Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Максим Чубірко 26 июля 2023, 11:12
Зробив повернення товару в магазин, 20.07 магазин здійснив повернення коштів. Я прекрасно розумію, що необхідно зачекати, як вже було сказано платіжна система MasterCard може утримувати гроші до 34 днів. Це також зрозуміло. Але… Скажіть, будь ласка, чому у Сенс банку я також здійснював повернення товару і мені повернули кошти через 2 дні, у них також платіжна система віза та мастеркард (у моєї карти MasterCard), чому так??? Чому одні банки швидко повертають, в інші ні??? Як мені здається, що ви незаконно утримуєте мої кошти і ще на них заробляєте. Такі вже схеми були в банківській системі.
Я вже декілька років користуюся монобанком питань не було. Але тепер, коли особисто з цим зіштовхнувся. Дуже розчарований. Мені необхідно гроші чим пошвидше, я хочу повернути кошти.
monobank
Ответ банка
26 июля 2023, 15:43
Дійсно, за правилами міжнародної платіжної системи терміни зарахування повернення на карту можуть варіюватися від 3 до 30 календарних днів
Ми, як банк отримувач платежу, на жаль, не можемо вплинути на терміни переказу
Після того, як ви повідомляєте магазин, що бажаєте зробити повернення, вони передають цю інформацію в банк, який їх обслуговує, і вже банк робить повернення платежу на вашу картку
Ще хочемо звернути вашу увагу, що є повернення платежу (платіж вже було списано), а є скасування (кошти остаточно не були списані й знаходяться у нас в зарезервованому вигляді), в цьому випадку зарахування відбувається швидше, оскільки ми отримуємо інформацію від банку, який обслуговує магазин, що платіж потрібно скасувати й розблоковуємо кошти
huntaa 25 июля 2023, 22:17
С началом войны понизили лимит с 50000 до 0 грн. Спустя полтора года решил запросить повышение кредитного лимита. Предоставленные банковские выписки и справки о заработной плате (4к$ в месяц) принимать отказались, причину не назвали. Через неделю отказ в обслуживании, закрыли все счета — причину не назвали.
monobank
Ответ банка
26 июля 2023, 11:06
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bagsi77 25 июля 2023, 20:13
Добрий день. Монобанк заблокував картку і кошти на ній. Мотив — масові зарахування на картку. Попросили надати документи, що підтверджують походження коштів. Надав одразу ж. І ось п’ять днів — одні відписки. Ми займаємося. Питань додаткових до мене немає. Перевірити документи — справа кількох хвилин. Пропонують чекати до 60 діб. Таке враження, що ніхто нічого не перевіряє. Дуже шкода. Мені завжди подобався Монобанк. З повагою.
monobank
Ответ банка
26 июля 2023, 10:07
Добрий день
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Bohdan185373 25 июля 2023, 13:08
Вітаю. Прошу банківську установу «Monobank», власником якої є UniversalBank звернути на проблему співпраці з правоохоронними органами, а саме у питанні надання тимчасового доступу до речей та документів.
У зв’язку з тим, що у рази була збільшена кількість злочинів, пов’язаних саме з банківськими операціями, й тому зросла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів для пошуку зв’язків зловмисників в банківській мережі та інтернет мережі в цілому. По всій території України вчиняються кримінальні правопорушення, які саме пов’язані з банківськими даними. Єдине місце, куди повинні звертатися всі співробітники для проведення тимчасового доступу до банківської таємниці є місто Київ, через таку віддаленість оперативно відслідковувати та протидіяти вчиненню нових кримінальних правопорушень вкрай складно. Тому моя пропозиція полягає у тому, щоб спростити процедуру отримання банківської таємниці шляхом розташування офісів чи інших установ Вашого банку в обласних центрах України за для покращення оперативності отримання даних, що можуть бути корисні для досудового розслідування. Наприклад: правопорушення, було вчинене у смт. Херсонської області (потерпілий написав заяву саме тут), для того, щоб з’ясувати куди були відправлені гроші, які зловмисники отримали шахрайським способом, то співробітники повинні буквально витрати декілька робочих днів, щоб поїхати у Київ для отримання тимчасового доступу до банківської таємниці, що значно обмежує діяльність повного особового складу, а якщо б співробітники поїхали у Херсон, який знаходиться значно ближче, то було б витрачено набагато менше часу для пошуку злочинців.
Тому, ураховуючи все вищесказане, прошу звернути увагу на дану проблему та піти на зустріч правоохоронним органам, шляхом розміщення відділень або інших установ в обласних центрах, які б допомогли у вирішенні проблеми значної відстані.
monobank
Ответ банка
25 июля 2023, 19:03
Доброго дня
Процес надання тимчасового доступу до речей та документів передбачає фізичну передачу носіїв інформації від уповноваженого працівника банку представнику правоохоронних органів з фіксуванням у відповідних процесуальних документах. Задля забезпечення збереження інформації що містить банківську таємницю даний процес здійснюється за юридичною адресою банку обмеженою кількістю працівників, які мають на це повноваження
NukesOnMordor 24 июля 2023, 17:39
Так я розумію що це вже прискіпливість та все таке… Але не тільки ж хвалити?

