×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Довелось годинами чекати свої гроші
Наші фахівці усунули несправності, та зараз зарахування відбуваються згідно з регламентами.
Нам щиро шкода, що ви отримали негативний досвід.
Намагатимемося зробити все можливе, щоб такого більше не повторювалося!
Комментарии (3)
Загубились гроші при переказі по IBAN
Через декілька годин звернувся в чат-бот, де зі швидкістю відповіді раз в 30 хв повідомили що «моє звернення дуже важливе для них і будуть якнайшвидше вирішувати проблему».
Це «якнайшвидше» мене не влаштувало, звернувся до коллцентру і тільки після цього почались якісь рухи, попросили надіслати платіжку, сказали що провідні спеціалісти вже займаються моїм питанням.
Що цікаво, часто користуюсь МОНО для дрібних оплат і переводів — все працює швидко. Тільки велика сума — одразу якісь проблеми (не перший раз вже в мене).
Пройшло пів дня, на разі і досі не відомо куди поділися гроші, надіслані по IBAN, провідні спеціалісти ще шукають.
Хотів трохи зекономити на коміссії, як результат:
— зіпсований настрій та час на пошуки своїх же грошей
— не встиг провести вчасно зранку платіж, який планував.
Робота підтримки в чатботі — взагалі треш!
Питання було передано на максимально високий рівень та вже вирішене.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Дякуємо за розуміння.
Сподіваємось надалі тільки радувати вас
Комментарии (8)
Мрії звичайних людей здійснюють лише Monobank та ЗСУ
Я завжди намагався жити таким чином, щоб приносити якнайменшу шкоду іншим людям та навколишньому світу. Тому прагнув не стати заручником ані речей, ані людей. Не можу сказати, що я був аскетом або соціофобом, чи навіть наближався до них, але намагався не купувати зайві речі та знайомитись із зайвими людьми. І коли ти ведеш такий спосіб життя, то тобі, в принципі, вистачає заробітньої плати для того, щоб пізнавати світ та себе, і мені не потрібні були кредити для всього решта. Звичайно, мене не оминув цей «гріх» і я брав кредити, але це ставалося рідко і, як правило, стосувалося речей, за які не міг собі дозволити сплатити одним платежем. До сьогодні…
Так як моє життя вимушено поставилось на таку собі «паузу», то всі середньо- та довгострокові цілі та плани довелось переглянути та відкласти на невизначений час. Спираючись на власний досвід та досвід інших розумних людей я прийшов до висновку, що зараз найкраще використати цю паузу для самовдосконалення та підтримки рідних й близьких. Я зрозумів, що настав момент коли потрібно інвестувати у себе та своє майбутнє. Днями, я натрапив на чудовий курс одного із українських навчальних закладів (я керуюсь принципом — якщо я можу витратити гроші з користю для України, то маючи вибір, завжди витрачу їх з користю для моєї країни, бо це податки, робочі місця та прибуток для бізнесу). Але так як вартість навчання трошки підняла мені тиску і заплатити одразу всю суму немаю можливості, я вирішив звернутись до Монобанку. Так як я є їх клієнтом, вже довший час, прямо з додатку, звернувся до служби підтримки. Розповів консультанту про потребу в суттєвому збільшені суми розстрочки на навчання і турботливий жіночий голос запропонував мені зачекати. Хоча мені не було повідомленно приблизний час очікування, вродовж дня, консультант ще двіччі мене повідомляв, що рішення ще не прийняте. Та за третім разом відповідь була позитивною.
Мене переповнюють різні емоції та основна з них — це щира подяка простої людини простим людям, які не дивлячись на жах, біль, невизначенність і розчарування продовжують сумлінно і людяно робити свою справу. Завдяки таким простим працівникам як ви і сотням тисяч інших працівникам і функціонує наша держава. Завдяки всім вам, ми маємо на полицях хліб, на бензоколонках бензин, в розетках струм, а на картках і в гаманцях гроші.
Звичайно, що основна подяка належить тим звичайним хлопцям і дівчатам, які щосекудно боронять нашу країну. Це воїни, які готові віддати життя за кожного з нас. Завдяки їм, ми живемо і будемо жити, а от чи вони зможуть — я не знаю і ніхто не знає. Але кожен з нас може бути тим простим гідним українцем, який завжди залишається людиною. Маєте можливість допомогти — не проходьте повз того, хто потребує. Тільки у єдності і з людяністю в серці нам вдасться здолати ворога.
Щира подяка!
Хочу наголосити! Моя подяка не скеровується до керівництва банку чи керівництва державою
Комментарии (2)
Обережно з послугою повторити платіж!!!
Якщо отримувач не виходить на зв'язок, або клієнт не знає отримувача, ми зазвичай радимо звернутись до цивільного суду.
Стосовно вашої ситуації написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (4)
Заблокували кошти, і не реагують
На поточний момент бачимо перевірка операцій завершена, та банк повідомив вам про своє рішення в пуш — повідомленні. Також колеги у чаті надали інформацію стосовно подальших дій
Комментарии (2)
не можуть вирішити проблему з переказами вже 2 місяць!!!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Блокування рахунку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (7)
Блокування рахунків
Чого чекати.
