×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.4 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 42.15 | 42.8 |
Все курсы банка |
Відібрали кошти у пенсіонера
Комментарии (4)
Шахрайське списання коштів.
Чіткго порядка дій оператор не надав. Все списано і все. Як таке могло статися? В шоці від того, що сталося та від допомоги банку.
Комментарии (10)
Ощадбанк думає.
Комментарии (6)
Самий відсталий банк
Написать комментарий
Так себе банк
Відділення банку працюють за різним графіком, тому для отримання послуг ви можете обрати зручне для себе відділення для обслуговування. Також ви завжди можете призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Комментарии (2)
чи варто ставати працівником Ощадбанку?
І тут, у 2020 році головою правління стає товарищ Наумов. І саме з цього часу ми можемо бачити, як все, що роками створював, цеглинка за цеглинкою будував пан Пишний, почало руйнуватися, як картковий будиночок.
До того, як було змінено Голову правління, плани, що встановлювались для співробітників, були зрозумілі, їх було реально виконувати. Кожен розумів, за що він отримає премію, а тому й намагався ті самі плани виконувати.
Зараз це все схоже на якийсь театр абсурду. Співробітникам ставлять шалені плани по страховим продуктам. Давайте дивитися правді в очі: кому з клієнтів потрібні ті страховки від нещасного випадку? Але план виконувати ви зобов’язані, і не тому, що ви, співробітники, за це премію отримаєте (бо ви її не отримаєте), а тому, що за них отримає премію товарищ Клічук та регіональні менеджери.
Кожен розуміє, що будь-який кредит (іпотека, авто, кеш чи кредитка) — то є дохід Банку. Але головна мотивація менеджерів щодо видачі кредиту є не премія, а не отримання звіздюлин від товарища Клічука, який вміє віртуозно принижувати підлеглих, залякувати депреміюванням, а відповідати на незручні питання звик диким вереском, переводячи все в те, що то ти дебіл, а він великий розумник. На кожному селекторі він вимагає чіткі цифри по зустрічах/продзвонах, скільки/коли/на яку суму буде відкрито депозит/видано кредитів, а як не виконає хтось обіцяне — готуйте свої дупки та не розраховуйте на премію, бо товарищ Клічук особисто подбає, щоб вас позбавили премії)
Це ж дуже гарна мотивація для будь-якого співробітника, правда?
Тут ще можна згадати й товарищку Дуброву, яка за свої стилем спілкування з підлеглими нічим не відрізняється від Клічука.
Якщо ці двоє так переймаються за роботу відділень, репутацію банку та виконання планів, то виникає питання: чому замість того, щоб аналізувати роботу та допомагати (бо вони ж так сильно за це переймаються та прям все можливе і неможливе роблять, щоб допомогти підлеглим), вони витрачають купу часу на незрозумілі селектори, де принужують співробітників, імітуючи бурхливу діяльність?
Ще дуже цікавий момент полягає в тому, що плани, які доводять до співробітників і за які їх дуже «люблять» куратори та Клічук, чомусь більші від тих, що встановлює ЦА. Чи не дивно це?
Окремим жахом для новачків будуть… Таємні покупці)
Геніальні товарищи розпустили всіх Агентів якості, які навчали людей, контролювали рівень їх знань, допомагали виговорюватися та зберігати послідовність етапів. А зараз в коуч додали оцінювання суб'єктивною думки таємного покупця, що є одночасно і максимально тупим рішенням, і максимально зручним інструментом для депреміювання одразу всього відділення за не набрані 100%, а також міні-інфарктів у менеджерів/касирів, бо якщо не пройдеш — без вазелина тебя натянут.
Вже не раз згадували тут про Мобільний Ощад, і то є правда. Розробили максимально тупий та незручний додаток, який працює через пінь-колоду, лагає та вилітає. Як ви додумалися запустити в користування клієнтам те, що треба доопрацьовувати ще роками? Майже кожен клієнт ядом плюється на цей додаток, навіть якщо його порівнювати з Ощад24/7, не кажучи вже за банкінги інших банків.
