Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Aleksei Togobitskyi 10 января 2023, 20:04
Активно користуюся картою monobank вже 2 роки, але досі мій кредитний ліміт дорівнює нулю. Звертався до служби підтримки, але там просто ігнор. Некомпетентні працівники служби підтримки не можуть пояснити чому мені не доступний кредитний ліміт взагалі ні на яку суму, в мене немає жодної заборгованості в інших банках. У Приватбанку в мене немає жодних проблем з кредитним лімітом. Служба підтримки навіть не можуть пояснити чому у моїх знайомих є кредитний ліміт, хоча вони навіть офіційно не працевлаштовані, а кредитний ліміт у них відкритий з першого дня користування
monobank
Ответ банка
11 января 2023, 16:04
Детально перевірили інформацію, встановили кредитний ліміт
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути збільшений
Slavko86 9 января 2023, 20:38
29.12 2022 виявив у додатку ДІЯ штраф від серпня (коли не працювала база) і відразу ж його сплатив через приват банк
09.01.2023 моно банк відчувши себе «богом» без узгодження зі мною, без попередження, без з’ясування обставин вирішив не заблокувати, а просто відправити мої 725 грн у виконавчу службу
Коли Я почав дізнаватися що і чому, то отримав відповідь: ми відправили згідно запиту, а ви там розбирайтесь, щоб вони «Виконавча Служба» вам їх повернули.
Дуже не раджу тримати власності кошти на картках цього банку, бо Моно банк розпоряджається ними, як своїми.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 января 2023, 21:51
Дуже шкода, що ви зазнали таких негативних емоцій. Банк зобов'язаний дотримуватися законодавчих норм і реагувати на інформацію, що надійшла.
Якщо в банк надійшла вимога, то сума може бути списана в рахунок погашення боргу перед виконавчою службою.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
marcipan 9 января 2023, 3:08
Хочу сказати велике дякую співробітнику претензійної роботи Юліані
мала проблему, що списав епл кошти за незрозуміло що обіцяли протягом 3-ьох днів відповідь, на наступний день отримала приємну відповідь по те, що кейсом займаються!
сподіваюсь, кошти повернуть, а всім співробітникам претезійної роботи дадуть премію, особливо дівчинці, що мені допомогає.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 января 2023, 15:38
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вікторія Вікторія 8 января 2023, 21:07
Доброго вечора. Звертаюся з проханням зробити функцію «Очистити історію переказів та платежів назавжди».Дуже прошу.Ця функція є дуже потрібною багатьом людям.Дякую.Всього Вам найкращого 🙏❤
monobank
Ответ банка
monobankua 8 января 2023, 23:54
На жаль, реалізувати цю функцію неможливо, тому що всі операції вчинені по вашій карті це фінансова інформація, яка повинна бути обов'язково відображена в застосунку. До того ж, якщо ви видаляєте операцію, то баланс карти не зійдеться з сумою транзакції в виписці
Проблема решена
Вера М. 6 января 2023, 13:53
Син знімав кошти у сумі 900 гривень, з власної картки, списали 900, в видало 400. Все зробили по інструкції яку нам надали у підтримці, по результатам інкасо — відмова, так як у банку, який видавав кошти «все зійшлося». Ну що можу сказати. Нехай буде на ліки тому, хто прикарманив ці кошти. Ніколи не думала, що мій улюблений Моно зробить такий «сюрприз» для моєї сім'ї. Або ставте свої банкомати, або краще захищайте клієнтів.
monobank
Ответ банка
6 января 2023, 14:13
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fatonsto 6 января 2023, 11:19
5375 4141 2786 5383 Онищенко Д В Берут предоплату и морозятся
monobank
Ответ банка
6 января 2023, 14:09
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
cac 5 января 2023, 17:47
Сплачена ком. послуга. Прошло 4 дні грошей постачальник послуг не бачить. Скрін квітанції надав. Постачальник вимогае листа від банка-банк не надае. Пише- дивиться квітанцию. Де гроши затримались? Думаю є проблема в банке.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 января 2023, 18:16
Колеги перевірили інформацію.
Ваш платіж здійснено за договором з компанією, кошти мають відобразитися в особистому кабінеті компанії протягом 5-7 робочих днів, з дати проведення платежу. У разі, якщо особовий рахунок та одержувач вказані коректно – рекомендуємо очікувати зарахування платежів
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій К 5 января 2023, 10:24
Если вы боретесь с мошенничеством или хотя бы примите заявку.
Ситуация в том что разводят людей на деньги на сайтах знакомств.
Я не попал, но написал что бы не попали другие. Посмотрите транзакции там в районе 400грн должны быть транзакции.
Спасибо за внимание.

