Крадіжки коштів з карток
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Отличный ответ банка: «Для безопасности операции 3 суток блокируются» При этом мошенники обходят это требование и снимают деньги! Видимо, подразумевается безопасность мошенников, а не клиента!
Перша помилка,це після реєстрації три доби не можна нічого зробити,не розумію,як Вам вдалося,кудись дозвонитись?Вам система підказувала ,чекайте,нічого не робіть.І не треба шукати схожесть голосів,Ви в шоці,і ВАм так здається,що схожі.Я знімала кошти в банкоматі іншого банку зранку,а в вечері отримала дзвінок з невідомого номеру 380443645095,шахраї ставлять запис робота,який каже,що треба перевірити мою картку,щоб я чекала зв’язок з оператором,я як раз сиділа в кабінеті Ощад 24,бачу,що моя картка активна,а це *** мені каже,що вона заблокована.Треба запам’ятати,що Ощадбанк ніколи не здвонить з номерів,крім тих,які на сайті.Не знаю,як вони це роблять,але ми з чоловіком блокували ці номери,і більше нам не здвонили.І гроші на місті,для безпеки,я поставили мінімальні ліміти на всі операції,а коли мені потрібно,я змінюю їх.
Перший раз та всі наступні я дзвонив тільки на номер «гарячої» лінії ощадбанку — 0800210800, а от так звані менеджери мені дзвонили з міських київських номерів. Мене це хоч і насторожило, але я подумав, що це така методика. На жаль я з необережності та надмірного хвилювання видалив всі записи в журналі вхідних дзвінків. Потім і в поліції при оформленні відповідної заяви я не зміг їх надати. Думаю, поліція, і ощадбанк можуть можуть отримати відповідні номери, звернувшись до компанії КиївСтар. Моя пропозиція ощадбанку — розмістіть на сайті хоча б невелику інструкцію, бо для правильного користування сервісами не все так очевидно!
Vbnur,нажаль шахраї«идут впереди планеты всей» та придумують нові схеми шахрайств,а всі банки інструкції розміщують всюди в своіх СМС одні і ті ж-«не розголошуватині ні під яким приводом своєї секретної інформації."нікому,ні мамі,ні татові,ні якій службі беспеці.
Если я правильно понял, проблема не в СМС, их содержимое никому не передавалось, да и пришли они, когда денег на счету не стало. Причем снимались деньги в течении 3 суток, когда (по положению Банка) они были блокированы!
Нет, деньги снимались в течении 5 мин, а вот СМС от банка о движении денег пришли практически ровно через сутки, когда денег на счетах уже практически не было (на одном — около 2, на другом — около 45 грн). Я уже после этого сразу заблокировал счета через «горячую» линию, чтобы и новые поступления (пенсия) не украли…
На жаль так, шахраї розвиваються швидше, а ніж банки та інші установи. Думаю, однією з причин може бути стійке небажання постійно розвиватися та підвищувати рівень безпеки — вся відповідальність за кражіжки коштів з рахунків перекладається на самих клієнтів. Я не знаю ще жодного випадку відшкодування банком коштів, втрачених через різноманітне шахрайство.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Я вирішив скористатися сервісом ОЩАД 24/7, ось до чого це призвело. 24 жовтня 2022 після 20 години вечора зареєструвався через інтернет на сайті ощадбанку (https://www.oschadbank.ua) в ОЩАД 24/7 та одразу спробував переказати кошти за автострахування, але система повідомила, що операція не може бути виконана раніше, ніж через три доби. Я спробував виконати переказ з іншої своєї картки, але результат був такий же. Тоді я подзвонив на «гарячу ліню», щоб вияснити, в чому справа? Після короткого спілкування «робот» мене переключив на одного з менеджерів, який вислухав мене та повідомив, що перевірить мої картки та стан рахунків і мені передзвонить (судячи з голосу, молодий чоловік). Через декілька хвилин він мені подзвонив, сказав, що з картками все гаразд і через ТРИ ДОБИ можна буде виконувати перекази, а також він повідомив, що передасть мені СМС з новим «логіном» для входу в ОЩАД 24/7. Ця інформація мене дуже здивувала — які три доби, що за новий «логін», чи я дійсно зайшов на сайт ощадбанку, а не на якийсь шахрайський?
25 жовтня приблизно в 12:50 мені подзвонив з міського номера молодий чоловік, привітався, назвав мене по імені та побатькові, а сам назвався менеджером ОЩАДБАНКУ (його голос був дуже схожим на голос чоловіка, з яким я спілкувався напередодні) та попросив побути на зв`язку, поки він ще раз перевірить стан моїх карток. Наступного дня, 26 жовтня, практично через добу після цього, мені прийшли 5 СМС від ОЩАДБАНКУ, в яких повідомлялось, що з однієї моєї картки на іншу переводилися відповідні суми, а потім ці суми переводися на сторонні картки. А власне під час цих операцій переводу (крадіжки) коштів, тобто 25 жовтня, на мій телефон ніяких СМС для підтведження операцій від ощадбанку не надходило. Через деякий час після отримання цих СМС я через банкомат перевірив стан рахунків — вони були практично порожні, кошти з них зникли. Через «гарячу лінію» я заблокував картки та вирішив звернутися до поліції. У мене виникла дуже стійка підозра, що деякі менеджери, що мають якесь відношення до «гарячої лінії», мають відношення і до шахрайства.
Перш ніж звертатися до поліції я 27 жовтня звернувся з відповідною заявою про крадіжку коштів з моїх карток до центрального офісу ощадбанку (м. Київ, вул. Госпітальна 12Г), але там співробітниця обслуговування відвідувачів дивилася на мене як на ідіота, який відволікає її від важливої роботи, та заяву без надання виписки про стан рахунків прийняти відмовилася. На моє зауваження, що вони в головному офісі можуть отримати всю інформацію по любій картці ощадбанку в тому числі і отримати виписку про рух коштів за відповідний період, відповіла, що вони можуть отримувати інформацію тільки по картках, які видавалися клієнтам безпосередньо в центральному офісі ощадбанку. Моєму здивуванню не було меж! Це така корпоративна політика, що сприяє всілякого роду шахрайству чи це примхи окремих співробітників ощадбанку, які також сприяють шахрайству?
Я дуже підозрюю, що в шахрайських операціях списання (крадіжки) коштів з банківських карток можуть бути задіяні і співробітники самого банку!