Майбутні співробітники, ви обов’язково будете отримувати кожного місяця лист від Наумова, в якому буде розписано, як чудово Банк працює в такі тяжкі часи! І депозити мільйонами ми залучаємо, і кредити ми величезні видаємо, та і взагалі афігєні такі хлопці та дівчата, молодці, Банк нарощує прибуток, ми афігено рентабельні!.. А потім скорочують фронт-офіс жорстко, залишаючи на все відділеня, наприклад, одного менеджера, який там хіба що здохнути повинен. І всіх клієнтів обслуговувати за 7 етапами продажів (тут ми не забуваємо про Таємних покупців), і кредити видавати, і депозити відкривати, а ще формувати купу звітності, відпрацьовувати шалену кількість кампаній про продзвонам, вести фігову тучу тупих баз, від яких користі, як мертвому припарки. А потім такі, як Вася, будуть цих нещасних менеджерів на селекторах кожного тижня «любити» без вазеліна.
В кінці хотілось би зазначити, що дуже шкода, що Ощадбанк, який створив пан Пишний, знов перетворюється в Сберкассу під керівництвом Наумова.
P. S.: підлеглі Клічука, можете навіть не намагатися обілити цього товарища. По вашим коментарям вже зрозуміло, хто ви і для чого це пишете. Що, у когось там дупки горять від правди, що пишуть ті, хто особисто на собі це все відчули? Так то є карма, нічого більше.
Комментарии (5)
Правління банку
Прямим текстом кажуть, що за «кредит готівкою» ним найбільше платять, тому менеджери мають оформляти даний показник. Діло дійшло до того, що Регіональний менеджер заставляє Менеджера на відділені закривати кредит за свій кошт. Тобто, находив клієнта з яким би домовився, та покривав всі витрати по оформлено кредиту, а потім через декілька днів проводив дострокове погашення. Афера 2022 року в Ощадбанку. Зате регіональні менеджери і Клічук отримає премію. Така ж історія з «Страхуванням» — де більшість планів закриваються власними коштами. Особливо продукт «Здорова Родина» та «Моє здоровя», де просто щорічно йде відкат коштів, так як співробітникам ЗАБОРОНЕНО не закрити свій план. Завжди проводяться тиски, до тих, хто не хоче закривати за свій рахунок. Найбільший аргумент, чому співробітник має закривати план по страхуванню підпольним СК — «Ви за це отримуєте ставку». Хочу відмітити, що СТРАХОВА КОМПАНІЯ виплачує щорічно або в інший термін страхову винагороду керівництву ощадбанку. Виходить, що вище керівництво ощадбанку не зацікавлені в просуванню бренду та дохідності, ГОЛОВНА ЦІЛЬ КЛІЧУКА ТА ІНШИХ — це ПРЕМІЯ. Спираючись на цей факт, закликаю Наумова під контролем Голови НБУ Пишного прийняти відповідні заходи щодо КЛІЧУКА Василя Дмитровича, та провести розслідування по факту тиску з його сторони та регіональних менеджерів. Створюючи фіктивну прибутковість Банку він наживається на преміях. А РЕЗУЛЬТАТ ТО ДЕ? Де прибуток?
Стосовно ж описаного стилю спілкування і вимог самостійного придбання продуктів банку — це, звісно, неприпустимо.
Могли б ви написати нам трохи більше деталей щодо описаних ситуацій в особисті повідомлення?
Комментарии (6)
Про функціонування банкоматів
Комментарии (1)
Доверенность пенсионера
Написать комментарий
Дізнатись номер карти
Комментарии (2)
Овсянникова Оксана Дмитрівна!Приємно,коли є такі працівники в банку!
