Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
chernegasergey 19 июля 2022, 14:29
Добрый день. Хочу выразить огромную благодарность сотруднику МТБ банка Татьяне Морозовой за её неоценимую помощь в решении моей, казалось бы, уже безнадёжной проблемы с приложением, текущим счётом и виртуальными картами. Благодаря её труду, вниманию и культуре общения с клиентами я добился желаемого результата и получил максимально развёрнутые ответы на все поставленные вопросы. Побольше бы таких сотрудников, как Татьяна!
МТБ Банк
Ответ банка
4 августа 2022, 9:36
Щиро дякуємо за Ваш відгук!
Ми працюємо задля зручності наших клієнтів
Проблема решена
katek1 1 июля 2022, 18:02
Отделение по адресу: Одесса, Польский спуск, 11
Почнемо з того, що раніше ми обслуговувались у відділенні МТБ банк у м. Херсон, вимушені були виїхати з міста і наразі наш рахунок автоматично закріплено за відділенням у місті Одеса за адресою Польський узвіз 11.
Ми вирішили зняти кошти з валютного рахунку в Одесі, по сумі ми вкладались в ліміт НБУ на добу (100тис грн або еквівалент у іншій валюті). Але нам кожне відділення надавало різну інформацію: то вони видають в порядку черги, але не більше 500$ в день, то вони кажуть, шо видають лише за попереднім замовленням і також не більше 500$ в день і, нажаль, кол-центр не допомагає ні в чому. Адже вони не можуть ні замовити валюту, ні дізнатись її наявність у відділенні. Довелося чоловіку обійти 5 відділень в Одесі, з яких одне лише видало 500$ і так він ходив тиждень. Це нормальне відношення до клієнтів, коли в Одесі постійно повітряні тривоги і відділення в цей час не працюють?
1. Для чого працює кол-центр, якщо він не допомагає клієнтам у вирішенні питання, не полегшує життя клієнта та його співпрацю з банком? Мені надають номери телефонів відділення, кажуть телефонуйте дізнавайтесь наявність валюти. А відділення або не бере слухавку, або каже приходьте і по факту повідомимо. Вам необхідно розширити перелік питань, які вирішує КЦ. Або навіщо тоді взагалі потрібен такий КЦ.
2. Сьогодні 01/07/2022р. нам надійшли кошти на рахунок, які нам необхідно терміново отримати до початку тижня. Що відбувається знову? Звісно, кажуть замовляти, але не більше 500$. Цирк. Телефонуємо до КЦ, щоб якось вирішили ВОНИ це питання, а не ми і щоб ми отримали усю необхідно суму за ОДИН раз, а не знову впродовж тижня, а то й більше.
3. Зателефонувала я о 13 годині і попросила відповідь до кінця робочого дня відділення за яким ми закріплені, тобто до 16 години. Звісно, мені ніхто не надав відповідь до цього часу. О 14 годині я телефонувала у відділення, щоб уточнити, чи зафіксована у них моя заявка. На що менеджер не досить доброзичливим тоном мені відповіла «так ще ж не 16 година». Добре, я почекала і о 16 годині знов їй зателефонувала. Дана менеджер знов сказала, що відповіді так і немає, керівництва немає і взагалі, чому я телефоную, якщо я додатковий тримач, а не власник рахунку. Але ж звернення у мене особисто прийняли і у мене є моя особиста карта, з якої я можу знімати кошти. Відповідно і звернення можу залишати.
4. А тепер кульмінація цього дня. Сьогодні о 16:17 мені на мій особистий номер телефону зателефонувала менеджер Ірина з відділення за адресою Польський узвіз. Розмова почалась з того, що вона вимагала до слухавки власника рахунку, тому що начебто його номер телефону недоступний. Хоча коли продиктувала «його» номер, це виявився мій, але з помилкою. Уточню, що в банку завжди був зафіксований коректний номер телефону власника рахунку. Повідомила власнику, щоб чекав дзвінка у вівторок-середу, щодо отримання суми з рахунку і запитала, яку суму потрібно зняти. Телефон був на гучномовці і я сказала, що зараз перегляну, яку суму він буде знімати. На що почула відповідь, що вона взагалі-то не мене питала, а його. Ну вибачте, але дзвінок був по моєму телефоні і смс з балансом знаходяться на ньому ж. Також Ірина повідомила власнику рахунку, що йому необхідно звернутись у відділення актуалізувати дані, так як даних з Херсону немає. Але як це? Клієнти банку повинні обслуговуватись по всій Україні, відповідно і дані повинні бути. Це проблеми вашого програмного забезпечення, а не клієнта. Я що повинна у кожному місті звертаючись у відділення актуалізувати дані? Знову цирк.
