×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Заблокували всі рахунки і доступ у додаток без попередження, вже більше 2 тижнів не повертають кошти
Причину блокування рахунків сказати не можуть. Поводяться як шахраї. Також дзвонила на гарячу лінію і там адекватної відповіді я не почула, співробітник банку лише мені сказала, що Монобанк не є юридичним представником Універсал банку, це інший продукт)), відправляє мене в так звану «службу турботи клієнтів», де мені кожного дня надсилають одні і ті ж самі шаблонні відповіді, які я описала вище. Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обовʼязки! Заява була подана ще 2.10.2023 року і по сьогоднішній день не виконана!"
Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками
На поточний момент кошти було надіслано згідно з заявою
Комментарии (6)
можно ли обжаловать решение банка о закрытии счета?
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (12)
Обурений😡
У нас військова тематика-пов'язано з дронами які мочать русню.
Заблокували платіж 455 тис, уже 14 днів несуть що розбираються і розібратися неможуть.
Документи всі що потрібно було банку надали, все в чисто працюємо у нас все Ок.
Зверталися і намагалися працівникам донести що ми це все на фронт, це потребують військові і це дуже допомагає їм.УВАГА!!! звертаюсь до людей які займають керівні посади у банку — гроші дуже потрібні.
Я дико обурений що працівники не чують що ми доносим що військовим потрібні дрони, всі це знають як дрони допомагають.
Це можна вирішити за 1−3 дня, но мабуть банку вигідно такі платижі затримувати є мабуть якісь в тому інтиреси.
Прикро що з такою байдужістю відносяться.
Жалію що відкрив фоп у монобанку, НЕРЕКОМЕНДУЮ.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент, питання знаходиться в роботі у колег
Щойно буде нова інформація для вас, колеги з вами одразу зв'яжуться
Комментарии (3)
Списання коштів з карти, фактично кошти не отримані.
Питання:1. Якщо банкомат Ощадбанку не видав гроші, тому що вийшов з ладу, не було підтвердження завершення операції з моєї сторони, на якій підставі відбулось списання коштів моєї картки Монобанку?
2. Чому після звернення через додаток Універсал Банк зайняв позицію мовчазного очікування до 11.10.2023 р., хоча в Ощадбанку зразу надали відповідь, що поверненням має займатись банк-емітент карти.
3. Якщо для вирішення ситуації потрібно лише запросити акт надлишку в Ощадбанку, для чого чекати спочатку 12, а потім ще до 60 днів?
4. Коли і ким будуть повернуті мені мої грошові кошти?
При знятті коштів в банкоматів додаткове підтвердження відсутнє, оскільки зняття проводиться при вводі ПІН-коду. Банк до нас надіслав запит на списання суми, саме через це ми її списали
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Кошти будуть повернуті, щойно буде завершено оскарження. Зі свого боку, ми робимо все, щоб якомога швидше цей процес було завершено
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (8)
Заблокировали денежные средства и требуют непонятно что
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації.
Комментарии (52)
Вопросы по карте
Написать комментарий
Не розблокоаують особистий рахунок 2 тижні!
Я перевищив місячний ліміт переводу коштів.
Я торгував на біржі «HXT» USD.
Всі доказові документи доходу я надав.
Зворотнього зв’язку від банку я не бачу, одні відмовки, що йде перевірка чекайте.
Я вимушено переміщена особа, всі мої кошти знаходяться на карті, мені немає за що жити, харчуватись, сплачувати орендну житла.
Щойно для вас буде нова інформація, колеги одразу з вами зв'яжуться
Комментарии (15)
не купуйте картку АТБ Монобанку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (4)
Монобанк разглашает конфиденциальную информацию
Комментарии (12)
Відгук на роботу працівника підтримки
Написать комментарий
ШАХРАЙСТВО МОНО-БАНКА
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Рекомендуємо в такому випадку звернутися в правоохоронні органи
Ми надіслали вам шаблон заяви, з допомогою якого ви зможете звернутися до правоохоронних органів
Комментарии (9)
На монобанк нельзя надеятся…меняет кредитный лимит как ему хочется
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
МОНО БАНК ворует деньги с карт! БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ!
