Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Pozzz 28 октября 2020, 17:31
Как банк прокомментируете лимит на бесплатное снятие с пенсионных карт в размере 15000 грн в месяц?
Есть постанова кабмина #1231 «Порядок відбору банків через які здійснюється виплата пенсій ......» от 26.09.2001 в котором четко написано «Видача готівки з поточного рахунка через власну мережу кас і банкоматів — БЕЗОПЛАТНО»
После введения данной комиссии, банк должны лишить статуса «уповноваженого банку» на обслуживание пенсий.
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 19:28
Добрый день! Устанавливая тарифы, банк не нарушает условия законодательства. Хотим обратить ваше внимание, что в случае необходимости снять сумму, что превышает лимит, вы можете обратиться в кассу банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lyia 28 октября 2020, 16:08
В этом месяце отец инвалид не смог снять всю сумму пенсии по пенсионной карте. Он пошел на следующий день и та же песня банкомат за снятие своей пенсии хотел 85 грн. Это что вообще такое??? За снятие своих средст со своего банкомата снятие процентов???? Разъясните пожалуйста процедуру за что снимаются проценты? В договоре про это ничего не сказано???? И как внутриперемещенному лицу перестать быть вашим клиентом, если с других банков пенсионный фонд карты не принимает!!! А честно говоря, этот беспредел уже достал!!!
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 19:20
Добрый день! Комиссия за снятие наличных предусмотрена тарифами банка. Подробнее можно ознакомиться на нашем сайте: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe. Хотим обратить ваше внимание, что существует лимит на снятие наличных без комиссии в банкоматах — 15 тис.грн. или 30 тис. грн. в месяц (в зависимости от типа пластика в тарифном пакете «Мій Рахунок»), свыше — комиссия 1,0%+5 грн. В кассе банка можно снять дважды в месяц без комиссии любую необходимую вам сумму.
Проблема решена
Ярослав Клюєв 28 октября 2020, 15:18
«Зняти ліміт на день»: означає не зняти, а встановити ліміт на 50000
«Встановити ліміт на день» на більшу суму дозволяє, але насправді це залишаються все ті ж самі 50000.

Намагався це зробити і онлайн і по телефону. Якщо б просто нормально показали що ліміт більше ніж 50000 встановити не можна, було б кращє
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 19:12
Доброго дня! В особистому кабінеті Ощад 24/7 є можливість керувати стандартними банківськими обмеженнями. При проведенні окремих операцій дійсно можуть спрацьовувати додаткові ліміти, що встановлюються в цілях безпеки. В такому випадку рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної консультації.
Проблема решена
daryagurova2020 28 октября 2020, 14:31
Наприкінці вересня банкомат з'їв картку, оскільки закінчився строк її дії. Я пішла у відділення №10007/0265 м. Запоріжжя, замовити нову картку. Там заступниця керуючого запевнила, що картку перевипустять, дала номер телефону за яким «завжди беруть слухавку» 0612395814, порадила через 14 днів прийти, забрати картку. Звичайно, за номером телефону ніхто не відповідав, НІКОЛИ! Через 16 днів я прийшла до відділення, але з'ясувалося, що картка не була замовлена. Ок, перезамовляю картку (залишаюся без авансу), знову чекаю більше 10 днів. Нарешті сьогодні приходить повідомлення, що картка знаходиться у відділенні. Дивлюся на сайті, що відділення працює без перерви, їду. Але виявляється, що перерва таки існує! Чому цієї інформації немає на сайті??? Добре, що я приїхала за півгодини до обіду. Хоча дівчина на вході чомусь вирішила, що півгодини мені не вистачить і сказала прийти після обіду. І чому клієнти банку мають чекати на вулиці, поки їх покличуть, хоча є достатньо місця всередині, дистанція може бути навіть не 1,5 метри, а усі 3 — 4! Такого бардаку я не бачила в жодному іншому банку!
