×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Неповернення коштів з інтернет-магазину
Я вже декілька років користуюся монобанком питань не було. Але тепер, коли особисто з цим зіштовхнувся. Дуже розчарований. Мені необхідно гроші чим пошвидше, я хочу повернути кошти.
Ми, як банк отримувач платежу, на жаль, не можемо вплинути на терміни переказу
Після того, як ви повідомляєте магазин, що бажаєте зробити повернення, вони передають цю інформацію в банк, який їх обслуговує, і вже банк робить повернення платежу на вашу картку
Ще хочемо звернути вашу увагу, що є повернення платежу (платіж вже було списано), а є скасування (кошти остаточно не були списані й знаходяться у нас в зарезервованому вигляді), в цьому випадку зарахування відбувається швидше, оскільки ми отримуємо інформацію від банку, який обслуговує магазин, що платіж потрібно скасувати й розблоковуємо кошти
Комментарии (5)
Отказ в осблуживании
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (11)
Блокування картки.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написать комментарий
Щодо покращення співпраці з правоохоронними органами
У зв’язку з тим, що у рази була збільшена кількість злочинів, пов’язаних саме з банківськими операціями, й тому зросла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів для пошуку зв’язків зловмисників в банківській мережі та інтернет мережі в цілому. По всій території України вчиняються кримінальні правопорушення, які саме пов’язані з банківськими даними. Єдине місце, куди повинні звертатися всі співробітники для проведення тимчасового доступу до банківської таємниці є місто Київ, через таку віддаленість оперативно відслідковувати та протидіяти вчиненню нових кримінальних правопорушень вкрай складно. Тому моя пропозиція полягає у тому, щоб спростити процедуру отримання банківської таємниці шляхом розташування офісів чи інших установ Вашого банку в обласних центрах України за для покращення оперативності отримання даних, що можуть бути корисні для досудового розслідування. Наприклад: правопорушення, було вчинене у смт. Херсонської області (потерпілий написав заяву саме тут), для того, щоб з’ясувати куди були відправлені гроші, які зловмисники отримали шахрайським способом, то співробітники повинні буквально витрати декілька робочих днів, щоб поїхати у Київ для отримання тимчасового доступу до банківської таємниці, що значно обмежує діяльність повного особового складу, а якщо б співробітники поїхали у Херсон, який знаходиться значно ближче, то було б витрачено набагато менше часу для пошуку злочинців.
Тому, ураховуючи все вищесказане, прошу звернути увагу на дану проблему та піти на зустріч правоохоронним органам, шляхом розміщення відділень або інших установ в обласних центрах, які б допомогли у вирішенні проблеми значної відстані.
Процес надання тимчасового доступу до речей та документів передбачає фізичну передачу носіїв інформації від уповноваженого працівника банку представнику правоохоронних органів з фіксуванням у відповідних процесуальних документах. Задля забезпечення збереження інформації що містить банківську таємницю даний процес здійснюється за юридичною адресою банку обмеженою кількістю працівників, які мають на це повноваження
Комментарии (5)
Замало функцій
1. Мені не подобається те, що у вас нема окремої віртуальної картки для інтернету як це є у привату.
2. Мені не подобається неможливість викачати APK офіційним способом. У мене не дуже новий телефон, але нова прошивка (AOSP) на якій немає сервісів гугл. Чому не опублікувати APK? Якщо найлюдяніший то і о таких дрібницях треба думати
Претензій більше нема. В цілому зручно.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Комментарии (23)
Банк называется «что хочу то и делаю»
И вот сегодня я так же написал в службу поддержки с вопросом «если я верну полностью долг, я смогу пользоваться банком?» на что мне ответили, вы сначала внесите, а потом мы это обсудим, а если не внесете, как обычно страшилки свои по поводу того, что они мне испортят мою кредитную историю. Хорошо… я внес деньги, там уже накапало около 6400 грн. Написал в службу поддержки, на что мнк ответили «Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»
А так же по их правилам «10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.»
Тоесть, обьяснять причины почему заблокировали они не хотят, ну и им просто не хочется со мной сотрудничать, вот как-то так.
Письмо на почту нбу Украины так же напишу со всеми прилагающими скриншотами с общением службы поддержки, так же пообщаюсь с юристами конкретно по этой ситуации, если, что сейчас финансы позволяют и в суд идти по этой ситуации. Будем решать
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування з урахуванням детального аналізу різних даних та інформації із різних перевірених джерел.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо активності клієнтів, незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити у користуванні карткою monobank.
Повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми обов'язково проінформуємо
Комментарии (26)
Монобанк ніяк не захищає гроші клієнтів.
Отже висновок: Ваші гроші на карті Монобанку ніяк не захищені! Тримайте мінімально необхідну кількість коштів на карті.
Дві зірки, це за зручний додаток, а надійність 0.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (3)
Є Відновлення
Колеги передали запит за вашим зверненням
Всі зусилля наших співробітників спрямовані на вирішення цього питання.
Як тільки буде нова інформація ми обов'язково вам повідомимо.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
Комментарии (11)
Обожнюю Моно
Написать комментарий
Жодної проблеми за 4 роки!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Чудовий додаток
Написать комментарий
Перевод грошей
Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити.
