Закрили рахунок пенсінерці з I групою інвалідністі та зі статусом ВПО без пояснення причин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Ну бл… использовать впо для отмыва средств. не ну с… просто слов нет
- +
- +13
- nadezdalitv
- 13 марта 2024, 21:12
- #
Що ви говорите таке, перепрошую, але не знаєте не влазьте. Мені заблокували акаунт і підтримка ніяк не хоче допомогти чи щось пояснити, я отримую гроші від рідних стабільно або ж їм відправляю. Все готова підтвердити й відповісти на запитання
- +
- 0
- SergeyNina
- 13 марта 2024, 17:40
- #
Если вы не нарушали правила то просите пересмотреть решение. Если занимались незаконным то увы у банка нет другого выбора
- +
- +13
- nadezdalitv
- 13 марта 2024, 21:15
- #
Підтримка відповіла, що ніяк не допоможе й нічого не пояснять, я повторно прошу звернути уваги й надати якусь відповідь, в чому чи що вплинувало на вашу думку, я готова все предоставити, що вам потрібно, чи вийти на звʼязок онлайн, але так категорично й беззаперечно поступати неправильно по відношенню до своїх клієнтів ! Сталась якась помилка з-за якої ви просто заблокували рахунок .
- +
- +28
- SergeyNina
- 14 марта 2024, 0:30
- #
У вас не было запроса на обновление данных со стороны банка в последние полгода?Скорее всего банк запрашивал новые фото паспорта и ид кода, но вам не пришло уведомление и сработала автоблокировка.Увы и обидно что банк не хочет пересмотреть решение
- +
- +28
- nadezdalitv
- 14 марта 2024, 10:06
- #
Так і було і є, але підтримка взагалі на це не реагує і не хоче допомогти, у мене застарілі документи, щоб їх оновити, потрібно звернутись в паспортний стіл, я як інвалід 1 групи це зробити не можу взагалі, тому зробили запрос, щоб працівники самостійно приїхали та провели цю процедуру по зрозумілим причинам, але це довгий процес (я звернулась ще на початку лютого й внесла оплату, але досі процес оновлення документів йде, сказали очікувати відповіді на запит і сам процес навіть в ускореному режимі ще 2 тижні займе). Але підтримка банку це не розуміє чи не хоче чути. Мені дуже неприємно це розуміти.
- +
- 0
- oleksdesigner
- 14 марта 2024, 17:05
- #
Змініть банк, тут клієнтів не цінують, вони нехтують Конституцію та фізичним станом людини, тощо проєкт робився для молодих здорових людей, інші не цікавлять, або не откривають рахунок взагалі, або відмова в обслуговуванні без озвучування причин, як бачите, на цьому вся «людяність» «служби турботи» закінчується одразу
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.33 | 39.8295 |
EUR | 42.63 | 43.2507 |
Все курсы банка |
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації