×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в МТБ Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Решение проблем сотрудниками МТБ Банка
Ми працюємо задля зручності наших клієнтів
Написать комментарий
цікава історія про отримання власних коштів з рахунку
Ми вирішили зняти кошти з валютного рахунку в Одесі, по сумі ми вкладались в ліміт НБУ на добу (100тис грн або еквівалент у іншій валюті). Але нам кожне відділення надавало різну інформацію: то вони видають в порядку черги, але не більше 500$ в день, то вони кажуть, шо видають лише за попереднім замовленням і також не більше 500$ в день і, нажаль, кол-центр не допомагає ні в чому. Адже вони не можуть ні замовити валюту, ні дізнатись її наявність у відділенні. Довелося чоловіку обійти 5 відділень в Одесі, з яких одне лише видало 500$ і так він ходив тиждень. Це нормальне відношення до клієнтів, коли в Одесі постійно повітряні тривоги і відділення в цей час не працюють?
1. Для чого працює кол-центр, якщо він не допомагає клієнтам у вирішенні питання, не полегшує життя клієнта та його співпрацю з банком? Мені надають номери телефонів відділення, кажуть телефонуйте дізнавайтесь наявність валюти. А відділення або не бере слухавку, або каже приходьте і по факту повідомимо. Вам необхідно розширити перелік питань, які вирішує КЦ. Або навіщо тоді взагалі потрібен такий КЦ.
2. Сьогодні 01/07/2022р. нам надійшли кошти на рахунок, які нам необхідно терміново отримати до початку тижня. Що відбувається знову? Звісно, кажуть замовляти, але не більше 500$. Цирк. Телефонуємо до КЦ, щоб якось вирішили ВОНИ це питання, а не ми і щоб ми отримали усю необхідно суму за ОДИН раз, а не знову впродовж тижня, а то й більше.
3. Зателефонувала я о 13 годині і попросила відповідь до кінця робочого дня відділення за яким ми закріплені, тобто до 16 години. Звісно, мені ніхто не надав відповідь до цього часу. О 14 годині я телефонувала у відділення, щоб уточнити, чи зафіксована у них моя заявка. На що менеджер не досить доброзичливим тоном мені відповіла «так ще ж не 16 година». Добре, я почекала і о 16 годині знов їй зателефонувала. Дана менеджер знов сказала, що відповіді так і немає, керівництва немає і взагалі, чому я телефоную, якщо я додатковий тримач, а не власник рахунку. Але ж звернення у мене особисто прийняли і у мене є моя особиста карта, з якої я можу знімати кошти. Відповідно і звернення можу залишати.
4. А тепер кульмінація цього дня. Сьогодні о 16:17 мені на мій особистий номер телефону зателефонувала менеджер Ірина з відділення за адресою Польський узвіз. Розмова почалась з того, що вона вимагала до слухавки власника рахунку, тому що начебто його номер телефону недоступний. Хоча коли продиктувала «його» номер, це виявився мій, але з помилкою. Уточню, що в банку завжди був зафіксований коректний номер телефону власника рахунку. Повідомила власнику, щоб чекав дзвінка у вівторок-середу, щодо отримання суми з рахунку і запитала, яку суму потрібно зняти. Телефон був на гучномовці і я сказала, що зараз перегляну, яку суму він буде знімати. На що почула відповідь, що вона взагалі-то не мене питала, а його. Ну вибачте, але дзвінок був по моєму телефоні і смс з балансом знаходяться на ньому ж. Також Ірина повідомила власнику рахунку, що йому необхідно звернутись у відділення актуалізувати дані, так як даних з Херсону немає. Але як це? Клієнти банку повинні обслуговуватись по всій Україні, відповідно і дані повинні бути. Це проблеми вашого програмного забезпечення, а не клієнта. Я що повинна у кожному місті звертаючись у відділення актуалізувати дані? Знову цирк.
5. Потім з Іриною вирішила поспілкуватись Я по власній картці. На що вона почала мені відверто хамити. Казала, що ми взагалі у них в ПХ не чоловік та дружина, що я зі своєю картою до рахунку чоловіка взагалі ніхто, що іона буде спілкуватись лише з власником рахунку. Майже шантажувала, мовляв якщо нам необхідно зняти кошти, то вимагала номер телефона власника. А якщо не надам його номер, то і кошти не отримаємо, так як на мій номер вона телефонувати не буде, бо я ніхто (цитую слова Ірини). Коли я запитала, невже я не можу цю ж суму прийти і зняти сама по своїй картці, то вона відповіла, що НІ, власник може зняти всю суму, а я лише знов ті кляті 500$. На питання чому так вона не відповіла. Але зрозуміло було, що це через особисту неприязнь. А чому ця неприязнь? Через моє бажання отримати наші кошти за 1 звернення у відділення, а не ходячи туди щодня.
6. І коли я запитала, чому у них в ПЗ я «ніхто», то вона зухвало відповіла: «якщо щось не подобається звертайтесь до Херсону (нагадую ми там обслуговувались до 24/02). А тепер питання: як ви вважаєте, чи доцільно рекомендувати клієнту звертатись до відділення, яке вже не функціонує у окупованому місті? Бо якщо б не ВП та ситуація у Херсоні, я б у житті не зверталась до цієї співробітниці Ірини і співпрацювала з прекрасним менеджером відділення міста Херсон.
МТБ банк як взагалі відноситься до клієнтів як вимушено переселені?
Я бажаю отримати відповідь щодо:
1. роботи та функціоналу який виконує кол-центр, конкретно щодо замовлення суми,
2. чому банк ігнорує ліміти НБУ і не виконує їх,
3. чому кожне відділення працює як йому заманеться (хтось замовляє кошти, хтось — ні),
4. чому звернення та прохання клієнтів ігнорується банком,
5. я вимагаю, щоб керівництво прослухало розмову менеджера Ірини з нами та надало мені зворотній зв’язок, щодо її манери спілкування з клієнтами та взагалі людьми.
