Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Julikajg 11 января 2021, 1:22
Обычный клиент, пытаюсь оплатить комуналку-пишет «не вдалося виконати операцію…«Так же постоянно «овердрафт» моих же денег, да и отключать платное смс уведомление бесполезно-банкинг сам его подключает, хоть каждый день отключай. Буду переходить в другой бвнк.
Ощадбанк
Ответ банка
11 января 2021, 11:33
Доброго дня! Дуже шкода, що у вас склалось негативне враження про роботу банку. При оплаті комунальних в Ощад 24/7 дійсно були тимчасові технічні складнощі. В таких випадках стараємось оптимізувати роботу якомога швидше, зараз послуга працює в штатному режимі. Приносимо вибачення за незручності.
Для уникнення овердрафту рекомендуємо проводити операції після фінансового зарахування коштів, актуальний статус зарахування можна перевірити через систему Ощад 24/7.
Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація в Ощад 24/7, — обов'язкова умова, оскільки для підтвердження операцій генеруються смс-паролі. Альтернатива — зареєструватись по карті «Мій комфорт. Моя картка» з безкоштовним смс-інформуванням та миттєвим оформленням в будь-якому відділенні. Детальніше: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/my-card
7557mars 9 января 2021, 12:10
Під час спроби оплати комунальних послуг у терміналі відділення ощадбанку, була вилучена пенсійна картка. Спроби її повернути не мали успіху. Був вимушений її заблокувати. Тепер для розблокування я мушу заплатити 30 грн. За що??? Термінал заглючив під час створення платежів. Поясніть у чому полягає моя провина, за що я повинен платити???
Ощадбанк
Ответ банка
11 января 2021, 11:14
Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. Технічні збої в роботі пристроїв бувають вкрай рідко, проте, на жаль, трапляються. Приносимо вибачення за незручності. Комісію за розблокування картки передбачено діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Проблема решена
OLG848 7 января 2021, 20:14
Положила деньги в валюте на депозит, заработала аж 24 $ процента. От договора депозита отказалась и оставила деньги просто на счете. Через год со счета сняты 35 $ за обслуживание счета, т.к. не было движения по счету. Вопрос, как легко украсть деньги у клиента, ничего не делая! Как бороться с этим жульем в Ощадбанке?
Ощадбанк
Ответ банка
11 января 2021, 11:08
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку передбачено тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Для того, аби уникнути списання комісії за осблуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
Проблема решена
Сергей Матросов 7 января 2021, 1:28
МОШЕННИКИ!!! Списывают деньги без уведомления клиента. А потом говорят не знаем что случилось, может вас взломали. И ни о каких возвратов средств не идёт. Полный мороз. САМЫЙ ОМЕРЗИТЕЛЬНЫЙ БАНК В УКРАИНЕ ОБХОДИТЕ ЭТИХ МОШЕННИКОВ СТОРОНОЙ! Персоналу платят денег мало, вот они и воруют. А служба безопасности очень слабая, что не могут это проконтролировать или они тоже в деле!
Ощадбанк
Ответ банка
11 января 2021, 10:54
Доброго дня! Працівники банку несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність, а процес їх роботи знаходиться під постійним контролем, тому подібні випадки виключено. Самі картки мають всі необхідні рівні захисту, відповідно до правил та вимог міжнародних платіжних систем. Рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для проведення розслідування.
Проблема решена
SviatoslavYur 5 января 2021, 22:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Лисковская, 12/1-А
Сегодня 05.01.2021 обратился на отделение Ощадбанка ТВБВ № 10026/083 г. Киев, ул. Лисковская, 12/1-а чтоб оформить платежную карту «Моя карта» для оплаты коммунальных услуг через ощад24, обслуживание и оформление данной карты без дополнительных платежей по условиям, но при оформлении на данном отделении заставили оформить «добровольную страховку» с платежом 150 грн. в год или 50 грн. в месяц. Без оформления данной страховки оформлять карту отказались. Хочу уточнить почему добровольную страховку навязывают принудительно каждому клиенту который обратился в банк, в любом другом банке такого нет. Данную информацию необходимо дополнительно указывать на сайте Ощадбанка, чтоб клиенты предварительно подготавливали деньги перед тем, как оформить бесплатную платежную карту данного банка.
Ощадбанк
Ответ банка
6 января 2021, 10:08
Доброго дня.
Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій  в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх виключно за власним бажанням. Якщо вам відмовили надавати послугу без оформлення договору страхування — напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.
Артем П. 5 января 2021, 19:52
Отделение по адресу: Николаев, ул. Космонавтов, 55
Доброго дня! Я звертався у відділення Ощадбанку № 10014/0187 у м. Миколаєві з метою отримання переказу Western Union 5 січня 2021 р. приблизно о 17:15. Перед входом в операційний зал утворилася черга близько 10 осіб, які перебували у вхідному тамбурі площею приблизно 6 кв.м. В операційний зал я зміг потрапити через півгодини стояння в черзі. Однак переказ я отримати не зміг. Мені було відмовлено в отриманні переказу, тому що замість ID картки — паспорта громадянина України я пред’явив електронну версію паспорту у мобільному застосунку «Дія». Звертаю Вашу увагу, що згідно з постановою Правління Національного банку України від 23 листопада 2020 року № 148 «Про затвердження Змін до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» електронна версія паспорту громадянина України у мобільному застосунку «Дія» повинна прийматися до розгляду у всіх фінансових установах України. У зв’язку з цим прошу відповісти на мої запитання: чому даним відділенням не виконується постанова НБУ і чому в період дії протиепідемічних обмежень в місті працівники відділення допускають скупчення відвідувачів в кількості 10 осіб на 6 кв.м.
Ощадбанк
Ответ банка
6 января 2021, 15:01
Доброго дня.

