Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jor41k 1 марта 2019, 16:53
Клиент ощад банка кидает людей на деньги, прошу обратить внимание на эту жалобу, если Вас не устраивает то, что клиенты вашего банка занимаются такими махинациями. Делает этот человек таким способом: вылаживает на сайте olx объявления, просит минимальный задаток, после того как ему скидуют задаток, этот человек становится не доступным. И многие потерпевшие люди от него, также являются клиентами Вашего банка. Вот данные которые предъявил это человек (5375414107552928, под именем Бобруль Александр) прошу Вашего внимания. Спасибо.
Ощадбанк
Ответ банка
4 марта 2019, 9:29
Добрый день!
Рекомендуем позвонить в контакт-центр 0800210800, оставить данные. Так же рекомендуем обратится в правоохранительные органы, для написания заявления.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MyNatalka 1 марта 2019, 12:12
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 45
З моєї персональної банківсьокої ячейки зникло 3400$ в період з 01.11.2018 по 01.03.2019 у вітділкнні що знаходиться за адресою Саксаганського 45.
Ощадбанк
Ответ банка
1 марта 2019, 15:32
Доброго дня!
Просимо вказати ваше ПІБ та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
4 марта 2019, 11:43
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 04.03.2019).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Игорь Эртман 1 марта 2019, 11:29
Вирішив відкрити долларовый депозит в Ощадбанку. На офіційному сайті — 3,75% річних/12місяців. Щоб перевірити інформацію, зателефонував на 0 800 і оператор підказав, що для утримувачів зарплатної картки додатково нараховуються 0,25%, та при умові підключення смс-банкінгу(платний, 16 грн/міс) — ще 0,25%. Нажаль на сайті цієї інформації немає. За таких новин було вирішено іти в відділення. І все було б добре, якби не оформлення валютної картки. Мало того, що процедура тривала майже годину, і це за словами касира нормально, так ще й за карткою потрібно прийти через 2 тижні, або й пізніше.
Звертаюсь до керівництва Ощадбанку: «Переймайте досвід у інших банках! Там ця процедура займає не більше 15 хв.»
Ощадбанк
Ответ банка
1 марта 2019, 15:28
Доброго дня!
З тарифами банку можете ознайомитись на офіційному сайті. Послуга СМС-інформування = 5 грн/міс, розширений (особистий кабінет в Ощад 24/7) = 7 грн/міс. Що стосується випуску платіжної картки, це необхідно, для отримання відсотків по депозиту та самого депозиту, в кінці його терміну. Виготовлення картки іменнії, на якій ембосується ваше прізвище та ім'я — до 10 робочих днів, але на ваш вибір, ви можете отримати неперсоніфіковану картку одразу, в день відкриття депозиту.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, та контактний телефон, вам зателефонують, та запросять до відділення для швидкого обслуговування.
Тамара Ротар 28 февраля 2019, 18:50
Добрый вечер. Буквально месяц назад у меня украли телефон и карту ощадбанка. Я обратилась на горячую линию для того, Чтобы восстановили мне карту. Сказали, что недели через две карта будет в отделение банка. Прийдите с документами и заберите карту. Я пришла и забрала карту. И оказалось, что финансовый номер карточки мой старый украденный номер. Вчера позвонила на горячую линию, мне сообщили, что сегодня во второй половине дня карта будет перевязана на новый номер. Но до сих пор никаких изменений. Мне опять две недели ждать новую карту?
Ощадбанк
Ответ банка
1 марта 2019, 12:33
Добрый день!
Для изменения финансового номера телефона, рекомендуем обратится в отделение банка, где открыт счет.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olha9 28 февраля 2019, 16:39
Обслуговуюсь близько року, все влаштовує і привітний персонал і хороші відділення. Зручний банкінг та головне умови обслуговування. Порівнюю з Приватом в Ощаді ніяких кабальних умов не має і все прозоро та чесно.