Перехвалили Монобанк
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (2)
Самий поганий банк в Україні
Якщо там були ваші кошти. То і банк може їх не повернути!!! А забрати собі. Або попросити 10000 довідок про ці кошти. Не кому не рекомендую цей банк.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
Вибачте, ми не зможемо відкрити картку для вас :(
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (4)
Аферисты
Комментарии (7)
Выплаты по военным облигациям
А Моно что-то тормозит.
Перевірте, будь ласка
Комментарии (3)
Монобанк зухвало ігнорує рішення суду!
Якщо ви бажаєте отримати від нас офіційну відповідь стосовно цієї ситуації, просимо написати або в особисті повідомлення, або у підтримку і ми надамо вам її згідно з чинним законодавством
Комментарии (20)
Ваші гроші в Монобанку не в безпеці
нещодавно Monobank мене дуже сильно і неприємно здивував. Напередодні Дня Незалежності (23 серпня) о 6:10 ранку (поки я спав в Україні) хтось розрахувався в Сан Франциско моєю картою в seafood ресторані (Хтось, мабуть, смачно поїв лобстерів) три рази по 100 доларів США (екв. 3 743 грн) (без жодного підтвердження через додаток, введення cvv2, пінкода чи будь-якої іншої ідентифікації). Хотілося мені бути там, проте ніт, то були шахраї. Вони могли б зняти і більше, проте на кредитці не було більше коштів. Через дірку в Безпеці Банку операції пройшли. Так як це сталося з вини банку, то згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Банк мав би повернути ці кошти і навіть пеню 0,1% за кожен день з дня неналежного платежу, проте служба підримки мені повідомила, що я не можу розраховувати на повернення грошей банком інакше, як через суд при цьому хоча ввічлтиво, але послала. Взагалі виглядає абсурдно від Банку, який пишається своєю підтримкою. І ще більш неочікувано, наскільки Банку начхати на своїх клієнтів і він готовий йти на порушення закону і втрату клієнта, який багато років з ним, приносить валютну виручку і тримає в банку всі свої фінанси. А головне ціна питання — 300 доларів.
Я подам позовну зяву — благо маю договір з хорошими юристами і незважаючи на військовий стан суди працюють. Тут не питання грошей, а питання принципу. Коли повернуть, то все що повернуть, задоначу на ЗСУ (і так більше цієї суми щомісяця доначу)
Ситуація вкрай неприємна, особливо, коли ми з вами збираємо по копійках кошти на ЗСУ.
Більш того, я з Моно з 2018 року (вони з’явились в 2017) і дотепер я вважав їх найкращим фін сервісом в Україні і всім рекомендував, проте, як виявилось, я помилявся. Тепер прийдеться знову походити по ринку і подивитись, ким їх замінити. Відчуття наче в моєму улюбленому ресторані мені наклали в тарілку і замість вибачення сказали «і так з'їсте».
Уважно ставтеся до своїх грошей — в Монобанку вони не в безпеці і коли щось станеться, то у Вас буде тільки одна можливість стягнути кошти з банку — суд, навіть якщо Банк по закону зобов’язаний заплатити. Бо мої відносини з Моно саме там [в суді] і закінчуються.
Налаштуванням термінала займається торгова точка та банк, який її обслуговує. Деякі торгові точки можуть проводити платежі без введення CVV-коду, не запитувати код підтвердження в вашому застосунку (3DS) і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів
Ми сформували документи на повернення коштів за вашим зверненням і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Зараз, ми очікуємо відповідь від банку, який обслуговував термінал, по якому пройшли платежі
Ми детально проаналізували ситуацію, колеги вже зв'язались з вами стосовно оскарження
Також, колеги готують офіційну відповідь по вашому зверненню, яку нададуть згідно з чинним законодавством
Комментарии (8)
Гроші від 07.03.23 року досі не переведені комунальним підприємствам і більш того не повернули їх мені навіть
Сьогодні вересень місяць. Обіцянки про переведення коштів досі йдуть. Але я дізнався неймовірну цікаву інформацію, навіть не знаю що і думати. Коротше вони мені надавали не одноразово інформацію що отримувачі коштів (комунальні підприємства) повинні написати заяву на вимоги кредитора, ну і навіт ьмені вказали що вже всі компанії написали їх. Ну І от схема яка, я теж написав заяву на вимоги кредитора до айбокс банку, і мені надійшла відповідь, дуже суха і в кінці абзац в якому сказано що підприємства можуть подати заяву на вимоги кредитора. Тобто мене не внесли в списки кредиторів і мотивували що компанії мають право подати відповідну заяву. Я в свою чергу заяву 06.09.23 надав згідно зразку і додав квитанції. Але цікава ситуація наступна, що я надіслав запит в компанії комунальні, і вони мені надали відповідь, що вони надсилали дану заяву — ще, увага, — 04.04.2023 (зареєстрована). Тобто на момент мого звернення айбокс знав про ці заяви і саме головне «КОМПАНІЯМ БУЛО ВІДМОВЛЕНО». А як тоді виходить їм відмовили, мені відмовили, тоді ж де гроші? І чому мені відмовили? Це як взагалі? Виходить моно відповідає шаблоном, що гроші переведуть підприємствам коли фонд дасть дозвіл айбоксу і що всі компанії подали заяви. Сам айбокс надає відповідь що підприємства мають право подати заяви (хоча на момент цієї відповіді вони знали що підприємства подали вже заяви і їм відмовили), і я як відправник грошей подав заяву і мені відмовили тоді як це взагалі? ЩЕ і цікаве що банк закрив мою попердню заявку і вказав що ситуація вирішена — https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/. (#66298) ВОНА НЕ ВИРІШЕНА! ЩО відбувається? Що за схема з крадіжкою грошей і хто в цій схемі гроші краде? ПРОШУ РОЗГОЛОСУ!
На поточний момент, на жаль, не всі компанії ще це зробили, однак Айбокс тримає дане питання на контролі. Кошти перерахують після отримання заяв. В даному випадку просимо вас очікувати на зарахування, ви зможете побачити його в особистому кабінеті компанії.
Окрім того, звертаємо вашу увагу, що ситуація також контролюється Фондом Гарантування Вкладів
Комментарии (5)
Сіль — солена, масло — масляне
З першого боку все влаштовує. Тут вам і техпідтримка яка може «сюсюкатися» з вами у чаті, і менеджери, які допоможуть у вирішенні навіть особистих питань (якщо що то я не VIP). Зручний застосунок, є ачівки (хоч чимось можу похизуватися). Навіть картку можно блокувати та розблокувати.
З іншого боку йолопскі правила щодо «нерозголошення». Ніхто нічого не коментує. На будь які запитання щодо того, чому так багато скарг на відмову в обслуговуванні — відписки якісь ботів. Я все розумію, там таємниці, безпека і все таке інше. Але чому клієнти скаржаться на те що ви навіть самим клієнтам не відповідаєте? Я розумію що не зобовʼязані, але чому ні?
Інше що дратує — це очікування на відео верифікацію. 5 хвилин мого часу я не можу закрити застосунок. Якого біса? Мені двічі дзвонили та все доводилося починати з початку! Допіліть очікування у фоні!
Стосовно причин відмови обмежень та відмови в обслуговуванні: у нас немає принципової позиції приховувати щось від клієнта або обманювати його. Наша принципова позиція перед клієнтом – максимальна відкритість.
Умови та правила Банку є у відкритому доступі https://www.monobank.ua/rates
При цьому банк, як фінансова установа, зобов'язана перевіряти операції наших клієнтів.
Найчастіше на основі цього аналізу банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Також розголошення цієї інформації може допомогти шахраям у майбутньому знайти нові шляхи для шахрайства та фінансових махінацій.
Ще ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (це зазначено в п.10.7 Умови та Правила обслуговування).
На превеликий жаль, у багатьох відгуках, наприклад про відмову в обслуговуванні, авторами вказана неповна, або недостовірна інформація яка не повною мірою описує все, що робилося, що сталося.
А надати повну інформацію у відповіді під відгуком, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, можливість відсутня, тому що ми не можемо порушити банківську таємницю.
У клієнтів, що користуються карткою для звичайних щоденних операцій та потреб (здійснення/отримання переказів за карткою, реквізитами, сплата послуг в магазині, інтернеті, комуналки, отримання зарплати, міжнародні перекази, депозити, облігації та інше) зазвичай не виникає складнощів, обмежень та відмов в обслуговуванні.
Стосовно часу очікування відеоверифікації, написали вам в особисті повідомлення, для уточнення даних.
Комментарии (9)
Отправка карты за кордон
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Заблокували ФОПа + особистий на 60 днів, а потім розірвали договір
Потім вони мали протягом 3-х днів (за умовами договору) вивести кошти на вказані реквізити але виводили 5 днів
Не банк, а шарашкіна контора. Не рекомендую. Я щодня їм писав, щоб надали інформацію але вони у відповідь «ми постараємови вирішити питання. Очікуйте до 60 днів»
Ми діємо згідно з умовами та правилами банку (пункт 6.3.6)
Для уточнення та детальної перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (11)
Інтеграція з АТБ
Спочатку то була просто «ще одна карта». Але сьогодні випадково (можливо Гороховський і анонсував, але я за ним не слідкую) побачив що в детальній інформації по оплаті картою АТБ в цьому магазині з’явився зміст чека.
Я ще недавно вів облік своїх фінансів і це дуже зручно що інформація є в банківському застосунку. Бо чеки з магазинів дуже часто губляться по дорозі до дому чи їх треба шукати десь в сумках. Звісно це поки що не закривая всі-всі покупки, але все одно плюс.
Ми дуже стараємося!
Комментарии (3)
Неправомірними діями користуються грошима клієнтів
Відповідно до вимог чинного законодавства АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» здійснює аналіз операцій, що проводяться по рахунках клієнтів.
Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк зобов’язаний відмовитися від підтримання ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
Зараз документи, що ви надали, знаходяться на перевірці.
Передали запит по можливості максимально прискорити перевірку, та зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Дякуємо за розуміння
Комментарии (3)