Шкода, що склалася подібна ситуація. Маємо зазначити, що наразі для проведення обслуговування необхідно звернутися до відділення банку з оригіналами ваших документів. Над можливістю прийому документів за допомогою додатку «ДІЯ» працюємо, та про реалізацію якої ми обов’язково проінформуємо наших клієнтів.

Стосовно забезпечення карантинних норм – приділяємо багато зусиль, для виконання всіх рекомендацій МОЗ. Так, обслуговування черги в різних відділеннях може відбуватися по-різному, виходячи з індивідуальних чинників (наявність хол-менеджера, обладнання відділення для електронної черги, штату, розміру черг і т.п.). Клієнтів обслуговують як за попереднім записом, так і живою чергою, яка формується біля входу у відділення. Клієнтів запрошує хол-менеджер по черзі з розрахунку 1 менеджер / касир — 1 Клієнт, для контролю кількості клієнтів, що одночасно знаходяться у відділенні банку. Стосовно скупчення клієнтів у тамбурі — питання додатково проаналізуємо, в той же час ми просимо наших клієнтів зберігати дистанцію при формуванні черги до відділення банку. Дякуємо за сигнал!
Проблема решена
Mariiia87 5 января 2021, 15:04
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Свободы, 13-А
04 січня 2021 у місті Хмельницьку вул. Свободи 13-А відділення Ощад банку
При видачі переказу west. union в розмірі 200 € Касир взяла плату за данну послугу в розмірі 50 грн. не надавши жодної квитанц. На данну операцію за, що 50 грн?
На гар’ячій лінії пояснили, що це не законно. При отриманні переказу жодних комісій нема.
Після звернення в банк, інший касир передзвонив тій, що обслуговувала сміючись і мовчки віддав 50 грн. Обман на касі здійснення неіснуючої операції. Накатана схема обману касирами людей. Просимо повпливати.
Ощадбанк
Ответ банка
5 января 2021, 15:27
Доброго дня.
Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Питання проаналізуємо, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Гарного вам дня!
exhaust 5 января 2021, 2:18
Опыта у меня с этим банком не мало, попытаюсь перечислить то, что помню.

1. Неквалифицированный персонал
Единственный смысл прийти в отделение Ощадбанка (которых, к слову, достаточно много, что отлично) — это выполнить какую-то простую операцию, которую нельзя выполнить через приложение ощад24. То есть открыть счёт/получить карту, поменять карту на новую, зачислить деньги на счёт через кассу, итд. Если вы хотите сделать что-либо еще — можете даже не пытаться. Когда вы задаёте работнику банка вопрос, которых хотя бы немного более технический, чем-то, чему их учили — вы получите следующий результат: сначала этот работник попросит у своих коллег помощи решить вопрос, а потом, когда поймёт, что они тоже не знают что делать — скажет позвонить на горячую линию. По такому сценарию у меня был практически каждый мой визит в банк. Еще хуже то, что позвонив на горячую линию вы также не получите ответов, так как там большинство работников такие же квалифицированные, как и те, которые работают в центрах обслуживания клиентов.

Наведу пару примеров:
Пытались заплатить на телефон (Vodafone), платёж не проходил, причины ошибки также не было, потому мы решили, что проблема в самом банке, и отставили этот вопрос на потом. Через некоторое время попытались провести платёж опять и получили тот же результат. На протяжении нескольких дней, мы пытались заплатить пару сотен гривен за телефон. В итоге всё-таки решили позвонить на горячую линию, где «робот» нам сказал, что на аккаунте висит платёж на ~5000 гривен (видимо все непрошедшие платежи суммировались) и спросил, или «мы подтверждаем этот платёж». Мы конечно же ответили нет, так как 5 тысяч гривен пересылать на телефон не хотим. После этого ответа бот нам любезно сообщил, что наша карта теперь заблокирована. По всему видимому, вопрос был не в том, хотим мы переслать эти деньги, или нет, а в том, подтверждаем ли мы легитимность этого перевода (то есть что перевод хотели сделать мы, а не мошенники). Но и это не конец, так как эта «заблокированная» карта всё еще работала — можно было снять деньги в банкомате, расплатится в магазине, перевести деньги на какой-то чужой счёт, итд. Но *единственное*, что сделать было нельзя — добавить карту в Apple Pay. Я не знаю кто отвечает за процедуру блокировки карты, но мне это кажется не особо целесообразным или эффективным, раз мошенник всё еще может делать всё что угодно, *кроме* самого акта добавления карты в Apple Pay. Как вы можете догадаться, никто из персонала банка не знал в чём дело, хотя мы посетили несколько разных центров обслуживания. Всё, что нам говорили — «мы не знаем что происходит, звоните в горячую линию». Конечно же, чтобы добиться прояснения ситуации и там, нам понадобилось пару часов, так как на горячей линии тоже никто не знал в чём дело — нам только предлагали «завести новую карту, а эту закрыть, раз с ней проблема». Просто отличное решение проблем, Ощад!

2. Технические проблемы
а. Моей матери, которая также является клиентом этого банка, сообщили о том, что она может получить дебетовую карту, которая также является удостоверением. Она согласилась и ждала. Прошло примерно полгода, а о карте не слышно ничего. В приложении ощад24 эта карта есть, но статус у нее «в изготовлении». Подумав, что карту не могут «изготовлять» полгода, мы решили пойти в банк и узнать что происходит. Оказывается эта карта лежала в отделении банка уже пару месяцев, только нас об этом никто и никак не предупредил. На вопрос сотруднику «почему нас никак об этом не уведомили?» нам ответили, что «клиентов банка очень много и отправлять каждому смс или звонить — невозможно». Я не знаю или стоит разъяснять глупость этого утверждения, зная, что у банка есть не только возможность прислать смс, а также прислать сообщение в Viber (что он иногда делает) или PUSH-уведомление с приложения ощад24. В чём сложность это сделать? На худой конец можно прислать уведомление на электронную почту. Но нет, зачем же, если клиенту можно просто сказать, что у них, в 2019 году, когда есть интернет, нет возможности как-то уведомить клиента.
b. oschad24. Это очень нестабильное приложение. Сделать хоть что-то при этом не увидев ошибки — редкость. То у меня пропали мои депозиты, то я пытался сохранить настройки их пролонгации, но они не сохранились, хотя приложение мне сообщило, что «настройки сохранены успешно». Иногда оно просто вылетает. Один повторяющийся платёж у меня вообще называется [object Object], что явно указывает на существование багов не только в клиентской части банка, так как этот платёж мне создавали в отделении Ощадбанка. Однажды, пытаясь заплатить за коммунальные услуги, терминал не выдал чек, «съел» деньги и не провёл платёж. К счастью, после посещения банка, деньги вернули, но всё равно ситуация неприятная. Когда я менял карту на новую, мне пришлось заново регистрироваться в ощад24 — то есть мои логин и пароль были не валидными, нужно было проходить процедуру создания аккаунта снова, что тоже довольно странно.

Могу сказать и что-то хорошее — процентная ставка на депозит выше некоторых банков, что приятно. Однако, с такими проблемами стабильности, я просто боюсь держать тут деньги. Начинаешь думать, что иногда техническая стабильность банка куда важнее всяких процентов. Услуги очень активно не навязывают — только один раз в отделении нас прям очень просили получить кредитную карту, но это было всего раз.

В заключении я не рекомендовал бы открывать счёт в этом банке, если вам важна стабильность и доверие к банку, так как после моих приключений, доверие к нему пропало полностью — у вас скорее всего *будут* проблемы, и решать вам их не помогут.
Ощадбанк
Ответ банка
5 января 2021, 12:55
Доброго дня!
Дякуємо за відгук!

Перепрошуємо за завдані незручності, та шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та навчанням співробітників, для того, щоб надавати якісні послуги.
Також працюємо і над Ощад24/7 — підвищуючи його стабільність та наповнюючи його новим функціоналом.