Ощадбанк
Ответ банка
28 февраля 2019, 18:02
Добрий день. Дякуємо, що користуєтесь послугами Ощадбанку та відмічаєте позитивні моменти при користуванні послугами банку. Бажаємо вам усього найкращого! Та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю! Бо далі — краще!
Минфин
Ответ администратора
1 марта 2019, 14:47
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 01.03.2019).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Проблема решена
AnnasSokol911 28 февраля 2019, 12:40
Добрый день. Хочу оставить жалобу на работу сотрудников банка по адресу ул. Центральная 45 с.Фонтанка Одесской области.
27.02 2019 года, кассир отказался принимать для обмена валюты купюру номинплом 100$ с печатью таможни, обьясняя это тем, что такие купюри «у нее не примут и ей надо будет положить свои
деньги». К слову купюра в идеальном состоянии, не ветхая.
Ни одной инструкции, о непринятии банком таких банкнот мне не показали.
Ближайший обменный пункт, в который меня, мягко говоря, «послали» сотрудницы банка на расстоянии 3км, куда мне пришлось идти с ребенком на руках.
Прошу принять меры по сложившейся ситуации
Ощадбанк
Ответ банка
28 февраля 2019, 15:16
Добрый день. Сожалеем, что у вас возникли неудобства в связи с посещением банка.
В своей деятельности сотрудники банка руководствуются нормами, установленными законодательно. В частности, Постановлением НБУ от 02.01.2019 р. №1, в котором указывается признаки, по которым купюра может быть не принята. Соответствующий пункт из Постановления так же представлен в отделении банка, клиента могут ознакомиться с ними в информационных стендах.
Таким образом, банк обеспечивает уверенность клиентам в платежности валюты, находящейся в обращении Ощадбанка.
Надеемся на ваше понимание касательно данного вопроса. Хорошего вам дня!
Проблема решена
Evgen Rubalko 27 февраля 2019, 21:22
19.02. 19 обслуговувався в ТВБВ 10020/0208 Харків Полтавський шлях. з приводу оформлення пенсійного рахунка на маму, учасника війни, за дорученням. Ніколи б не пішов у цей банк, але пенсію МО перераховують виключно через Ощадбанк.
Зайшов у відділення. Все відділення обвішано лозунками про найкращій банк. Стоїть черга до двох консультантів, третій, під табличкою «для бізнеса» сидить чим ось займається, бо мабуть дурнів у бізнесі мало, хто бажає з'вязуватись з цим банком. Дочекався. Надав документи. Оформили рахунок на маму. Розповіли що її картку я не отримою, треба прийти через тиждень, отримати картку на мене. Надали Заяву приєднання, текст написано чи 6 чи 4 шрифтом, ще й з білими плямами, бо мабуть нормальну техніку. як завжди у нас… Прочитати
неможливо. Прийшов за карткою 27.02.19 року. Але мені сказали що треба її спочатку оформити. Для чого знов потрібен паспорт і код. Так як я прийшов за карткою то в мене з собою було своє пенсійне посвідчення, за яким можно встановити мою особу. Я повідомив консультанта щодо відсутності у мене з собою вказаних документів і запропонував взяти необхідні відомості з справи яку я оформлював раніше. Але мені сказали що це не можливо. В процесі спілкування виявилось що співробітники банку працюють виключно по інструкції, а Конституція України та Закони України для них не діють. Запропонували прити з документами в наступний раз і пообіцяли що мою картку виготовлять протягом аж 2 тижднів. На що я зауважив що я зрозумів: пенсію мами я 07.03 19 року не отримаю. Мене консультант запевнила що отримаю. На що я відреагував 27.02 та 07.03. це тиждень а не два.
Я думаю, щоб краще в банку не викручували б від жадбності економію на папіру, а документи клієнтам надавали б у принятий (на практиці) спосіб — 12 шрифтом і з розясненнями, які зрозумілі.
У підсумку скажу так: совок він і є совок і його час не міняє.