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 19:06
Доброго дня! Просимо вибачення за завдані незручності. Коректність інформації, відображеної на сайті перевіримо додатково, вдячні за зворотній зв'язок. Стосовно кількості осіб у відділенні — це залежить від величини площі приміщення та кількості працівників. Вдячні за ваше розуміння. З повагою, команда Ощадбанку.
Добрий день. Якими обставинами керувався банк заблокувавши пенсійні картки в період пандемії? Коли кількість заражених була значно менше, терміни дії карток були подовжені. Коли кількість хворих значно зросла, майже всі регіони знаходяться в помаранчевій або червоній зоні, банк блокує картки пенсіонерам, наражаючи вразливу частину населення на смертельну небезпеку. В банку не створені можливості доставки карток поштою або кур'єром, зато відділення в зв'язку з карантином змінюють график роботи, тільки у пенсіонерів немає вибору. Мабуть руководству банка хочеться притримати гроші пенсіонерів, поки вони будуть вистоювати в чергах, або поки їх родичі будуть оформлювати довіреності. Можете не відповідати, це і є відповідь.
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 19:00
Доброго дня! Просимо вибачення за можливі незручності. У відділеннях банку стараємось максимально забезпечити умови для безпечного надання послуг: проводиться дезінфекція приміщення, контролюється кількість осіб для можливості дотримання дистанції та стан здоров'я працівників. Сподіваємось на ваше розуміння.
ionel777 27 октября 2020, 16:24
Сьогодні, 27.10.2020 р. мії родич, пенсіонерка, з села за 25 км від райцентру вже 5 годин поспіль стоїть на вулиці в черзі для, для того щоб отримати іншу пенсійну картку у зв'язку з закінченням терміну попередньої. Дайте, будьте ласкаві, відповідь: доколи ваші співробітники будуть без відповідально відноситись до своєї роботи? Можливо заборонити їм попивати каву в теплі, а на питання чому не обслуговуєте, змусити їх трохи попрацювати. А коли всі навкруги починають обурюватись, то чують відповідь «ми й так забагато робимо, як для нашої зарплати». Без слів… Буду рекомендувати всім перейти до іншого банку.
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 18:27
Доброго дня! Шкода, що у вас склалось подібне враження про банк. Графік роботи дійсно передбачає перерву для працівників. Якщо співробітники відділення відмовили вам в обслуговуванні у робочий час, повідомте нам, будь ласка. З повагою, команда Ощадбанку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрей Бабич 27 октября 2020, 16:01
Заявка #16618 от 2 июля — до сих пор никто не связался чтобы как-то попытаться решить вопрос. Я всегда знал что ощаду плевать на клиентов. Но, похоже, на минфин им тоже плевать…
***банк!
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 18:29
Добрый вечер! Для уточнения информации написали вам в личные сообщения. Проверьте, пожалуйста.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmitry Ishutinov 26 октября 2020, 23:17
Нашли товар в интернете, детские сапожки на одном сайте «шафа», «человек» на сайте 3 года, более 40 положительных отзывов, негативных нет. Решаем купить! Переводим на карту Ощадбанка 4790 7299 0898 6953 (Zamula Natalya) с мобильного приложения Монобанка, сумму 250 грн + 10 грн комиссия = 260грн, «человек» обещает отправить вечером, потом утром, потом вечером, потом «пропала» оно/она/он хрен его знает кто оно там, на связь не выходит, все товары с сайта удалили что продавали… Звонок в монобанк — ребята молодцы, содействовали всячески, даже образец заявы в полицию скинули… звоню в банк Ощадбанка, отвечает девушка не приветным голосом, услышала мою историю и говорит нечего незнаю, идите в полицию… из-за 250 грн идти в полицию, уже, мою магнитолу годовой давности ищут 2 года, так возни с оформлением было ужс, а тут 250 грн… Был свидетелем ситуации когда монобанк блокировал карту мошеннику, а потом разбирались, точно так же и в приват банке было… а тут Ощадбанка — рассадник мошенников
Ощадбанк
Ответ банка
27 октября 2020, 13:50
Добрый день. В данной ситуации необходимо обратиться в правоохранительные органы с заявлением, для проведения расследования. Так же вы можете оставить обращение онлайн на сайте киберполиции: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Проблема решена
ryadninaanna 26 октября 2020, 22:12
Здравствуйте! Объясните, пожалуйста, на каком основании заблокировали Социальную карту для выплат пособия переселенцам, если срок действия этих карт продлён до 1 января 2021 года.
