Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Полтава, ул. Небесной Сотни, 1/23
Адрес:
Полтава, ул. Небесной Сотни, 1/23
Телефон:
+ 38 (053) 256-24-09, + 38 (053) 260-80-42
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
У 2019 році прийшло їм від виконавців на 14 210г. Зразу поставили на цю сумму арешт і на зарплатну і на кредітну (з НУЛЬОВИМлімітом). З часом по зарплатній сума вийшла з мінуса у плюс, й вона розблокувалась. У цьому році виконавці знов активізувалися по тому ж провадженню, направивши виконавчий у бухгалтерію на роботу, бо вияснилося, що у 2019 банк у мене гроши узяв і нікуди не відправив. Почав розбиратися, зв’язав банк з виконавцями, виявили що виконавчий той самий але сума збільшилася чомусь до 14 343г. І що робить ОщадБанк?!!! Вони ЗНОВУ арештовують по зарплатній 14 343г. і розраховуються з виконавцями. А я знову виплатив банку арештсуму. Тепер банк 28.09.2023р. отримав від виконавців єлектронне повідомлення (для бистроти обробки) про те що до мене претензій нема, судове закрито по виконанню у повному обсязі і усі арешти треба зняти. АЛЕ!!! До сьогодні 14.11.2023 ОщадБанк так і не повернув мені вкрадені в мене щє у 2019 році 14 210г. І не прибрав з кредітки борг у 14 210г. І при тому, що зам. управляючого мого відділення Марина Петрівна віднеслась дуже чуйно й намагалася максимально допомогти, але Підтверджую ОщадБанк — ЗЛОДІЇ!!!
Написать комментарий
Сегодня, 4.05.21, мне пришло смс о снятии с моей карты суммы 148 грн в качестве % за пользование кредитной линией. Зашёл в Ощад24 и вижу, что снята указанная сумма 5.05.21 (Среда), хоть сегодня ещё 4.05.21 (Вторник)… Знаю, что по договору льготный период 62 дня и никаких % с меня браться не должно. Последнее 100% пополнение кредитной карты мною произведено месяц назад 5.04.21 в день получения пенсии и я знаю, что никаких долгов и % не должно быть. Звоню на горячую линию, чтобы выяснить, почему с меня сняли %. Сначала одна оператор оказалась некомпетентной и толком ничего не смогла мне объяснить, переключила на другого, картавого, которого на слух понять было вообще невозможно. Бубнил невнятно несколько раз один и тот же текст, из которого понять ничего не возможно. Если по договору льготный период без снятия % за пользование кредитов — 62 дня, то почему через месяц с меня уже сняли %, да ещё следующим, ещё не наступившим днём!!! Операторы на горячей линии некомпетентные с нечленораздельной речью, от которых ничего невозможно добиться и внятно услышать причину снятия с меня % не в установленные договором сроки. Бардак и некомпетентность — основные критерии «работы» этого НЕдобанка!!!
Комментарии (15)
Ответ банка
5 мая 2021, 11:03
Доброго дня! Хотіли б перевірити якість наданої вам консультації. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Персонал відділень банку некомпетентний. Завжди великі черги, а з введенням карантину, під дверима і вмерти можна… Ощад24 — це один з найдебільніших ресурсів банківської системи України, так все заплутано та незручно, часто глючить. Служба підтримки — це 0 помножений на 0. Таке враження, що всі ідіоти з числа айтішників, що не виїхали за кордон, залишились саме тут. Вивіску та обладнання змінили, але «Совок» залишився…
Комментарии (17)
Ответ банка
28 декабря 2020, 12:01
Доброго дня.
Дуже шкода, що у вас склалося подібне враження про роботу банку. Так, Ощадбанк трансформується та змінюється і важко ці зміни не помітити. На сьогоднішній день Ощадбанк — це бренд, це сучасні відділення, це іноваційні сервіси, це якість послуг, це культура та стиль, розвиток та прогрес. За останні роки банк дійсно змінився і помітити ці зміни можна неозброеним оком. Відбулася модернізація наявних відділень банку, зміна процесів, централізація функцій, створені з нуля нові сервіси та послуги, постійно відбувається нарощування клієнтської бази і т.д. Ми і надалі будемо працювати та вдосконалюватись і звичайно тримати вас в курсі змін, розміщуючи інформацію на сторінці банку. З повагою команда Ощадбанку.