Банк монобанк отличный банк, давно пользуюсь все хорошо)
monobank
Ответ банка
monobankua 5 января 2023, 17:14
Написали в особисті повідомлення для уточнення деталей
bn4 4 января 2023, 20:27
При оформлении валютного депозита анонсируется возможность снять его наличными в кассе Универсал Банка. Однако, когда доходит дело до снятия депозита по завершении срока, начинаются всевозможные препятствия со стороны банка.

Первый сюрприз: для снятия депозита доступны только три города, при этом нужно ждать два дня, пока подготовят нужную сумму.

Второй сюрприз: вечером накануне назначенного дня приложение сообщает, что депозит мне завтра в выбранном отделении не выдадут. Поддержка предлагает совершенно неприемлемые варианты:

1. Открыть счёт в Укргазбанке или А-Банке и снять наличку через него. Возникает большой вопрос, почему мне навязывают обслуживание в другом банке и почему депозит, оформленный в Универсал Банке, нужно снимать в другом банке.

2. Ждать около 20 дней до следующей доступной даты, чтобы получить наличку в выбранном отделении. При этом не гарантируется успех: накануне могут позвонить и снова перенести на неопределённый срок.

3. Не снимать депозит наличкой.

Совершенно не укладывается в голове то, что в банке знают объёмы резервов по отделению на 20 дней вперёд, тем не менее, обещают то, что не могут выполнить, — выдать депозит через 2 дня. Также удивляет, что всё равно могут сообщить накануне об очередном переносе.

Создаётся впечатление, что банк всеми способами пытается усложнить и задержать выдачу депозита, чтобы подольше бесплатно попользоваться моими деньгами в валюте.

В дополнение к этому, некоторые возможности просто скрыты из приложения, и выяснилось, что их можно заказать через поддержку. Если обратиться в поддержку до окончания депозита, то можно и дату выбрать не через два дня после окончания, а день в день, и город можно выбрать не из трёх предложенных (но тогда выдача будет в другом банке). Но как об этом узнать заранее? На это и расчёт, видимо.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 января 2023, 14:46
У зв’язку з великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну, наші фахівці розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Іноді вдається замовити валюту на інше відділення або в банк-партнер та запропонувати клієнту отримати кошти
Вибачте, будь ласка, за незручності
Додатково написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
Ksenia Viktorovna 4 января 2023, 18:01
Монобанк дуже мене розчарував. 3 тижні тому, 16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася у підтримку монобанку, але моє питання так і не було вирішене. Служба підтримки відповідає шаблоними фразами, які зовсім не є відповідями на мої питання. Служба підтримки посилає мене до банка-відправника, я ж, в свою чергу, до банка-відправника неодноразово з цим питанням зверталася, всі необхідні документи та іниормацію від банка-відправника отримала і передала монобанку, який все рівно стверджує, що грошей «нема», хоча банк-відправник стверджує, що переказ усспішний і квитанцію про успішний переказ мені надсилає. Підозрюю, що гроші застрягли у банку-посереднику Монобанку. Але Монобанк нічого робити з цим не хоче, а лише футболить мене по 10 колу до банка-відправника. Така проблема не тільки в мене, але Монобанк абсолютно нічого не хоче з цим робити.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 января 2023, 15:09
Для перевірки інформації та для того, щоб розібратися в ситуації, наш співробітник зв'язався з вами по телефону
Ірина Коссе 4 января 2023, 15:13
Карту оформила в 2021 году, все было нормально. 3 января 2023 года
не смогла пополнить мобильный счет. Написала в поддержку и оказалось, что со мной разорвали договор в одностороннем порядке и заблокировали счет без пояснения причин. На счете зависли 13 тыс. грн. Не рекомендую! В один момент можете остаться без денег!
monobank
Ответ банка
monobankua 4 января 2023, 16:07
Дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити клієнту у випуску картки, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1.
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
dronator 3 января 2023, 14:42
Користувався послугами моно близько 3−4 років.
Завжди всім рекомендував, радив, розповідав про зручну аплікашку, кешбек, зручне користування, миттєві перекази, нульові комісії і тд.

