×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Банк затримує платіж
Банк попросив у мене пояснення щодо платежу, а також підтверджуючі документи. Я практично відразу надіслав і безпосередньо фактуру від компанії, документи з Чеського суду в Празі, а також договір з компанією з 2021 року. Фінмоніторингу монобанку це не вистачить, а вимагають постійно якісь додаткові документи, а навіть листування з моїм адвокатом, що є незаконною вимогою.
Звертатимуся зі скаргою для перевірки в НБУ
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Питання у колег на контролі, очікуємо від вас документи, які зможете надати стосовно зарахування
Комментарии (17)
Відгук про підтримку монобанку
Комментарии (3)
Розірвали договір
Хочу сказати дайте нормальну відповіль, а не ту ахінєю, ті шаблонні штамповки які ви всім відписуєте. І, ще, поки по-доброму прошу розблокуйте мені рахунок і поверніть діл відносини.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (9)
Шахрайка Аліна 5375 4141 4090 2577
Номер картки шахрайки 5375 4141 4090 2577
Емейл kravestalinochk@gmail.com
Тел. +380991742286
Працює як автор студентських робіт.
Бере гроші на переда потім скидає повний брєд. Уривки ніяк не пов’язаної інформації.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (2)
НІКОЛИ І НІКОМУ НЕ ПОРЕКОМЕНДУЮ
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (2)
Я такої підстави не очікував
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування
Комментарии (3)
Заблоковані кошти на рахунку ФОП
Мали необережні відкрити рахунок ФОП у моно банк на чий рахунок нам здійснили оплату квадрокоптерів для військових в кількості мавік 3 120штук на 2 рахунки ФОП оплата була проведена 06.12.2023. Але банк чомусь вирішив що даний товар не першої необхідності і заблокував кошти. Сьогодні 18.12.2023. Всі необхідність документи та опис господарської діяльності був наданий заздалегідь але чомусь кошти по сей час заморожені. На любі звернення у чат та на телефоні дзвінки відповідь одна і та ж очікуйте. на те що оплата цього товару критично термінова від якої залежить життя наших захисників. Нікого у Монобанку не цікавить.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення даних по ФОП
Комментарии (15)
Monobank найкращий банк
Комментарии (8)
Поддержка портится на глазах
Проблема в том, что описанная ситуация — не первая, в которой сотрудники максимально некомпетентно «передавали» меня из смены в смену
Ми обов'язково перевіримо всі діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками
Для уточнення інформації, залишили вам особисте повідомлення
Комментарии (14)
Закрыли доступ к банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (2)
Незрозуміла політика розповсюдження даних користувача
Яким здивуванням було дізнатися, коли ця особа зауважила, яке дивне в мене прізвище.
Після цього я зробив ще один тестовий переказ на свою карту Привата і також побачив у повідомлені Приватбанк свої ім'я та прізвище.
Саппорт Monobank декілька разів посилався на Умови та Політику конфіденційності, але так і не зазначив під який пункт підлягає мій кейс.
Чому навіть для клієнтів моно ви показуєте лише першу літеру прізвища, а клієнт іншого банку отримав повну інформацію?
Згідно ст. 14.
Інформація, що супроводжує платіжну операцію або переказ віртуальних активів
Суб’єкт первинного фінансового моніторингу, що надає фінансові платіжні послуги платнику (ініціатору платіжної операції), повинен забезпечити, щоб усі платіжні операції супроводжувалися:
1) інформацією про платника (ініціатора платіжної операції) (далі — платник (ініціатор):
а) фізичну особу (фізичну особу — підприємця, фізичну особу, яка провадить незалежну професійну діяльність) — прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), номер рахунка/електронного гаманця, на якому зберігаються електронні гроші (далі — електронний гаманець), з якого списуються кошти/унікальний номер електронного платіжного засобу (у разі ініціювання платіжної операції з використанням електронних платіжних засобів), а в разі відсутності рахунка — унікальний обліковий номер фінансової операції, який дає змогу здійснити відстеження операції (далі — унікальний обліковий номер фінансової операції), місце проживання (або місце перебування в Україні фізичної особи — резидента чи місце тимчасового перебування фізичної особи — нерезидента) або номер та серію (за наявності) паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може використовуватися на території України для укладення правочинів), або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або дату і місце народження;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-IX#n1380
Комментарии (5)
Моно-банк-Спасибо сотруднику Мансуровой Ксении
Написать комментарий
Відгук про співпрацю з монобанк
На мій рахунок фоп зайшли кошти по договору від замовника, банк її помістив на транзитний рахунок під процедуру підтвердження походження платежу, та запросив видаткові. Я надав документи, які просив банк, це було в середу. В п’ятницю в без десяти п’ята година вечора, банк затребував додатково ттн по видатковим. Враховуючи, що вихідні, а гроші мені потрібні вже, щоб розраховуватись з постачальникпми я надав тин не у повному обсязі, а що було, адже чекати до понеділка, це ще два дні. Далі пішов решим мороз від банку, сім днів вони розглядали питання, на запити чи потрібно додати ще якоїсь інформації кол центр відповідав, що від фахівців немає запиту і нічого не потрібно. По термінами не відповідали, типу сидіть чекайте. Тобто півтора тижня моя діяльність як фопа була фактично заблокована, адже зараз такий час, що не має вільних коштів, щоб фінансувати все і відразу, не отримуючи при цьому свій дохід.
