Самый отвратительный банк. В приложение ощад24/7 зайти не всегда можно. Что-то виснет, что-то загружается — блин, жесть. Приложение как создали, так и ничего в нем не меняется. А про страничку с монетезацией льгот я вообще молчу. Страница в экран телефона не влазит. Можно посмотреть только на компе. Впечатление, что всё сделано на от… программист просто тупой кнопкодавитель. Выплата была после 20 числа, теперь смеистили к 28, а все комунальщики кричат — оплачивайте до 15 гооооо. А как тут оплаотишь? Жесть. Комиссию берут за всё. СМСки платные. Коммуналку просто так оплатить нельзя, нужны танцы с бубнами. В отделениях хоть и ремонты сделаны, но запах и отношение как в Советском Союзе — тьфу три раза. Банк жадный и в нем работают женщины роботы. «Нет — нельзя, не положено.»
P. S. лююююююди — никогда не связывайтесь с Ощад банком.
Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Житомир, ул. Киевская, 67
Адрес:
Житомир, ул. Киевская, 67
Телефон:
+38 (0412) 41-26-56, +38( 0412) 41-42-90
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
9 декабря 2021, 10:33
Доброго дня! Перед проведенням будь-якої операції в Ощад 24/7 відображається інформація про комісію, вона не є прихованою.
За бажанням, кожен клієнт може змінити канал надходження смс-повідомлень на один із безкоштовних — push-повідомлення або email та не сплачувати жодної комісії за смс-інформування.
Перелік організацій для оплати комунальних ми плануємо збільшувати. Якщо організація поки що відсутня в переліку, здіснити оплату можна за допомогою переказу на довільні реквізити. Аби не вводити дані щомісяця, рекомендуємо зберегти шаблон.
Підкажіть, які саме помилки виникли при користування новим додатком? Будемо дуже вдячні вам за деталі для аналізу.
За бажанням, кожен клієнт може змінити канал надходження смс-повідомлень на один із безкоштовних — push-повідомлення або email та не сплачувати жодної комісії за смс-інформування.
Перелік організацій для оплати комунальних ми плануємо збільшувати. Якщо організація поки що відсутня в переліку, здіснити оплату можна за допомогою переказу на довільні реквізити. Аби не вводити дані щомісяця, рекомендуємо зберегти шаблон.
Підкажіть, які саме помилки виникли при користування новим додатком? Будемо дуже вдячні вам за деталі для аналізу.
Ответ банка
7 сентября 2021, 11:36
Доброго дня! Хотіли б зазначити, що банк не впливає на дату проведення виплат. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на балансі вашого рахунку.
Напишіть, будь ласка, адресу відділення, стан якого вважаєте незадовільним, ми обов'язково перевіримо ситуацію.
У разі виникнення складнощів з оплатою комунальних послуг або роботою Ощад 24/7 — повідомте нам, будь ласка. Ми будемо раді допомогти. Написати можна тут на форумі, або ж зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 (цілодобово).
З повагою, команда Ощадбанку.
Напишіть, будь ласка, адресу відділення, стан якого вважаєте незадовільним, ми обов'язково перевіримо ситуацію.
У разі виникнення складнощів з оплатою комунальних послуг або роботою Ощад 24/7 — повідомте нам, будь ласка. Ми будемо раді допомогти. Написати можна тут на форумі, або ж зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 (цілодобово).
З повагою, команда Ощадбанку.
Віришив поповнити карту через термінал — втратив час, карту та гроші. Це капець. При поповненні картки нічого не передбачало біди — все виконав, що просила «чудо» машина (термінал К0500029 м. Житомир) і на останній стадії його «глючит» — чек не друкує, карту не віддає, і пише — Ваш запит оброблюється, чекайте. Чекаю 15хв. — нічого не ввдбувається, телефоную на службу підтримки, перевірили «чудо» машина працює, чекайте. Почекав ще 30хв. «чудо» машина пропонує ще чекати. Нерви не залізні. Телефоную повторно на гар. лінію, що з машиною не знають, пропонують заблокувати карту, та йти собі, буде інкасація карту повернуть. Запропонували записати телефон куди необхідно буде звернутись для отримання карти в результаті так і не знайшли. Сам шукаю телефон (на сайті телефон відділення не актуальний), телефоную до відділення розказав ситуацію, пообіцяли передзвонити коли виймуть карту. Через два дні телефонують — Вашої карти немає в терміналі. Роблять з мене ідіота. Нерви здають, прошу пошукати карту краще, там де я сказав. Пошукали — знайшли. Забрав, телефоную на гар.лінію — карту забрав, розблокуйте. Відповідь — добре з Вас 30.00грн. Нерви здали. От така історія — прийшов поповнити карту — втратив час, та ще й гроші. ТЕРМІНАЛИ ПОСТАВИЛИ НА САМООКУПНІСТЬ. ЗАВИС — ГРОШІ ДЛЯ БАНКА ЗАРОБИВ.
Комментарии (4)
Ответ банка
11 октября 2018, 9:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за подібну ситуацію. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення Ви звертались. Ситуацію перевіримо та з Вами зв'яжемось.
ПОМОГИТЕ ПЖТ.ВЕРНУТЬ УКРАДЕННЫЕ МОШЕННИКАМИ ДЕНЬГИ ЧЕРЕЗ ОЩАД.
Написать комментарий
Ответ банка
23 июня 2017, 9:34
Добрый день! Вам необходимо обратиться в полицию с заявлением и в отделение нашего банка с заявлением о мошенничестве и с копией заявления в полицию
А про платные смс ки вообще — позор. Ни один банк не берёт плату за смс сообщения (и вообще уже перешли все в вайбер), но этот банк и в вайбере есть и смс ки шлёт и 7 грн. каждый месяц списывает.
И если кто не знал, то сколько у вас карт, столько и снятий по 7 грн за смс ки по обслуживанию карт. Вот так. Две карты — два снятия каждый месяц.
Коммуналку сделали в приложении только сейчас — позорище. И то не по всем городам и не по всем коммунальным платежам. А разработчики вообще тупые. Сделали новое приложение — интерфейс поменяли и всё. А ошибок хоть пруд пруди. Впечатление, что-то, что не досталось коммерческим банкам, было подобрано этим недо ощад банком.
Люди — не связывайтесь с этим банком, не кладите деньги в него. Идите в другие банки, там хоть компетентные люди и все прозрачно.