Ощадбанк
Ответ банка
28 февраля 2019, 12:46
Добрий день. Перепрошуємо за можливі незручності і повідомляємо таке.
Задля формування реальної картини щодо обслуговування юридичних осіб в Ощадбанку, рекомендуємо попередньо ознаоймитись з рейтингами і показниками офіційних джерел. Таким чином, можна побачити успішність функціонування банку за даним напрямком.
Ідентифікувати клієнта можливо за такими документами, як паспорт громадянина України, паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, тимчасове посвідчення громадянина України тощо. У даний перелік на законодавчому рівні не входить пенсійне посвідчення, тому, дійсно, співробітники не змогли б надати вам необхідні послуги.
Максимальний термін отримання картки 14 днів та картка може бути у відділенні у менший термін. Простежити доставку картки до відділення можна через Ощад 24/7 чи у контакт-центрі за номером 0 800 210 800. Для отримання виготовленої картки рекомендуємо мати при собі паспорт.
Проблема решена
mir062017 27 февраля 2019, 17:51
Отделение по адресу: Киев, ул. Тулузы, 3-А
Добрый день!
09.10.2018 в отделение «Ощадбанка» (Киев, ул.Тулузы,3А) мной подан пакет документов о снятии посторонними лицами с моей платежной карты двумя транзакциями денежных средств в сумме 4500,00грн. в банкомате «Креди Агриколь» без использования платежной карты (данные карты и пароль стали доступны мошенникам с применением скиммера, установленного в банкомате «Ощадбанка» по адресу: Киев, ул.Ирпенская,78). Сотрудники отделения «Ощадбанка» проинформировали меня об установленном сроке рассмотрения подобных обращений — 4 месяца, т.е. ответ банк должен был дать не позднее 09.02.2019г. На сегодняшний день ответа по моему обращению нет, срок рассмотрения нарушен! Со слов сотрудников банка, подтверждена компроментация платежной карты, деньги не возвращены; срок рассмотрения обращения перенесён на 02.04.2019г. На вопрос о дальнейших действиях ответ банка: «Ждите!».
Учитывая сервис «Ощадбанка» в части обеспечения безопасности и сохранности денежных средств на платёжных картах и бюрократическую волокиту в рассмотрении обращений клиентов при возникновении подобных ситуаций, нет оснований рекомендовать Ощадбанк потенциальным клиентам как надёжное и клиентоориентированное банковское учреждение Украины, которое, к сожалению, в принудительном порядке, без права выбора, навязывается как оператор банковских услуг госслужащим, пенсионерам, переселенцам, получателям совыплат и прочим категориям «бюджетников».
Ощадбанк
Ответ банка
28 февраля 2019, 12:18
Добрый день. Сожалеем, что вам пришлось столкнуться с подобными мошенническими действиями, повлекшими за собой снятие ваших средств. Дополнительное время на рассмотрение вашего заявления может потребоваться с целью выявления всех аспектов произошедшей ситуации, поскольку расследование может происходить только согласно установленным законодательствам нормам и в оказании способствования следствию правоохранительным органам.
Отметим, что банком на регулярной основе проводятся всевозможного рода мероприятия по обспечению сохранности средств клиентов.
Надеемся на понимание с вашей стороны в процессе расследования произошедшего с вами инцидента.
Минфин
Ответ администратора
27 февраля 2019, 20:54
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 27.02.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
Николай Черемнов 27 февраля 2019, 12:20
Добрый день, когда я пришел в отделение банка делать карту, столкнулся с хамским отношением. Причиной этому было, то, что я сказал что мне не нужна доп. кредитная карта, которую навязывали сотрудники. И когда я в очередной раз сказал, что «Мне не нужна эта карта», сотрудник начал говорить со мной на повышенных тонах. Это очень не приятно и не уважительно.
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 14:15
Добрый день. Приносим извинения за действия сотрудника, такое поведение недопустимо. Кредитная карта может прилагаться как дополнительный продукт для лояльных клиентов банка, но клиент вправе от нее отказаться. Напишите, пожалуйста, когда и в какое отделение банка вы обращались? Это необходимо, чтобы мы могли провести дополнительную работу с сотрудником.
