Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Комментарии (2)
У додатку ощад24 я намагаюся обміняти USD на гривні — пише «Помилка сервера». Переказ між своїми картками — «Помилка. Для переказу необхідно мінімум два активних продукти».
Хоча я можу поповнити рахунок мобільного телефону зі своєї USD картки, жодні інші операції не доступні.
Допоможіть переказати кошти з моєї картки USD на мою ж гривневу картку.
Звернутися до відділення не можу, оскільки перебуваю на окупованій території.
Комментарии (4)
Комментарии (1)
Я. ПанченкоЛ.Г. ( код ІПН 2027309889)отримую заробітну плату поштовим переказом на Укрпошті.
13.08.2024 УДКСУ у Яготинському районі оплачено по системі Клієнт- Казначейство Яготинському ліцею №1 кошти в розмірі 5000 грн для перехування на Укрпошту моєї заробітної плати за 1 половину серпня 2024 року.. Отримувач Укрпошта. Надавач платіжних послух отримувача АТ « Ощадбанк».
Згідно Законодавства України я повинна отримати кошти до 20 числа поточного місяця. Кошти банком на Укрпошту не перераховані і мною не отримані. Хто буде сплачувати штрафні санкції?
В квітні поточного року АТ « Ощадбанком» було затримано перерахування моєї заробітної плати на Укрпошту на 30 днів.
Зверталася неодноразово листом до контакт центру АТ « Ощадбанк» але некомпетентні « спеціалісти» відсилають мене до прокуратури.
Прошу притягнути до відповідальності некомпетентних осіб з АТ « Ощадбанку» і найти мої кошти для виплати заробітної плати.
Комментарии (4)
Написать комментарий
По вебзвонку оператору назваю 4 последние цифры карточки. Он проверил и спросил есть ли ещё вопросы. Я спросила могу ли пользоваться додатком или нет, ответ был «до побачення». Что делать?
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Я зараз знаходжусь за межами країни. Зараз в мене є потреба получити виписку мого карткового рахунку. Звичайний спосіб в мене не працює у звʼязку із тим, що мій фінансовий номер телефону, який враховується важливим при вході у застосунок ЗАБЛОКОВАНИЙ. Вирішити цю проблему онлайн із мобільним оператором не можливо. Можливості приїхати в країну не має. Зараз дуже небезпечно і стан здоровʼя не дозволяє.
Чи можливо цю послугу зробити через Вайбер, враховуючи те, що моє відділення банку знаходиться не на ТОТ.
Заздалегідь дякую вам за зворотній звʼязок. Чекаю на відповідь.
Комментарии (4)
Написать комментарий
Написати коментар
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Хотіла би поцікавитися щодо довідки — що підтверджує не використання житлових чеків на приватизацію та те, що в приватизації житла участі не приймала. Цю довідку можна отримати безкоштовно у будь-якому відділенні Ощадбанку?
Написать комментарий
Комментарии (2)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Мама умерла в конце июня, но карта была еще не заблокирована, она привязана к оплате коммунальных счетов за мамину квартиру и нужно было заплатить за июнь.
Денег на ней не было, поэтому я пополнила 1050,00 гривен.
Терминал спокойно принял карту, взял деньги, показал, что принято 1050,00 гривен и при нажатии кнопки «продолжить» выдал ошибку «терминал тимчасово не. чего-то там». После этого выбросил назад карту и вернулся к стартовой странице.
Я обратилась к сотрудникам отделения. Они сказали, что платеж не прошел в базе, заявление об этом не примут, поскольку карта не моя и я не клиент. Что я смогу подать заявление о возврате денег только вступив в наследство через полгода, а информация осталась только в терминале и она обнулится через три месяца. И что у них был уже такой случай и деньги у людей пропали.
Звонок на горячую линию тоже ничего не дал.
У меня в связи с этим вопрос к банку.
Почему же терминал не заблокировал карту сразу, а не после того как принял деньги? Кроме того карта позволяла снимать деньги и принимала пополнение через чужие терминалы. И если человек умирает в начале месяца даже пенсия еще приходит на нее.
Обращаюсь к Ощадбанку с просьбой рассмотреть ситуацию и вернуть мне мои деньги.
Написать комментарий