×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Не отдают депозит, служба поддержки тупая!
Лучше бы не дурацкие обновления в приложении придумывали, а сервисом клиентским занялись!
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (11)
Заблокували рахунок та ігнорують у службі підтримки
Заблокували за кілька переводів впродовж дня на загальну сумму 3500 грн.
Банк не поінформував мене, як клієнта банку, про поняття «фінансовий моніторинг».
Для мене цей термін не був відомий до вчорашнього дня.
Жодних попереджень, одразу блокування рахунку.
Вважаю, що банк повинен попереджати своїх клієнтів про такі суттєві зміни в законодавсті та в Умовах і правилах обслуговування клієнтів банку.
Я не працюю в фінансові сфері і не знав про фінансовий моніторинг.
Надто серйозні міри прийняті банком без вагомих причин.
Прошу працівників Монобанк вжити заходи щодо інформування усіх клієнтів у ДОДАТКУ «МОНОБАНК» про поняття фінансового моніторингу та розглянути питання щодо розблокування рахунків екс-клієнтів банку під зобов’язання, дотримуватить вимог фінансового моніторингу.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (17)
Оплатила зарішкнням суду борг, так вони ще трясуть та ігнорують суда рішення
Всі якійсь дивні, скинула документи та квитанцію в банк, а мені пишуть ви ще 11200 грн негайно повинні заплатити! Клали вони на закон та рішення суду!!! Я в шоці просто! Жах! Не банк, а шарашкіна контора!!! Маю негативний досвід! Не рекомендую!!!
В рішенні суду не зазначено, що саме необхідно зробити з залишком боргу, тому він залишається і цю суму необхідно внести, щоб сплатити борг
Комментарии (22)
Нехай всі банки на вас рівняються
З монобанком відчуваєш, що тобі справді хочуть допомогти, а не просто відповісти «на відчепись». На мене особисто потратили багато часу і я, як клієнт надзвичайно задоволена. Дякую, що в такий важкий і нестабільних час, знаходите силу на підтримку і висококласний сервіс🥰❣️🤗
Написать комментарий
Безвідповідальність операторів підтримки АТ Універсал Банк
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (24)
некомпетентність, неповага до клієнта, трактують правила як їм зручно
У додатку монобанку мені надійшло повідомлення що я отримав платіж (у євро) але банк його не може остаточно зарахувати доки не отримає від мене документи, що підтверджують економічну суть переказу. Документи, які безпосередньо мають відношення до платежу, банку в той же день надав.
Банк у мене ще запросив копію мого закордонного паспорта з відмітками куди я в виїжджав Європу v 2021 року. Консультуюся з адвокатом з 20-річним досвідом, він мені каже що це абсолютно незаконно оскільки документи щодо зарахування я надав, а закордонний паспорт банк не має права просити. Наголошую, з України я не виїжджав з кінця 2021 року.
Я не знаю якщо там у самому банку працює якесь групування шахраїв або просто повних кретинів які трактують закони та правила як їм зручно.
На моє запитання, коли зарахують гроші, відповідають «На перевірці, термінів немає». Виходить, банк зможе тримати гроші хоч і рік.
Адвокат порадив написати разом з ним скаргу до НБУ. І взагалі я особисто далі не маю бажання мати рахунок у монобанку.
Колеги аналізують надані документи.
Зараз питання ще в роботі.
Нам дуже шкода, що перевірка триває більше ніж очікувалось.
Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
Комментарии (26)
Девушка обманула
После оказалось что ей нужны были деньги на лечения и через некоторое время общения я решил скинуть.
После я понял что я у неё такой не один добродетель и решил пожаловаться на её карту в моно банк и попал на поддержку в телеграм канале моно банк.
После меня встретил Дмитрий который должным образом помог мне и в процессе я понял что у меня не мало даних и доказательств.
И сейчас мы приостановили жалование.
Я решил до вести до конца это дело после разговора с ней.
Вот и все завтра поговорю и скорее всего это правда и мы с Дмитрием закончим
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (7)
не помогають війсковослубовцям
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (5)
Найкращій сервіс на ринку послуг онлайн-банкінгу
Комментарии (1)
Швидко вирішили проблему
Ми дуже стараємося!
Написать комментарий
Дуже добрі люди працюють в monobank!
Комментарии (2)
Позитивне враження
Написать комментарий
Ноу-хау від Мого! Або: під кого «ліг» «Монобанк»?!
Я майже 5 років користувався цим банком. Після «ПБ», це було, як ковток свіжого повітря. Але, зараз… Зараз я готую позов до суду, і повірте мені, ці кошти, які вони заблокували, і за які я мав придбати турнікети, і завезти сьогодні на 0, можливо вартуватимуть комусь життя! І от, я ще й родичам цього «когось» до останнього судитися допомагати буду! Як вам сценарій?! Ви.бу, і висушу! Наволочі!
Ми вже передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Також за вашим зверненням колеги склали запит на надання офіційної відповіді по ситуації.
Бачимо, що питання з обмеженнями по карті було розглянуто в індивідуальному порядку та на поточний момент вже вирішене.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця буде приносити лише позитивні емоції
Комментарии (4)
Відгук
Написать комментарий
З нічого забрали кредитний ліміт
Ніяких пояснень, звісно, немає. Система перевірила, система вирішила. Я звернулась, щоб вирішити цю ситуацію, можливо надати додаткові документи — мені не допомогли. Читаючи відгуки, розумію, що це тут класика. Перенесу рахунок ФОП в інше місце :)
Бачимо що на поточний момент питання вирішено.