1. Мені не подобається те, що у вас нема окремої віртуальної картки для інтернету як це є у привату.
2. Мені не подобається неможливість викачати APK офіційним способом. У мене не дуже новий телефон, але нова прошивка (AOSP) на якій немає сервісів гугл. Чому не опублікувати APK? Якщо найлюдяніший то і о таких дрібницях треба думати

Претензій більше нема. В цілому зручно.
monobank
Ответ банка
monobankua 24 июля 2023, 19:01
Якщо в планах з'являться ці функції, ми обов'язково проінформуємо.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Skioll 24 июля 2023, 15:35
Являюсь пользователем банка уже более 5 лет. У меня был долг по карте около 5000, я ежемесячно вносил минимальный платеж. Примерно год назад, мне скинули около 400 грн за пост в инстаграме, после чего этот человек подал жалобу с целью наживы, надеясь, что будет и его рекламный пост и с деньгами в кармане. Мне банк заблокировал счет, и в службе поддержке сказали, сначала верните полностью долг на кредитку это около 5000 грн, разберитесь с человеком который скинул эти деньги, после напишите нам, обсудим возможность разблокировки. Денег тогда не было вернуть все и сразу, минимальный платеж их уже не устраивал.
И вот сегодня я так же написал в службу поддержки с вопросом «если я верну полностью долг, я смогу пользоваться банком?» на что мне ответили, вы сначала внесите, а потом мы это обсудим, а если не внесете, как обычно страшилки свои по поводу того, что они мне испортят мою кредитную историю. Хорошо… я внес деньги, там уже накапало около 6400 грн. Написал в службу поддержки, на что мнк ответили «Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»

