×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Украли деньги
История с 26.06.2024 года (Моно банк заблокировал мне счет) все средства в размере 56 тысяч, причину на сколько я смогла понять от моно банка на жалобу в 8200 гривен.
Моно банк спросил разрешаю я вернуть средства и согласна ли я с этим, я ответила нет, но то были мои все деньги, и после согласилась вернуть 8200 гривен, и разблокировать мне мой счет.
Банк ответил окей.
После началось…
Ответа от банка нету (но вернуть средства банк может за пару минут)
начинаються просто истории о том что у нас нет реквизитов, мы не влияем, мы не знаем, и так далее.
На все мои вопросы банк не дает ответ (сколько занимает процедура возврата) сколько занимает разблокировака (сколько занимает решение даного вопроса) Ну ведь это может занять 1 день или год) это логично, ответа нет…
Частично операторы в середине разговора просто убегают и передают проблему следующему, решать проблему не хотят или не могу, счёт заблокирован.
Я думала что за 2 дня все решиться, но увы нет.
Вчера писала мне сказали ждать, а сколько ждать мол они не знают.
Все табельные номера описываю ниже (те которые не игноривали, а кто имел советь дать такую информацию) хотя часть просто отказалась
Номера сотрудников банка
10499
10650
9818
6677
Это только те кто мне дал свой табельный номер.
Итог Деньги не разблокированы, вопрос с 26.07 не решен по 31.07
В данный момент идет диалог с операторов 6677 которая сказала что ответ даст через пару минут
Ответа нет более 30 минут, но есть просьба и не первая не писать жалобы.
Копию письма отправляю по почте которая дала мне оператор 6677 именно
contact@universalbank.com.ua
Конкретной вопроса от банка или претензии нету, просто банк украл деньги.
Так же это письмо отправляю по почте в моно банк
Сума зарезервована банком та для урегулювання питання буде переказана відправнику після отримання реквізитів за раніше поданим запитом.
Згідно з УіП 4.3.23. Для встановлення правомірності переказу Банк, за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу, держателем, платником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право зупинити завершення переказу до дня завершення перевірки правомірності переказу, але не більше ніж на 60 календарних днів.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогів та вживемо відповідних заходів. Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід. Сподіваємось наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Комментарии (13)
разочаровался в моно банке
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
На основі цього аналізу, банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Бачимо, що на поточний момент питання з виводом залишку коштів вирішене.
Вибачте, будь ласка, що це зайняло більше часу ніж ви планували
Комментарии (15)
Обмеження на користування кредитними коштами
Довго користувалася карткою, за увесь період були різні сценарії, і власні кошти на ній були і кредитними користувалася, і оплату частинами, за це поступово збільшили кредитний ліміт до 120 тисяч.
Жодних прострочок не було, ніколи! Завжди повертала кошти витрачені у минулому місяці.
А сьогодні раптово не змогла розрахуватися на касі магазину, виявилося що мені без будь-яких попереджень обмежили користування кредитними коштами.
У службі підтримки написали що з міркувань безпеки, що є загроза того що шахраї спробують скористатися карткою або смартфоном. Не знаю звідки банк це взяв, та як таке стало можливим. Якщо це втрата банком якоїсь інформації про клієнта, то чому клієнт має страждати?
Замість 75 тисяч ліміту на оплату частинами стало 0
Всі 45 тисяч ліміту на користування кредитними коштами стали також нульовими.
Просто підстава на рівному місці.
Причому це вже другий такий випадок. Три місяці назад була така ж історія. Забрали повністю кредитний ліміт, потім після спілкування на мінфін перевірили і повернули. Але це знущання, регулярно обнуляти мені ліміт.
Загалом, банк повністю втратив довіру. Була дуже активним користувачем картки, всі операції, покупки та перекази робила через Моно.
Схоже доведеться закінчити історію відносин з банком, бо виявляється він раптово посеред дня, може зробити мою універсальну картку просто дебетовою. Навіщо мені такий банк? Який давнього, лояльного та активного клієнта раптово повністю обмежує!
Навіщо такий банк іншим людям?