Дуже шкода, що у вас склалося подібне враження про роботу банку. Так, Ощадбанк трансформується та змінюється і важко ці зміни не помітити. На сьогоднішній день Ощадбанк — це бренд, це сучасні відділення, це іноваційні сервіси, це якість послуг, це культура та стиль, розвиток та прогрес. За останні роки банк дійсно змінився і помітити ці зміни можна неозброеним оком. Відбулася модернізація наявних відділень банку, зміна процесів, централізація функцій, створені з нуля нові сервіси та послуги, постійно відбувається нарощування клієнтської бази і т.д. Ми і надалі будемо працювати та вдосконалюватись і звичайно тримати вас в курсі змін, розміщуючи інформацію на сторінці банку. З повагою команда Ощадбанку.
Невозможно пополнить кредитную карту в отделении г. Полтавы по ул. Небесної Сотні, буд. 1/23, т.к. из четырёх терминалов на протяжении месяца работает только один и тот постоянно глючит. Пополнил только счёт, а с меня допонительно сняли деньги за какую-то минивыписку, которую я не заказывал. Дозвониться на гарячую линию бесполезно, постоянно линия занята и можно пол дня сидеть у телефона и ждать, когда освободится «специалист». Если повезёт, и кто-то откликнется, то тут-же заявит, что соединит с др. «специалистом», которого снова придётся долго ждать. А потом этот «специалист» будет вам толдычить какие-то невразумительные ответы и свой вопрос вы так и не решите. В начале каждого месяца я постоянно погашаю 100% задолженности по кредитной карте, но постоянно мне начисляются какие-то непонятные проценты за пользование кредитом. А как же 62 дня «льготного периода»?! Это при том, что расплачиваюсь картой только в магазинах, не снимая наличных и не перечисляя на др. счета. Все услуги в банке платные, что пополнение в кассе, что смс на телефон. Ну зачем мне ваша платная смс с кодом для входа в Ощад24???!!! Работники банка в основной массе некомпетентные, по любому вопросу отсылают к др. специалистам. И эти постоянные бесконечные очереди, что в отделениях, что возле малочисленных банкоматов… Евроремонты в отделениях сделали, новую компьютерную и др. технику поставили, но люди остались прежние, с совковым подходом к работе. Какая Европа?! Назад, в СССР…
Написать комментарий
Ответ банка
30 ноября 2020, 19:56
Добрый день! Очень жаль, что у вас сложилось подобное впечатление о банке. Мини-выписка отображает десять последних операций по карте за последний месяц и формируется через банкомат или терминал. Комиссия за данную услугу предусмотрена тарифами банка и взымается после её формирования.
Хотели бы отметить, что льготный период по кредитной карте зависит от даты проведения вами операции и так же имеет обязательные условия, в частности погашение обязательного платежа и использованной суммы к дате биллинга, указанной в ежемесячном смс-сообщении. Если вы не смогли получить необходимую информацию при обращении в контакт-центр, напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения дату вашего звонка и номер телефона, с которого обращались. Качество предоставленной вам консультации обязательно проверим.
В дальнейшем, для связи с оператором контакт-центра без очереди, рекомендуем воспользоваться услугой обратного звонка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Так же проверим работу терминалов, благодарим вас за обратную связь. С уважением, команда Ощадбанка.
Хотели бы отметить, что льготный период по кредитной карте зависит от даты проведения вами операции и так же имеет обязательные условия, в частности погашение обязательного платежа и использованной суммы к дате биллинга, указанной в ежемесячном смс-сообщении. Если вы не смогли получить необходимую информацию при обращении в контакт-центр, напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения дату вашего звонка и номер телефона, с которого обращались. Качество предоставленной вам консультации обязательно проверим.
В дальнейшем, для связи с оператором контакт-центра без очереди, рекомендуем воспользоваться услугой обратного звонка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Так же проверим работу терминалов, благодарим вас за обратную связь. С уважением, команда Ощадбанка.