И как быть если, если на эту карту приходило пособие для моей бабушки и дедушки, а карта зарегистрирована на бабушку-пенсионера, которая находится на Временно оккупированной территории и не может приехать в Одессу и забрать карту в отделении!
Мой дедушка остался без пособия!!!
Это какое-то свинство со стороны банка!!!
Ощадбанк
Ответ банка
27 октября 2020, 12:43
Добрый день! Рекомендуем вам проверить информацию о продлении карт через контакт-центр по номеру телефона 0-800-210-800. Так же на сайте банка вы можете оставить запрос на услугу обратного звонка: https://www.oschadbank.ua/callback.
В случае, если счёт был открыт как внутренне перемещенному лицу, карта будет продлена до 01.01.2021 года.
Юлиана Джулик 26 октября 2020, 20:16
Положил кредитку, пришёл в банк закрыть карту, на что получил отказ, сказали, что надо оплатить проценты, положил ещё, проценты снялись, пришёл во второй раз через пару дней, опять та самая картина и опять снялись проценты!!! На минуточку, уважаемые сотрудники Ощадбанка, к Вам приходят люди за рыть долг и вы ещё так себя ведёте по хамски, несёте всякую чушь, людей в долги затаскиваете.Пришли конкретно в банк и сказали «Хотим закрыть кредит», на что сотрудница начала нести чушь всякую, про проценты и т.д, тупо напаривать эту карту ещё на неопределенный срок.С Вашим банком не хотим иметь ничего общего!!! Разбиратесь со своими сотрудниками в г.Павлограде.Я хочу закрыть Вашу карту и попрощаться с Вашим банком раз и навсегда!!! Дайте мне ответ, как это сделать!!! Как закрыть Вашу карту??? Она мне не нужна и иметь кредитную карту в Вашем банке нет ни малейшего желания!!!
Ощадбанк
Ответ банка
27 октября 2020, 12:39
Добрый день! Сожалеем, что у вас сложилось подобное впечатление о банке. Проценты по кредитной карте взимаются согласно условиям договора. Если у вас возникли вопросы касательно их снятия, подробную консультацию вы можете получить в контакт-центре по номеру телефона 0-800-210-800 или обратившись в отделение.
При закрытии карты сотрудник действительно может уточнить у вас столкнулись ли вы с проблемами при пользовании картой и обратить ваше внимание на преимуществах продукта. Надеемся на ваше понимание в этом вопросе.
Для закрытия счета необходимо обратиться в отделение банка, где он был открыт и написать заявление. Та же хотим обратить ваше внимание, что не пользуясь кредитными средствами, вы не оплачиваете дополнительных комиссий, а имеете дополнительную сумму для пользования в случае необходимости. При этом существует льготный период 30 или до 62 дней на операции расчета картой, за которые вам могут совсем не начисляться проценты.