Банки мають викликати почуття надійності, а Монобанк викликає відчуття мильної бульбашки, яка може підставити в будь-який час. Не рекомендую їх кредитну картку. Та і власні кошти тримати в такій ризиковій організації дуже не рекомендую. Бо потім чат-бот буде годувати Вас шаблонними відповідями, замість вирішення проблеми.
Нікому не рекомендую!
Написать комментарий
Monobank потеряет своих клиентов
Можливо, переказ випав на міжнародний фінансовий моніторинг, проте деталі можна уточнити лише через банк-відправник, відправивши запит на розшук/відгук платежу, оскільки відстежити переказ можуть тільки вони.
Також ви можете запросити у відправника квитанцію у форматі МТ 103, щоб перевірити коректність реквізитів та коректність заповнення полів та ми спробуємо перевірити ще раз.
Комментарии (14)
Найгірший банк. Жахливе обслуговування.
Цього разу співробітник написав:
Згідно УтП 4.3.6 Банк має право витребувати документи та відомості, необхідні для здійснення належної ідентифікації.
При цьому блокування рахунків відбулося згідно п. 4.3.9 УтП, де вказано, що Банк може в передбаченому чинним законодавством порядку призупинити/зупинити до 30 календарних днів здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій).
Ок. Запитав коли по даним банку минає відведених Законом 30 днів. Знову почалося: термінів немає ітд. ітп. На питання, що ви самі озвучили 30 днів, знову почалися відписки (скоріше за все роботами, бо найняти нормальних співробітників у банку немає коштів). Я все фіксую та документую (шкода, що сюди не можна викласти скріни). Люди, обминайте десятою дорогою цей банк. Бережіть свої нерви та кошти.
P. S. Нещодавно прийшла реклама, що Гороховський та його банк започатковує бізнес обслуговування клієнтів (платне). Яке бізнес обслуговування в цій конторі, де можна в будь-який момент втратити доступ до своїх коштів? Якщо Ви вже є клієнтом, то потрібно виключно користуватися кредитними коштами, якщо тримаєте свої кошти — максимум до 500−1000 ₴ (щоб не було шкода втратити).
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Бачимо, що колеги запитали надати документи, що можуть підтвердити обсяг операцій зарахування коштів на ваші рахунки та на поточний момент все ще чекаємо від вас офіційні документи про дохід.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (13)
Безпідставно анулювали кредитний ліміт
При зверненні у підтримку, мені шаблонно відписали, що давати чи не давати кредитний ліміт вирішує «о великий математичний алгоритм!». Але я розраховувала на ці кошти, тим паче в кінці місяця, тим паче під час війни, де вони можуть знадобитись в будь-яку хвилину. Як ви можете таке робити? Це подло, монобанк!
Мій відгук, звичайно, нічого не рішить, для Моно — це лише мінус один клієнт. Таких як я, в них безліч, будуть інші. Але можливо він застереже інших людей, які користуються кредитними коштами та на них розраховують в такий складний час. Не користуйтесь Монобанком, будьте розумніші, ніж я.
Розглянувши ситуацію детальніше, в індивідуальному порядку нам вдалося провести повернення лімітів. Намагатимемося робити все, щоб і надалі вам все подобалося при користуванні нашими послугами. Дякуємо за вашу довіру та розуміння!
Комментарии (6)
Дуже якісне і компетентне обслуговування
Комментарии (1)
Нажаль банк вже не «торт»
18.07 о 12:35- звернувся в підтримку стосовно свіфт-переказу за навчання дитини, надав інфу з листа навчального закладу стосовно реквізитів та спитав як це можна зробити, і «як буде вигідніше в злотих чи євро оплатити», на що отримав відповідь «має вирішувати клієнт» — хз звідки клієнт повинен знати нюанси комісійних по міжнародним переказам. Спитали призначення платежу, сказав що за навчання дитини, але у формулюванні був не дуже впевнений, перепитав — може треба вимагати інвойсу з університету, на що отримав відповідь — НІ, порадили уточнити призначення в університеті, я спитав — може давайте я валюту куплю покищо, родинний зв’язок підтверджений із сином монобанком, в чому проблема то, сказали — ні, чекайте
19.07 14:35 — звернувся в підтримку, надав ті ж реквізити які надав університет тільки вже в пдф, та призначення платежу, мені порадили почекати, та перевипустити карти бо вони закінчуються через місяць — хз навіщо це і яке це має відношення до мого питання. Почекав «прошу дати пару хвилин» >3.5 години — відчуття — щоб дочекатися неробочого часу. Нарешті отримав відповідь — що для перевірки можливості купити мені валюту треба дочекатися робочого часу, тобто — понеділка, на запитання — навіщо якщо я й сам можу купити валюту хоч зараз, ні чекайте понеділка…
22.07 — мені написали, я якось пропустив, день був складний.