Далі цікавіше, банк відмовив в обслуговуванні, та заблокував карту і рахунок фоп, завчасно не попередивши. Тобто, без будь якого сповіщення я втратив змогу керувати своїми коштами. Про причини такого рішення було повідомлено дуже розмито, типу на вистачило документів, та лише після того, як я три години достукувався до служби підтримки, намагаючись дізнатись що власне сталось, і чому я не можу розраховуватись на касі магазину і зайти в додаток. Тобто коммунакії 0, замість того, щоб попросити надати потрібний документ і сповістити що без нього не зможуть завершити процедуру, банк вирішив просто позбутись мне як клієнта. Адже зручніше заробляти з людей відсотки по кредитам, ніж вирішувати питання фопів, таке моє враження.
Далі банк запропонував особисті кошти та залишки на рахунку фоп перевести на рахунок іншого банку. Начебто ок, ні та й ні, підписали заяву на перерахунок коштів, і мене запевнили що по регламенту протягом трьох робочих днів питання буде закрите. Особисто я рахую що це не прийнятно лишати людину без грошей на такий термін, але чекаємо. Пройшли вихідні, пройшли три робочі дні — тиша. На звернення відповідают довго, і стандартно що питання в роботі і що по регламенту три дні, коли наголошуєшь що терміни вже пройшли, відповідають сухо знову що питання в роботі, не даючи ніяких нових термінів і коментарів. Це адекватна комунікація? Наразі вже пройшло сім днів, кошти не перерахували. Виглядає це ніби банк привласнив собі мої гроші і тепер морозиться.
Підсумовуючи, банк взагалі не зацікавлений у фопах, вирішення будь якої ситуації це просто нескінченна тяганина по часу. Більше того, свфдомо-несвідомо, але перешкодив моїй бізнес діяльності на півтора тижня, а це втрати. Комунікація між монобанк і універсал банк, або в межах команди, таке враження, що відсутня, кол центр віддувається за всіх і не може дати адекватну відповідь. Наразі питання не вирішено, банк гроші не віддає. Загалом, не рекомендую.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Стосовно повернення залишку коштів, нам дуже шкода, що процес займає більше часу ніж планувались, ми передали колегам запит прискорити цей процес.
Комментарии (11)
Списалися грощі
Повідомлення оператора:
На даний момент сума по вашій карті знаходиться в резерві (заблокована для списання банком, який обслуговує торгову точку/у якому зареєстрована торгова точка (банком-екваєром)). Якщо банк-еквайєр не надішле запит на списання протягом 11 днів з моменту покупки, сума автоматично повернеться на вашу карту на 12 день.
Ця операція була проведена 3.12.23 пройшло 12 дні грощі так і не повернулись. 15.12.23 звʼязуюсь з оператором банка
Наступна відповідь:
Денис, доброго дня! Мене звуть Анастасія.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!
Прошу вирішити моє питання, бо складаються враження далеко не найкращі.Скільки потім буде ще відповідей таких та скільки часу я повинен чекати на свої кошти?
Якщо запит не надходить, то сума повертається на 12 день.
Якщо ж сума була списана, а товар/послуга не отримана, тоді банк може виставити запит для оскарження списання через платіжну систему. Дійсно, термін очікування першої відповіді може бути до 60 днів.
Для уточнення інформації по вашій ситуації, написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (4)
Жахлива техпідтримка, рівень безпеки — 0
На поточний момент, бачимо питання стосовно Е-сім вже вирішене. Нам щиро шкода, що це зайняло більше часу, ніж планувалося.
Питання стосовно списання за мобільний зараз в роботі у колег, ми все детально перевіримо та зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Додатково передали ваші звернення до підтримки на перевірку якості проведення консультацій та вживемо заходів.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
Комментарии (5)
Холд для інтернет-еквайрингу
Помилились замовленням, буквально через секунд 30 зрозумівши це, відписали в підтримку. Скасувати повернення вже неможливо.
Звісно, що помилка абсолютно наша, але:
1. Було б набагато зручніше та безпечніше, якщо в вікні з оплатою передавалось «ID замовлення» (яке зараз доступне тільки в загальному списку) і також в діалогове вікно під час останньої кнопки повернення.
2. Створити хоча б 5-ти хвилинний холд на повернення платежу, щоб мінімізувати помилки.