Проблема решена
Алексей Коваленко 27 февраля 2019, 11:26
Здравствуйте, прошу вернуть мне мои деньги! Банкомат их съел, когда я получал свою кровно заработанную годами пенсию. Адрес банкомата по ул. Смирнова 6. Примите меры!
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 14:10
Добрый день. Отвечали ниже на ваш отзыв.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Li. Ch. 27 февраля 2019, 10:45
27.02.2018 р. на відділенні Ощадбанку 10008/093, в м. Снятин по вул. Шевченка, 2 моїй мамі, клієнту банка Черняковій С.О. при зверненні з приводу отримання перевипущеної зарплатної карти співробітники відділення нав'язували отримання ще й кредитної картки. Обслуговування проводив працівник Гладій Віталій Васильович, в якого вже і документи на кредит були підготовлені і роздруковані. У відповідь на заперечення щодо небажання отримувати кредитну карту до операції підключився інший співробітник у віці приблизно 45-50р., який був без бейджика, без таблички на столі та відмовився називати своє ім'я. Він намагався змусити підписати маму договір на кредитний ліміт та при зауваженні, що це не є обов'язковою процедурою і не може нав'язуватись сказав, що тоді мама може отримувати зарплату в іншому місті, в іншого працівника. Після того як мама позвонила мені і в телефонному режимі було вказано співробітнику на зловживання ЗУ « Про банки і банківську діяльність», ст. 55 та про неможливість в односторонньому порядку нав'язувати послуги, співробітник все ж видав зарплатну картку.
Хотілось би, щоб в Ощадбанку частіше звертали увагу на норму ст. 55 Закону «Про банки і банківську діяльність», яка зобов'язує банки докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку та клієнтів і забороняє вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов'язаної особи банку як обов'язкову умову надання банківських послуг

Законодавством встановлено добровільність обрання громадянином форми виплати належних йому платежів та неприпустимість нав'язування з боку банків додаткових умов одержання готівкою зарплати й інших соцвиплат.
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 11:01
Добрий день. Дозвольте принести вашій мамі, Черняковій С.О., вибачення від імені банку.
Послуги, що надаються банком, є добровільними. Кредитна картка надається лояльним клієнтам як додаткова можливість у користування коштами, та клієнт може відмовитись від неї.
Дякуємо за надану інформацію щодо відділення і співробітників, до яких було звернення з приводу отримання картки. З ними буде проведена додаткова робота з метою роз'яснення процесу надання банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Алексей Коваленко 27 февраля 2019, 8:30
Здравствуйте. Пишет Ваш клиент, пенсионер. За время работы с банком все нравилось, радуют глаз отделения и девчата с белым верхом и шарфиками. Но вчера вечером произошёл вопиющий случай! При попытке снять деньги, мне позвонил телефон, я его очень быстро достал и ответил, но… деньги так же быстро засунулись обратно в банкомат! Спасибо банкомату, что съел мою пенсию! Помогите вернуть деньги. Снимал по адресу г. Черкассы, ул. Смирнова 6.
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 11:33
Добрый день. При выдаче наличных в банкомате заложено время на операцию и, когда клиент не забирает выданные средства из отверстия, в целях безопасности средства возвращаются обратно в банкомат. Рекомендуем проверить остаток по вашей карте, поскольку средства автоматически могут вернуться на счет из-за несостоявшейся операции (баланс можно уточнить в контакт-центре по номеру 0 800 210 800). Если средства были списаны, необходимо обратиться в отделение для написания заявления и ваши средства будут вам возвращены. Спасибо, что пользуетесь услугами Ощадбанка. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на дальнейшее плодотворное сотрудничество с банком.
