Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Львов, ул. Сечевых Стрельцов, 9
Адрес:
Львов, ул. Сечевых Стрельцов, 9
Телефон:
+38 (032) 241-81-21, +38 (032) 240-39-74
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Було звернення мого адвоката до керівництва АТ Ощадбанк з приводу розблокування мого зарплатного рахунку, котрий був заблокований незаконно приватним виконавцем, на котрий я отримую зарплату. Котрий по законодавству України не підлягає блокуванню(точно так само як і рахунок для соціальних виплат). Звернення було направлено ще минулого тижня але ніяких дій зі сторони АТ Ощадбанк вжито не було, що призвело до зняття з мого рахунку коштів і залишило мене та мою неповнолітню дитину без засобів для існування. Питання тепер як мені з дитиною жити і харчуватись, коли всю мою зарплату переведено невідомо кому і за що. Бачу, що керівництво банку АТ Ощадбанк ніяких дій приймати не думає, тому буду звертатись у всі можливі органи влади та гарячі лінії, щоб домогтись справедливості. Так як зі сторони АТ Ощадбанку її отримати не виходить, не розібравшись в проблемі зразу вчинили дії і унеможливили людину від засобу на існування.
Комментарии (1)
Ответ банка
8 апреля 2020, 14:06
Доброго дня! Згідно закону «Про звернення громадян», а саме ст 20, банк надає відповідь на письмове звернення громадян на протязі 30 календарних днів. Додатково зазначаємо, що процедура по розблокуванню рахунку буде проведена після отримання банком відповідного листа від виконавчої служби.
30.11.2019р прийшла мені смс що, Po kartsi narakhovano scomisachnu komisiyu za korystuvannya kartkoyu v rozmiri 75.00 UAH zhidno z umovamy vashoho dohovoru.Perekonaytes, scho u vas dostatnyo koshtiv dlya splaty komisiyi abo popovnit` rahunok.
Буквально на днях з валютної карти зняло 1$
В історії в Ощад 24 незазначається що щось зняло якби не знала скільки маю на рахунках то по валютній я б так і платила… просто в голові не складається чого я маю що разу і за що просто віддавати стільки грошей… не відкривайте рахунки в цьому банку…
Комментарии (2)
Буквально на днях з валютної карти зняло 1$
В історії в Ощад 24 незазначається що щось зняло якби не знала скільки маю на рахунках то по валютній я б так і платила… просто в голові не складається чого я маю що разу і за що просто віддавати стільки грошей… не відкривайте рахунки в цьому банку…
Ответ банка
2 декабря 2019, 15:07
Доброго дня! Для детальної консультації щодо вашого рахунку, рекомендуємо звернутися до контакт-центру банку: 0800-210-800.
Доброго дня! Вчора, 21.02.2019 р. близько 11.50, через платіжний термінал, розташований у відділенні Ощадбанку (м. Львів, вул. Січових Стрільців, 9) я поповнювала банківську картку в інформаційно-платіжному терміналі № 132 на суму 3000 грн. купюрами по 500 гривень. Після внесення останньої купюри термінал віддав картку та видав повідомлення про помилку. Гроші на рахунок зараховані не були. Оголошення про несправність терміналу було відсутнє. Я одразу написала відповідну заяву у відділенні банку. Прошу пояснити мені процедуру повернення коштів та пришвидшити процес. Ці кошти мені потрібні терміново.
Комментарии (1)
Ответ банка
25 февраля 2019, 11:13
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності, запевняємо, кошти будуть повернені.
Поршочергово виконується інкасація терміналу, перерахування коштів, виявлення залишків. Після даної процедури, вам будуть повернені кошти. Згідно регламенту, дана заявка виконується протягом тридцяти днів, на практиці, значно швидше.
Приносимо вибачення за створені незручності, запевняємо, кошти будуть повернені.
Поршочергово виконується інкасація терміналу, перерахування коштів, виявлення залишків. Після даної процедури, вам будуть повернені кошти. Згідно регламенту, дана заявка виконується протягом тридцяти днів, на практиці, значно швидше.
11.04.17 р. в Управління залізниці, ІОЦ приходили працівники банку ( відділення по вул.вул. Січових Стрільців, 9 Львів ) з метою відкриття нових платіжних карток. Надавався договір на підпис, де автоматично була прописана послуга про надання лімітного кредиту ОВЕРДРАФТ на суму 1500 грн… Оскільки мною була висловлена відмова від даної послуги, працівником банку була надана заява про відмову від даної послуги, яка мною була підписана.