Однак нещодавно до мене прийшов лист, який дуууже був схожий на фішинг ніби від монобанку, без теми, лише із запитанням «коли надасте документи?». Я послав в спам так я к подумав, що то дійсно спам (попередньої переписки не було).

Пізніше я звернувся до підтримки з іншого питання і виявилось, що той лист все ж був від моно підтримки.
В новому листі пояснили, що я є родичем «публічної особи», надайте документи, які підтверждують дохід.

Звичайно, не весь мій дохід був офіційним, як і в більшості громадян України, обороти по карті були невеликі, чисто в обʼємі місячних витрат. (10−40к грн). Я надав виписку із Дії за декілька років по нарахуваннях офіційної зп. Зараз іще не оформлений офіційно, але маю дохід, його показав, прислав всі інвойси, виписки із інших платіжних систем, в т. ч. криптовалютних майданчиків, бо маю невеликі вкладення, котрими і користуюсь.

Через тиждень мовчання, 2-го січня мені відписали вже не на пошту, а в телеграм. Фактично послали без адекватних пояснень, зіславшись на свій один затертий скрипт про «право банку», «перевірку із декількох джерел» і тд. Відмовили в обслуговуванні.
Так, я згоден, частина моїх доходів не була офіційними, урок засвоєно. Однак таких не те що клієнтів, громадян України більшість (на жаль), деякі мають нормальні бізнеси (і відповідні заробітки) і взагалі не мають ніяких трудових відносин з точки зору закону.

Я в свою чергу працював по КЗпП, великих оборотів не мав, невеличкі кредитні борги, які мав час від часу закривав в найкоротші строки, мій батько в свою чергу є «публічною особою» вже декількадесят років.
Але ок, все ясно, вирішили, апеляцій не приймають, до побачення.
На моє питання, чи можу я в подальшому, після оформлення, наприклад ФОП стати клієнтом банку, мені відповіли «Якщо буде змога банку запропонувати обслуговування, то ми звяжемося». Що в цілому значить «виходь на%%й з чату вже і не томи».

Тому питання одне — чому після досить адекватної історії і взаємовідносин до мене ставиться як до покидька, як до шахрая?
Рік лише почався, на часі 3 січня, але я не знаю в кого вийде стати більшим розчаруванням року для мене, ніж монобанк.