jofl2019 26 февраля 2019, 17:35
24 лютого цього року мною здійснювалася операція по зніманню готівки з карти Ощадбанку з банкомату Ощадбанку, розташованого у приміщенні вокзалу залізничної станції ім. Т. Шевченка у м.Сміла. Запитувана сума становила 2000 грн. Після на диво довгого підрахунку банкомат видав 1500 грн, а списано було 2000. Я відразу звернувся на гарячу лінію банку, де отримав пораду написати заяву про повернення коштів. Наступного дня(тому що день зняття грошей припав на неділю) вже о 8 ранку я приїхав до центрального офісу в м.Сміла з проханням прийняти заяву та допомогти з проблемою, на що отримав відмову, що супроводжувалася коментарем «як ви докажете, що вам не всі гроші видали, якщо списано 2000» і вказали, що заяву треба писати по місцю оформлення карти(с. Цвіткове, де знаходиться організація, в якій я працюю). Навіщо ж тоді існує єдина банківська система в Україні? Чи може працівникам банку смішна претензія в 500 зароблених мною гривень? Чи може вважають, що пересічний громадянин не уявляє, як влаштований банкомат, і що кожна касета з готівкою ревізується по залишку готівки і по запиту за конкретною адресою?
Шановні керуючі банком, Вас справді цікавить авторитет Вашої організації і ступінь довіри до банку та до її працівників? Сумніви розвіє тільки Ваша реакція та втручання в конкретну ситуацію.
P.S. Щоб здійснити поїздку до офісу банку (а я проживаю в селі за 30 км від Сміли) я витратив значні кошти. Та ще й замість допомоги отримав насмішку.
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 9:41
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності недостовірну інформацію.
Написати заяву на повернення коштів можете написати в будь якому відділенні.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону.
Проведемо роботу з співробітниками, вас запросять для написання заяви.
61249972 26 февраля 2019, 15:46
Сегодня, с первой минуты работы банка, пытаюсь дозвониться по номеру 0626-413323, никто не берет трубку. Это нормальная работа центрального отделения банка?
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 9:13
Добрый день!
Основная задача менеджеров в отделении банка — обслуживать клиентов. По возможности, в меру загрузки отвечают на телефонные звонки.
Елена Сивак 26 февраля 2019, 11:46
Доброго Дня! здійснила оплату комунальних послуг через термінал, термінал чек не видав але написав що «операцію здійснено» проплата не пройшла на відділення, в ощадбанку сказали. що «гроші зависли», оформили заявку на повернення коштів, скільки мені чекати, щоб повернули гроші?
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 9:06
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Дана заявка оброблюється близько 31 дня, на практиці значно швидше.
Проблема решена
Сергій Хижун 26 февраля 2019, 11:41
Ощадбанк, это сборище бестолочей. 1. Вымогательство 120 с льготных категорий. 2. О блокировке старой карточки киевлянина, во время изготовления новой, менеджер не уведомляет. Когда карточка оказывается заблокированной, ощадбанк посылает в метрополитен разбираться, потом в КМДА. Клиент тратит своё время и нервы бегая в метрополитен, собес и пр. 3. Выдали карточку, на которой заблокировано транспортное приложение. Посылают разбираться в метрополитен, в собес, в КМДА. Бегаешь, выясняешь. Обясняешь менеджеру, что бы связались с изготовителем карточек, и решили вопрос, но нет же — в КМДА. И только после разговора повышенным тоном начинают что то делать. Связывались с разработчиками, или кем о с Гиоц. Сказали, что какая то ошибка в передаче данных. В ближайшее время проблема решится. В ближайшее, это 1-3 дня, месяц, год?
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 10:48
Добрый день. По вашему вопросу уже предоставлялся ответ в Facebook.