А так же по их правилам «10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.»
Тоесть, обьяснять причины почему заблокировали они не хотят, ну и им просто не хочется со мной сотрудничать, вот как-то так.
Письмо на почту нбу Украины так же напишу со всеми прилагающими скриншотами с общением службы поддержки, так же пообщаюсь с юристами конкретно по этой ситуации, если, что сейчас финансы позволяют и в суд идти по этой ситуации. Будем решать
monobank
Ответ банка
monobankua 24 июля 2023, 18:57
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування з урахуванням детального аналізу різних даних та інформації із різних перевірених джерел.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо активності клієнтів, незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити у користуванні карткою monobank.
Повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми обов'язково проінформуємо
Проблема решена
yaonik 24 июля 2023, 14:52
22 липня о 06.28 ранку в мене несанкціановано були списані кошти в розмірі 603 грн. 17 коп. Як зазначено у квитанції «розваги та спорт майкрософт». О 09.30, виявивши це, я звернувся до підтримки банку і доповів їм про ситуацію, що склалася. Після опитування картку заблокували, а незабаром випустили нову, на яку автоматично були переведені решта коштів. Тут питань немає. З приводу повернення списаних коштів мені відповіли, що протягом доби дадуть відповідь. Наступного дня мені прислали зразок заяви до поліції. І все. Річ у тому, що я служу в ЗСУ і не маю можливості звертатися до поліції.
Отже висновок: Ваші гроші на карті Монобанку ніяк не захищені! Тримайте мінімально необхідну кількість коштів на карті.
Дві зірки, це за зручний додаток, а надійність 0.
monobank
Ответ банка
monobankua 24 июля 2023, 15:31
Якщо це регулярні платежі, то вони можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо ви заносите дані карти самостійно і погоджуєтеся з умовами, які на сайті, далі сайт може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з вашої картки
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Полезный комментарий
yaonik 24 июля 2023, 16:31
Маю вибачитись за свій відгук по Монобанку. Дійсно я не скасував підписку Майкрософт. Але, в мене питання, чому тільки звернення через сайт Мінфін дало змогу з’ясувати ситуацію? Зверніть увагу на кваліфікацію персоналу підтримки. Це ж можна було вирішити за 15 хвилин ще 22-го числа. Всім щастя і перемоги. Слава Україні!
Проблема решена
Dron200666 23 июля 2023, 1:15
Монобанк который есть участником программы Є відновлення, получивший деньги на карты клиентов которые открыли в его банке карту Є відновлення ограничивает на сегодняшний день оплату только в тех магазинах которые представлены у них на сайте? Хотя перечень магазинов указаных на официальном майте Є відновлення намного больше чем на сайте Монобанка! тем самым продвигали прдукцию крупные сети Эпицентр, Новая Линия, Леруа!!! Мой магазин который внесен в этот список и жалобы на горячую линию Монобанка в течении 3 х суток в переиуд когда клиенты имели возможность расчитатся картой Є відновленя открытые в Монобанке, не проходили оплаты коментирую причину отказа в ДІЄ! Клиенты имеющие такую же карту в Приват Банке просто покупали необходимый товар!!! и оплата принималась!!! через экваринг Монобанка) Вопрос это зговор крупных сетей и монобанка??? или?
monobank
Ответ банка
monobankua 23 июля 2023, 12:46
Вибачте, що ви зіткнулися зі складнощами.
Колеги передали запит за вашим зверненням
Всі зусилля наших співробітників спрямовані на вирішення цього питання.
Як тільки буде нова інформація ми обов'язково вам повідомимо.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Moza 21 июля 2023, 13:30
Обожнюю Моно
monobank
Ответ банка
21 июля 2023, 15:24
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MarmeladkaUwU 21 июля 2023, 1:26
За 4 роки користування жодної проблеми з банком. При зверненні до підтримки відповідає людина без «натисніть 47489853389» та без усіляких роботів. Порекомендував застосунок — отримав 350 гривень на кешбек (реальних менше бо податок). У застосунку приємний та зручний інтерфейс, прикольні звуки з муркотінням котика. Є ті функції яких нема в жодному банку України: динамічний CVV та кастовий CVV (динамічний мабуть є а ось кастомного нема), банки на які можна щось збирати та накопичувати (їх можна створити багато на відміну від інших банків), заборона операцій без підтвердження (цього ніде не бачив) та заборона операцій якщо не співпадає країна (це є у інших банках але треба ручками налаштовувати, а тут натиснув та забув). Є відеоверіфікація та заборона відновлення пін. Рекомендую!
monobank
Ответ банка
21 июля 2023, 10:15
Вдячні за ваш відгук!
Минфин
Ответ администратора
24 июля 2023, 17:38
Відгук не зарахований (на 24.07.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ROMAN FREDYNSKYI 20 июля 2023, 23:02
цей додаток зповнений турботи та доброти до своїх клієнтів. якщо необхідна будь яка підтримка, її моментально мені надають, попри це за 5 років користування кодатком, не було помічено помилок, а також із кожним обновленням додаток стає все краще і краще, моментальні поповнення платежів, це про них, швидка база підтримки, це про них, безпека про ваші кошти, це також про них. Довіряю свої кошти лише монобанку, та раджу кожному спробувати його.
monobank
Ответ банка
21 июля 2023, 10:13
Дякуємо за відгук! Ми раді, що наш застосунок зручний для вас!
tetanaterpaj29 20 июля 2023, 16:04
Переказали кошти мені на монобанк, але гроші не прийшли.в додатку не оновлюються.якісь проблеми в системі?І чи прийдуть мені кошти
monobank
Ответ банка
monobankua 20 июля 2023, 17:50
Вибачте, будь ласка, зараз є складнощі на нашому боці, які можуть відобразитися на вашій роботі з застосунком або з проведенням платежів.
Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити.
Будь ласка, дайте нам трохи часу.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
SlavaGeroysm22 20 июля 2023, 0:41
Давайте сразу с плохого:
В банке нет прозрачной политики того что делать нельзя. Я имею ввиду нигде это не написано прямым текстом. К примеру заходить в свой аккаунт на чужом телефоне- нельзя. А что будет если я поменяю телефон? Или у меня их к примеру 2? То есть именно мои. Могу документы показать. Хотелось бы услышать комментарий банка.

Так же в банке нет возможности запрета международных операций. Да можно запретить операции без подтверждения. Но международные операции я бы хотел иметь возможность отключить.

А теперь хорошее (чего несомненно больше):
В банке есть возможность запрета операций без подтверждения в приложении (интересно, а это распространяется на операции без CVV?). Есть динамический и персональный CVV (минус в том, что нет никаких ограничений на персональный CVV и можно поставить даже 000, чего делать, естественно, не надо). Техподдержка охотно ставит ручной блок на кредитную линию и у вас может быть две дебетовые карты (ну может кому надо).
monobank
Ответ банка
monobankua 20 июля 2023, 14:06
Шкода, що у вас склалася така думка щодо умов обслуговування.
Договір публічної оферти знаходиться у відкритому доступі, всі правила обслуговування, права та обов'язки сторін у ньому перераховані та ми їх не приховуємо https://www.monobank.ua/terms.

При цьому ми як банк зобов'язані перевіряти операції та дії наших клієнтів.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.

Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо активності клієнтів, незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.

У клієнта може бути лише один активний (довірений) пристрій, і одна активна сесія у застосунку.
При вході зі стороннього пристрою, необхідно буде щоразу при вході вводити номер телефону, код перевірки (OTP-пароль) і Пін код

Ми як банк стараємось максимально забезпечити безпеку розрахунків в мережі інтернет.
Запит на підтвердження оплати буде при звичайних оплатах в мережі інтернет, але деякі сайти, можуть проводити платежі без введення CVV-коду або не запитувати код підтвердження в вашому застосунку і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів. Ці умови вказані на всіх сайтах, коли ви натискаєте галочку «Згоден з умовами сайту».

Якщо це регулярні платежі, то вони можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо ви заносите дані карти самостійно і погоджуєтеся з умовами, які на сайті, далі сайт може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з вашої картки.

