Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 11
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 11
Телефон:
+38 (0342) 78-60-01, +38 (0342) 79-30-04
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:45, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Gala1978
29 июля 2022, 19:41
В ощадбанку була оформлена універсальна картка для того щоб нарахувати премію з роботи. Картка була видана, інформація про те що якщо не користуватись нею то з вашого рахунку знімаються кошти кожного місяця по 100грн. Тобто за рік це 1200…ваших же коштів. Це за обслуговування куска їхнього пластику. Це найгірший банк який може бути в Україні.
Комментарии (3)
Ответ банка
1 августа 2022, 11:23
Доброго дня. Комісія за обслуговування неактивного рахунку передбачена за всіма рахунками. Щоб уникнути списання, достатньо один раз протягом року провести будь-яку операцію — зняття чи поповнення, або просто мати на рахунку нуль.
После переезда в другой город понадобилось зайти в ощад24. Данная функция была заблокировна. Обратилась В ОТДЕЛЕНИЕ где мне сказали звоните на гарячую линию, после звонка на неё мне сказали обращайтесь в отделение где получали карту ИНАЧЕ НИКАК, А ЭТО 1100 КМ от того места где я сейчас проживаю на постоянной основе. ЧТО ЗА БРЕД? ВЫ ТАМ РЕХНУЛИСЬ ЧТО ЛИ? Как мне зайти в ощад24 без поездки в 1100 км в одну сторону?
Комментарии (3)
Ответ банка
9 июня 2021, 10:30
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перевірте, будь ласка.
Переконався неодноразово, що мати справу з цим банком – це себе не поважати. Але нажаль змушений в ньому обслуговуватись як військовий пенсіонер, тому що цей банк чомусь має монополію на обслуговування силових структур.
Сьогодні після 19 год. в м. Івано-Франківськ по вул. Івасюка вирішив зняти пенсію, щоб купити додому продуктів. Вставив картку (Арсенальна) набрав пінкод один раз і мою картку було вилучено. На екрані встиг прочитати повідомлення «Картку вилучено за вимогою банку». На телефон жодних СМС з поясненнями про картку не надходило.
І що тепер у цей складний для держави час, коли автобуси у нас по місту не їздять, мені доведеться витрачати час та здоров’я щоб дістатись до центрального офісу щоб написати заяву для повернення картки?
Що це за рекет?
Комментарии (2)
Сьогодні після 19 год. в м. Івано-Франківськ по вул. Івасюка вирішив зняти пенсію, щоб купити додому продуктів. Вставив картку (Арсенальна) набрав пінкод один раз і мою картку було вилучено. На екрані встиг прочитати повідомлення «Картку вилучено за вимогою банку». На телефон жодних СМС з поясненнями про картку не надходило.
І що тепер у цей складний для держави час, коли автобуси у нас по місту не їздять, мені доведеться витрачати час та здоров’я щоб дістатись до центрального офісу щоб написати заяву для повернення картки?
Що це за рекет?
Ответ банка
10 апреля 2020, 12:05
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону, ситуацію перевіримо.
Відмова в закритті поточного рахунку. Заяву на закриття в письмовій формі приймати відмовились мотивуючи це тим що письмової заяви не треба. Заблокували картковий рахунок а не закрили поточний. Прошу зв'язатись зі мною для закриття поточних рахунків і роз'яснити співробітникам банку як проходить дана процедура і яка взагалі різниця між поточним та картковим рахунком.
Написать комментарий
Ответ банка
13 декабря 2019, 10:14
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, та контактний номер телефону. Ситуацію перевіримо!
Залишив два негативні відгуки операторм банку з гарячої але вирішив, що незадоволений їхніми відповідями. Отож.