Проблема решена
Anastasiyaroman 26 октября 2020, 10:37
я є субсидіантом.за період опалювального періоду (2019-2020 року) субсидія була безготівкова. в травні 2020 року на мій телефон від ощадбанку було направлено смс з текстом, про залишок невикористанної субсидії у суммі 9261 гр, який я можу отримати відкривши рахунок(картку) в відділенні ощадбанку. Я звернулася в відділення у м.Кременчуці за адресою вул. 1905 року б.7 з письмовою заявою про відкриття рахунку для зарахування готівкової субсидії, зачислення на дану картку залишку субсидії. взявши реквізити розрахункового рахунку, я звернула через Департамент «Центр надання адміністративних послуг у м. Кременчуці» до свого відділення УСЗН (Крюківського району) про переведення безготівкової виплати субсидії в готівкову. У відділенні банку (вул. 1905 року) мене запевнили, що кошти, тобто субсидія за новий літній неопалювальний пеірод та ЗАЛИШОК попереднього опалювального періоду будут автоматично зараховані на мою картку, тобто на відкритий розрахунковий рахунок. На данний час, кошти призначені меня за літній неопалювальний період нараховуються на мій рахунок без проблем. Залишку попередньої субсидії з невідомих мені причин неможливо отримати. За наступні місяці я неодноразово зверталася за допомогою до горячої лінії ощадбанку: перевіряла дані, наявність помилок та уточнення інформації з приводу мого розрахункового рахунку, всі дані були вірні. Неодноразово я зверталася безпосередньо до відділення банку, а саме по вул. 1905 року, буд.7. Обгрунтованої відповіді чому я досі не можу отримати нараховані мені кошти Державою на оплату комунальних платежів я не отримала ні на горячій лінії банку ні у відділенні. Останній візит мій до відділення банку, в якому я відкривала рахунок будв 19.10.2020 року. Керуюча відділенням, некоректно, навіть непрофесійно, жодним чином не намагалась допомогти мені в даній ситуації. ВІдповідь чому я так і не отримала свої кошти, була така: напевно, помилка в картці відділення УСЗН(доречі, за даний період, керуюча навіть не спромоглась дізнатися, до якого району віддноситься мій будинок, для вирішення питання і виправлення «помилки» по суті). Керуюча відділення ощадбанку по вул. 1905 року, буд. 7 на власний розсуд, виключно на своїс припущеннях, сказала мені, що помилка скоріш за все у відділенні УСЗН, і треба звертатися до їх представника та до компьютерного відділу для виявлення помилки. А саме її припущенням була «помилка» введення паспортних даних: мій паспорт за номером НО а спеціалість УСЗН, ймовірно створюючи мою картку субсидіанта, ввів Н-з англійскої.З власного телефону, на маленькому аркуші паперу мені було написано номер телефону дівчини Карини яка якимсь чином повинна була мені допомогти. Так, позвонивши до даної громадянки, мене перевели на гарячу лінію УСЗН. Але на яких підставах представник УСЗН, з мої власних слів повинна звертатися до компьютерного відділу? Дані, введені у відділенні УСЗН — мені повідомили, що введені вірно.Станом на сьогодні, 26.10.2020 рокузалишок коштів, у сумі 9261 грн мені не зараховано.Проте дана сума ще значиться в залишку мого рахунку в Ощадбанк. Важжаю дії керуючої непрофесійні та просто безвідповідальні. Невже так вирішуються питання клієнтів Вашого банку? Невже я звернулася без поважних підстав і повинна з 2ма неповнолітніми дітьми відмовитися від коштів, які нарахувала мені Держава згідно чинного законодавства? Невже така «допомога» співробітників банку прописана та затверджена в посадових інструкціях Вашої банківської установи? Прошу Вас розібратися в моїй проблемі та посприяти у вірішенні її в найближчий час, так як кошти, які перебувають на залишку мого рахунку, у сумі 9621 грн. станом на 19.12.2020 року будуть списані з мого рахунку та повернуті в держаний бюджет.
Ощадбанк
Ответ банка
26 октября 2020, 13:16
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо, дякуємо що повідомили. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей, перевірте, будь ласка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bogdan Romashkan 25 октября 2020, 11:52
Якщо хочете потратити нерви час та отримати доступ до грошей які переказали на карту ощадбанку в вихідний день то гроші отримаєте на протязі 3 робочих днів. Ще ніколи ні один банк такого не робив. Це самий поганий банк і саме найгірше перерахування коштів на карту. Більше ніколи не хочу мати справу з цим банком
Ощадбанк
Ответ банка
25 октября 2020, 15:00
Доброго дня! Шкода, що у вас склалось негативне враження про банк. Перерахування між картками різних банків дійсно відбувається не миттєво. Фінансова операція проходить таким чином, що інколи банку доводиться очікувати фінансових документів від відправника. Сподіваємось на ваше розуміння. З повагою, команда Ощадбанку.