Хотіли б звернути вашу увагу, що при вимкненому тумблері на оплату в інтернеті без підтвердження, подібні платежі проходити не будуть.
Проблема решена
alex Nemyrovskyi 19 июля 2023, 16:34
Вранці 16 липня починаючи з 10.18 до 10.30 шахраї без проблем користуючись даними картки встигли під'єднати дані моєї картки до аккаунту фейсбуку, який мені не належить та зробити токен мета, далі використовуючи списання у в'єтнамських донгах та скоріше за все за якісь товари в інтернеті провели 8 транзакцій за 10 хвилин на суму близько 50000 грн в еквіваленті. Побачивши, що відбувається я самостійно заблокував картку та зателефонував до служби підтримки, де єдина порада була випустити віртуальну картку замість заблокованої. Служба підтримки ухиляється від відповіді хто винен у ситуації і кажуть, що це вирішує внутрішня служба безпеки банку. Інші працівникі через деякий час відповіли що їм дуже шкода!, а заявку на оскарження вони перенапривили до торгової точки через яку відбувалися транзакції і звичайно працівникі безпеки банку тут ні до чого. Найгірше у ций ситуації, що навіть після заблокованої картки, скарги шахраї намагалися проводити операції протягом дня 16 липня та на наступний день 17 липня. Все це відбувалося при тому, що у налаштуваннях картки є пряма заборона списання без підтвердження через біометрику, тобто платежі мали відхилитися. Жодної реакції від банку нема — ані блоку DDOS, ані механізму протидії нетипових списань, ані повідомлень у чати, все наче як треба. Передаю вітання службі безпеки банку, їм мабуть дуже комфортно отримувати стабільну зарплатню, але звичайно на картку іншого банку. Може цей відгук допоможе зрозуміти потенційним клієнтам монобанку, на що вони можуть підписатись, отримуючи картку з привабливими можливостями.
P. S. Хочу окремо наголосити, що користуючись карткою будь якого банку останні років 10−15 і маючи фахову IT освіту, завжди вводив дані вручну не зберігаючи їх у браузері і здійснював оплату лише на добре відомих платформах на кшталт ибей, амазон, аліекспресс з підтвердженими сертифікатами SSL ітд.

Сподіваюсь що залишивши теги
https://www.facebook.com/oleg.gorohovsky/
https://www.facebook.com/monobank.ua/
керівництво банку вирішшить проблему з дирою в безпеці захисту.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 июля 2023, 16:44
Дуже шкода, що виникла така ситуація
За вашим зверненням колеги склали запит та передали фахівцям інформацію.
Заявка на оскарження знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в обумовлений термін.
Якщо цього не відбудеться — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.
Незалежно від термінів, які можуть знадобитись — ми робимо все для захисту ваших інтересів
Полезный комментарий
monobankua 19 июля 2023, 17:14
Усі наші карти підтримує протокол захисту 3дс.
Це система додаткової безпеки оплати онлайн-покупок, що реалізується за допомогою одноразових кодів. Пуш повідомлення приходить власнику картки у застосунок моно або код на мобільний телефон з у вигляді СМС.
При цьому не всі сайти використовують 3дс, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить успіх оскарження таких операцій дуже високий.
В нашому застосунку можна обмежити ці операції без підтвердження в інтернеті. Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції.
vanya25677 25667 19 июля 2023, 16:26
Пару днів назад це «не порозуміння» блокує мою картку, моєї дружини, моєї мами і мами моєї дружини, а також мого друга! Пишу їм за що? Кажуть що зібрали інформацію з різних джерел! Якщо це читає голова НБУ, будь-ласка можете накладувати штрафи в розмірі 10 міліардів гривень на такі банки, котрі пишуть що зібрали інформацію з різних джерел! Яких джерел??? Ви тупо злодії там сидите і портите людям життя! У мене ліміт не був перевищений, з моно я майже спочатку, кредитів ніколи не брав купу друзів їм привів, а там сидить обіженне якесь существо і рішає кому можна обслуговуватися в їхній конторі, а кому ні! Всіх інших заблокували тому що я заходив в їх аккаунти з свого телефону. Ви там що курите? Так напишіть прямо Іване не заходи з свого телефону в інші аккаунти! Хоча в них є функція підтвердити інший пристрій! Мого друга заблокували теж за те, що реєстрував його на своєму телефоні, і через пару днів все, теж заблокували і не вспів покористуватися! В пумб наприклад є навіть кнопочка змінити користувача. Тут ні, ти «смерд» і маєш співати як ми хочемо, а не як ти там собі хочеш заходити в різні акаунти! В друга на момент реєстрації не працювала камера, в жінки заходив тому, що це моя жінка і не вам вирішувати чи можу я заходити до неї, всі інші взагалі мало користувалися бо не дуже знають і я їм час від часу допомагав! Всього 5 чоловік зразу! Дзвониш їм починають з тобою говорити, так як би я був якимось злочинцем, а коли реєструєшся на руках би носили! Позор цій конторі, позор Гороховському що таке дозволяє, позор НБУ, що дозволяє в Україні такі банки! Банки в цьому не легкому житті мають
допомагати людям, інакше ці банки приречені на вимирання! Бажаю моно щоб він вимер і щоб ніколи в Україні не було такого банку! НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК, ПОВІРТЕ, В УКРАЇНІ БАГАТО КРУТИХ БАНКІВ!
monobank
Ответ банка
monobankua 19 июля 2023, 17:54
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування з урахуванням детального аналізу різних даних та інформації.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити у користуванні карткою monobank.
Повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми обов'язково проінформуємо
Проблема решена
Carolinaalena 18 июля 2023, 15:51
Звонит моно банк уже 1,5 года звонит по поводу не моего кредита. У меня 1,5 года умерла подруга и у неё остался кредит, как-то так совпало что номер моей умершей подруги оказался у меня, который уже как год зарегистрирован на меня, но моно банк этого не понимает и звонит мне по несколько раз в месяц и выносит мне мозг, хотя я им объяснила ситуацию, они не понимают, меня это уже достало.
monobank
Ответ банка
18 июля 2023, 17:02
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально все перевірили та видалили ваш номер телефону, більше від нас не будуть надходити дзвінки та повідомлення про прохання погасити заборгованість
Обов'язково перевіримо, чому колеги цього не зробили раніше та вживемо заходів
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olexandr22 16 июля 2023, 21:22
Виводжу гроші з космолоту, пише що успішно виведено, но гроші так і на карту не прийшли
monobank
Ответ банка
17 июля 2023, 8:49
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Три літри 16 июля 2023, 13:29
Я вже не раз хвалив Моно за те що він один з небагатьох банків які реалізували роботу банківських переказів 24/7/52.