P. S. оператори підтримки не виказують особливої зацікавленності і клієнтоорієнтованості, шлють одні і ті ж заготовані і неінформативні скрипти у відповідь.
Листи взагалі не піддаються жодній критиці, немає теми, структури, різний розмір, різний колір шрифту, неправильно написані слова.
monobank
Ответ банка
3 января 2023, 16:36
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Проблема решена
Timofeyodessa 3 января 2023, 2:36
Пытался снять наличные с карты монобанка в банкомате Приват. 17.12.2022 в 12.54. В момент снятия суммы 10000 грн банкомат очень долго считал после чего выдал ошибку и на время перестал работать наличные так и не выдав. Созвонился с банком монобанк создали заявку на возврат средств через платежную систему. Почему не подали заявку в приватбанк не известно. И сказали что будет только первый ответ в течение 60 дней. Получается только ответа ждать 60 дней и не факт что деньги вообще вернут мне на счет. Это чистой воды кража, в чем операторы Монобанка не хотят разбираться. Деньги кстати нужны были мне срочно на лекарства. Пришлось брать кредит в другом банке. Прошу разобраться с данной ситуацией и вернуть мои средства.
monobank
Ответ банка
3 января 2023, 16:26
Згідно з внутрішніми процедурами та особливостями банківської системи, за спірними транзакціями питання вирішуються за допомогою платіжної системи
Банки не пишуть один одному листи з подібними питаннями, повернення коштів за спірними транзакціями не відбувається таким чином
Оскарження проводиться безпосередньо через звернення до платіжної системи
Колеги написали вам в месенджері інформацію, стосовно оскарження операції
Адріан Хомич 2 января 2023, 16:24
Оплачував готель, плату зняло, після цього через три дні монобанк в 3 ночі робить списання, тих самих коштів, на рахунок готелю вони не приходили, говорячи мені що це було офлайн списання і чекати на свої кошти я повинен 11 днів, для чого це все, я нехочу чекати на свої кошти по чиїйсь провині
monobank
Ответ банка
2 января 2023, 16:54
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tarramm 30 декабря 2022, 11:19
Живу в Мелитополе. Город оккупипован уже 9 месяцев. Работаю. Зарплата в рублях. Цены в рублях. Жизнь в рублях. Имел карточный кредит в этом банке, с погашением которого проблем не было. Текущий. Взял — отдал. Но пришли рузкие. Дальше вы знаете.
Суть проблемы: банк от меня требует погашения. И как я это сделаю? Зп в рублях, терминалов нет, связи нет и прочие прелести оккупации о которых вы понятия не имеете.В рублях вы брать отказываетесь. Вы продолжаете мне начислять долг, несмотря на мою просьбу предоставить крелитные каникулы.
monobank
Ответ банка
30 декабря 2022, 14:43
Мы искренне сопереживаем. К сожалению, ситуация очень сложная в оккупированных регионах
Для того чтобы не портить кредитную историю необходимо внести минимальный платеж
Возможно, кто-то из близких или знакомых может помочь с внесением средств
Drap . 29 декабря 2022, 19:00
Ещё год назад отказали в обслуживании якобы за отмывание денег/финансирование терроризма. Соответственно, информацию банк передал и в государственную службу финансового мониторинга, с которым у меня потом были разбирательства, из-за чего отказ в обслуживании я получил во всех банках на тот момент. Что имеем в итоге? Монобанк после подтверждения моих доходов (зарплата военного) просто отказал в обслуживании, служба поддержки просто шаблоном заканчивала диалог, остальные банки. ПриватБанк и укрсиббанк так же потребовали у меня подтверждение доходов, но с этими банками проблем не возникло. На момент блокировки я не мог открывать счета в других банках, так как блокировка была от госфинмона, но опять же, что имеем в итоге? Приватбанк и укрсиббанк продолжили моё обслуживание, остальные банки так же меня обслуживают после снятия блокировки госфинмониторингом. Монобанк, возможно ли решение данной проблемы, или отказ в обслуживании перманентный?
monobank
Ответ банка
30 декабря 2022, 12:23
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке
Если решение изменится — мы вам обязательно сообщим
summ3r 27 декабря 2022, 23:33
Хотів би трішки розбавити полосу негативних відгуків.
23 грудня закінчився 3-місячний валютний депо в моно. Замовив зняття на 26.12 у відділенні Універсал банку.
За день до візиту, прийшло повідомлення, що можу забрати у відділенні укргазбанку.

Чесно кажучи трошки челенджу з їхнім еко додатком і сама процедура на годину часу. Але впринципі все пройшло, на мою думку досить добре.

