×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Розрахунок зіпсованими купюрами. Ненадання послуги за яку сплачені кошти
Була дана відповідь що є така послуга і коштує вона 1грн за купюру.
Касиру була передана готівкова валюта на перевірку. В процесі касир відсортував 4 купюри, які були замінені на нові та прийняті касиром як якісні, щоб сума не змінилася. Касир пофасував купюри по 10000 і 5000 і заклеїв стрічкою, де підписався, написав дату та суму. Послуга перевірки була сплачена.
Кошти були забрані.
Після розпечатки коштів було виявлено 4 пописаних і проштампованих купюри і 6 купюр з надривами та потертостями.
Звернувся до цього ж відділення банку з запитанням чи дійсно ці купюри нормальні. Була дана відповідь що ні, такі купюри не приймаються. А щоб прийняти дані купюри з уцінкою, то вони нездатні, бо НБУ відібрав ліцензію в банку на прийом купюр. Мною було задано питання: Навіщо взяли кошти за перевірку та чому їх не перевірили? Відповідь була дана, що недогледіли мабуть і розвели руками що нічого зробити не можуть.
Зателефонував на гарячу лінію, 3 рази повторив свою проблему операторам, бо 2 давали відповідь, що вони не компетентні і що 1 оператор невірно з'єднав нас. Останній оператор сказав, що даної послуги перевірки банкнот в банку неіснує, щоб я звернувся до відділення.
Прошу надати публічну відповідь представників банку, як клієнтам чинити в даній ситуації. Чи тут банк безсилий вирішити свої внутрішні питання і потрібно викликати поліцію та зафіксувати факт розрахунку з клієнтами зіпсованими купюрами та ненадання послуги належної якості, щоб в подальшому звернутися за роз’ясненням ситуації до НБУ?
Комментарии (5)
Ощадбанк обмежив операції по віртуальній картці та доступ до Ощад 24
Комментарии (3)
Помойка, а не банк!
Около 4 часов пыталась выяснить, что делать в этой ситуации — компетентности 0! В чат-боте отвечают, что надо звонить на горячую линию, на горячей линии отвечают «Приезжайте в Украину и получайте новую карту!»
Ощад банк, согласна приехать в Украину ради вас, дорогу-то оплатите туда и обратно???
Дно полное…
Комментарии (5)
Ощадбанк ТВБВ № 10023/034
Комментарии (2)
Затримка пенсії!
Отримую пенсію по втраті годувальника вже рік, прописано що кожного місяця 5 числа!
Все було вчасно раніше!
Але останні три місяця зарахування не раніше 6 і то в ніч на 7!
На підставі чого затримано кошти?
Комментарии (2)
Мошенник ОЛХ
Комментарии (3)
Соціальна допомога дитяча
Комментарии (1)
Практически мошенники
Вот ссылка, но мой предыдущий отзыв: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/308777/
В установленном законодательством Украины порядке банк бал мне полгода назад формальный несодержательный ответ о том, что банку требуется «больше времени чтобы разобраться в ситуации».
Прошло полгода, никакого продолжения со стороны банка не последовало.
Это просто преступники, которые пользуются своим положением на рынке и масштабом огромной организации, которая может не оглядываться на такие мелочи как законодательство и даже просто приличия.
Комментарии (3)
Нав’язування обманом кредитних карток, грубість у спілкуванні з клієнтами, ненадання повної інформації.
Написать комментарий
Найгірший банк, і я гадаю не лише в Україні
Написать комментарий
Ощад чхав на дію та закони
Написать комментарий
Кредитная карта Ощадбанка это ужас какой-то.
3 апреля 2023 г. имела необходимость (знала бы, не вляпывалась в это *** ) перевести на карту другого банка 22000грн. 11 мая 2023 г. полностью вернули деньги, т. е. закрыли кредит. За этот период насчитали проценты два раза, в апреле и мае. Теперь вот 1 июня опять пришло оповещение, что насчитали проценты по кредиту 198.70. За какой-то блин период…
Пользовалась и раньше кредитными картами, других банков, но такой ужасной кредитной карты как карта Ощадбанка я ещё не встречала.
Написать комментарий
Закрили відділення
Комментарии (3)
Списано кошти без мого відома
Комментарии (4)
Низькі стандарти дистанційного обслуговування
Написать комментарий
Подяка за обслуговування
Написать комментарий
Клиент всегда неправ.
Комментарии (1)
Компетентний персонал
Написать комментарий
Подяка за роботу, гарні рекомендації, та найкращі побажання співробітникам
Написать комментарий
3 місяці немає зарахування SWIFT платежу
Хочу поділитись своїм досвідом.
Послугами Ощадбанку користуються батьки. Я відправляв доларовий платіж своєму батькові, це було ще 9 лютого 2023 року. Пройшло 3 місяці, платіж так і не надійшов в Ощадбанк.
