×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Оформление, получение кредитной карты МОРЕ
Сподіваємось на розуміння на подальшу співпрацю.
Написать комментарий
Махінації з картами киянина
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (2)
Снимают деньги просто так
. Снимаете деньги с карты не понятно за что!!!
— в Ощад 24/7 (натиснути на ваш рахунок та обрати пункт «Сформувати виписку»);
— замовивши виписку на e-mail через наш чат-бот у Messenger або Telegram: https://www.oschadbank.ua/ua/chat;
— зателефонувавши в контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Завжди раді допомогти, якщо виникнуть питання.
Комментарии (2)
Замечания ОЩАДБАНКУ
Комментарии (2)
((((((((
24.04.2021 было отправлено в Ощадбанк города Киев, постанову с выконавчой службы для снятия ареста со счета.
До 22.05.2021 Банк не дал не какого ответа выконавчу что постанова не правильна.
Я ранее связалась с Банком и мне дал ответ бан что постанову отправили не правильну.
26.05.2021 было отправлено нову постанову банку, но банк так и не снимает ареста.
Я не могу понять причину не снимать, какая выгода банку удерживать счёт заблокирован???
Вы понимаете что это не законно?
Я получаю на тот счёт детские выплаты. Ребенок болеет очень. Да и за что жить?
Как долго это продолжаться будет.
И постанову я видела и к Юристу носила, сказали что постанова правильна. Ели банк не снимет арест я подам в суд. Сколько уже можно издеваться над людьми ???(((Розочеровал меня банк очень сильно
Відповідь написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Написать комментарий
Найгірший банк в Україні
Хочу поділитись свохм негативним досвідом співпраці з цим недо-банком.
Близько 2 років тому я відкривав рахунок в банку, яким я покористувався приблизно один рік.
За цей час я зрозумів таке:
— Будь які важливі операції не здійснюються онлайн;
— Закриття/відкриття рахунків проводяться тільки у відділенні де ви їх відкривали;
— Зміна умов тарифного плану потрібно йти знову у відділення.
Після двух років банк нарахував мені на рахунок яким я не користувався понад рік комісію в розмірі 20 грн, після чого через 15 днів нарахував на мене комісію в розмірі 180 грн, мовляв за те що я не сплатив комісію по обслуговуванню рахунку яким я не користувався.
Абсурдність ситуації полягає в тому що коли я телефонував в колл центр мені повідомили таке: «Якщо ви не користувались рахунком і не було заборгованостей, то рахунок буде автоматично закритий.» Питання як я ним не буду користуватись якщо потрібно щорічно платити комісію в розмірі 20 грн для мене залишилась загадка.
На мої прохання закрити рахунок онлайн мені повідомили, що ви це можете зробити тільки у відділенні в якому ви відкривали рахунок.
Як наслідок маємо такі висновки: Банк дере з клієнта кошти за обслуговування рахунку, навіть якщо клієнт не користувався ним, а можливість закрити його є тільки у відділенні банку, тобто якщо ви не маєте можливість з’явитись в банк то він буде нараховувати вам постійно комісію, та буде мати можливість блокувати Ваші рахунки в інших банках в майбутньому.
Не рекомендую нікому не зв’язуватись з цим банком, який не поважає своїх клієнтів!
Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується, якщо протягом року і більше не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів (не враховуються списання комісій, а також перекази з/на віртуальну картку та мобільні заощадження).
Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується).
Комментарии (2)
Звернення у відділенні іншої області - це звернення до іншого банку.
Зараз, в зв’язку із тривалим від'їздом до Львівської області постала необхідність перевипуску цієї карти (закінчився термін дії) без зміни рахунку, оскільки на нього зав’язані соціальні виплати.
І що з’ясовується? За інформацією консультантів «гарячої лінії» для переоформлення треба їхати до тієї області, де була випущена карта.
Більше того, менеджер заявив, що якщо ви тривало їдете до іншого регіону, то слід закрити рахунки в одній області і після приїзду відкрити рахунки у іншому територіальному управлінні. А що при поверненні — знов відкривати-закривати? А пенсію теж переоформлювати? Але ж закон цього не вимагає!
В Ощадбанку в областях не тільки бази даних клієнтів різні, навіть МФО відрізняються. Тобто юридично — це практично зовсім різні фінансові установи!