23.07 — я прочитав віідповідь монобанка та наступну «проблему»: надайте документ про родинний звязок з дитиною. На питання що вже як рік-півтора родинний звязок підтверджений монобанком — мені розказали що перекази свіфт тільки при підтвердженості спорідненості, я ж кажу — вже підтверджував та подавав, у відповідь — надайте документ, коротше розмова сліпого з глухим, знайшов в цьому ж чаті з моно…фотку свідоцтва і відправив заново. На питання навіщо одне й те ж свідоцтво їм 100−500 разів — почув геніальну відповідь — це інший вид переказу, тому перевіряється окремим валютним контролем, тобто валютний контроль монобанка — не довіряє монобанку :) — таке відчуття наче це інша організація. Після чого, через деякий час, мене порадували новиною — що «треба інвойс». Про той що я запитував ще 18 числа — і мені відповіли чітко «НІ». Тобто через некомпетентність підтримки по суті я втратив час, бо міг замовити інвойс ще 18 числа.
25.07 — Пару днів дочекався інвойса від університету та надіслав в чат монобанку, сказали дякуємо, протягом доби зв’яжемося, і в принципі дуже швидко зв’язалися — через 3 години. Попросили перевірити реквізити, я підтвердив, та сказали що «з основної карти буде списана сума». Я вирішив перепитати, мало лі — що таке основна карта. Основна карта — виявилася чорна. На аргумент — що там же нема грошей, всі на білій карті, мені радісно повідомили що так ви ж завжди можете перевести на чорну і це буде без коміс. Не здивувався б якби в п’ятницю мене радісно повідомили що на чорній нема грошей тому вибачте, вже в наступний понеділок.
Сподіваюся протягом наступної доби я нарешті оплачу дитині за навчання…хоча не факт бо завтра п’ятниця і хз як зірки встануть в моно.
Де той моно що був раніше? Що відповідав проактивно та чітко вирішував проблему, а не намагався тягнути час розмовами що взагалі не стосуються контексту — про p2p перекази та їх комісійні, про те що треба перевипустити карти хоч ними ще півтора місяці можна користуватися. Чому про обов’язковий інвойс підтримка не каже одразу, а з початку заперечує його потребу, а потім вимагає. Сум та й годі…
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс та хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про такі ситуації. Ми уважно розбираємо усі відгуки, що допомагає нам ставати краще.
Вже передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості консультації та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію.
Сподіваємось наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Комментарии (5)
Погіршилась якість обслуговування, спеціалісти багато чого дозволяють.
Проте, відразу почну з негативу — відгук я змушений написати тому, що спеціалісти банку почали багато собі дозволяти, не ставлячи жодних термінів вирішення питання.
Отже, хочу відмітити декілька приємних для себе факторів, які радували мене протягом використання рахунків, як клієнта.
Інтерфейс. Це перше, за що я полюбив цей банк. Інтерфейс максимально простий, легко зрозумілий для пересічного користувача.
Тарифи. Відсутність комісій на перекази — це казка, коротко і ясно.
Без відділень. До цього моменту, вважав лише плюсом, зараз — може бути мінусом.
Тепер перейду до основної проблеми, які надіюсь, банк дуже швидко вирішить через те, що я надав ситуації огласці, ти виклав її у соціальний простір.
Мене дуже обурює те, що банк не визначає жодних термінів перевірки джерела доходу. Жодних, абсолютно.