5. Потім з Іриною вирішила поспілкуватись Я по власній картці. На що вона почала мені відверто хамити. Казала, що ми взагалі у них в ПХ не чоловік та дружина, що я зі своєю картою до рахунку чоловіка взагалі ніхто, що іона буде спілкуватись лише з власником рахунку. Майже шантажувала, мовляв якщо нам необхідно зняти кошти, то вимагала номер телефона власника. А якщо не надам його номер, то і кошти не отримаємо, так як на мій номер вона телефонувати не буде, бо я ніхто (цитую слова Ірини). Коли я запитала, невже я не можу цю ж суму прийти і зняти сама по своїй картці, то вона відповіла, що НІ, власник може зняти всю суму, а я лише знов ті кляті 500$. На питання чому так вона не відповіла. Але зрозуміло було, що це через особисту неприязнь. А чому ця неприязнь? Через моє бажання отримати наші кошти за 1 звернення у відділення, а не ходячи туди щодня.
6. І коли я запитала, чому у них в ПЗ я «ніхто», то вона зухвало відповіла: «якщо щось не подобається звертайтесь до Херсону (нагадую ми там обслуговувались до 24/02). А тепер питання: як ви вважаєте, чи доцільно рекомендувати клієнту звертатись до відділення, яке вже не функціонує у окупованому місті? Бо якщо б не ВП та ситуація у Херсоні, я б у житті не зверталась до цієї співробітниці Ірини і співпрацювала з прекрасним менеджером відділення міста Херсон.
МТБ банк як взагалі відноситься до клієнтів як вимушено переселені?
Я бажаю отримати відповідь щодо:
1. роботи та функціоналу який виконує кол-центр, конкретно щодо замовлення суми,
2. чому банк ігнорує ліміти НБУ і не виконує їх,
3. чому кожне відділення працює як йому заманеться (хтось замовляє кошти, хтось — ні),
4. чому звернення та прохання клієнтів ігнорується банком,
5. я вимагаю, щоб керівництво прослухало розмову менеджера Ірини з нами та надало мені зворотній зв’язок, щодо її манери спілкування з клієнтами та взагалі людьми.
МТБ Банк
Ответ банка
4 июля 2022, 17:58
Доброго дня! Просимо вибачення за незручності. Обов'язково розберемося за кожним описаним Вами пунктом і незабаром дамо відповідь.
Проблема решена
Olgabojko 1 июля 2022, 12:33
30.05 вночі зняло 20 грн за послугу смс-інформування, яка мені не потрібна була і як її підключили — не відомо. В застосунку МТБ360 самостійно я відключити цю послугу не можу. В чаті мені допомогти не можуть, на гарячій лінії також оператори нічого зробити не можуть: йдіть у відділення. Відвідувати відділення в умовах військового стану — це дуже не зручно, і в інших українських банках такі питання можна вирішити віддалено. Ну добре, 31.05 я особисто прийшла до відділення для того, щоб відключили послугу. І 29.06 з мого рахунку знімають знову 20 грн і знову вночі. На що оператор чату знову каже: йдіть у відділення.
Я не буду кожного місяця відвідувати відділення банку. Якщо працівники не можуть вирішити такі дрібні і легкі завдання, як цьому банку взагалі можна щось довірити?
МТБ Банк
Ответ банка
4 июля 2022, 12:11
Ольго, дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. На момент звернення до Банку керування функцією смс/пуш через МТВ360 ще не було реалізовано. Наразі всі роботи вже завершенно та функція смс/пуш у мобільному додатку налаштована.

МТБ БАНК
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитрий Ластовецкий 28 июня 2022, 3:21
Моя девушка была клиентом банка года 4 назад.
Сегодня сделали ей новую обычную карту физ лица. Вроде всё ок, хотя и долговато. По приходу домой хотела выяснить пару вопросов на кц — не смогла. Потом в чате — не смогла. Путем общения с энным количеством операторов еле узнали у одного повминяемей — что она якобы звонит и пишет не с финансового номера. Забавно, почему система тянет супер старый не актуальный номер (хотя в договоре написан актуальный, в кб пишет актуальный), почему это всплыло не при оформлении карты на месте в отделении, почему это толи секретная толи не секретная инфа (зависит от оператора).