Сподіваємося, що наші зусилля допоможуть змінити вашу думку про банк в позитивний бік.
Далі буде тільки краще!
Проблема решена
Алексей Сухоруков 4 января 2021, 17:52
В конце декабря 2021 мною была открыта социальная карта для получения выплаты. 4 января 2021 года зарегистрировался в «Ощад24» для проверки баланса карты. Сразу же после регистрации мне пришло следующее сообщение:
«My pidkliuchyly Vam SMS-banking po kartsi 5-.7* na nomer 380… oschadbank.ua/chat» Номер карты и телефона закрыты мной.
Зная что данная услуга в банке платная я связался с поддержкой. Мне заявили, что смс информирование подключается при входе в «Ощад24» согласно внутренним регламентам банка, в тарифах и условиях нигде не прописано, что пользование ощад24 платное хотя это по сути так. По моему требованию услугу отключили, но сообщили мне, что плата всё равно будет снята. В ответ на мой вопрос как может быть снята плата за услугу которую я не заказывал и не давал согласия на её предоставление, мне предложили обратиться в банк для написания претензии. На моё возражение, что кроме оплаты услуги мне ещё придётся оплачивать свою поездку в банк и время потраченное на это, поддержка заявила, что банк не намерен ничего компенсировать, если я считаю их действия мошенничеством, то я должен обратиться в полицию.
В итоге банк признал, что «Ощад24» платный, хотя об этом нигде не указано, признал, что они самовольно подключают платные услуги. Фактически такие действия нельзя оценивать никак иначе, кроме как мошеннические. Крайне не рекомендую данную организацию
Ощадбанк
Ответ банка
5 января 2021, 10:15
Доброго дня.
Плата за користування Ощад24/7 відсутня, але плата може стягуватися за послугу смс-інформування, що обов'язково підключається до карти якою виконується реєстрація в Ощад24/7(відповідно до договору комплексного банківського обслуговування 17.2.2. «При Реєстрації в Системі ДБО Клієнту автоматично підключається послуга СМС-банкінгу, тарифікація якої встановлюється відповідно до Тарифів Банку».). Виходячи з цього, якщо тарифами карткового рахунку передбачена плата за СМС інформування (7грн. / Міс.), необхідно її сплачувати, якщо ж не передбачена — не потрібно. Детальніше з тарифами вашого рахунку можна ознайомитися за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olgalkto04 4 января 2021, 13:13
Срок действия пенсионной карты моей бабушки истек в середине декабря 2020 года. Для того, чтобы ее поменять, пришлось неоднократно звонить и ездить в это «чудесное» отделение. Наконец-то в начале января случилось чудо — карта доехала с пункта распределения! Но тоже не просто так: по телефону одна дама сказала, что карта есть. А когда приехали — карты нет. Но все-таки нашли в ящике, как ни странно… Уважаемые сотрудники банка!!! Как вы думаете, легко бабульке в 81 год с палочкой, с учетом погодных условий и карантина ездить в другой конец города!!! А если это одинокий пенсионер, у которого каждая копеечка рассчитана до пенсии?! Ждать месяц, пока вы соизволите навести порядок?
Ощадбанк
Ответ банка
4 января 2021, 14:14
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності перед вами, та вашою бабусею. Стараємося, мінімізувати затримки, та щоб обслуговування було комфортним. Дякуємо за зворотній зв'язок, та що повідомили про ситуацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alena170572 4 января 2021, 12:05
Мама в ощадбанке оформила карту, я не смогла от нее добиться какуи и на что карту она оформила. Мы вдвоем пришли в отделение, я попросила в присутствии мамы показать какие документы и на что она подписала. Сотрудники банка информацию не предоставили, послали нас писать заяаление на сайте, а вторые экземпляры на руки маме не выдали. Подскажите, что желать, где найти документы, которые мама подписала!!!
Ощадбанк
Ответ банка
4 января 2021, 14:16
Доброго дня.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону вашої бабусі, а також адресу відділення, до якого вона зверталася для відкриття карти. Ситуацію перевіримо.
Ulia87 4 января 2021, 11:52
Що це означає??
Сьогодні закінчився термін депозиту, коли повернуться кошти і чому тепер на цій картці куди мали повернутися кошти пише тимчасово заблоковані???
Ощадбанк
Ответ банка
4 января 2021, 14:09
Доброго дня.
В день закінчення депозиту можна звернутися до відділення банку для його отримання через касу банку. Якщо в день повернення ви не отримали депозит, то депозит разом з нарахованими процентами наступного робочого дня підлягають перерахуванню на картковий рахунок, з якого кошти були переказані на депозитний рахунок при розміщенні депозиту.
Стосовно перевірки інформації «тимчасово заблокованих коштів» можна звернутися до контакт-центру за номером 0800210800
nikolapoltava 2 января 2021, 21:07
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 176
Видалося мені мати зарплатну карту Ощадбанку. В Харкові не можу зняти готівку ні з банкомату Ощаду, що у вестибюлі відділення (пропускна система не працює), ні з банкомату банку партнера Укрексім (банкомат перезавантажується при встановлені карти Ощаду, хоча рідні карти обслуговує). Взагалі дуже слаба інфраструктура у банку. Совок рулить навіть після ребренду. Буду переводити свій зарплатний рахунок на більш просунутий і дійсно доступний банк.
Ощадбанк
Ответ банка
4 января 2021, 11:03
Доброго дня.
Шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Ощадбанк займає друге місце серед українських банків по кількості банокматів. З адресами їх розташування можна ознайомитися на сайті банку за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Проблема решена
Victor Winner 2 января 2021, 9:56
Обратил внимание что на евровом счёте пропали 25 евро. Обратился на горячую линию, получил ответ что уже больше чем пол года с меня списывают по 100грн в месяц за не использование карты. Я вообще не пользуюсь, ни евровой, ни долларовой, только на депозит в долларах ложу-снимаю. На евро счёте остатки лежали.