Після відгуків тут, очікував гірший результат, але я задоволений.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 декабря 2022, 12:57
Дуже дякуємо за високу оцінку, відгук та за те що поділились своїм досвідом
Олег Мурин 27 декабря 2022, 16:35
Меню нижче дає обрати лише 3 мінуси, але трьох тут і близько не вистачає. «Банк» в телефоні з одним фізичним відділенням на усе місто це смішно, зняти готівку з доларового рахунку НЕМОЖЛИВО, потрібно завжди замовляти (при чому в банки партнерів замовити неможливо, потрібно саме у відділення універсалбанку), а після замовлення вам в останній день пишуть в додатку, що готівку не буде доставлено, мені 2 рази скасовували видачу, на третій раз як я замовляв то переносили дату видачі 4 (ЧОТИРИ) рази і в результаті запропонували піти в Укргазбанк, відкрити там рахунки і тоді мені видадуть там мої кошти (вдумайтесь, відкривати рахунки в іншому банку щоб отримати свої кошти), на мою скромну претензію, що я хочу отримати кошти у відділенні свого банку мені заявив хлопчина з підтримки, що прийдеться тоді створювати ще одне, четверте звернення на замовлення готівки і не факт, що мені її видадуть. Прийдеться міняти долари по 36.5 замість того щоб поміняти за нормальним курсом в обмінниках, втратити на цій операції гору коштів і перейти на нормальний банк, в якого хоча б відділення є і не потрібно пертись через усе місто щоб отримати кошти та відкривати рахунки в сторонніх банках. «Банк» у телефоні, кошти теж у телефоні, хоч валюту я фізичну їм приносив на зберігання коли мігрував з приватбанку, приємно знати, що банк такими наглими та не дуже хитрими махінаціями наварюється на людях заставляючи їх міняти долари, які навіть не депозит, по їх курсу.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 декабря 2022, 20:35
У зв’язку з великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну, наші фахівці розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Іноді вдається замовити валюту на інше відділення або в банк-партнер та запропонувати клієнту отримати кошти
Вибачте, будь ласка, за незручності
Проблема решена
andriidiachenko 27 декабря 2022, 13:03
26.07.2022 завітав до каси банка-партнера Абанку, для поповнення моєї картки Monobank. Касир перерахував кошти, почав їх зараховувати на баланс, на що отримав повідомлення «Документи клієнта неактуальні (загублені)». Поповнення неможливе… Написав в підтримку, виявилось що це пов’язано з моїм 25річчям 12.12.2022р, треба оновити документи. Нагадую про те що згідно закону я маю 30 днів на зміну фото в моїх документах! Банк попередньо не запитував, не сповіщав, не надсилав ніяких сповіщеннь в додаток про те що потрібно актуалізувати інформацію. Про це я дізнався в кассі банку при спробі поповнити свою картку… Банком було запропоновано оновити інформацію шляхом скану закордонного паспорту. Це вирішує проблему, але не в той момент коли я стою у відділенні банку і намагаюся поповнити свою картку. Це називається жахливим відношенням до клієнтів, тим більше до клієнта власника преміальної картки, за яку банк бере ті самі 750 грн що і до війни. Більшість переваг картки просто неможливо використовувати у зв’язку з ситуацією в країні. Не бачу причин надалі користуватися преміальною карткою, ні переваг, ні сервісу клієнт по факту не отримує.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 декабря 2022, 15:59
Приносимо вибачення за незручності
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
nikamail 26 декабря 2022, 11:14
я волонтер, и с 25 декабря покупал бесперебойники на разных сайтах и отправлял в Украину. теперь я не могу это делать. служба поддержки пишет мне* ви намагаєтесь провести оплату з гривневої картки не з додатку моно на рахунок закордонної картки. Такі операції обмежені наразі. спасибо большое!
monobank
Ответ банка
26 декабря 2022, 11:56
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.47 40.9702
EUR 43.35 44.0005
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.47 40.9702
EUR 43.35 44.0005
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