Ситуація наступна, 30 червня я отримав повідомлення про те, що мені потрібно надати підтвердження джерелу доходу. Запитували суму 72 тисяч гривень (якби можна було дати скріншоти сюди, дав би скріншот з додатку). Я швидко надав відповіді про те, звідки маю кошти. Тато за 2023 рік подав декларацію на майже 1 мільйон гривень, він регулярно дає мені кошти. Плюс я на свій юний вік вже почав підзаробляти. Я пояснив кожну транзакцію та операцію банку, пішла перевірка. Пройшло 3 дні, тиждень, два, а потім я не витерпів. Я почав регулярно скандалувати з працівниками, чому так довго.
Аж раптом, мені надали відповідь, «точних термінів немає», «жодним законом терміни перевірки не вказані». Для мене це був просто шок. Уявіть, що ви на моїй ситуації, на вашій картці залишились гроші, а ви можете чекати рік, тому що термінів перевірки немає взагалі =). Чесно кажучи, ця політика банку мене дуже засмутила.
Також, хочу відмітити децентралізацію рішень працівників, та нетактичність одного з спеціалістів підтримки. Коли я звернувся повторно, запитавши які документи чи пояснення я можу ще надати — мені відповіли, що нічого. Коли я запитав, який в мене обсяг питають — мені знову відповіли, що нічого не потрібно. Але на питання моє не відповіли. Далі, я вирішив зателефонувати в підтримку за номером телефону, і о чудо! Спеціаліст по телефону сказав мені, що я можу додатково завантажити документи…
Моно, що це за відношення у ваших працівників до роботи? Я дуже назадоволений підтримкою та тим, як проводиться ситуація. Також, спеціалістка просила мене не виносити ситуацію у публічний простір, цікаво чому?..
Хочу повідомити Моно, що я засмучений тим, що повинен чекати більше 2-х днів взагалі, адже це дикість, і для інноваційного банку — це просто відстій. Я надіюсь, що ви виправите цю ситуацію, і керівництво моментально відреагує, та звільнить людей, які не можуть вчасно виконувати свою роботу.
Як я ситуація виправиться, я обов’язково зміню кількість зірочок на 5.
Бачимо, що колеги запитали надати документи, що можуть підтвердити обсяг операцій зарахування коштів на ваші рахунки та чекаємо від вас відповіді та інформації.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Обмеження зняли, я позначив що проблема вирішена. Дякую за швидку реакцію керівництву!
Комментарии (1)
Найдоброзичливіші співробітники Європи
Технічна підтримка — Боги! Найлагідніше спілкування, зі мною так мама не спілкується, як працівники тех.підтримки.))
Дуже зручний додаток, оформлення картки і все споріднене з моно банком.
Відчуваю, що з цим банком є безпека.🫶 котики — рулять.: з
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (4)
Не працює процессінг
Дійсно, наразі є складність з проведенням платежів по реквізитам
Колеги працюють над її виправленням, постараємося якомога швидше вирішити
Написать комментарий
Відмова в підключенні до послуги Еквайринг без пояснення жодних причин
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Написать комментарий
Монобанк — найкращий банк, тим не менш може бути ще кращим
Почну з позитиву.
Додаток
Він дійсно найкращий, як на мене. Тестую новий дизайн ще з бети, і скажу, що станом на зараз то вже не він. Все інтуїтивно зрозуміло, що і куди натискати. Найкращий додаток, конкурентам ще до нього йти та йти.
Купівля валюти на депозит
У 2022 та напочатку 2023 року мав досвід купівлі доларів на депозит. І все було ок. Я читав тут багато відгуків проте, що люди не могли зняти через те що готівки немає, чи відділення у місті. Мій досвід був позитивний. Єдине зауваження — це великі черги і доволі неефективна робота відділень УніверсалБанку (мінус самого Універсалу, на базі котрого працює монобанк).