Уверяю всех вас, рано или поздно вы столкнетесь из подобной проблемой!
МОНО БАНК — МОШЕННИКИ И ВОРЫ! ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ!!!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (9)
Космолот Монобанк
Коли банк проводить фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
Комментарии (4)
Служба підтримки
Не дуже розуміючи структуру кредитного ліміту, звернувся в чат за допомогою. За півгодини Тетяна не тільки відповіла на усі мої питання та пояснила всі моменти, ще й поділилася як я можу повпливати на свій ліміт.
За один чат були вирішені усі мої питання, ще й завдяки допомоги Тетяни й ліміт підвищили.
Дуже вдячний за допомогу, монобанк ніколи не засмучує своєю якість!
Написать комментарий
Блекаут (((
Якщо все одно не виходить, спробуйте продовжити реєстрацію на іншому пристрої. Деякі смартфони технічно не підтримують селфі з біометричним розпізнаванням. Можна також отримати картку на точці видачі.
Комментарии (2)
Не возвращают деньги
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками
Кошти, які залишилися на ваших рахунках, буде переказано сьогодні (3 день), згідно з заявою
Комментарии (8)
Monobank
Такого я ще не зустрічала, мало того що в чат підтримці(вайбер) працівники компанії наче знущались. Та ще й забрали ліміт, коли я намагалася добитись чому таке сталось, я ж якщо користувалась відразу все закривала, та й сума то смішна якщо чесно я думала його мені підвищать, а вони взагалі його зняли, я там ще додумалась відкрити депозит на рік, ок якщо б я мала геть погану фінансову ситуацію, чи стала б я відкривати той депозит де за рік з нього зароблю (зараз увага) $1 з $1000 це смішно да, але думаю закину нехай може кредитний ліміт піднімуть, повірте мені той моно не дуже і потрібен, але ж я думала український банк теж потрібно, може що терміново потрібно буде, я знаю що завжди маю можливість погасити якщо беру ті кошти, думала що це дуже гарний банк, тепер бажання дочекатись того депозиту щоб зняти його і більше не користуватися Monobank взагалі. Навіщо мені цей банк якщо його працівники щоб вдовольнити своє его вставляють палки в колеса, а звернулась у месенджер на взагалі кредитку закриєм.
Обов'язково перевіримо всі діалоги та вживемо заходів
Стосовно кредитного ліміту, детально все перевірили та повернули вам ліміт
Перевірити його наявність можна в мобільному застосунку
Комментарии (1)
Затримує swift перекази
При Свіфт переказі зазвичай використовується ланка банків посередників.
Деталі можна уточнити лише через банк-відправник, відправивши запит на розшук/відгук платежу, оскільки відстежити переказ можуть тільки вони.
Також бачимо що колеги склали запит з цього питання, та зв'яжуться з вами, якщо буде нова інформація
Комментарии (4)
Типы не знают как работает их же банк
Проведення операцій «оффлайном» це фактичний взаєморозрахунок Монобанку з банком, в якому зареєстрована торгова точка, в якій проводиться оплата.
Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Іноді запит на списання приходить окремою операцією (якщо сума відрізняється або через налаштування терміналу) — оффлайн списання
А сума, що була спочатку зарезервована, повертається на рахунок на 12 день.
Іноді монобанк компенсує оффлайн суму клієнтові, та забирає з рахунку після повернення суми.
Скоріш за все після невдалої спроби покупки, банк-еквайр все ж таки надіслав запит на списання, а монобанк компенсував цю суму.
А після того, як банк-еквайр повернув списання, монобанк списав суму компенсації вже в жовтні
Всі ці операції повинні бути в виписці у застосунку.
Для перевірки інформації стосовно операцій по вашій карті та розбору саме вашої ситуації ми написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (2)