Минфин
Ответ администратора
27 октября 2020, 17:01
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 27.10.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lesia06 24 октября 2020, 19:07
Доброго вечора. Термін моєї зарплатної карти минув, тому прийшла у відділеня по нову, видали. До цього мала на старій кредит у сумі 1500 грн. на моє прохання закрити кредит повністю відмовили, а відкрили нову до того ж на 22 тис.грн. про що я не була повідомлена. Прийшовши у відділення попросила закрити кредитну карту отримала знову відмову. Як таке можливо? Це законно? Примусово змушувати мати кредит у Ощадбанку?
Ощадбанк
Ответ банка
25 октября 2020, 8:13
Доброго дня! Оформлення кредитних продуктів здійснюється на добровільній основі. Просимо вибачення за можливе неякісне обслуговування у відділенні, обов'язково проведемо роботу із працівниками.
Хотіли б також зазначити, що кредитний ліміт встановлюється абсолютно безкоштовно. Якщо ви не користуєтеся кредитними коштами також не сплачуєте жодних комісій, а просто маєте певну суму про запас. Навіть використовуючи кошти, маєте можливість не сплачувати відсотки за користування, адже передбачено пільговий період на операції розрахунку карткою до 62 днів.
Проблема решена
Akopyan1969 24 октября 2020, 18:40
Отвратительная работа приложение, до оператора за 2 часа неудалось дозвонится. Приложение 24/7 не работает!
Ощадбанк
Ответ банка
25 октября 2020, 8:01
Добрый день! Просим извинения за возможные неудобства. Хотим отметить, что на сайте банка вы можете оставить запрос на услугу обратного звонка: https://www.oschadbank.ua/callback. С уважением, команда Ощадбанка.
IvanSharan 24 октября 2020, 11:44
Отделение по адресу: Киев, пр-т Науки, 4
Очень классные менеджеры в отделении банка №10026/018 в Киеве, на Науки 4.
Потерял карту, и заблокировал ее через колл-центр, соответственно все деньги на счету заморозились.
Помогли решить комплексный вопрос связанный с утерей карты и срочной необходимостью перевода на карты другого банка, уплате по реквизитам с учетом экономии транзакционных издержек. Действительно подсказали как реализовать все необходимое с максимальной экономией и учетом всех нюансов. Параллельно подсказали о новых предложениях, о новой инфините карте и кольце, для бесконтактной оплаты.
Очень помогли!
Ощадбанк
Ответ банка
24 октября 2020, 15:13
Добрый день! Большое спасибо за приятный отзыв, это мотивация для улучшений. С уважением, команда Ощадбанка.
dramenbeyz 24 октября 2020, 9:57
Отделение по адресу: Луцк, ул. Б. Хмельницкого, 3-А
20.10.2020 звернувся в Ощадбанк про закриття рахунку, працівник Кузьма І.М. сказала зняти залишок з рахунку 14.80 грн, я зняв лишилося чомусь 0.05 грн, підписав заяву, карточку забрали і перерізали, через пару днів заходжу в онлайн банкінг там мінус 6.95 грн парадокс!!! Довідки про відсутність заборгованості не видали, я з іншої області так вийшло по роботі і кататися до Вас у відділення не вигідно за кожною вашою помилкою, телефоную ігнорять, оцінюю поведінку даного відділення як шахрайство, оскільки через рік неактивного рахунку буде стягуватися по 100 грн в місяць, це мені на гарячій лінії повідомили а в банку всі мовчали
Ощадбанк
Ответ банка
24 октября 2020, 15:11
Доброго дня! Хотіли б зазначити, що комісія за обслуговування неактивного рахунку стягується лише в межах існуючого балансу, тобто не виставляється «в мінус». В ситуації, що склалася, дозвольте розібратись детальніше. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо дуже вдячні.
Марина Мариновская 23 октября 2020, 23:01
Я пенсионер-переселенец. В вашей статье написано:
А где забирать карту?
Карточка автоматически приходит в то отделение, где вы открывали счет. Если вы хотите поменять адрес, то заранее нужно позвонить на горячую линию и решить этот вопрос.
Я пыталась перезаказать перевыпуск своей карты (не электронное пенсионное удостоверение) по телефону горячей линии раз 10. И все разы ваши операторы мне отказали! Сказали, что мне нужно пойти в то отделение, где я хочу получить свою карту и попросить сделать запрос в отделение привязки карты на пересылку моей карты в их отделение, а по телефону горячей линии я этого сделать не могу! Почему творите беспредел? Мы переселенцы что люди второго сорта, изгои? Почему нам недоступны элементарные услуги, которые доступны всем другим гражданам только потому, что мы являемся переселенцами?
Вот ссылка на статью:
Ощадбанк
Ответ банка
24 октября 2020, 15:07
Добрый день! Изменить точку доставки и оформить перевыпуск через контакт-центр возможно не всегда. Хотим отметить, что это касается не только счетов внутренне перемещённых лиц, но и всех других клиентов банка. Просим извинения за возможные неудобства.
VOVA2222 23 октября 2020, 13:53
Обслуговування в Сквирському відділенні дуже добре, ввічливі співробітники, але є проблеми у організаціі робочого процесу, здається зараз карантин, потрібно зменьшити скупчення людей, а тут складається таке враження що навпаки збирають більше людей, в середену невпускають, зато на сходах 30 чоловік, я людина без вищих освіт і то розумію що потрібно відкрити всі каси, а не одна приймає, в другоі технічна перерва, а третя взагалі закрита, це що багато ума треба?
Це заклад де люди платять податки, комунальні послуги, звідки частина йде на зарплати бюджетникам,і т.д.То мені здається що платників потрібно зустрічати з музикою і караваєм зате що вони в цей важкий час платять, несуть своі кошти, но щоб іх віддати потрібно вистояти в черзі 2 години! Просто про людей ніхто не думає особливо в ощадбанку в м.Сквира!!!
Ощадбанк
Ответ банка
24 октября 2020, 15:00
Доброго дня! Дійсно, проблема черг у відділенні наявна. Стараємось наскільки це можливо залучати клієнтів до альтернативних варіантів проведення платежів — інформаційно-платіжні термінали, сайт банку https://www.oschadbank.ua/ та Ощад 24/7, де також можливо здійснити платежі до бюджету та оплатити комунальні послуги. На жаль, це можливо не завжди. Дякуємо за зворотній зв'язок!
sonek45 22 октября 2020, 21:16
При получении новой карты сотрудница банка подключила смски, но смс не приходили! На горячей лини сказали что мой номер не фигирируиет в системе. Три раза ходил в банк, два раза сказали что все нормально… На третий раз выяснилось, что сотрудница перепутала 2 и 7 в моем номере (781 вместо 281)! Уже исправили!
Ощадбанк
Ответ банка
22 октября 2020, 23:02
Добрый день! Сожалеем о сложившейся ситуации и просим извинения за причиненные неудобства из-за ошибки сотрудника. В дальнейшем будем стараться оправдывать ваши ожидания. С уважением, команда Ощадбанка.
ylemdoc 22 октября 2020, 19:52
Здравствуйте, что я пропустил в новых тарифах при снятии с пенсионной карты денежных средств в банкомате? При снятии 6000 гривен начислено комиссия в 15 гривен, несколькими днями ранее основная сумма была снята без комиссии.
Ощадбанк
Ответ банка
22 октября 2020, 22:39
Добрый день! Действительно осуществлялись изменения в действующих тарифах. С 01.10.2020 существует лимит на снятие наличных без комиссии в банкоматах — 15 тис.грн. или 30 тис. грн. в месяц (в зависимости от типа пластика в тарифном пакете «Мій Рахунок»), свыше — комиссия 1,0%+5 грн. В кассе банка можно снять дважды в месяц без комиссии любую необходимую вам сумму.
С тарифами банка Вы можете ознакомиться на нашем сайте — https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-insh

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