ФОП
Зауважень немає. Все зручно. Завів/Вивів. Мені все подобається. Без комісії. Сплата податків теж без комісії
Фін моніторінг
пару днів тому виводив кошти з погашення облігацій від брокера на карту. Банк спочатку нічого не зробив, а потім за пів години прийшов пуш про надання документів. Ну я і надав, виписку ФОП, тому що просили підтвердження доходу😂 Потім звʼязався працівник через монобанк, і горе з пополам до мене дійшло, які документи треба. Я не зрозумів навіщо деякі з них, проте окей. Банк має право запросити документи, інакше буде оштрафований НБУ. Документи надав, і що ви думаєте, процедура зайняля десь 5 годин. І то, через те, що я більше тупив. Тому фінансовий моніторинг буде плюсом, тому що для мене він пройшов швидко, хоча це і не дуже приємна процедура. Розумію, що більшість відгуків тут негативні, хоча треба розуміти, що як правило клієнти не напишуть сюди і не розкажуть, як швидко він пройшов. При цьому фін моніторінг — це скоріше велика бюрократія, котра може дати багато стресу і вона мені його дала. Бо я витратив деякий час, щоб знайти потрібні банку документи. Тим не менш, все закінчилось добре.
Комісії
Більшість операцій, котрі я використовую — без комісії. Проте не все так просто. По реквізитах на рахунки юр особи — комісія є при оплаті більше якогось ліміту і до 20 тисяч. Зняти готівку, якщо це не цільові кошти, комісія — 0.9%. Відправити за кордон — комісія 2 %. Тобто комісії все ж таки є на деякі платежі. Хоча в основному вони менші ніж у конкурентів
Банка
Банка — топ інструмент. Я використовую його, щоб розділяти кошти і скидувати частину з них дружині на різні активності. Також поповнювати різні благодійні збори
Теги
Прикольний інструмент. Дозволяє тегати будь яку операцію на власний розсуд. Мені допомогає визначати під кінець місяця, що і куди я витратив
Облігації
Можа придбати військові облігації. І деякі з них без комісії. Проте відсотки нижче, ніж у конкурентів
Тепер про мінуси
Підтримка.
Це не те що би мінус, проте може бути краще. Після повномасштабного вторгнення у мене залишився кредитний ліміт на рівні 10 тисяч, і треба його було підняти до 20ти. Ніяк не вдавалося вирішити це питання через підтримку у телеграмі. Тому я написав сюди у персональні повідомлення банку на мінфіні, і вони мені допомогли. Відповідно, якесь складне питання може додати вам стресу у вирішенні.
Проте, підтримка у телеграмі завжди швидко та вчасно надавала мені швидкі відповіді на не складні або середньої складності питання. Допомогла наприклад розібратись з податковим кабінетом, що в принципі могли і не робити. І підтримка монобанк набагато краще інших банків. Відповідають швидше і привітніше. Так, вона скриптах. Проте підтримку не можливо зроби без них.
По підтримці є куди рости на мою думку
Біла картка та її якість
Монобанк — це про онлайн. Я це розумію. Замовив собі білу картку для виплат ще у далекому 2020 році. Я не часто нею користувався і лежала вона у холдері. Проте через пару років почала злазити плівка. Це не ок ситуація, тому що за картку я все ж таки сплатив. Хоч ви і позицінуєте це, як оплата доставки, а не самої картки.
Щоб я хотів бачити у монобанку і не тільки (можливо таке щось є)
Підрахунки
Що я маю на увазі під цим. Наприклад, у вас на картці є 10 тисяч гривень, і я хочу розділити цю суму на логічні контейнери. Наприклад, 2 тисячі на таксі, 6 тисяч на їжу, 500 гривень на манік, і 1500 відкласти, наприклад купити облігацій. І хотілось би мати змогу розділяти це на якісь підрахунки, щоб прям з них і оплачувати, а не зберігати все на банках.