1. Є таке вікно, при створенні інвойсу є поле description, в яке мерчант може писати ідентифікатор замовлення і це буде відображено у веб кабінеті.
2. Дякуємо за пропозицію. Передали колегам. Якщо в планах з'явиться ця функція, ми обов'язково проінформуємо
Написать комментарий
Вкрали кошти
Але грошові кошти які знаходились на картковому рахунку не повернули і не повертають.
Співробітники підтримки спершу пообіцяли регламент обробки протягом робочої доби.
Згодом надійшло смс — Вибачте, перевірили інформацію детальніше, регламент обробки протягом 3-х робочих днів, але ми постараємося якнайшвидше. Як тільки кошти буде переведено, ми обов’язково повідомимо.
На четверту добу я знову пишу у підтримку. Для уточнення інформації щодо коштів.
Відповідь банка одна — Питання виводу коштів в роботі, на жаль, точних термінів немає.
З того часу пройшло вже більше 10 днів.
Кожного разу коли пишу для того, щоб дізнатися де мої кошти, відповідь залишається незмінною!
Більше того, підтримка більше не зацікавлена у мені як у клієнті банку і дозволяє собі ігнорувати мої звернення.
Монобанк! ПОВЕРНІТЬ МЕНІ МОЇ КОШТИ!
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Стосовно повернення залишку коштів, нам дуже шкода, що процес зайняв більше часу ніж планувались.
На поточний момент питання з виводом коштів вже вирішене.
Додатково ми передали цю ситуацію на перевірку, та вживемо необхідних заходів
Комментарии (12)
Корисна дрібничка
Є в мене єСім лайфа яку замовив через застосунок Монобанку, але потім передумав робити її своєю основною карткою і вона так в застосунку і висить. Вчорашні події з Київстаром підштовхнули про еСІМ згадати, а потім ще й акція від лайфа на 10₴ за 3 місяці використання підвернулась.
Поповнюю еСІМ на 10₴, але трясця Лайф списує їх як оплату за добовий пакет. Поповнюю ще на 10₴ і тут Монобанк перед власне поповненням показує додатковий екран с запитанням чи дійсно я хочу провести повторний платіж.
Чесно кажучі не згадаю чи було таке щоб я помилково два рази відправляв кудись гроші. Але відгуки зі скаргами на це точно були. Монобанк врахував це і тепер помилково провести один платіж двічі набагато складніше.
Комментарии (2)
Допомогли з підключенням есім
Комментарии (26)
Протягом неділі дурять голову
Зараз для мене (я не кажу що це погано, але мені це не потрібно, тим більше в інтернет банку) E-SIM — це прив’язка ФІО банківської системи (не плутати з фінансовим номером телефону), яку можна використовувати для розсилання спаму, передачі даних іншим банківським сервісам (включно з тими, що видають кредити під високі відсотки), відправлення повідомлень про борги або навіть, на фоні війни, розсилання SMS-повісток. Користувач не може довести, що повідомлення не було доставлене або що він його не бачив чи не читав, адже eSIM активно зчитується з кожним використанням додатку Monobank.
9 числа, на моє прохання видалити прив’язку моєї банківської картки (на яку я планував здійснити депозит), мені повідомили, що це можна зробити, провівши пальцем вліво, але такої функції для видалення eSIM в додатку не існує. 10 числа на моє повторне прохання мені повідомили, що технічний спеціаліст уже займається цим і через кілька хвилин номер зникне з додатку. Він, як ви розумієте, нікуди не зник, і мені повідомили, що вони вирішують це питання.
11 числа мені повідомили, що проблему вирішено, і все, що мені потрібно — це оновити додаток Monobank. Оновивши його, номер нікуди не зник (що і не дивно, адже в оновленні Monobank було лише інформація про «речі для Mono-кота»). 12 числа, на моє прохання розібратися з номером в додатку, мене кожного разу ігнорували, посилаючись на те, що я це можу зробити, провівши рукою вліво, а також вимагали скріншоти, відео. Я з 9 числа кожного разу доповнював своє прохання про видалення номера відеозаписами та скріншотами, виникало враження, що мене спеціально ігнорують і виставляють дурнем, лише щоб не вирішувати мою проблему — я не знаю чи це позиція банку чи некомпетентність підтримки. Чи справді так важко додати кнопку видалення eSIM у додаток або видалити цю прив’язку вручну? Якщо так, то, можливо, я відмовлюся від використання послуг цього банку.
В цілому, у всьому іншому, використання банку мене задовольняє, але подібні «деталі» змушують почати сумніватися у правильності свого вибору."
Зараз колеги займаються його вирішенням і постараємося найближчим часом допомогти з видаленням номера
Зараз, на жаль, отримуємо набагато більшу кількість звернень, ніж зазвичай
Через це колеги в підтримці можуть відповідати повільніше
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Додатково, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та пропрацюємо помилки
Комментарии (17)