офіційний нормативно-правовий документ, що дозволяє знімати 100 грн з рахунку клієнтів без дозволу і попередження клієнта банку.
— чому постійно змінюються умови банку, щоб підвищити шанси забрати 100 грн з рахунку клієнта? Для батьків це нездійсненна вимога.
— чому різні районні відділення працюють за різними правилами? Дружині дзвонили і попередили щодо 100 грн, а мені не дзвонять.
— чому Договір Ощад має 210 сторінок? Неможливо вивчити Договір за короткий термін. Конституція України має набагато менше сторінок, ніж Договір з банком Ощад.
Ніхто не знає умови договору, навіть співробітники банку. Тепер я розумію, чому мені кажуть «читайте все на сайті Ощад».
— чому дуже багато пунктів зняття відсотків за операції з рахунком (купівля, переказ)? Все заплутано і видно, що це зроблено не для користувачів банку.
Виходить, що Ощад найбільше банківське зло, підтримуване керівниками держави України.
Занадто багато негативних питань…
Одне з них — деяким категоріям пенсіонерів потрібно оформити пенсійний рахунок тільки в Ощадбанку. Чому? Приватбанк теж державний, але закон не змінюють. Значить комусь це вигідно і утискають нас і права іншого банку.
Терпимо, ненавидимо і пишемо скарги.
Комментарии (3)
Вічливий персонал
Написать комментарий
Некваліфікований персонал
Написать комментарий