Никто!!! Никто!!! За это время даже не связался чтобы предупредить. Мне вот интересно, кто-то ответит за такое ужасное обслуживание/отношение к клиенту?

Я б конечно не отказался бы от компенсации с извинениями, но я так понимаю от этого банка этого не дождёшься. Тогда будьте добры, уведомите меня в письменной\оффициальной форме что кто-то понёс фин. наказание за безответственное отношение ко мне (клиенту).

Там вообще в разговоре с оператором, я так понял что можно к примеру положить депозит скажем на год. А пока он будет там на них работать, через несколько месяцев могут начать списывать по 100грн в месяц за неактивность счёта. Это просто ужас!

Интересно, кроме как стандартными отписками с извинениями чем-то закончится эта история?!
Ощадбанк
Ответ банка
4 января 2021, 11:27
Доброго дня, Віктор.

Шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Обслуговування рахунку відбувається відповідно до умов договору та тарифів, з якими ви завжди можете ознайомитися на сайті банку за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Також, на сайті нашого банку є розділ з корисними порадами «Як вигідно користуватись картками Ощаду?», де в зручному форматі вказані питання-відповіді на найбільш поширені питання. https://www.oschadbank.ua/ua/yak-vygidno-korystuvatys-kartkou
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tarasgff 1 января 2021, 19:31
Доброго дня хочу поділиться ситуцією неприємної яка сталась зі мною. Замовила товар у продавця, продавець оказалась шахрайкою. Шахрайка є клієнткою Ощад банка я зателефонувала в службу підтримки і що хочу сказать я РОЗЧАРОВАНА яка погана є страховка і зашита в Ощад Банкові. Ощад це звичайно не приват банк в якому роблять все для клієнтів банка, а тут таке відчуття що Ощад для шахраїв вони захищені дуже добре. Хоть це державний банк
Ощадбанк
Ответ банка
4 января 2021, 11:11
Доброго дня.
Якщо ви зіткнулися з шахрайством, необхідно звернутися до вашого банку, та повідомити про подію.
На нашому сайті рекомендуємо заповнити форму за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/callback обрав розділ « повідомити про шахрайство».
Також необхідно звернутися до кіберполіції, та написати відповідне звернення. Це можна зробити тут: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.
Brgostov 31 декабря 2020, 20:36
Отделение по адресу: Ровно, ул. Киевская, 6
28 грудня 2020 року я зі своєї карти зареєстрованої в ПриватБанку через Прват24 перевів кошти своїй онуці на карту Ощадбанку. Кошти онука не отримала. 31 грудня я звернувся за роз’ясненням в ПриватБанк. Мені подобається цей банк. Як завжди привітно зустріли, запропонували присісти, уважно вислухали (два працівника), підняли в компьютері необхіну інформацію, роздрукували квитанцію з підтвердженням, що кошти перераховані в Ощадбанк, показали де найближче відділення Ощадбанку і т.д. Прийшов в 48 відділення Ощадбанку по вул. Київська, 6 м. Рівне. Старша по залу сказала, що то не їхнє питання. Я настояв, показав квитанцію, ще раз пояснив ситуацію після чого мене відправила до оператора, яка зразу повідомила, що в цій справі я постороння людина, а згідно інструкції ніякої інформації я не отримаю! Пояснюю: мої кошти, моя квитанція. Категоричне НІ!!! Попросив показати інструкцію: — відповідь «немає». Назвіть статтю чи пункт інструкції: — відповідь «Такі дрібниці в голові ми не тримаємо». Відкрийте компьютер і покажіть мені ту інструкцію. Відповідь: — «У нас багато роботи, допобачення». Відчуваєте різницю між персоналом двох банків! Все проходило стоячи, а мені 76 років, ветеран праці, 52 роки трудового стажу, дитина війни. Отаке я отримав поздоровлення від працівників Ощадбанку на новий рік. ДЯКУЮ.