Но суть отзыва именно в операторах чата. Они не помогают решить вопрос, не объясняют — а тупо копируют фразы, которые уже написали по 3 раза) наверное думают, что клиенты как они — не воспринимают инфу с первого раза, или слепые, или читать не умеют не знаю =)
МТБ Банк
Ответ банка
29 июня 2022, 8:49
Доброго дня! Фахівцями банку було проведено детальний аналіз. Відповіді служби підтримки були коректні та регламентовані банком з погляду фінансової безпеки клієнта. Розголошення особистих даних без ідентифікації може мати фінансові ризики для клієнта.
Оскільки звернення було день в день, новий фінансовий номер клієнта ще не був відображений у всіх програмних забезпеченнях (ПЗ) банку. На даний момент фінансовий номер у ПЗ Банку оновлено.
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічними особливостями.
micoca32 20 июня 2022, 14:52
Закінчився депозит, була думка переоформити, але % ставки як були низькими за обліковою ставкою 10%, такі й залишилися, а вона вже 25%! Тому гроші забрав. вважаю, треба щвидше адаптуватися до умов, навіть в такі надважкі часи… Хоча в цілому обслуговуванням завжди був задоволений
МТБ Банк
Ответ банка
20 июня 2022, 19:55
Доброго дня! Дякуємо за звернення
Ставки за депозитами було підвищено з 03.06.2022
Докладніше на сайті https://www.mtb.ua/personal/deposits
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kropyva 16 апреля 2022, 12:36
була зарплатна картка в цьому банку. нічого поганого не можу сказати, думала буде гірше. інтернет-банкінг порадував, доволі зручний
МТБ Банк
Ответ банка
MTB БАНК 17 апреля 2022, 19:31
Дякуємо за Ваш відгук! Завжди раді бути корисними.

ПАТ «МТБ БАНК»
Проблема решена
Marrry 24 марта 2022, 17:52
Отделение по адресу: Одесса, Польский спуск, 11
Оплатила за электроэнергию через сайт Облэнерго, не сохранила квитанцию и теперь получить копию квитанцию никак нельзя. Обращалась в банк есть pos чек естет номер платежа, а копию квитанции они предоставить не могут!!! Больше не воспользуюсь данным банком!
Полезный комментарий
MTB БАНК 29 марта 2022, 15:27
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Дякуємо, що вийшли на особистий контакт і вдалося врегулювати ситуацію в короткий термін і надіслати Вам квитанцію. Завжди раді допомогти!
Полезный комментарий
Marrry 30 марта 2022, 14:47
Дякую, дуде рада, шо питания вирішено!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Инна Жилко 31 января 2022, 15:04
Меня пригласили на работу МТБ банк на отделение № 48 — Башня Чкалова. Очень вежливые и добрые — Алексеенко Светлана Сепановна и Мирошниченко Светлана Владимировна — была удивлена их «доброта не знала границ». 3 недели стажировали, месяц поработала сама. 03.12 2021 Светлана Степановна мне сказала — надо написать заявление на увольнение (закрыто отделение, где 4 кассира) — выбирайте или по собственному, или по соглашению. А теперь главный вопрос- 4 года честной работы. В 2-х банках в работе мне отказали — МТБ банк заявляет, что я уволена — не прошла испытательный срок.
madCust0mer 12 января 2022, 10:48
Отделение по адресу: Одесса, пл. Европейская, 7-А
Решил оформить новую карту Benefit NEW Platinum. На странице продукта написано что учасниками програми «Кредитна картка «Benefit NEW» можуть стати:
-Моряки, за умови підтвердження отримання заробітної плати за останні 12 місяців (не менше 6-ти зарахувань);
-Співробітники ІТ — сфери (фрілансери, наймані працівники ІТ компанії, ФОП в сфері ІТ);
-Фізичні особи — вкладники ПАТ «МТБ БАНК»;
-Топ-менеджери / засновників / власників компаній, які обслуговуються в ПАТ «МТБ БАНК» не менше 6 місяців,;
-Співробітники, підприємств, на яких реалізовано зарплатний проект з ПАТ «МТБ БАНК»;
-Фізичні особи, які не є клієнтами ПАТ «МТБ БАНК» з довідкою про доходи за останні 6 місяців;
-Фізичні особи-підприємці, які мають відкриті розрахункові рахунки в ПАТ «МТБ БАНК»;

Однако, после заполнения формы-заявки на оформление, со мной связалась сотрудница банка и заявила что оформить продукт имеют право только клиенты, которые минимум 12 месяцев уже обслуживаются в МТБ банке. На вопрос «А где это условие указано на сайте банка?», она ответила — «Всего доброго!», и бросила трубку.