Вчергове радий цьому факту. Мав трохи грошей на рахунку Вайза, вирішив що гривня мені зараз більш потрібна. В 12:26 платіж був створений у Вайзі, в 12:54 він прийшов на рахунок в Моно.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 июля 2023, 15:50
Вдячні за ваш відгук!
Дональд МакЛарен 15 июля 2023, 13:01
Доброго дня, шановні читачі. Пишу тому, що дуже…дуже засмутився через дії банку. Одного ранку, мені надійшло повідомлення, що мені відмовлено в обслуговуванні. Чому так сталося? Мені відповіли як і іншим, банк не може розголошувати.
На той момент в мене був відкритий кредитний ліміт, за який я сплачував лише процент ≈2К декілька років. В цьому році я почав погашати борг і в цей момент мені заблокували рахунки. Чому не заблокувати переводи, зняття готівки, інші послуги, все заблокувати і залишити мені головний екран з цифрами, що у мене коїться на картці і скільки мені потрібно платити? У реструктуризації відмовлено. У тех.підтримці сказали встановити Zoom для зв’язку. Чому я маю робити те, чого не хочу? І за це я повинен платити? Я ж почав виплачувати борг, навіщо так робити??? Так розумієте, хоч би була на те підстава…
monobank
Ответ банка
monobankua 15 июля 2023, 13:40
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Krasa1 14 июля 2023, 16:52
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 77 (Samsung)
Чоловік на ОLX викладає товар (палатки, електровелосипед) бере завдаток, а товар не надсилає. Шановні працівники Моно банку. Ви розводите злочинців та аферистів. Прошу прийняти міри та заблокувати картку з притягненням до відповідальності
monobank
Ответ банка
14 июля 2023, 17:21
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Рекомендуємо всім клієнтам не переказувати кошти неперевіреним продавцям (працювати тільки за післяплатою)
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