Юрій Тимофійович Степаненко
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 4 января 2021, 9:52
Доброго дня.
Оскільки карта відкрита не на ваше імя, а на іншу особу (внучку), банк не може розголошувати вам інформацію щодо операцій по рахунку (їх успішність/причини відхилення операцій). Рекомендуємо держателю карти перевірити інформацію про зарахування коштів через оператора контакт-центру банку 0800-210-800 або звернувшись в ослуговуюче відділення банку.
sfedyura 31 декабря 2020, 18:36
В перших числах 2019 року моя дружина оформила в Ощадбанку депозит в євро. Нам також видали банківську картку в євро (без неї депозит оформити не можна). У 2020 році ми прийшли в банк через 2 дні після закінчення терміну його дії і взнали, що депозит автоматично продовжений ще на один рік.
Цього року ми з’явилися в банк за 2 дні до завершення терміну дії депозиту, повідомили, що не плануємо продовжувати договір і замовили валюту на 31.12.2020 р. Також, отримали нову картку в євро, так як термін дії попередньої закінчився. Ще нам працівник банку запропонував встановити Ощад 24/7.
30.12.2020 р. я встановив дружині Ощад 24/7 і виявилося, що в неї борг на валютній картці 0,47 євроцентів за послугу смс-інформування за березень — квітень 2020 р. Незважаючи на те, що дружина не замовляла такої послуги, ми вирішили погасити борг з депозиту.
Коли 31.12.2020 року ми прийшли в банк, спеціаліст нам пояснив, що:
а) валютна картка, яку банк видав нам 2 дні тому, не активна, через те, що там є борг 0,47 євроцентів і тому ми не можемо по ній авторизуватися і отримати депозит;
б) щоб отримати свій депозит необхідно відкрити гривневу картку;
в) погасити борг по валютній картці з депозитного рахунку ми не можемо, а необхідно купувати валюту;
г) купити 0,47 євроцентів ми не можемо, а потрібно купувати мінімум 5 євро;
д) в тому, що нам нарахували комісію за смс-інформування винні ми, адже ми не зателефонували на гарячу лінію і не відмовилися від послуги, яку ми не замовляли, а послугу у вигляді смс-ок ми отримали і ціна в 0,23 євроцента за смс справедлива;
е) користування мобільною версією Ощад 24/7, яку ми встановили за рекомендацією спеціаліста платне, через те, що при реєстрації мобільного додатка ми вказали дані валютної картки. І щоб плата не знімалася ми повинні видалити додаток і зателефонувати на гарячу лінію, щоб видалили наш обліковий запис;
є) якщо у нас є претензії, ми повинні звернутися на гарячу лінію або до спеціаліста, який оформляв депозит 2 роки тому.
Проте, це ще був не кінець.
Касир видала основну суму депозиту, а дрібні (34 євро) обміняла і видала в національній валюті. Потім купила для нас 5 євро, але вже за курсом на 1,00 грн. вище продажу, і поповнила валютну картку. На картці залишилося 4,53 євро, але касир не могла їх зняти тому, що вони ще не відобразилися в їхній системі. Нам запропонували прийти за цими коштами через 2 години або іншого дня.
Браво, Ощадбанк.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 4 января 2021, 9:45
Доброго дня.
Хочемо детальніше перевірити ситуацію, яка склалася. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідоммлення ПІБ клієнта, який відкрив депозит та його контактний номер телефону. Ситуацію обовязково перевіримо та надамо зворотний звязок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Fatima566 31 декабря 2020, 2:24
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 97
Обслуживание клиентов — максимальное дно. А именно, в ощаде который на проспект победе в Святошинском ЦНАП.
Мужчина, оплачивал коммунальные платежи в терминале, попросил помощи ввести реквизиты, на что был ответ «разбирайтесь сами, мы не имеем права, обслуживать клиента» Это вообще как? Это банк?
