Monobank-приклад НЕДОБАНКУ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Ну вы поняли что под универсалом находятся 2 конторы, один — настоящий, а 2-й ваш псевдобанк, которые в футбол играют клиентами, перекидывая друг на друга. Это нормальное отношение у них к клиентам, вышвырнуть на улицу. Да, полно банков, где об клиентов не вытирают ноги, прикрываяюсь ухмыляющимися котами. Деньги свои лучше заберите, чтоб этим аферистам они не достались, правда, возможно, их вам переведут как «грязные» по ст. 15 (финасирование терроризма и отмывание доходов)
Есть такая темка называеться АСВП. это система автоматическая и обычно банки ничего не проверяют потому что ответственность несет исполнитель который вносит постанову. твой старый исполнитель решил промутить схемку. Это только ему надо задавать вопросы почему он резко решил дать заявку по давно закрытому делу.).
- +
- 0
- 19valeriii78
- 12 апреля 2024, 0:44
- #
Все замечательно, но у меня не было НИ ЕДИНОГО вопроса с Исполнительной службой. Просто НОЛЬ, соответственно закрытых дел тоже нет и быть не могло.
Вопрос не в том что по ошибке заблокировали счет и потом спустя полтора месяца разблокировали. Вопрос в том что лучше разорвать в одностороннем порядке Договор оказания услуг, чем отвечать на «неудобные» запросы клиента. Ну что ему ответить? Как это заблокировали счет раньше, чем было решение какой то комиссии?
Вопрос не в том что по ошибке заблокировали счет и потом спустя полтора месяца разблокировали. Вопрос в том что лучше разорвать в одностороннем порядке Договор оказания услуг, чем отвечать на «неудобные» запросы клиента. Ну что ему ответить? Как это заблокировали счет раньше, чем было решение какой то комиссии?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.5 | 39.8295 |
EUR | 42.07 | 42.7004 |
Все курсы банка |
Назва історії «Монобанк 05.12.2017−21.11.2022»
Був клієнтом з 05.12.2017. Все було добре. Будь які питання вирішувалися, але банк росте, клієнтів збільшується і сервіс починає хромати на обидві ноги!
07.09.2022 року отримую пуш повідомлення що мої рахунки заблокованно Виконавчою службою. Знаю на 300% що там все гаразд всеодно перевіряю на сайті та шукаю можливий номер виконавчого впровадження. Звісно нічого там нема і неможе бути.
Звертаюсь до підтримки-Ні, все вірно, у вас обмеження за рішенням Виконавчої служби. Запитую як дізнатися подробиці-і тут починається «футбол».
«Зверстайтеся з запитом на електрону пошту УніверсалБанку» каже мені дівчина в підтримці моно.
Добре, пишу листа до підтримки УніверсалБанку на що отримую відповідь «Звертайтеся на гарячу лінію Монобанка».
Телефоную до Монобанка і кажу що я звертався до Монобанку, мені сказали що треба написати запит до УніверсалБанку, на що УніверсалБанк відповів що треба телефонувати до Монобанку.
Круто? Чекайте, це тільки початок…
Дівчина з підтримки Монобанку каже мені «Що? що? як таке може бути? Ви нас що обманюєте??? А ну мершій скиньте у чат скріншот листа де було б видно що відправник саме Універсалбанк»…Добре, скидую листа.
Беруть час на вирішення питання. Через тиждень десь телефонують і нова історія «Ніяких арештів на рахунки не було накладено Виконавчою Службою то була помилка, а блокування рахунків 07.09.2022 року сталося за наказом ЯКОГОСЬ Спеціально уповноваженного органу. А тепер УВАГА (!!!) дата наказа 15.09.2022року.
Тобто Монобанк вигадав машину часу і блокує рахунок 07.09.2022 за наказом від 15.09.2022. Круто?
Я вже не буду тут описувати скільки разів було порушено діюче Законодавство, а саме Закон про звернення громадян, а саме ст. 20 «Термін розгляду звернень громадян».
Звернення просто ігнорувалися, а дата звернення у Монобанку це не дата коли було відправлено листа, а дата коли клієнт ВДРУГЕ поцікавився що там з відповіддю)
Що до мого заблокованного рахунку.
Рахунок був розблокований 19жовтня 2022року, але мені ж цікаво на підставі чого мені був заблокованний рахунок з моїми ВЛАСНИМИ коштами.
Коли я декілька разів звертався до підтримки з вимогою надати офіційного листа, то мабуть нічого кращого не вигадали як 21.11.2022року мені було відмовленно у обслуговуванні.
Крутий сервіс?
P. S. Ніяких там багатотисячних операцій не проводилося. За півроку до блокування рахунку може загальна сума була тисяч 50−60 (ВЗАГАЛІ).
P. S.S. Що можу сказати-Дякую Монобанку що завдяки Вам та непрофесіоналізму співробітників я дізнався що є інші банки, з набагато крутішим сервісом, з найменьшими відсотками на операціі, з гарною підтримкою.
Гроші, які досі на рахунку, можете собі залишити.
Банки-конкуренти кому цікава повна історія з доказами листування, скріншотами, листами-чекаю пропозицій (жартую)
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі