Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відгук про співпрацю з монобанк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
IvanS1994 15 декабря 2023, 18:36
Дуже сумнівна організація. Далі розлого.

На мій рахунок фоп зайшли кошти по договору від замовника, банк її помістив на транзитний рахунок під процедуру підтвердження походження платежу, та запросив видаткові. Я надав документи, які просив банк, це було в середу. В п’ятницю в без десяти п’ята година вечора, банк затребував додатково ттн по видатковим. Враховуючи, що вихідні, а гроші мені потрібні вже, щоб розраховуватись з постачальникпми я надав тин не у повному обсязі, а що було, адже чекати до понеділка, це ще два дні. Далі пішов решим мороз від банку, сім днів вони розглядали питання, на запити чи потрібно додати ще якоїсь інформації кол центр відповідав, що від фахівців немає запиту і нічого не потрібно. По термінами не відповідали, типу сидіть чекайте. Тобто півтора тижня моя діяльність як фопа була фактично заблокована, адже зараз такий час, що не має вільних коштів, щоб фінансувати все і відразу, не отримуючи при цьому свій дохід.
Далі цікавіше, банк відмовив в обслуговуванні, та заблокував карту і рахунок фоп, завчасно не попередивши. Тобто, без будь якого сповіщення я втратив змогу керувати своїми коштами. Про причини такого рішення було повідомлено дуже розмито, типу на вистачило документів, та лише після того, як я три години достукувався до служби підтримки, намагаючись дізнатись що власне сталось, і чому я не можу розраховуватись на касі магазину і зайти в додаток. Тобто коммунакії 0, замість того, щоб попросити надати потрібний документ і сповістити що без нього не зможуть завершити процедуру, банк вирішив просто позбутись мне як клієнта. Адже зручніше заробляти з людей відсотки по кредитам, ніж вирішувати питання фопів, таке моє враження.
Далі банк запропонував особисті кошти та залишки на рахунку фоп перевести на рахунок іншого банку. Начебто ок, ні та й ні, підписали заяву на перерахунок коштів, і мене запевнили що по регламенту протягом трьох робочих днів питання буде закрите. Особисто я рахую що це не прийнятно лишати людину без грошей на такий термін, але чекаємо. Пройшли вихідні, пройшли три робочі дні — тиша. На звернення відповідают довго, і стандартно що питання в роботі і що по регламенту три дні, коли наголошуєшь що терміни вже пройшли, відповідають сухо знову що питання в роботі, не даючи ніяких нових термінів і коментарів. Це адекватна комунікація? Наразі вже пройшло сім днів, кошти не перерахували. Виглядає це ніби банк привласнив собі мої гроші і тепер морозиться.
Підсумовуючи, банк взагалі не зацікавлений у фопах, вирішення будь якої ситуації це просто нескінченна тяганина по часу. Більше того, свфдомо-несвідомо, але перешкодив моїй бізнес діяльності на півтора тижня, а це втрати. Комунікація між монобанк і універсал банк, або в межах команди, таке враження, що відсутня, кол центр віддувається за всіх і не може дати адекватну відповідь. Наразі питання не вирішено, банк гроші не віддає. Загалом, не рекомендую.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2023, 19:52
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Стосовно повернення залишку коштів, нам дуже шкода, що процес займає більше часу ніж планувались, ми передали колегам запит прискорити цей процес.

Комментарии - 11

+
0
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 19:47
#
Ну так, а що за платіж був?

Бо описане — це стандартий перебіг фінмону в будь якому українському банку і півтори тижні це ще доволі непоганий результат, буває що розгляд питання займає місяць. І жоден банк не повідомляє чому закрив рахунок.
+
+31
Андрій Клементьєв
Андрій Клементьєв
15 декабря 2023, 21:18
#
Я дуже давно читаю відгуки про це і розумію, що найкращий фінмон пройшов у мене в Альфа-Банку, бо було дуже адекватно, на мій погляд: заблокували видачу готівкової валюти, запросили документи про зарахування з-за кордону, використання рахунків на цей час не блокували крім зняття валюти (перекази і зняття в гривні були доступні поки розглядали документи), 2 дні зайняв розгляд документів, менеджери були постіфно на звязку, телефонували самі, 1й день розгляд + запит додаткових документів в той же день, а потім на 3й день — відмова в підтриманні ділових відносин. Тисячі доларів відмовились видати в касі, але по SWIFT відправили і вони прийшли на протязі 30 хвилин (але комісія 25 доларів — за мій рахунок), трохи євро видали в касі по курсу НБУ гривнями, а гривні по СЕП відправили безкоштовно. При цьому залишився незакритий кредит, за який нічого не витребували, я гасив його частинами, але вони заблокували можливість поповнення, тож це було складно — кожен раз у відділення.
+
0
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 21:48
#
Дякую і вам, Андрій, за розповідь
+
0
IvanS1994
IvanS1994
15 декабря 2023, 21:58
#
Максимально адекватне ставлення банку до клієнта. Коли є комунікація, з’являється можливість якось планувати свої справи у таких ситуаціях, коли вона як в моєму випадку відсутня, це дуже не комфортно.
+
+30
IvanS1994
IvanS1994
15 декабря 2023, 20:33
#
Я декілька разів проходив процедуру підтвердження платежу, загалом займало три робочих дні. У моно як в інтерстеллар час плине у іншому вимірі мабуть. Платіж — післяплата за поставлений товар, згідно договору. Також, рахуєте це прийнятна ситуація коли банк за тиждень не розглянув заяву на перерахування моїх власних коштів, на мій же рахунок у іншому банку ?
+
0
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 21:08
#
Дякую що розповідаєте про власний досвід, бо з інших відгуків складається враження що декілька тижнів на перевірку платежу — це стандартна практика.
+
+16
SergeyNina
SergeyNina
15 декабря 2023, 23:11
#
Це ненормально. Финансовый мониторинг должен занимать для фоп и юр лиц максимум три для, а не недели. Увы для моно и ещё многих банков это норма.
+
+17
Danilich
Danilich
16 декабря 2023, 8:53
#
Ну как видно очередное подтверждение к своим клиентам и бизнесу в этом банковском суррогате, чуть что сразу на улицу высшвыривают, помянем их 5 лет назад, как они цеплялись на каждого клиента и раздавали всем подряд кредитные лимиты. Фоп счета надо держать в нормальных банках, где любят бизнес и им занимается выделенный персонал, а не вытирают ноги.
Почему так произошло — с вами просто не хотят разбираться долго, поэтому проще проставить отказ и до свидания. Забейте на них и обслуживайтесь в другом банке
+
0
IvanS1994
IvanS1994
16 декабря 2023, 15:09
#
Так, дякую, зробив вже висновки. Це найкраша порада. Не думав що банк який позіціонував себе як технологічний, буде обслуговувати в кращих традиціях забюрократизованих фінустанов, нажаль…
+
+17
Валерка Котовский
Валерка Котовский
16 декабря 2023, 12:38
#
Наверное моно скоро скаманётся и свернёт свою лавочку:) Или переобуется в другой банк)
Лучше пусть выдадут вам бумажку что они считают вас террористом и распространителем массового оружия, хоть в суд сможете подать)
+
0
IvanS1994
IvanS1994
16 декабря 2023, 16:10
#
Так, було б більше толку :)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Відгук про співпрацю з монобанк