Теги
Для тегування хотів би мати функцію автотегу. Наприклад, є покупки у магазині Варус. Я замість того, щоб постійно додавати цей тег, роблю правило, що для цього магазину чи мсс коду проставляється тег продукти автоматом
Шаблони
Щось я так і не зрозумів мабуть, проте у монобанку картку можна запамʼятати підвʼязавши її під контакт. Хотів би мати опцію просто зберегти карту. Теж саме для реквізитів, проте реквізити я можу знайти в історії
Авторплата на реквізити
Автоплатіж по айбан — було б топ
Персонально для мене монобанк — це поки найкращий банківський продукт на ринку. Є аналоги звичайно, проте вони для мене працюють гірше. Побачимо, як воно буде за пару років😉
Четвірка лише за нюанси :)
Хочемо повідомити, що карту можна зберегти створивши новий контакт лише вказав ім'я картки, без прив'язки до номера телефона.
Зафіксували ваші пропозиції та обов'язково врахуємо ваш відгук, дякуємо!
Комментарии (3)
Не відповідає заявленим показникам
1. не захищений від шахраїв;
2. має некомпетентних співробітників;
3. свої провини перекладає на клієнта.
Що до першого, у моєї доньки за 2 хвилини було з карти списано 44 611,17 грн, без жодного підтвердження, на користь магазину в Тайланді, при цьому оплата зроблена Apple Pay. Дитина знаходилась в Києві, і карта віртуальна, тобто виходячи з логіки не можливо.
Співробітники направили дитину до поліції, потім запевнили що повернуть кошти за два тижні, і вони це зробили, але повернули суму яку дитина сплатила сама онлайн з підтвердженням, і на тиждень раніше, ніж трапилась неприємність. Чому вони повернули цю суму? Просто сума набагато менша, 930,00грн., але вона повинна була бути сплачена, ну так працюють фахівці, у керівництва банку повинні бути питання до цих робітників…
А саме цікаве як вони вчинила далі: дитина надала всі виписки, що у неї не було оплат через Apple Pay, що в додатку не було жодного підтвердження оплати. ЇЇ відповіли хай поліція шукає в Тайланді шахраїв. На мої намагання поспілкуватися з фахівцями банку вони мене уникають, конфіденційність клієнта, не зважаючи що я її мати. Рекомендації: у поліції були, сходіть ще до суду, але точно не робіть розголосу, не потрібно писати в соцмережах, це не робіть!!!
Роблю висновки: МОНОБАНК не гарантує що з карти за 2 хв. Всі ваші кошти будуть втрачені, всі «банки» на збори гарна здобич для шахраїв!!! Всі збори в небезпеці!!! І якщо з баном кошти пропадуть, напевно для банка це норма, бо всім байдуже, а з керівництвом зв’язатися неможливо.
От так і довіряйте ЗБОРИ МОНОБАНКУ.
Комментарии (13)
Обкрадання коштів та уникнення відповідальності
Я вже два тижні кожен день пояснюю ситуацію, надсилала всі підтвердження моєї непричетності до списання коштів, оскільки це сталося через недбалість банку. Співробітники ігнорують мої звернення і намагаються уникнути відповідальності. Ще 8 липня я надіслала виписку з ЄРДР, яку отримала від правоохоронних органів, але мене навіть не хочуть слухати, радячи знову звертатися до поліції, хоча я вже робила це одразу після інциденту.
Персонал настільки безвідповідальний, що надіслав мені 930,64 грн за нібито оскаржену транзакцію, на яку я навіть не подавала скарги і не вимагала цих коштів, оскільки ця транзакція була здійснена за моєї участі та підтвердження. Натомість мої вкрадені 44 611,17 грн, які були незаконно зняті з картки без моєї участі, повертати не хочуть.
Я вже почала розголос у соціальних мережах, оскільки по-іншому ніхто не хоче вирішувати мою проблему. Хотілося б своєю історією закликати людей виводити кошти з рахунків та переходити до інших банків, адже якщо банк не здатний захистити кошти своїх клієнтів, то виникають серйозні сумніви щодо безпеки коштів зі зборів.
Наприклад сценарій може бути такий: власник картки отримує SMS з проханням «сплатити мито за доставку / пересилку посилки» тощо. Оскільки він часто отримує посилки, то, без сумніву, вводить дані картки на сайті, схожому на службу доставки. Таким чином зловмисники одержують повні реквізити карти. Це дає їм можливість надіслати запит на додавання цієї картки до Apple Pay у розрахунку на те, що за неуважністю власник картки введе підтверджуючий SMS-пароль під виглядом підтвердження оплати.