Але коли 14.04.17 р. на рахунок картки надійшли кошти авансу, на мобільний телефон надійшло повідомлення про зарахування коштів авансу на мій рахунок а також інформація про те, що на мій рахунок встановлено кредитний ліміт в сумі 1500 грн. і кредит доступний після зарахування коштів.
Коли 18.04.17 р. я передзвонила до працівника банку по (т.2403932, 2403978 ) і розповіла про ситуація, мені відповіли, що повідомлення про кредит буде надходити, але сума буде не доступна. На повторний дзвінок відповіли, що до кінця дня проблема буде вирішена, але нічого не змінилося.Виникає питання, для чого мною підписувалась заява про відмову про надання даної послуги, це обман банком клієнтів, для чого мені надсилати СМС про кредитний ліміт, якщо він мені не потрібний і я від нього відмовилась в письмовій формі.Це насаджування банком своїх послуг, ігнорування прав клієнта. Прошу розібратись в даній ситуації. Ця СМС приходить на мобільні телефони всіх моїх співпрацівників, які теж писали відмову про надання даної послуги.Оскільки я відмовилась від даної послуги, ніяких СМС про даний кредит я не хочу бачити на своєму телефоні.
Комментарии (3)
Але коли 14.04.17 р. на рахунок картки надійшли кошти авансу, на мобільний телефон надійшло повідомлення про зарахування коштів авансу на мій рахунок а також інформація про те, що на мій рахунок встановлено кредитний ліміт в сумі 1500 грн. і кредит доступний після зарахування коштів.
Коли 18.04.17 р. я передзвонила до працівника банку по (т.2403932, 2403978 ) і розповіла про ситуація, мені відповіли, що повідомлення про кредит буде надходити, але сума буде не доступна. На повторний дзвінок відповіли, що до кінця дня проблема буде вирішена, але нічого не змінилося.Виникає питання, для чого мною підписувалась заява про відмову про надання даної послуги, це обман банком клієнтів, для чого мені надсилати СМС про кредитний ліміт, якщо він мені не потрібний і я від нього відмовилась в письмовій формі.Це насаджування банком своїх послуг, ігнорування прав клієнта. Прошу розібратись в даній ситуації. Ця СМС приходить на мобільні телефони всіх моїх співпрацівників, які теж писали відмову про надання даної послуги.Оскільки я відмовилась від даної послуги, ніяких СМС про даний кредит я не хочу бачити на своєму телефоні.
Ответ банка
19 апреля 2017, 17:07
Доброго дня! Прохання надати Ваші ПІБ, та контактний номер телефону, щоб перевірити інформацію
Дзвінок на гарячу лінію. У відповідь чую, що рахунок заблокований, готується до закриття за моєю заявою. Це при тому, що це зарплатний рахунок, закривати який я точно не могла, до того користувалася картою 16 березня, далі була вдома на карантині, навіть не виходила. Містика прямо!
30 березня звернулася у відділення в м. Львові на Січових Стрільців 9, з проханням розблокувати рахунок. Гаразд, розблокуємо, перевіряти документи про закриття не будемо, бо немає часу. Термін розблокування, за словами економіста 1 тиждень.
Пишу в особистому кабінеті на зворотній звязок. Відповідь. Банк може заблокувати рахунок, якщо є кредитна заборгованість. Ще раз наголошую, що це зарплатний рахунок і на ньому лежить зарплата за цілий місяць, яка вже тут заборгованість.
8 квітня рахунок не розблоковано. Дзвінок на гарячу лінію.
Тепер інша версія. Рахунок заблоковано, бо він відкритий ще 2014 року, але картка активна, можна зняти гроші в банкоматі. Вперше таке чую, але пробую. Невдача, як і очікувалося.
Дзвінок у відділення, будемо розбиратися.
Тепер питання. Як можна заблокувати живий зарплатний рахунок, на який надходять кошти без жодного попередження і на свій розсуд? Чому банк дозволяє собі не дати можливості клієнту зняти свої кошти, особливо зараз, коли і так їх небагато?
Коротше питань багато.
П.с. У відділення ще раз звичайно піду, не зважаючи на заклики залишатися вдома.)