Если не считать хамства, то считаю что это обман со стороны банка. На сайте указано одно, а по факту это не так.
МТБ Банк
Ответ банка
12 января 2022, 12:51
Доброго дня! Дякуємо за Ваше повідомлення. Для нас дуже важливо розібратися в ситуації, що склалася і вирішити питання у Ваших інтересах.
Інформація на сайті дійсно є коректною і додаткових умов для отримання картки Benefit NEW Platinum немає.
Будь ласка, вкажіть свої контактні дані в особистому повідомленні, щоб ми могли Вам допомогти. Дуже розраховуємо на взаємодію!
Мы год кредитуемся без просрочек и нарушений условий, банк сам предложил сотрудничество. В октябре взяли практически «измором», уговаривали и рассказывали, что условия быстрые и хорошие, а по итогу…
Обратились в Банк за дополнительным финансированием для предприятия. Посмотрели документы, сделали предварительный расчёт, сказали все ОК. Заполнили весь пакет документов (это вообще отдельная история), подали на рассмотрение 09 ноября. Обещали за месяц рассмотреть. Сейчас мне говорят, что рассмотрим ещё дней через 10. А у меня срываются поставки! Ладно, в Банке есть «быстрый овердрафт», который по рекламе можно взять за 2 дня. Подаю документы. Но и тут оказывается, рассмотрим через неделю, если получится… Ребята, вы серьёзно? Вы мне всю работу срываете, а я ведь на вас так надеялась…
5458624 8 декабря 2021, 14:47
К сожалению в этом банке я получаю зарплату. Как правило я не снимаю деньги с карты, на счету обычно немаленькие суммы, которыми пользуется МТБ банк и платит мне «3 копейки» процентов за это. Наличные практически не снимаю, беру по мере необходимости переводом на монобанк, карту которого я использую для расчетов с магазинах. И вот с первого декабря МТБ банку захотелось еще поиметь с меня, теперь за перевод они хотят 1% +5 грн, между прочим карта зарплатная и они уже поимели комиссию с предприятия. Банкомат в областном центре только 1, можно использовать банки-партнеры, но нужно разбираться кто из них использует систему Радиус. В противном случае до 8тыс в месяц нет комиссии, а далее опять поделись (напомню карта зарплатная!). Сегодня проезжал мимо отделения, с собой был паспорт, но не было карты. Чтоб снять зарплату в таком варианте они запросили 1,5%. Перетрудились идентифицировать меня? Отныне этот жлобский банк не будет пользоваться моими деньгами, буду вычищать со счета полностью на следующий день после зарплаты. Пускай будут чаще заряжать банкомат, если им было плохо практически даром пользоваться моими деньгами.
RBD 26 ноября 2021, 10:45
Пытался проконсультироваться в Днепре по оформлению кредита на юр лицо, странноватые сотрудники, переводили от одного на другого, условий я не понял все размыто, будет так, но при таких условиях, а может и не будет, просто потеря времени, не рекомендую
МТБ Банк
Ответ банка
26 ноября 2021, 16:23
Доброго дня! Для нас важлива Ваша думка і ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Будемо вдячні, якщо Ви повідомите докладніше про незручності, які виникли під час обслуговування у відділенні банку.
kijet789 23 ноября 2021, 9:54
Заказал карту банка. Теперь принимаю участие в акции. Надеюсь на приз от банка. Мои вам наилучшие пожелания))
МТБ Банк
Ответ банка
23 ноября 2021, 11:28
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Ми раді знати, що наша робота приносить користь.
Odessit2021 8 ноября 2021, 11:43
Открыл карту $ для моряка, пришла первая ЗП и с меня банк корреспондент снимает 40 баксов помимо того что ещё и процент, каждый месяц плоти 1.5 за содержание д. с которых на карте нет. При открытие карты менеджер не проговорил что могут быть дополнительные снятия со счета. Не рекомендую
МТБ Банк
Ответ банка
8 ноября 2021, 15:35
Доброго дня! Шановний клієнт, для того, щоб ми змогли відпрацювати ваш запит і дати зворотній зв'язок, просимо Вас повідомити номер вашого договору в особистому повідомленні.
З повагою, ПАТ «МТБ БАНК»
ssts 3 ноября 2021, 14:06
Документы из приложения дия банк не принимает, с паспорта в виде id-карты считать адрес не могут, из-за отсутствия считывателя. По-этому, всем новым клиентам со свежими документами, сотрудники просто отказывают в обслуживании.