Жах! Треба тікати.
Категорично не рекомендую відкривати рахунки у цьому банку клієнтам, які можуть знаходитись тривалий час у різних регіонах України (робота, навчання, служба тощо).
На даний момент деякі із сервісів дійсно можливо здійснити виключно у відділенні банку, де було відкрито рахунок. Це пов'язано з тим, що так історично склалась побудова банку. Продовжуємо роботу для того, аби виправити цей момент.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (1)
ОЩАДБАНК «впаривает» кредитную карту пенсионерам!
Сегодня иду в банк закрывать Кредитную карту.
Кроме того, сказали что если я не буду проводить хотя бы одну операцию по карточке «Картка киянина», то будут насчитывать комиссию за ее обслуживание.
Отпишусь, смогла ли закрыть. Если не получится, буду писать письмо на Председателя правления Ощадбанка
Додатково хочемо провести роботу із працівниками, для недопущення нав'язування послуг в майбутньому. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, адресу відділення, до якого звертались, ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам вдячні.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (2)
Внезапно Ощадбанк начал списывать деньги за смс информирования.
Меня никто не предупредил об этих махинациях.
В таком случае хочу расторгнуть договора так как нет смысла вообще держать депозит — не выгодно.
Ощадбанк переписал действительные договора без моего согласия на обслуживания счёт что является мошенничеством.
Написать комментарий
Не смог открыть карту.
Зачем вам моя прописка, если я хочу получить карту, где будут только мои средства, а не кредитные?
Мне не нужен овердрафт.
На горячей линии мне обещали, что обслуживание карты будет бесплатным, но в отделении ехидно смеялись, что бесплатного ничего нет и они обязаны меня на месяц застраховать.
Хотя я об этом их не просил.
Я хочу получить обычную карту куда зайдут мои сэкономленные средства от субсидии и попрощаться с этим банком раз и навсегда.
Комментарии (2)
Не как не снимут арест с моего счета (и не возвращают деньги которые банк забрал.
23.04.2021 выконавчей службой было отправлено в Ощадбанк города Киев, постанову про снятия ареста с моего счета. Но до 24.05.2021 банк так и не снял ареста.
Писала ранее вам, вы дали ответ что пришла постанова про снятия частково арест со счета, а банк частково не снимает арест. Мною было обращение в выконавчу службу и мне предоставлена постанова и там написано снять арест с счета и не слова не написано частково (чего тогда банк врёт ?)
26.05.2021 выконавцем было отправлено повторно постанову для снятия ареста и возврата денег которые банк снял не понятно куда в сумме 11900 (а на минутку это детские выплаты.().
Вопрос чего банк мутит и какая причина не снимать арест с моего счета. Если было банку отправлено 2 постанови
Надеюсь вы разберетесь.
Комментарии (1)
Раптова річна комісія за користування карткою
Стосовно дати списання комісії, рекомендуємо перевірити інформацію через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь та хочемо, щоб наші клієнти вчасно дізнавались про зміни умов обслуговування.
Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за Вашими рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Комментарии (1)
Не отдают мои 50 евро!!! Больше половины года
Комментарии (1)
Чём меньше — тем больше платишь
Комментарии (7)
Нет никакого решения по вопросу не выдачи денег банкоматов при этом деньги были списаны со счета
Загальний строк на проведення претензійного циклу для операцій з платіжними картками МПС становить 180 днів.
Ситуацію беремо на контроль, написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Наилучшее обслуживание
Побольше таких сотрудников.
Дякуємо за вашу оцінку! Нам дуже приємно, що якість обслуговування у відділенні банку вам сподобалась і ви знайшли час залишити відгук про роботу співробітника.
Написать комментарий
Банк зло Украины
Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» ст. 8, п. 8.4, де зазначається інформація про те, що міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів.
Якщо мова про міжнародний переказ, термін його здійснення залежить від роботи банків, через транзитні рахунки яких проходить переказ. Термін зарахування до 14 днів.
Написать комментарий
Дуже погане обслуговування клієнтів в касі відділення нового типу № 10026/0163
п’ять хвилин. Через ощад 24/7 не вдалось самій зробити дану операцію, програма видає помилку. Треба знову виділяти час для походу в банк!!!
