Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Закрили рахунок пенсінерці з I групою інвалідністі та зі статусом ВПО без пояснення причин

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
nadezdalitv 13 марта 2024, 16:45
Вітаю, по відношенню до мене сталась неприємна ситуація, я пенсіонерка з інвалідністю I групи та внутрішньопереміщена особа з 2022 року, знаходжусь в Україні і справляюсь лиш за підтримки своїх родичів та близьких людей, які надсилали мені кошти на мій рахунок, користувалась я для переказів тільки карткою Монобанка, так як сказали що це найкращий банк без комісій. Але вчора, перед сном о 23:00 отримала смс, що мені відмовлено в обслуговуванні, я намагалась отримати пояснення і сказали зателефонувати по відеодзвінку. Я звʼязалась з підтримкою по відео, куди через 20 хв підключилась Ірина, яка повідомила в грубій формі, що ми вас більше не обслуговуємо без пояснення причин і наше рішення остаточне. Я пояснювала, просила і перепитувала, що не так, що потрібно вам надати чи пояснити, я живу тільки за рахунок своїх близьких, дітей та внуків, які мене підтримують (а всі мої збереження чи особисті кошти я намагалась завжди обміняти у валюту чи віддати дітям), на що грубо отримала відповідь: «це все і більше з вами не працюємо». Я спантеличена таким відношенням, користувалась в особистих цілях банком з початку війни активно. Я прошу востановити доступ до свого рахунку, адже так вчиняти з клієнтами є непристойним. Все що потрібно я, як клієнт можу надати, квитанції чи особисте пояснення повторно. В мене застрілі документи і я їх не можу оновити, так як далі 1 кімнати не можу самотійно передвигатись, можливо це було також причиною блокування, але я стою в черзі в паспортний стіл, щоб до мене вони приїхали самостійно й оновити документи. Але я дуже прошу вийти на звязок, щоб не втратити доступ до свого рахунку та як іншими банками не користуюсь і тут трапилась якась помилка. Прошу вас відгукнутись і допомоги.
monobank
Ответ банка
13 марта 2024, 17:45
Розуміємо, що ситуація неприємна
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації

Комментарии - 7

+
+30
OkeyDoki
OkeyDoki
13 марта 2024, 17:12
#
Ну бл… использовать впо для отмыва средств. не ну с… просто слов нет
+
+13
nadezdalitv
nadezdalitv
13 марта 2024, 21:12
#
Що ви говорите таке, перепрошую, але не знаєте не влазьте. Мені заблокували акаунт і підтримка ніяк не хоче допомогти чи щось пояснити, я отримую гроші від рідних стабільно або ж їм відправляю. Все готова підтвердити й відповісти на запитання
+
0
SergeyNina
SergeyNina
13 марта 2024, 17:40
#
Если вы не нарушали правила то просите пересмотреть решение. Если занимались незаконным то увы у банка нет другого выбора
+
+13
nadezdalitv
nadezdalitv
13 марта 2024, 21:15
#
Підтримка відповіла, що ніяк не допоможе й нічого не пояснять, я повторно прошу звернути уваги й надати якусь відповідь, в чому чи що вплинувало на вашу думку, я готова все предоставити, що вам потрібно, чи вийти на звʼязок онлайн, але так категорично й беззаперечно поступати неправильно по відношенню до своїх клієнтів ! Сталась якась помилка з-за якої ви просто заблокували рахунок .
+
+28
SergeyNina
SergeyNina
14 марта 2024, 0:30
#
У вас не было запроса на обновление данных со стороны банка в последние полгода?Скорее всего банк запрашивал новые фото паспорта и ид кода, но вам не пришло уведомление и сработала автоблокировка.Увы и обидно что банк не хочет пересмотреть решение
+
+28
nadezdalitv
nadezdalitv
14 марта 2024, 10:06
#
Так і було і є, але підтримка взагалі на це не реагує і не хоче допомогти, у мене застарілі документи, щоб їх оновити, потрібно звернутись в паспортний стіл, я як інвалід 1 групи це зробити не можу взагалі, тому зробили запрос, щоб працівники самостійно приїхали та провели цю процедуру по зрозумілим причинам, але це довгий процес (я звернулась ще на початку лютого й внесла оплату, але досі процес оновлення документів йде, сказали очікувати відповіді на запит і сам процес навіть в ускореному режимі ще 2 тижні займе). Але підтримка банку це не розуміє чи не хоче чути. Мені дуже неприємно це розуміти.
+
0
oleksdesigner
oleksdesigner
14 марта 2024, 17:05
#
Змініть банк, тут клієнтів не цінують, вони нехтують Конституцію та фізичним станом людини, тощо проєкт робився для молодих здорових людей, інші не цікавлять, або не откривають рахунок взагалі, або відмова в обслуговуванні без озвучування причин, як бачите, на цьому вся «людяність» «служби турботи» закінчується одразу
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Закрили рахунок пенсінерці з I групою інвалідністі та зі статусом ВПО без пояснення причин