Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Завис термінал - втратив час та гроші.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ZtRUSLAN 10 октября 2018, 20:29
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 67
Віришив поповнити карту через термінал — втратив час, карту та гроші. Це капець. При поповненні картки нічого не передбачало біди — все виконав, що просила «чудо» машина (термінал К0500029 м. Житомир) і на останній стадії його «глючит» — чек не друкує, карту не віддає, і пише — Ваш запит оброблюється, чекайте. Чекаю 15хв. — нічого не ввдбувається, телефоную на службу підтримки, перевірили «чудо» машина працює, чекайте. Почекав ще 30хв. «чудо» машина пропонує ще чекати. Нерви не залізні. Телефоную повторно на гар. лінію, що з машиною не знають, пропонують заблокувати карту, та йти собі, буде інкасація карту повернуть. Запропонували записати телефон куди необхідно буде звернутись для отримання карти в результаті так і не знайшли. Сам шукаю телефон (на сайті телефон відділення не актуальний), телефоную до відділення розказав ситуацію, пообіцяли передзвонити коли виймуть карту. Через два дні телефонують — Вашої карти немає в терміналі. Роблять з мене ідіота. Нерви здають, прошу пошукати карту краще, там де я сказав. Пошукали — знайшли. Забрав, телефоную на гар.лінію — карту забрав, розблокуйте. Відповідь — добре з Вас 30.00грн. Нерви здали. От така історія — прийшов поповнити карту — втратив час, та ще й гроші. ТЕРМІНАЛИ ПОСТАВИЛИ НА САМООКУПНІСТЬ. ЗАВИС — ГРОШІ ДЛЯ БАНКА ЗАРОБИВ.
Ощадбанк
Ответ банка
11 октября 2018, 9:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за подібну ситуацію. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення Ви звертались. Ситуацію перевіримо та з Вами зв'яжемось.

Комментарии - 4

+
0
7889
7889
10 октября 2018, 20:48
#
Вас не смущает что карта находилась не один день непонятно где? В таких случаях лучше ее перевыпустить(есть сайты которые работают без поддержки протокола 3D Secure).
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
10 октября 2018, 21:01
#
Карту закрою, банк поменяю. Не первый косяк.
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
11 октября 2018, 13:39
#
Відправив дані.
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
27 января 2019, 12:11
#
Як і обіцяв, банк змінив, картками не користуюсь. За 30 грн. втратили клієнта. Обіцяли розібратись — так і залишилось обіцянкою.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Завис термінал - втратив час та гроші.