Написать комментарий
Скарга на роботу відділення Ощадбанку на вул. Хорива
29.06.22 мені зателефонувала Петренко А. і повідомила, що в мене борг по кредиту (мабуть за лютий). Я сказала, що цього не може бути, оскільки на поточному рахунку було 9000 грн (платіж 8950). Менеджерка довго плуталась з поясненнями, потім сказала, що гроші списані на рахунок 6opry тому що я заплатила до 15.06.22, а за час війни умови змінилися. На моє питання, чому вона не повідомила про це під час розмови 08.06.22, вона відповіла, що клієнтів багато, і вона не може слідкувати за усіма, і що я маю або заплатити подвійну суму, або реструктурувати кредит.
Мене не влаштовує жодна з пропозицій, оскільки в кожному випадку я страждаю фінансово, і ця ситуація сталась не з моєї вини.
30.06.22 я прийшла до завідуючого відділення на Хоревій 27, але вона сказала, що нічим не може допомогти, і я або піду на умови банку, або буду боржником, а це погано вплине на мою кредитну історію, і мене весь час будуть турбувати з банку і вимагати оплату 6opry. Зав.відділенням підтвердила, що якщо 6 я внесла кошти на рахунок 15.06.22, то ця ситуація не виникла 6, але вже нічого не зміниш. Я можу звертатись куди завгодно, все одно мої заяви прийдуть на їх відділення.
Прошу розібратись в цій обурливій ситуації, яка паплюжить моє чесне ім'я. Не маючи роботи і утримуючи сина з інвалідністю, з моєї сторони були зроблені всі кроки, щоб в цей важкий період підтримати країну і виконувати свої обов’язки.
Вважаю, що Ощадбанк (чи співробітники відділення) спеціально створили ситуацію, щоб зробити мене боржником.
Маю велику надію на справедливе вирішення цієї проблеми.
Написать комментарий
Приховане списання коштів без відома клієнта
Комментарии (1)
М’яко кажучи, просто жахливо
Неприйняття в касі абсолютно нормальних купюр
Пів дня просто втраченого часу
Написать комментарий
Обман с курсом
Комментарии (2)
Разводила 4790729936350065
Комментарии (2)
Изменить финансовый номер
Очень жалею что в мае перешел с привата на ощад по зарплате. Очень жалею и никому не рекомендую. Ребята, в случае проблемы — это будет реально проблема.
Комментарии (1)
Питання до банку
Комментарии (2)
Кредитна картка
Прошу надати роз’яснення про закриття кредитної лінії.
В примірнику клієнта сказано, що клієнт має право відмовитись від Кредитного договору. Надайте, будь ласка, посилання на процедуру закриття.
Комментарии (2)
З лютого неможливо дізнатися ким і вияснити причину закриття карток, без заяви клієнта
Інший оператор гарячої лінії сказав, що ці рахунки були закриті по причині того, що в чат боті для клієнтів було доступна тестова гілка замовлення цифрової картки.
На відділенні мені відкрили гривневу картку, взяли заяву на зміну номера телефона (хоча номер тел не мінявся), і запевнили, що і ощад 24/7 запрацює. Наразі я не в Києві. Ощад 24/7 не працює. За моїм номером телефону не можуть надати мені консульстацію, оскільки кажуть, що такий номер не закріплений за жодним із клієнтів. І нову пропонують звернутися до Ощадбанку, вже по місцю знаходження.
Сьогодні, об 18:39 зателефонувала начальник відділення ощадбанку за вище вказаною адресою, з приводу моєї скарги. З номера +380442478402. Я сказала їй ситуацію, що мій ощад 24/7 і досі заблокований. Вона відповіла, що це тому що у мене не підключений смс повідомлення Це абсурд. І рекомендувала звернутися на гарячу лінію. Але знову ж таки, на гарячій лінії кажуть, що я звертаюсь з номера, який не закріплений за жодним із клієнтів, але ваш робот-помічник назвав моє ім'я і по-батькові вірно.
Або Ви мені допоможете, або я буду звертатися до комітету прав споживачів та інших компетентних органів, для вирішення цього питання та надання мені чітких відповідей, на питання, хто і чому закрили мої рахунки, без присутнього клієнта у відділенні банку.
всі дані надам в особисті повідомлення.
Комментарии (3)