Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Gal1655 19 апреля 2017, 16:20
Отделение по адресу: Львов, ул. Сечевых Стрельцов, 9
11.04.17 р. в Управління залізниці, ІОЦ приходили працівники банку ( відділення по вул.вул. Січових Стрільців, 9 Львів ) з метою відкриття нових платіжних карток. Надавався договір на підпис, де автоматично була прописана послуга про надання лімітного кредиту ОВЕРДРАФТ на суму 1500 грн… Оскільки мною була висловлена відмова від даної послуги, працівником банку була надана заява про відмову від даної послуги, яка мною була підписана.
Але коли 14.04.17 р. на рахунок картки надійшли кошти авансу, на мобільний телефон надійшло повідомлення про зарахування коштів авансу на мій рахунок а також інформація про те, що на мій рахунок встановлено кредитний ліміт в сумі 1500 грн. і кредит доступний після зарахування коштів.
Коли 18.04.17 р. я передзвонила до працівника банку по (т.2403932, 2403978 ) і розповіла про ситуація, мені відповіли, що повідомлення про кредит буде надходити, але сума буде не доступна. На повторний дзвінок відповіли, що до кінця дня проблема буде вирішена, але нічого не змінилося.Виникає питання, для чого мною підписувалась заява про відмову про надання даної послуги, це обман банком клієнтів, для чого мені надсилати СМС про кредитний ліміт, якщо він мені не потрібний і я від нього відмовилась в письмовій формі.Це насаджування банком своїх послуг, ігнорування прав клієнта. Прошу розібратись в даній ситуації. Ця СМС приходить на мобільні телефони всіх моїх співпрацівників, які теж писали відмову про надання даної послуги.Оскільки я відмовилась від даної послуги, ніяких СМС про даний кредит я не хочу бачити на своєму телефоні.
Ощадбанк
Ответ банка
19 апреля 2017, 17:07
Доброго дня! Прохання надати Ваші ПІБ, та контактний номер телефону, щоб перевірити інформацію

Комментарии - 3

+
+13
sokolok
sokolok
19 апреля 2017, 21:31
#
Вас «кинув» працівник Ощаду. Ваша заява скоріш за все була «викинута у кошик» (не зареєстрована). Співробітники банку все завчасно вирішили за вас — бо «лохи» все «схавають». В такому випадку необхідно писати повторну заяву на відділенні, яке Вас обслуговує, так як ні представник на даному форумі, ні гаряча лінія не допоможуть відключити овердрафт (необхідна фізична ідентифікація клієнта).
+
0
09104
09104
21 апреля 2017, 10:52
#
Кроме шуток, перед подписанием договор надо вычитывать и проверять все флажки, чтобы не впарили лишнего.
+
+11
qwerty03
qwerty03
29 апреля 2017, 19:02
#
Це така політика банку-заставляють працівників впарювати клієнтам все підряд. повірте, працівникам нелегко в ощаді.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться