×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в МТБ Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
чудова якість!
Комментарии (1)
МТБ банк, блокировка учетной записи 18/05/2023
Судя по всему учетные записи заблокированы у многих.
Жене дозвониться удалось, ее учетную разблокировали. На вопрос почему была заблокирована учетная запись, последовал очень бессмысленный дежурный ответ — «автоматическая блокировка учетной записи». Больше никаких объяснений. Как часто будут происходить такие автоматические блокировки.
Крайне не удобный банк с очень малым количеством услуг и отвратительным отношением к клиентам.
У зв'язку з новою хвилею випадків шахрайства для більшої безпеки були тимчасово впроваджені посилені заходи з верифікації клієнтів банку.
У Вашому випадку блокування облікового запису в мобільному додатку відбулося автоматично при зміні девайса. Для розблокування облікового запису Вам необхідно зв'язатися зі службою підтримки банку.
Для зв'язку із МТБ Банком необхідно користуватись офіційним номером телефону підтримки клієнтів 0 800 500 255 та чат-центром, у який необхідно перейти тільки з офіційного сайту mtb.ua у розділі «Контакти» або з мобільного додатку МТВ360.
Наразі повідомляємо, що МТБ Банк не телефонує клієнтам для отримання конфіденційної інформації по картках та не використовує чат-боти для зв’язку з клієнтами банку з метою дізнатися номер телефону або Ваші персональні дані.
Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Щодо переліку доступних послуг у банку — ми постійно працюємо над розширенням та покращення якості сервісів. Підкажіть, які додаткові послуги Ви хотіли б бачити в МТВ360?
Написать комментарий
Хороший моб додаток
Написать комментарий
Супер обслуговування!
Написать комментарий
Можу рекомендувати до співпраці
Написать комментарий
Банк-неумеха.
Комментарии (2)
Подяка співробітникам банку
Написать комментарий
Банкоматний роумінг
Написать комментарий
Перший досвід співпраці позитивний
Комментарии (1)
обмін валют
А вже придбати долар/євро можливо тільки з розміщенням на депозит на 3 місяці (у МТВ360 цей функціонал ще на етапі реалізації, скоро очікуємо на реліз з оновленнями)
Написать комментарий
Подякував МТБ🤝
Колектив СВК «Ягідки» твердо вирішив відпрацювати сезон та внести свій вклад в економіку воюючої України.
Через підвищення цін на матеріали і послуги, необхідні для виробництва нашої продукції, виробничий сезон для нас був під великим питання, Без кредитора точно.
Ми звернулись до МТБ…далі тільки подяка! Колективу банку за злагоджену роботу, клієнтоорінтованність, максимальну увагу до наших потреб та побажань. Враховуючи короткі терміни, в які ми гостро потребували підтримки — команда МТБ працювала екстра швидко та якісно. Інколи з посадовцями зв’язувались навіть у не робочі дні, отримували консультації та радились. Підібрали для нас максимально оптимальний варіант позики😘
Складалося відчуття, що колектив банку переживає за наш бізнес не меньше за самих нас👍 це прекрасно, коли всі роблять те, що вміють найкраще — ми вирощуємо орнанчні ягоди, банк шукає та надає нам максимально підходящі послуги та ресурси. Український банк працює для українських підприємств.
Особлива подяка Наталії Рахновецькій — дякую🤝 Та пробач бо тебе ми мучили конкретно.
Кредитному комітету — за довіру та адекватну оцінку наших потреб та можливостей👍
Голові правління теж подякували — хороший банк, колектив, атмосфера, так тримати 👍
Всьо, бувайте здорові!
Слава Україні!
Написать комментарий
Замовила валюту для зняття депозиту
Комментарии (1)
Банк вводит в заблуждение клиентов
я специально спросил в поддержке перед тем как делать операцию, и мне ответили что между своими счетами без комиссии
а в итоге сняли комиссию, я буду жаловатся в НБУ
Комментарии (2)
Треба більше можливостей онлайн
Будемо вдячні, якщо повідомите ваші побажання, що саме на ваш погляд важливо внести в план допрацювань у найближчий час :)
Написать комментарий
Незручний графік роботи.
Написать комментарий
У відділенні МТБ банку в Івано-Франківську відмовили в обслуговуванні переселенцям
Співробітники банку запропонували вам свою допомогу. Якщо немає довідки на паперовому носії, то взяти її через за стосунок ДІЯ через шеринг банку. Але через технічні складнощі з додатком, не вдалося її отримати в рамках шерингу. Було запропоновано вам оновити за стосунок ДІЯ, однак від вас була відмова.
Спробуйте все ж оновити застосунок та звернутися повторно. Ми будемо раді бачити Вас у числі клієнтів банку. Наш банк завжди готовий задовольняти потреби та побажання клієнтів, допомогати з вирішенням питань, однак дотримуючись норм закону на внутрішніх розпорядків банку. Дякуємо за розуміння
Комментарии (3)
нормальний курс
Вигідний курс є лише однією з переваг нашого банку :)
Для фізичних осіб та ФОП мобільний додаток МТВ360 помітно додає зручності. Дозволяє здійснювати базові банківські операції: переказ валюти родичам, відкриття Digital картки та онлайн депозитів, а також та багато іншого. Скористайтеся перевагами МТВ 360! А якщо будуть побажання щодо покращення, ми завжди раді вислухати пропозиції!
Ваш МТБ Банк
Комментарии (1)
Очень стабильный банк.