Два тижні тому вперше відвідала відділення і в цілому залишилася задоволена.
Сьогодні прийшла отримати карту.
1) В електронну чергу записалася, але очікувати довелося в маленькому спекотному коридорчику, який ніяк не розрахований на тривале перебування там людей. Кондиціонеру немає, сонячна сторона, обідній час, двері відкриті на вулицю — уявляєте, яка там температура?
Місць для сидіння немає, звісно, адже це місце для банкомату і все.
Я здорова молода людина ледве витримала там очікування, а воно тривало майже 15 хв. А якщо людина хвора? Вагітна жінка? Похилого віку?
За словами адміністратора, це для уникнення скупчення людей в приміщенні відділення. А скупчення в коридорі їх не турбує??? При цьому що до каси люди заходять вільно, там скупчуватися можна, а усі сидячі місця у відділенні стоять пустими.
2) Пішла в касу отримувати карту. Мені сказали або № 1 – там технологічна перерва, або № 2 – там просто пусто, без будь-яких вивісок. В результаті чекати довелося хвилин 15, щоб за 5 хв отримати карту.
Якщо у касирів перерва – чому не написати відповідне оголошення, щоб клієнти теж розраховували свій час і марно його не витрачали? Якщо відділення працює без перерви, чому тоді так довго доводиться чекати?
Враження від сервісу зіпсувалося. Витратила невиправдано багато часу.
Комментарии (1)
Сьогодні прийшла отримати карту.
1) В електронну чергу записалася, але очікувати довелося в маленькому спекотному коридорчику, який ніяк не розрахований на тривале перебування там людей. Кондиціонеру немає, сонячна сторона, обідній час, двері відкриті на вулицю — уявляєте, яка там температура?
Місць для сидіння немає, звісно, адже це місце для банкомату і все.
Я здорова молода людина ледве витримала там очікування, а воно тривало майже 15 хв. А якщо людина хвора? Вагітна жінка? Похилого віку?
За словами адміністратора, це для уникнення скупчення людей в приміщенні відділення. А скупчення в коридорі їх не турбує??? При цьому що до каси люди заходять вільно, там скупчуватися можна, а усі сидячі місця у відділенні стоять пустими.
2) Пішла в касу отримувати карту. Мені сказали або № 1 – там технологічна перерва, або № 2 – там просто пусто, без будь-яких вивісок. В результаті чекати довелося хвилин 15, щоб за 5 хв отримати карту.
Якщо у касирів перерва – чому не написати відповідне оголошення, щоб клієнти теж розраховували свій час і марно його не витрачали? Якщо відділення працює без перерви, чому тоді так довго доводиться чекати?
Враження від сервісу зіпсувалося. Витратила невиправдано багато часу.
Ответ банка
19 августа 2020, 15:31
Доброго дня! Перепрошуємо за тимчасові незручності, які пов'язані з певними обмеженнями через коронавірусну хворобу. Саме через це, закликаємо клієнтів користуватися застосунком Ощад 24/7 та проводити операції, не виходячи з дому, щоб мінімізувати черги на відділеннях.
Как уже достал этот бесконечный Совок в Ощадбанке!!! Особенно в отд. Ощадбанка г. Полтава по ул Небесной сотни 1/23. В Приватбанке меняю старую карту на новую в течение 5 минут. Здесь же такая простая процедура длится уже третью неделю. Дважды по пол дня отстоял в очереди под солнцем на улице. В первом случае у них программа «зависла», во второй раз сам не выдержал трёх часов под солнцем и записался на приём «По записи» типа без очереди. Пришёл через неделю ровно в 12.30, как и было указано в смс. Девушка на входе заявила, что «… сейчас у нас обед и экономист одна, придётся подождать.» Зачем же вы назначили время на 12.30???!!! Никакого обеда в расписании отделения не предусмотрено!!! Дождался и зря. Как оказалось, им, кроме паспорта с инд. кодом нужно ещё и пенсионное удостоверение, о чём при регистрации на приём мне никто ничего не сказал. Что за скотское отношение к клиентам???!!!