Зайшов в відділення 11 листопада десь о 10:20 — 10:30. Одна каса закрита. Одна працює. Невелика черга рухається повільно. Одна жінка скаржиться на час. Після нетривалої розмови (можливо з рештою черги, можливо з касиром, не пригадую) жінка каже, що їй треба на роботу. І тут починає хамити власне сам касир, точно не пригадую, але з такими словами дослівно — «то ідіть на роботу ...». Інтонація в стилі, чого приперлась, я при чому. Інтонація чи то агресивна чи то глумлива (навряд є особлива різниця). Коли черга цієї жінки настала — касир почала повчати жінку чого вона зі своїми копійками прийшла є автомат, через неї черга чекає. Чути це було добре всім у черзі.
Тут я подзвонив в службу підтримки банку і все описав (окрім епізода з автоматом). На що мені оперетаор відповів — «а в чому хамство? Хамство це коли нелітературні слова вживаються» (повністю не пам'ятаю, тому не дуже дослівно). Нажаль я тоді не запитав чи «ідіть на три букви» є вже хамством, чи ще ні, адже нелітературних слів нема. Хоча це справді цікаво, які стандарти вічловості в Ощадбанку. Якісь інші ніж у мене. Також в службі підтримки вирішили, що потрібно ПІБ жінки, котрій нахамили, щоб прийняти скаргу. Тут я поклав трубку так як цією інформацією не володів.
Цю розмову з гарячою лінією я вів при касирі і решті черги. Самому мені треба було батьку поповнити картковий рахунок Ощада. Касир дала мені заповнювати бланк (2017 рік!!!). Коли заповнив вона лиш тоді сказала, що в суму треба включати відсоток комісії, і дала заповнювати заново. Це вона просто профнепридатна? Чи вирішила мені так дрібно помститись і теж профнепридатна? Думаю тут обидва варіанти. Цю другу історію теж переказав службі підтримки.
Комментарии (7)
Зайшов в відділення 11 листопада десь о 10:20 — 10:30. Одна каса закрита. Одна працює. Невелика черга рухається повільно. Одна жінка скаржиться на час. Після нетривалої розмови (можливо з рештою черги, можливо з касиром, не пригадую) жінка каже, що їй треба на роботу. І тут починає хамити власне сам касир, точно не пригадую, але з такими словами дослівно — «то ідіть на роботу ...». Інтонація в стилі, чого приперлась, я при чому. Інтонація чи то агресивна чи то глумлива (навряд є особлива різниця). Коли черга цієї жінки настала — касир почала повчати жінку чого вона зі своїми копійками прийшла є автомат, через неї черга чекає. Чути це було добре всім у черзі.
Тут я подзвонив в службу підтримки банку і все описав (окрім епізода з автоматом). На що мені оперетаор відповів — «а в чому хамство? Хамство це коли нелітературні слова вживаються» (повністю не пам'ятаю, тому не дуже дослівно). Нажаль я тоді не запитав чи «ідіть на три букви» є вже хамством, чи ще ні, адже нелітературних слів нема. Хоча це справді цікаво, які стандарти вічловості в Ощадбанку. Якісь інші ніж у мене. Також в службі підтримки вирішили, що потрібно ПІБ жінки, котрій нахамили, щоб прийняти скаргу. Тут я поклав трубку так як цією інформацією не володів.
Цю розмову з гарячою лінією я вів при касирі і решті черги. Самому мені треба було батьку поповнити картковий рахунок Ощада. Касир дала мені заповнювати бланк (2017 рік!!!). Коли заповнив вона лиш тоді сказала, що в суму треба включати відсоток комісії, і дала заповнювати заново. Це вона просто профнепридатна? Чи вирішила мені так дрібно помститись і теж профнепридатна? Думаю тут обидва варіанти. Цю другу історію теж переказав службі підтримки.
Ответ банка
12 сентября 2017, 9:56
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. В даному випадку співробітники контакт-центру не могли прийняти скаргу, т.я. скарги від третіх осіб не приймаються. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ касира. І уточніть, будь ласка, дату звернення до відділення, в повідомленні вказано 11 листопада.