Вторая ситуация, так как Ощад работает в самом ЦНАП, большинство транзакций по услугам, клиенты обращаются именно к ним. И как бы суть такая, что «никак нельзя оплатить в привате/монобанке эти услуги через мобильное приложение». — хотя требовалось всего лишь дать реквизиты данной услуги, на что был ответ «мы не знаем».
Прежде чем брать таких не опытных студентов, убедись знают ли они вообще что такое терминал!!!
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 31 декабря 2020, 10:24
Добрый день.
Сожалеем, что пришлось получить такой негативный опыт обслуживания в отделении банка. Благодарим вас за сигнал. Работу данного отделения банка обязательно проанализируем.
Проблема решена
KushAleks 30 декабря 2020, 21:21
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 36
Виникла потреба в додатковій дебітовій карті. Звернувшись до колл-центру ощадбанка для замовлення карти оператор рекомендував зробити заявку на випуск карти через додаток — Ощад24.
Знайшов данну послугу і зробив замовлення.
Потім зателефонував до колл-центру для уточнення деталей по оформленню карти, і дізнався що вартість виготовлення карти 350грн що дуже мене здивувало, хоча ціна при замовленні не вказується. Якщо б я знав про вартість послуги на момент замовлення, то точно б відмовився.
На моє прохання до оператора зробити відмову від карти, мені відповіли що це зробити не можливо.
І я так розумію в Ощадбанку закон про захист прав споживачів не працює.
Буду звертатись до контролюючих органів
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 31 декабря 2020, 10:20
Доброго дня.
Дійсно, оператор контакт-центру не може анулювати випуск карти чи призупинити процес її випуску. Вартість додаткової карти залежить від тарифного пакету по якому її випускають до рахунку, а також типу карти. З тарифами банку можна ознайомитися на сторінці банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe. Важливо також зазначити, що перед випуском карти банк звертає увагу клієнта в сервісі Ощад 24/7 на те, що карта випускається на імя власника рахунку та у відповідності до тарифів банку. Відповідно, підтверждуючи операцію ви даєте згоду на випуск цієї карти та доставку її в обслуговуюче відділення банку.
Проблема решена
kommila 30 декабря 2020, 14:06
Одне слово ОЩАДБАНК в мене викликає підвищення тиску та масу негативних емоцій. Кожне звернення — і одні нерви. І що головне, не можна змінити банк. Із останнього: У мене є дідусь -ветеран ВВВ 98 років, другій рік в лежачому стані, не чує, не бачить. отримує пільги на світло. Ці кошти перерахоаують на Ощад (до речі його ніхто про це не питав), щоб їх забрати (залишки) потрібно оформити картку ОСОБИСТО. За довіреністю мене ганяли 2 рази. Кошти повинні по безналу перераховуватися на постачальника електроенергіі (ЕНЕРАВІННИЦЯ) В листопаді 18 смс ощад мене повідомила, що кошти прийшли 2346.65грн. В грудні 21 смс повідомила, що кошти прийшли і залишок становить3194.86. Чому кошти досі в ощадбанку? Чому вони не на рахунку ЕНЕРА? Чому на мені висить борг і нараховується пеня за несплату рахунків жовтень, листопад? Ці питання я задавала операторам Гарячої лінії 0800212800. Відповідь одна — ми не маємо права вам щось говорити дайте трубку отримувачу пільг. Я пояснюю -людині 98 років, я вам надала всю інформацію, я не беру ніяких коштів, просто скажіть де ці кошти? і чому нема оплати? Відповіді я не отримала. І що мені робити? Хто буде оплачувати пеню?
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 30 декабря 2020, 16:28
Доброго дня.
Банк дотримується законодавства України, закону «Про банки та банківську діяльність» та цивільного кодексу України ст.1076. Інформація надається виключного власнику рахунку (отримувачу соціальної допомоги). Банк гарантує збереження даних, таємницю банківського рахунку, операцій по ньому та відомостей про клієнта.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