Проблема решена
SergeyBr 26 февраля 2019, 11:37
Добрий день я Брижак С.М.звертаюсь до Вас з роз'ясненням стосовно термінів видачі електронного пенсійного посвідчення від Ощадбанку.Я пенсіонер, інвалід 2- гр., учасник бойових дій. При оформленні пенсійного посвідчення в регіональному Управлінні пенсійного фонду мені було запропоновано оформити електронне пенсійне посвідчення на картці Ощадбанку.Ознайомившись на Вашому сайті з перевагами даного посвідчення (2в1) та терміном виготовлення — до 30 робочих днів — я дав згоду на заповнив анкету- заяву на виготовлення (про, що дуже жалкую). 19.11.18 відповідно до запису в моєму електронному кабінеті Пенсійного фонду України було подано заяву на виготовлення під номером 74. Але зараз вже 26.02.19 (минуло 3 міс.!!!!) але виготовленого Вами документу який засвідчує мою особу, як пенсіонера не виготовлено. Прошу дати відповідь коли я зможу отримати посвідчення (для чого рекламувати 30 робочих днів, коли Ви не в змозі за 3 міс. виготовити).
P.S. В зв'язку з таким виготовленням документів буду рекомендувати всім друзям, знайомим та не знайомим «не вестись» на пропозиції щодо виготовлення електронного пенсійного посвідчення на картці Ощадбанку.
Ощадбанк
Ответ банка
27 февраля 2019, 10:53
Доброго дня!
Приносимо вибачення за затримку. Ваша картка знаходиться у відділення. Адресу доставки картки можете дізнатись у контакт-центрі 0800210800.
Проблема решена
Михайло Драган 26 февраля 2019, 7:59
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 6
Загубив картку киянина, заблокував, через пару днів добрі люди знайшли і повернули. На гарячій лінії ощадбанка послали у відділення в якому отримував картку. І почалося. Оператор сказала що розблокувати уже неможна, треба замовляти нову + 100 грн і за місяць зроблять. Погодився бо іншого варіанта не було. Через місяць приходжу — картки немає. каже оператор що буде через 3 місяці.
Відношення оператора байдужохамське. Був там толковий завідувач, але видно втік від таких кадрів Тепер оплачую в метро і жалію що став клієнтом цього банку
Ощадбанк
Ответ банка
26 февраля 2019, 10:54
Доброго дня!
Приносимо вибачення за недоречне спілкування зі сторони працівників банку та за затримку виготовлення карти.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Вирішимо проблему.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Gurro 25 февраля 2019, 20:34
25.02.2019г.в 15.10 до 15.22, за это время оператор контакт центра Людмила успела обмануть клиента банка о выдаче бесплатной выписки и не знает ничего о билинговом периоде, приравняв фразу «не тарификуется», значит билинговый период! Абсолютно не подготовленный сотрудник, по 2 раза повторяла фразы, которые не соответствовали тарифному плану! Уже месяц пытаюсь получить вразумительный ответ от операторов, но видно много работы и не вникают в подробности тарифных планов, но зачем откровенно врать!, скажите не знаю!, так нет потом начинают выкручиваться, себя оправдывая! Очень плохо, руководители контакт центра не уделяют достаточного внимания подготовке операторов!
Ощадбанк
Ответ банка
26 февраля 2019, 9:58
Добрый день!
Укажите номер телефона, с которого вы звонили в контакт-центр, в личные сообщения. Проверим информацию.
Если вас интересует выписка за билинговый период, да она не тарифицируется, то есть бесплатна.
Проблема решена
Таисия Темнохуд 25 февраля 2019, 15:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Юрковская, 2-6/32
19 числа в терминале ощад банка отправила деньги на карту ощад банка по реквизитам, деньги так и не пришли, есть чек про оплату. Реквизиты правильные, хочу вернуть свои деньги, либо устранить проблему, чтобы деньги пришли. Оплата была наличкой. Получатель обращался в банк, с картой всё в порядке, зачисления не было. Прошу как можно быстрее со мной связаться, для решения проблемы. Отделение банка находится в Киеве на улице «Юрковская»
Ощадбанк
Ответ банка
25 февраля 2019, 17:17
Добрый день!
Рекомендуем позвонить в контакт-центр 0800210800, уточнить об поступлении средств и проблеме с оплатой.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