При чому вони діють розмірено, навіть якщо вони змогли додати картку до свого Apple Pay, то списання в основному відбуваються пізніше, щоб власник картки не зреагував.
А так як прив'язка проходила з введенням номера картки, терміну дії, CVV2, а також веденням коду, який відомий тільки власнику картки і надсилається саме на номер телефону або застосунок monobank — то за такими транзакціями, на жаль, у нас немає прав на оскарження як шахрайство відповідно до правил міжнародної платіжної системи.
Отримавши сигнал про такі ситуації, ми аналізуємо виписку за карткою та готуємо шаблон заяви до поліції зі списком шахрайських операцій, та надсилаємо клієнтові.
Після подання заяви до поліції просимо клієнта надіслати нам фото документа про внесення справи до єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР).
Саме ж розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості формату комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (3)
Monobank нахабно ігнорує всі норми законодавства, затягує перевірку.
Передісторія. Я багаторічний клієнт банку, картку використовую у особистих цілях, на разі проживаю за кордоном. Додам ремарку, мої обсяги за три місяці (1.03 — 1.06) складають 343 тисяч та 310 тисяч гривень за двома картками.
15 квітня у банку я отримав повідомлення про те, що моя картка обмежена. Я відразу написав про це в підтримку, на що отримав повідомлення, що це регуляція обігу коштів, та потрібно надати документи про дохід, та економічне пояснення суті операцій.
Без проблем, подумав я, та надав усі наявні документи, а саме — довідку про доходи мого батька, за 2023 рік він заробив 540 тисяч гривень, за перший квартал 2024 — 72 тисячі гривень. Тато офіційно працює з 1998 року, має кожен рік у довідці ОК-7, відповідно, має особисті заощадження за багаторічну працю. Додатково надав дохід мами, яка зараз тимчасово не працює в Україні, проте почала працю за кордоном. На запит банку надав документ про спорідненість (довідка про народження). Додатково надав договір про своє працевлаштування у Польщі, де стабільно щомісяця заробляю від 40 тисяч гривень. Додатково до цього, мене попросили надати і банківську виписку, правда, через декілька тижнів…
І з цього моменту почався справжній казус, та максимальний абсурд, за який я пожалкував, що не залишився активним клієнтом Привату.
Я отримав відмову, та був повідомлений, що документів недостатньо, перевірка триває далі. Я був в обурливому захваті, намагався налаштувати комунікацію для вирішення цієї проблеми, проте, «кваліфіковані» працівники окрім спілкування шаблонними відповідями на більше не здатні.
Декілька разів, мені повідомляли про те, що перевірка може тривати до 60 робочих днів. Ви просто уявіть собі, 60 робочих днів на те, щоб зграйка «спеціалістів», як вони себе називають, навчились додавати цифри в документах. Мене це обурило, і я повідомив банк, що це не є законним, на мою думку.
Щоб розібратись у цьому питанні я залучився за допомогою юриста, який повідомив мені, що згідно статті 23 «Зупинення фінансових операцій», закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»: 1. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов’язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України. У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно.
Наголошу, що згідно цієї статті, банк мав право зупинити мої фінансові операції на два робочі дні максимум. Наступні пункти цієї статті повідомляють про те, що цей термін може бути продовжено до 7 робочих днів за наказом НБУ, та за деякими випадками до 30 робочих днів. З якого дива, Монобанк вирішив, що може обмежити і накладати вето на використання моїх коштів більше ніж зазначений термін — я не знаю.
Мені не повідомляли про підозру у шахрайстві, на обліку в поліції я не перебуваю, заяв про скоєння правопорушень я теж не отримував. На всі питання та запити банку вчасно відповідав, і надавав документи, які повністю покривають обіг.
Також, я неодноразово питав у спеціалістів банку про те, що усвідомлюють вони те, що порушують цю статтю, обмежуючи мій рахунок на такий довгий період, та не дають користуватись моїми коштами безпідставно. Відповідь убила — спеціалісти відповідали на все, лиш не на це питання.