Будь ласка, дайте нам трохи часу.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
Комментарии (1)
Двоякое чувство
В банке нет прозрачной политики того что делать нельзя. Я имею ввиду нигде это не написано прямым текстом. К примеру заходить в свой аккаунт на чужом телефоне- нельзя. А что будет если я поменяю телефон? Или у меня их к примеру 2? То есть именно мои. Могу документы показать. Хотелось бы услышать комментарий банка.
Так же в банке нет возможности запрета международных операций. Да можно запретить операции без подтверждения. Но международные операции я бы хотел иметь возможность отключить.
А теперь хорошее (чего несомненно больше):
В банке есть возможность запрета операций без подтверждения в приложении (интересно, а это распространяется на операции без CVV?). Есть динамический и персональный CVV (минус в том, что нет никаких ограничений на персональный CVV и можно поставить даже 000, чего делать, естественно, не надо). Техподдержка охотно ставит ручной блок на кредитную линию и у вас может быть две дебетовые карты (ну может кому надо).
Договір публічної оферти знаходиться у відкритому доступі, всі правила обслуговування, права та обов'язки сторін у ньому перераховані та ми їх не приховуємо https://www.monobank.ua/terms.
При цьому ми як банк зобов'язані перевіряти операції та дії наших клієнтів.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо активності клієнтів, незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
У клієнта може бути лише один активний (довірений) пристрій, і одна активна сесія у застосунку.
При вході зі стороннього пристрою, необхідно буде щоразу при вході вводити номер телефону, код перевірки (OTP-пароль) і Пін код
Ми як банк стараємось максимально забезпечити безпеку розрахунків в мережі інтернет.
Запит на підтвердження оплати буде при звичайних оплатах в мережі інтернет, але деякі сайти, можуть проводити платежі без введення CVV-коду або не запитувати код підтвердження в вашому застосунку і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів. Ці умови вказані на всіх сайтах, коли ви натискаєте галочку «Згоден з умовами сайту».
Якщо це регулярні платежі, то вони можуть списуватися автоматично, наприклад, якщо ви заносите дані карти самостійно і погоджуєтеся з умовами, які на сайті, далі сайт може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з вашої картки.
Хотіли б звернути вашу увагу, що при вимкненому тумблері на оплату в інтернеті без підтвердження, подібні платежі проходити не будуть.
Комментарии (11)
Вкрали гроші з картки, служба безпеки бездіяльна
P. S. Хочу окремо наголосити, що користуючись карткою будь якого банку останні років 10−15 і маючи фахову IT освіту, завжди вводив дані вручну не зберігаючи їх у браузері і здійснював оплату лише на добре відомих платформах на кшталт ибей, амазон, аліекспресс з підтвердженими сертифікатами SSL ітд.
Сподіваюсь що залишивши теги
https://www.facebook.com/oleg.gorohovsky/
https://www.facebook.com/monobank.ua/
керівництво банку вирішшить проблему з дирою в безпеці захисту.
За вашим зверненням колеги склали запит та передали фахівцям інформацію.
Заявка на оскарження знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в обумовлений термін.
Якщо цього не відбудеться — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.
Незалежно від термінів, які можуть знадобитись — ми робимо все для захисту ваших інтересів
Це система додаткової безпеки оплати онлайн-покупок, що реалізується за допомогою одноразових кодів. Пуш повідомлення приходить власнику картки у застосунок моно або код на мобільний телефон з у вигляді СМС.
При цьому не всі сайти використовують 3дс, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить успіх оскарження таких операцій дуже високий.
В нашому застосунку можна обмежити ці операції без підтвердження в інтернеті. Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції.
Комментарии (11)
Максимально не рекомендую цей охренівший банк
допомагати людям, інакше ці банки приречені на вимирання! Бажаю моно щоб він вимер і щоб ніколи в Україні не було такого банку! НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК, ПОВІРТЕ, В УКРАЇНІ БАГАТО КРУТИХ БАНКІВ!
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування з урахуванням детального аналізу різних даних та інформації.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити у користуванні карткою monobank.
Повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми обов'язково проінформуємо
Комментарии (27)
Звонят коллектора не по моему кредиту
Детально все перевірили та видалили ваш номер телефону, більше від нас не будуть надходити дзвінки та повідомлення про прохання погасити заборгованість
Обов'язково перевіримо, чому колеги цього не зробили раніше та вживемо заходів
Комментарии (10)
Не приходять гроші
Комментарии (2)
Робота банківських переказів
Вчергове радий цьому факту. Мав трохи грошей на рахунку Вайза, вирішив що гривня мені зараз більш потрібна. В 12:26 платіж був створений у Вайзі, в 12:54 він прийшов на рахунок в Моно.
Комментарии (31)
Блокировка счетов.
На той момент в мене був відкритий кредитний ліміт, за який я сплачував лише процент ≈2К декілька років. В цьому році я почав погашати борг і в цей момент мені заблокували рахунки. Чому не заблокувати переводи, зняття готівки, інші послуги, все заблокувати і залишити мені головний екран з цифрами, що у мене коїться на картці і скільки мені потрібно платити? У реструктуризації відмовлено. У тех.підтримці сказали встановити Zoom для зв’язку. Чому я маю робити те, чого не хочу? І за це я повинен платити? Я ж почав виплачувати борг, навіщо так робити??? Так розумієте, хоч би була на те підстава…
Комментарии (5)
Аферист монобанка № карти 4441 1111 3443 8807 телефон
Рекомендуємо всім клієнтам не переказувати кошти неперевіреним продавцям (працювати тільки за післяплатою)
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (10)