МТБ Банк
Ответ банка
Гость 4 ноября 2021, 15:11
Доброго дня! На даний час, ПАТ «МТБ БАНК» завершує імплементацію в програмні комплекси процедур використання цифрових документів та планує до кінця листопада поточного року використовувати механізм отримання банківських послуг з використанням цифрового паспорту у мобільному застосунку «ДІЯ».
Запевняємо Вас, що мета Банку та головна стратегічна ціль це розвиток дистанційного обслуговування клієнтів та всебічного забезпечення клієнтів сучасними каналами отримання банківських послуг.
Щодо старту використання електронних документів із застосунку Дія обов'язково повідомимо.

З повагою, ПАТ «МТБ БАНК»
SoniaMash 6 октября 2021, 13:24
Моя зарплатная карта выдана МТБ банком. Пару месяцев назад сменила номер телефона и мою карту заблокировали. Я сходила в отделение и оказалось, что банк выявил мошеннические действия с картой. На месте сотрудница мне все объяснила и мы быстро решили эту проблему. Приятно сотрудничать с надежным банком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DashaSob 28 сентября 2021, 11:33
МТБ Банк зарекомендовал себя как надежная и стабильная финансовая организация. Пользователи отмечают широкое разнообразие продуктов для малого бизнеса, в том числе и оказание уникальных услуг, помогающих развивать экономику страны. Наличие специальных пакетов для моряков, программ кредитования, лизинга — главные преимущества банка. Среди минусов — отделения не во всех городах Украины.
МТБ Банк
Ответ банка
MTB БАНК 29 сентября 2021, 10:54
Дякуємо за відгук і високу оцінку нашої роботи. Ми будемо раді отримати від вас feedback в частині тих сервісів, які б ви ще хотіли бачити в банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bezkichenko 21 сентября 2021, 18:09
В последнее время стал много слышать в МТБ Банке, и что интересно только хорошие отзывы слышал, прежде всего хвалят надежность этого банка. Решил стать клиентом. Для себя прежде всего отметил его как стабильную финансовую организацию, имеющую возможность оказания уникальных услуг которые в свою очередь помогают развивать экономику страны. Единственное это то что отделения есть не во всех городах, но к счастью в моем городе есть одно.
МТБ Банк
Ответ банка
MTB БАНК 22 сентября 2021, 11:12
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Ми працюємо для вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mar5ina 6 сентября 2021, 16:40
Отделение по адресу: Одесса, Польский спуск, 11
Мой парень в конце июня 2021 года оформил в МТБ карту универсальную в иностранной валюте, так как ваш банк позиционируется как банк для обслуживания моряков и мы представить даже не могли, что в нём может произойти такая ситуация. Когда же пришла первая зарплата и он попытался сделать перевод мне, то чудным образом выяснилось, что это невозможно, так как «Банк проводит переводы только на свои счета или счета близких родственников». У меня к вам вопрос — вы вообще в адеквате? Почему при оформлении карты нам никто даже не заикнулся о такой политике банка, ведь у вас есть возможность оформить попечителя, почему никто нас не предупредил, что иначе перевод будет невозможен? Мы оформляли карту в центральном отделении МТБ в Одессе, на Польском спуске 11. Неужели ваши сотрудники настолько некомпетентны, что даже не удосужились сообщить настолько важную информацию? Вы хоть понимаете, насколько сильно это портит вашу репутацию в глазах клиентов? Я со всей уверенностью могу заявлять, что МТБ банк — худший банк для обслуживания моряков, буду писать плохие отзывы о вас везде, где только можно, и никому не будем рекламировать связываться с такой «шаражкиной конторой»!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Client1978 26 августа 2021, 18:41
Отделение по адресу: Одесса, Польский спуск, 11
Взаимодействие с банком максимально комфортно, не игнорируется клиент и его проблемы, как во многих банках на сегодняшний момент. Любые запросы принимаются адекватно, независимо от уровня их сложности или «странности». Оперативно решается любая проблема.
Наша компания сотрудничает с департаментами персонального бизнеса и депозитарной деятельности. Благодарны директору департамента персонального бизнеса Юле Зарицкой, всегда помогает профессионально и оперативно решить любую проблему. Департамент депозитарной деятельности спасал не один раз, спасибо Лесик Ларисе и Виктории Калафитской за гибкость, оперативность, квалифицированный подход.
МТБ Банк
Ответ банка
MTB БАНК 8 сентября 2021, 11:01
Добрий день!
Дякуємо вам за високу оцінку нашої роботи. Неодмінно передамо ваш відгук колективу.

Курс валют в МТБ Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в МТБ Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.2
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / МТБ Банк 💰 / Отзывы о МТБ Банке 📝