МТБ БАНК на захисті фінансового фронту
Написать комментарий
Решение проблем сотрудниками МТБ Банка
Ми працюємо задля зручності наших клієнтів
Написать комментарий
цікава історія про отримання власних коштів з рахунку
Ми вирішили зняти кошти з валютного рахунку в Одесі, по сумі ми вкладались в ліміт НБУ на добу (100тис грн або еквівалент у іншій валюті). Але нам кожне відділення надавало різну інформацію: то вони видають в порядку черги, але не більше 500$ в день, то вони кажуть, шо видають лише за попереднім замовленням і також не більше 500$ в день і, нажаль, кол-центр не допомагає ні в чому. Адже вони не можуть ні замовити валюту, ні дізнатись її наявність у відділенні. Довелося чоловіку обійти 5 відділень в Одесі, з яких одне лише видало 500$ і так він ходив тиждень. Це нормальне відношення до клієнтів, коли в Одесі постійно повітряні тривоги і відділення в цей час не працюють?
1. Для чого працює кол-центр, якщо він не допомагає клієнтам у вирішенні питання, не полегшує життя клієнта та його співпрацю з банком? Мені надають номери телефонів відділення, кажуть телефонуйте дізнавайтесь наявність валюти. А відділення або не бере слухавку, або каже приходьте і по факту повідомимо. Вам необхідно розширити перелік питань, які вирішує КЦ. Або навіщо тоді взагалі потрібен такий КЦ.
2. Сьогодні 01/07/2022р. нам надійшли кошти на рахунок, які нам необхідно терміново отримати до початку тижня. Що відбувається знову? Звісно, кажуть замовляти, але не більше 500$. Цирк. Телефонуємо до КЦ, щоб якось вирішили ВОНИ це питання, а не ми і щоб ми отримали усю необхідно суму за ОДИН раз, а не знову впродовж тижня, а то й більше.
3. Зателефонувала я о 13 годині і попросила відповідь до кінця робочого дня відділення за яким ми закріплені, тобто до 16 години. Звісно, мені ніхто не надав відповідь до цього часу. О 14 годині я телефонувала у відділення, щоб уточнити, чи зафіксована у них моя заявка. На що менеджер не досить доброзичливим тоном мені відповіла «так ще ж не 16 година». Добре, я почекала і о 16 годині знов їй зателефонувала. Дана менеджер знов сказала, що відповіді так і немає, керівництва немає і взагалі, чому я телефоную, якщо я додатковий тримач, а не власник рахунку. Але ж звернення у мене особисто прийняли і у мене є моя особиста карта, з якої я можу знімати кошти. Відповідно і звернення можу залишати.
4. А тепер кульмінація цього дня. Сьогодні о 16:17 мені на мій особистий номер телефону зателефонувала менеджер Ірина з відділення за адресою Польський узвіз. Розмова почалась з того, що вона вимагала до слухавки власника рахунку, тому що начебто його номер телефону недоступний. Хоча коли продиктувала «його» номер, це виявився мій, але з помилкою. Уточню, що в банку завжди був зафіксований коректний номер телефону власника рахунку. Повідомила власнику, щоб чекав дзвінка у вівторок-середу, щодо отримання суми з рахунку і запитала, яку суму потрібно зняти. Телефон був на гучномовці і я сказала, що зараз перегляну, яку суму він буде знімати. На що почула відповідь, що вона взагалі-то не мене питала, а його. Ну вибачте, але дзвінок був по моєму телефоні і смс з балансом знаходяться на ньому ж. Також Ірина повідомила власнику рахунку, що йому необхідно звернутись у відділення актуалізувати дані, так як даних з Херсону немає. Але як це? Клієнти банку повинні обслуговуватись по всій Україні, відповідно і дані повинні бути. Це проблеми вашого програмного забезпечення, а не клієнта. Я що повинна у кожному місті звертаючись у відділення актуалізувати дані? Знову цирк.
5. Потім з Іриною вирішила поспілкуватись Я по власній картці. На що вона почала мені відверто хамити. Казала, що ми взагалі у них в ПХ не чоловік та дружина, що я зі своєю картою до рахунку чоловіка взагалі ніхто, що іона буде спілкуватись лише з власником рахунку. Майже шантажувала, мовляв якщо нам необхідно зняти кошти, то вимагала номер телефона власника. А якщо не надам його номер, то і кошти не отримаємо, так як на мій номер вона телефонувати не буде, бо я ніхто (цитую слова Ірини). Коли я запитала, невже я не можу цю ж суму прийти і зняти сама по своїй картці, то вона відповіла, що НІ, власник може зняти всю суму, а я лише знов ті кляті 500$. На питання чому так вона не відповіла. Але зрозуміло було, що це через особисту неприязнь. А чому ця неприязнь? Через моє бажання отримати наші кошти за 1 звернення у відділення, а не ходячи туди щодня.
6. І коли я запитала, чому у них в ПЗ я «ніхто», то вона зухвало відповіла: «якщо щось не подобається звертайтесь до Херсону (нагадую ми там обслуговувались до 24/02). А тепер питання: як ви вважаєте, чи доцільно рекомендувати клієнту звертатись до відділення, яке вже не функціонує у окупованому місті? Бо якщо б не ВП та ситуація у Херсоні, я б у житті не зверталась до цієї співробітниці Ірини і співпрацювала з прекрасним менеджером відділення міста Херсон.
МТБ банк як взагалі відноситься до клієнтів як вимушено переселені?
Я бажаю отримати відповідь щодо:
1. роботи та функціоналу який виконує кол-центр, конкретно щодо замовлення суми,
2. чому банк ігнорує ліміти НБУ і не виконує їх,
3. чому кожне відділення працює як йому заманеться (хтось замовляє кошти, хтось — ні),
4. чому звернення та прохання клієнтів ігнорується банком,
5. я вимагаю, щоб керівництво прослухало розмову менеджера Ірини з нами та надало мені зворотній зв’язок, щодо її манери спілкування з клієнтами та взагалі людьми.
Комментарии (3)