Комментарии (2)
Ответ банка
8 июля 2020, 16:24
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Отримав дзвінок з банку щодо обміну пенсійної картки з випуском якоїсь додаткової з кредитним лімітом не потрібним мені взагалі переконували що тільки так і ні як інакше. Добре уточнив з якого по який час працюють при відсутності приміського сполучення приїхав за 30 хв. до закриття, не прийняли, сказали запізно прийшов
Написать комментарий
Ответ банка
3 апреля 2020, 11:20
Доброго дня.
Шкода, що сталася дана ситуація. Звертаємо вашу увагу, що режим роботи відділення може відрізнятися від режиму роботи каси, саме тому вам було відмовлено в осблуговуванні. Рекомендуємо звертатися до відділення завчасно або телефонувати для уточнення графіку роботи.
Шкода, що сталася дана ситуація. Звертаємо вашу увагу, що режим роботи відділення може відрізнятися від режиму роботи каси, саме тому вам було відмовлено в осблуговуванні. Рекомендуємо звертатися до відділення завчасно або телефонувати для уточнення графіку роботи.
Моєму батьку призначена субсидія починаючи з листопада 2019року. Всі комунальні платежі батько сплачує своєчасно та в повному обсязі. Кошти субсидії зараховані на рахунок Ощадбанку. Ця установа перерахувала субсидію лише за 1 місяць — лютий. На питання, чому не перерахована субсидія за листопад, грудень та січень, оператор Марина відповіді надати не може, скаргу на дії Ощадбанку реєструвати відмовляється, розмову перериває на свій розсуд. Прошу пояснити, яка саме установа може гарантувати моєму батькові право на отримання щомісячної субсидії.
Комментарии (1)
Ответ банка
25 марта 2020, 12:15
Доброго дня.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ клієнта, номер телефону та ІПН. Перевіримо інформацію.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ клієнта, номер телефону та ІПН. Перевіримо інформацію.
07.10 я звернувся в відділення ощадбанку в Полтаві с бажанням зменшити суму на кредитній лінії своєї зарплатної картки з 10000 до 2000 грн., представники банку мені відмовили, сказавши, що зменшити суму кредитної лінії вони не можуть, такої послуги немає! Моє звернення і відповідь були в усній формі.
Питання наступне: Чому я, як власник картки, не можу зменшити суму кредитної лінії? А якщо можу, то куди і як треба звертатися?
Написать комментарий
Питання наступне: Чому я, як власник картки, не можу зменшити суму кредитної лінії? А якщо можу, то куди і як треба звертатися?
Ответ банка
15 октября 2019, 14:28
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Мені потрібно було допомога при переведені особистих коштів при покупці житла.
Я підійшла до спеціаліста, на що мені сказали погуляйте щоб ви не тут сиділи, а ми за допопомогу бо ми не повинні це робити застрахуємо вас на рік за 150 грн. і переведемо кошти. Я посміхалася, а мені і каже спеціаліст «а що ви смієтесть! Ми ж ручками це робимо, ви самі повинні це робити тому і страховка!»
Перший спеціаліст каже:
-оформіть страхування.
Інший відповідає: яку страховку?
Перший спеціаліст: яку зараз зробиш!
Я попередила що мені потрібно на роботу, вони сказали :« іди гуляй, зателефонуємо», загалом я пришла сама більше години чекала бо ніхто так і не зателефонувал, повернулась до відділення.
Прийняли зробили перевод, я і питаю, а що за страхування розкажіть мені за страховку всі на мороз і перший і другий відвели мене до каси я заплатила.Підхожу знову до столика, а мені кажуть «що вам надо!?»
Я кажу поясніть умови користування і плюси страховки все ж таки вже застрахувалась.
Відповідь убила впринципі як і пояснення пізнише «у мене клієнт почекайте!"(по телефону розмовляла сподіваюсь з клієнтом)
Потім сказала що це страховка на рік, усі нюанси за телефоном на протязі 5 днів після страхового випадку.
У мене залишить питання якого страхового випадку?! І чого обслуговування проходить в «цікавому «діалозі типу я комусь вина усі клієнти, а мені вони зробили подарунок.
Жахливе обслуговування. Душе шкода що це найближчій Ощад банк
Спеціалісти: Марина Петрівна,
Тетяна Володимирівна.