До цього я відправляв гроші, по одному й тому ж самому шаблону, на цей самий рахунок, гроші зараховувались на наступний робочий день. А тут після відправки чекаємо декілька днів — грошей немає… чекаємо тиждень — грошей немає. Батько йде у відділення, там кажуть: ми не бачимо платіж, рекомендуємо чекати 2 тижні, потім гроші можуть автоматично повернутись відправнику.
Чекаємо 2 тижні… грошей немає ні у отримувача, ні у відправника.
Звертаюсь до свого банку з проханням повернути гроші назад. Вони мені надали документ (Proof of payment), що підтверджує платіж та рекомендували з ним піти знову в Ощадбанк та шукати гроші там. Документ було надано в Ощадбанк, для того щоб допомогти відслідкувати платіж, але Ощад не взявся за цей пошук, сказали що грошей ніяких не отримували, треба йти знов до відправника.
Я знов пішов до свого банку з проханням повернути гроші, вони просять надати довідки та виписки з банку по рахунку, щоб підтвердити що не було зарахувань. Батько йде за виписками в банк, щоб було на англ мові, виявилось — вони теж платні. В той час коли більшість банків зараз через мобільний додаток може безкоштовно на декількох мовах вам надати виписку по рахунку. Але це вже інша тема.
Заплатили 200 грн за виписку з банку, відправили до банку відправника, вони почали досліджувати та шукати платіж. Напротязі 2х місяців я писав їм листи, скаржився та намагався повернути гроші. Після 2х місяців (а в сумі вже повних 3 місяці) мій банк повідомив, що від них платіж пішов успішно, і від їх банку-кореспонденту платіж теж пішов. На їх стороні грошей нема. Кажуть, що прослідкували платіж та він був призупинений банком-кореспондентом на стороні Ощадбанку.
Ну і як так? 3 місяці, хлопці та дівчата. За цей термін Ощадбанк майже 5 разів мене футболив назад до відправника та казав шукати гроші там, а виявляється що Ощад разом зі своїм банком кореспондентом просто прикарманили гроші собі та й сидять собі мовчки, нікому нічого не кажуть та не намагаються якось розібратись, кому ці гроші треба далі відправляти? Назад відправнику чи все ж таки вперед до отримувача? Як так можна? І що далі, ті гроші там будуть лежати стільки, скільки вам заманеться?
Якщо це ваш банк кореспондент, партнер, посередник, чому на протязі тривалого часу ніхто не повідомив моєму батьку про те, що до нього йде платіж, але він був призупинений по якійсь причині. Гроші зараз просто загублені, та ніхто нічого робити не хоче.
Я знов звертався до ощадбанку, кажу що мій банк (відправник) мені повідомив що гроші на стороні банку-кореспонденту Ощадбанку. На що мені знов кажуть «Якщо б гроші були, вони б були зараховані, а так ми нічого не можемо зробити.» Дуже цікава позиція. Якщо гроші застрягли у вашого банку-партнера, чи не варто б розібратись зі своїм партнером? Чому ви не можете звернутись до них? Всі ж документи були надані.
Далі, мені кажуть, що можна написати заяву про уточнення чи пошук платежу. Але ця процедура платна, 1% від платежу. Це що, знущання чи що? Ви загубили гроші і я ще повинен доплатити, щоб ви пошукали мої гроші? Душе цікаво. А чи багато клієнтів захочуть користуватись Ощадбанком, який просто десь губить гроші клієнтів? А потім ще й не хоче йти на зустріч клієнтам та не хоче їх шукати? А якщо б батько взагалі не знав про цей платіж, як би він здогадався, що хтось йому відправив гроші? Що це за гра у мовчанку. 3 місяці Ощадбанк зі своїм банком кореспондентом не може отримати Свіфт платіж.
Далі. Минулого тижня, 10 травня я відправив тепер вже своїй мамі доларовий платіж. Зазвичай гроші доходили за 1 робочий день. Тут пройшло вже 4 робочі дні, знову загубили гроші?
Зараз важкі часи, йде війна, люди гублять свої роботи, батько вже майже на пенсії. Я відправляю їм допомогу на життя, і вони не можуть дочекатись свої гроші. Будь ласка, прошу допомогти у вирішенні цього питання.
Я дуже не рекомендую відправляти SWIFT перекази на Ощад, бо вони просто мовчки загублять ваші гроші і нічого вам про це не скажуть. Як я можу в майбутньому бути впевнений, що батьки отримають гроші? Кожен раз відправляти гроші та сидіти кусати нігті в очікуванні, що батьки скажуть: «Фух, гроші зараховані» — якось вже не хочеться. Прохання до представників банку, звʼязатись зі мною якнайшвидше, я вже достатньо чекав. Всю необхідну інформацію про платежі я надам додатково.
Гарного дня!
Комментарии (4)