Комментарии (1)
Просто бажулька
Після сканування і введення PINа я опиняюсь на вікні з кнопкою «Сканувати карту».
Знову сканую карту… ну і по кругу. Цей процес нескінчений.
Що я очікую: Повідомлення, що карту активовано, і вихід з цього пекельного кола сканування одної і тої ж картки.
Зняв видиво — скинув у підтримку. Вони замість прийняти явну бажулю — морозяться, щось дивне розказують невповпад. Кажуть кнопка «сканувати карту» лишається активною щоб можна було активувати карту пізніше… ще якусь таку дичку. Таке враження що говорю з ChatGPT.
Банк в цілому норм, порівняно з іншими так взагалі вогінь.
Колеги вже зафіксували вашу пропозицію. Якщо це буде реалізовано в майбутньому, ми обов'язково проінформуємо.
Комментарии (1)
Монобанк заблокував кошти
На це рішення можуть також впливати прострочення за карткою, наявність кредитів в інших установах.
Зараз рекомендуємо:
— продовжувати користуватись картками монобанк, здійснювати різні операції (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей в монобанк та за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість перегляду рішення по ліміту у майбутньому.
Комментарии (4)
Блокують рахунки без попередження, не дають можливості зняти гроші
За законом (та за договором обслуговування), банк може відмовити вам у обслуговуванні і закрити рахунки, або призупинити обслуговування, але заморожувати кошти і не віддавати їх клієнту — такі повноваження має виключний список суб’ектів, і банк до цього переліку не входить. Іншими словами, банк порушив закон і понесе за це відповідальність, тому якщо є інші постраждалі від аналогічних дій зі сторони банку — пишіть у приватні, я додам вас до об'єднаної групи юристів і постраждалих людей де готується колективний судовий позов і на додаток коллективна скарга в НБУ.
Звісно у проекту монобанк є багато сильних сторін, вони перші зробили доволі зручний мобільний додаток, багато операцій стали значно швидші і зручніші, кешбєк (!) такого просто не було, так чи інакше вони перші почали ділитися грошима з інтерчейнджа, та додали багато партнерів до цього сервісу кєшкбеку і усім стало цікавіше.
Не знаю коли це сталося, чи коли Дубілет від них пішов, чи коли схопили зоряну хворобу від популярності і росту клієнтської бази на фоні війни, особливо на фоні росту кількості зборів через банки монобанку, котрих мабуть 90% відсотків волонтерських зборів проходить через них, за що їм велика подяка. Хоча не треба забувати, кому війна, а кому додатковий заробіток і як монобанк виріс у доходах від початку повномаштабки.
То я не знаю коли це сталося, але схоже що після 7го мільйону клієнтів їм стало байдуже на деяких з цих клієнтів і вони почали самостійно вирішувати кому можна знімати гроші, а кому ні. І в цей час вже байдуже який классний в них додаток, чи як мило можно вдягти кота, коли банк не виконує свою основну функцію. Це втрата клієнта для банка і втрата грошей інших клієнтів котрі підуть їх негайно забирати з банку задля безпеки.
Звісно, усім боятися не потрібно, наврядчи вони так само усім можуть заблокувати рахунки, але комусь випадковому можуть. Така собі зворотня лотерея, як у фільмі «голодні ігри», тебе вибирають випадковим чином і ти принижуєся в правах і більше не можешь користуватися послугами банку, бо хтось невідомий вирішив твою долю. Невідомий, бо коли ви спробуєте знайти хоч одну відповідальну особу, а не когось зі служби підтримки яка вам буде відповідати заздалегідь написаними фразами, то в вас нічого не вийде. Вам скажуть «ми з вами зв’яжемося, як тільки питання будет вирішене» і на всі інші запити будуть писати «вибачте, це все що я можу вам сказати».
Проект монобанк проходить весь процесс деградації як і всі нові банки такого типу, наприклад як росіянський «тінькоф» з якого був скопійований монобанк так само пройшов шлях від всесторонньої любові невеликої кількості кліентів, до лютої ненависті і втрати кліентів через маніпулятивні і шахрайські дії.
Будьте обережні довіряючи свої гроші цьому банку, бо це тільки початок.
Ставлю 2 зірочки, тому що за останні 20 років обслуговувався в десятках інших банків, і навіть попри все я бачив гірші банки.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (61)
Спасибо операторам монобанка, консультирующим в телеграм
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
MONO BANK шахраї
В січні пишуть що борг, вони за грудень і січень нарахували борги по вже закритій картці і по закритому рахунку.
Слава Богу що накінець то сбулися цих шахраїв.
Нікому його не рекомендую!!!
Якщо на рахунку недостатньо коштів для списання відсотків, списання відбувається в рахунок кредитних коштів і з'являється заборгованість.
Щоб уникнути таких ситуацій рекомендуємо звернутись клієнтові у підтримку для уточнення суми та допомоги у вирішенні питання.
Також хочемо зазначити, що закриття картки та рахунку не відбувається через блокування картки у застосунку та видалення застосунку.
Заяву на закриття картки можна залишити через підтримку.
Дуже шкода, що вирішили припинити користування карткою.
На поточний момент запит щодо закриття картки клієнта прийнято колегами.
Питання в роботі.
Комментарии (7)