Комментарии (3)
Послуга з Смс-інформування, яка не потрібна клієнту
Я не буду кожного місяця відвідувати відділення банку. Якщо працівники не можуть вирішити такі дрібні і легкі завдання, як цьому банку взагалі можна щось довірити?
МТБ БАНК
Комментарии (1)
Слабые операторы КЦ и чата.
Сегодня сделали ей новую обычную карту физ лица. Вроде всё ок, хотя и долговато. По приходу домой хотела выяснить пару вопросов на кц — не смогла. Потом в чате — не смогла. Путем общения с энным количеством операторов еле узнали у одного повминяемей — что она якобы звонит и пишет не с финансового номера. Забавно, почему система тянет супер старый не актуальный номер (хотя в договоре написан актуальный, в кб пишет актуальный), почему это всплыло не при оформлении карты на месте в отделении, почему это толи секретная толи не секретная инфа (зависит от оператора).
Но суть отзыва именно в операторах чата. Они не помогают решить вопрос, не объясняют — а тупо копируют фразы, которые уже написали по 3 раза) наверное думают, что клиенты как они — не воспринимают инфу с первого раза, или слепые, или читать не умеют не знаю =)
Оскільки звернення було день в день, новий фінансовий номер клієнта ще не був відображений у всіх програмних забезпеченнях (ПЗ) банку. На даний момент фінансовий номер у ПЗ Банку оновлено.
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічними особливостями.
Комментарии (1)
Не змінили ставки за депозитами
Ставки за депозитами було підвищено з 03.06.2022
Докладніше на сайті https://www.mtb.ua/personal/deposits
Написать комментарий
Непогане обслуговування
ПАТ «МТБ БАНК»
Написать комментарий
Оплата с сайта oooek.od.ua
Комментарии (2)
Некорректное отношение к сотрудникам
Комментарии (3)
Банк обманул клиента
-Моряки, за умови підтвердження отримання заробітної плати за останні 12 місяців (не менше 6-ти зарахувань);
-Співробітники ІТ — сфери (фрілансери, наймані працівники ІТ компанії, ФОП в сфері ІТ);
-Фізичні особи — вкладники ПАТ «МТБ БАНК»;
-Топ-менеджери / засновників / власників компаній, які обслуговуються в ПАТ «МТБ БАНК» не менше 6 місяців,;
-Співробітники, підприємств, на яких реалізовано зарплатний проект з ПАТ «МТБ БАНК»;
-Фізичні особи, які не є клієнтами ПАТ «МТБ БАНК» з довідкою про доходи за останні 6 місяців;
-Фізичні особи-підприємці, які мають відкриті розрахункові рахунки в ПАТ «МТБ БАНК»;
Однако, после заполнения формы-заявки на оформление, со мной связалась сотрудница банка и заявила что оформить продукт имеют право только клиенты, которые минимум 12 месяцев уже обслуживаются в МТБ банке. На вопрос «А где это условие указано на сайте банка?», она ответила — «Всего доброго!», и бросила трубку.
Если не считать хамства, то считаю что это обман со стороны банка. На сайте указано одно, а по факту это не так.
Інформація на сайті дійсно є коректною і додаткових умов для отримання картки Benefit NEW Platinum немає.
Будь ласка, вкажіть свої контактні дані в особистому повідомленні, щоб ми могли Вам допомогти. Дуже розраховуємо на взаємодію!
Комментарии (4)
«Лучший банк»
Обратились в Банк за дополнительным финансированием для предприятия. Посмотрели документы, сделали предварительный расчёт, сказали все ОК. Заполнили весь пакет документов (это вообще отдельная история), подали на рассмотрение 09 ноября. Обещали за месяц рассмотреть. Сейчас мне говорят, что рассмотрим ещё дней через 10. А у меня срываются поставки! Ладно, в Банке есть «быстрый овердрафт», который по рекламе можно взять за 2 дня. Подаю документы. Но и тут оказывается, рассмотрим через неделю, если получится… Ребята, вы серьёзно? Вы мне всю работу срываете, а я ведь на вас так надеялась…
Комментарии (3)
Жлобство не имеет границ
Комментарии (10)
Банк- недоразумение
Написать комментарий
Начал сотрудничать
Написать комментарий
Ужас, а не банк
З повагою, ПАТ «МТБ БАНК»
Написать комментарий
Отказали в открытии депозита
Запевняємо Вас, що мета Банку та головна стратегічна ціль це розвиток дистанційного обслуговування клієнтів та всебічного забезпечення клієнтів сучасними каналами отримання банківських послуг.
Щодо старту використання електронних документів із застосунку Дія обов'язково повідомимо.
З повагою, ПАТ «МТБ БАНК»
Комментарии (1)
Спасибо за помощь!
Написать комментарий
Верю в банк
Написать комментарий
Начал сотрудничать
Написать комментарий
Худший банк для моряков, который только есть
Комментарии (5)
Клиентоориентированный банк, которому любая задача по силам
Наша компания сотрудничает с департаментами персонального бизнеса и депозитарной деятельности. Благодарны директору департамента персонального бизнеса Юле Зарицкой, всегда помогает профессионально и оперативно решить любую проблему. Департамент депозитарной деятельности спасал не один раз, спасибо Лесик Ларисе и Виктории Калафитской за гибкость, оперативность, квалифицированный подход.
Дякуємо вам за високу оцінку нашої роботи. Неодмінно передамо ваш відгук колективу.
Написать комментарий