Комментарии (1)
Ужасный банк
Комментарии (2)
Жахливі кредитну ліміти
У серпні 2019 року, мені на родила ця ситуація з повсякчасним вирахуванням власних коштів від кредитних, я звернулася до відділення банку з проханням зняти кредитних ліміт. За допомогою спеціалістів цього банку, подала відповідну заяву про відмову від кредитного ліміту. Наприкінці 2020 року, знімаючи власні кошти я, як виявилося, зняла кредитних ліміт (той самий, який я вважала вже давно знятий!!). Оскільки зняття коштів якраз припало на період жорсткого карантину, одразу звернутися до відділення банку я не мала змоги.
25.05.2021 мені на телефон надійшло повідомлення про блокування заробітної плати. Телефонний дзвінок на гарячу лінію не допоміг, оскільки, нібито, дізнатися про причини блокування можливо лише у відділенні банку. Сьогодні, 26.05.2021 я була змушена звернутися до відділення банку. Працівник банку повідомила мені, що блокування карти відбувалося через заборгованість за кредитним лімітом. На запитання, чому мене не було про це повідомлено раніше, ще ДО блокування карти, працівник повідомив: «Колись вас повідомляди». На прохадання надати докази такого «повідомлення», мені було ВІДМОВЛЕНО. Для розблокування потрібно виокремити кредитних ліміт і заробітну карту. Для цього мені потрібно оформити кредитну картку, сплатити тіло кредитів, відсотки, після чого заробітна картка буде розблокована. Після того, як я звернула увагу спеціалістів банку, а потім і саму завідуючу відділенням банку, на положення ст. 55 ЗУ «Про банки та банківську діяльність», яка передбачає, що КЛІЄНТ МАЄ ПОВНЕ ПРАВО ВІДМОВИТИСЯ від нав’язуваної кредитної карти, мені було ВІДМОВЛЕНО. Та, знову ж таки, наполягали, що не можуть розблокувати заробітну карту без отримання кредитної.
Більше того, на моє питання, чи розпізнає банк який саме рахунок у мене відкрито, і чи має він спеціальний статут — зарплатний, спеціаліст банку, наголосив, що так, рахунок є спеціальним, зарплатним. На моє запитання, на якій підставі мені, без рішення суду!, було обмежено доступ до спеціального, зарплатного, рахунку -працівник не відповіла, лише посилалися на автоматичне блокування. (Це в той час, коли 25.05 працівник кол-центру сказав, що блокування здійснено саме працівником (!) відділення, в якому здійснено видачу картки!!!)
Оскільки, не маючи жодних готівкових коштів, я д е-факто, була, безпринципово, позбавлено коштів (до речі, власних) для існування! На підставі чого, я була ЗМУШЕНА отримати кредитну картку. Працівники банку завірили мене, що закриття такої карти є безкоштовним. Закрити карту 26.05 (тобто, в день її отримання) мені ВІДМОВИЛИ! Мотивуючи це тим, що краще закрити її 01.06.2021- після всіх НАРАХУВАНЬ! Які, нібито, «підтягнуться» до 01.06.2021. На питання, які саме нарахування працівник банку сказала: «згідно нашого тарифного плану». Виникає питання, так це закриття ДІЙСНО БЕЗКОШТОВНЕ?!
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що працівники цього банку ПОРУШУЮТЬ ЗУ «Про банки та банківську діяльність», ст. ст 43, 46 Конструкцій України, якими ГАРАНТОВАНО своєчасне одержання винагороди за працю, порушено приписки ЗУ «Про захист прав споживачів», ч.1 ст. 2, ч.2 ст. 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01.07.1949 N95, ратифікованої Україною 04.08.1961 р.
Хотіли б зазначити, що на даний момент при відкритті зарплатної картки кредитна лінія не встановлюється. За бажанням клієнта, йому можуть видати окрему картку для кредитних коштів. Звичайно, її оформлення не є обов'язковим та безкоштовне.
Щодо клієнтів, у яких на даний момент ще встановлено кредитний ліміт на зарплатну або пенсійну картку, аби перевірити використання чи невикористання кредитних коштів можна цілодобово звернутись до контакт-центру та отримати консультацію.
Ми відкриті і раді допомогти при виникненні будь-яких непорозумінь, оскільки зацікавлені в якісній співпраці.
Ситуацію з повідомленням про заборгованість та закриттям кредитної картки хотіли б перевірити детальніше. Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Написать комментарий