Під час нашого довгого діалогу, з допомогою юриста, я повідомив банку декілька статей та пунктів різних законодавчих норм, які вони порушили. Якщо банк не встигає здійснити перевірку протягом відведеного часу — це їх проблема, а не моя, як клієнта. Я йшов на зустріч, та надавав все, що тільки можна. Якщо у відділу аналізу фінансових операцій працюють відверті ідіоти, які не можуть розібратись із визначенням у своєму ж договорі з клієнтом, та не відрізнити термін «БЛОКУВАННЯ» від «ОБМЕЖЕННЯ», тоді в мене виникає питання, як їх взагалі взяли на роботу на доволі відповідальну посаду.
Сьогодні мій терпець луснув, і я повідомив банк про те, що намірений писати відгук на цей сайт, для того, щоб застерегти усіх теперішніх і потенційних майбутніх клієнтів. І о диво! Раптом спеціалісти попросили мене не робити цього, та не виносити питання в соціальні мережі, цікаво, цікаво.
Отже, з усього вище написаного зроблю такий висновок. Усі теперішні клієнти, які мають кошти у цьому ганебному необанку — раджу їх вивести, поки вам не обмежили рахунок, і будуть вішати лапшу вам на вуха про те, що вони роблять усе згідно чинного законодавства. Жодної статті горе спеціалісти (випускники коледжу), яка дозволяє проводити перевірку та обмежувати користування коштами впродовж 60 днів мені не надали. До речі, ці обіцяні 60 днів минули.
Мої плани наступні. Я чекаю нормальної реакції з боку працівників вищої ланки банку для врегулювання цієї ситуації. Я попередив, що я обурений грубим обмеженням своїх прав на використання коштів, і якщо я не отримаю до них доступ, я подам скаргу до НБУ, якщо потрібно буде далі, подам у суд. Я читав цікавий випадок на цьому форумі, що користувач подав позов на банк ПУМБ, з вимогою компенсації певних відсотків за кожен день його конфлікту з банком, цікава практика, буду мати на увазі.
Очікуйте на оновлення ситуації!
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції та надані документи оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Ми передали запит колегам, прискорити вирішення питання та вони вже написали вам в чат з результатами перевірки
Комментарии (15)
Монобанк порушує закон
Але Монобан виявився шахраєм!!!
В той час, коли всі банки роблять перерахунок з початку служби мого чоловік, даний банк робить перерахунок тільки з 18.05.24!!!
«Норма вступила в дію з 18.05.2024 р., відповідно з цієї дати ми приймаємо звернення від Клієнтів та перевіряємо їх на відповідність умов пункту 15 ст. 14.
Законодавець не встановив момент припинення нарахування процентів, тому Банк прийняв рішення роботи це з дати, з якої вступила в силу сама норма, тобто з 18.05.2024."-відповідь менеджера Моно банку
Тепер чекаю офіційної відповіді(відмови) від банку і буду подавати позов до суду
Найжахливіший банк в такий час!!!
Дійсно норма вступила в дію з 18.05.2024 р. У дружин (чоловіків) військовослужбовців з'явилася можливість пільги за відсотками по кредитах.
Проте законодавець не встановив дату припинення нарахування відсотків, тому банк прийняв рішення роботи це з дати, з якої набрала чинності сама норма, тобто з 18.05.2024.
Бачимо, що за вашим запитом, колеги підготували для вас офіційну відповідь, та надіслали її Новою поштою на вказану адресу.
Комментарии (4)
ІГНОРУЮТЬ ВІЙСЬКОВОГО
Бачимо, що колеги запитали надати документи, що можуть підтвердити обсяг операцій зарахування коштів на ваші рахунки, документи військового та чекаємо від вас відповіді та інформації.
Комментарии (2)
Снятие наличных денег.
Знаете почему мне нравится «Приватбанк»?
Потому что на каждом углу есть банкоматы, и не просто банкоматы, а которые предупреждают -комиссия «Приватбанка» составляет «0"%
Давайте теперь по порядку —
1 Когда я подписывал с вами договор. что было написано по поводу комиссия за снятие наличных? Вы не помните?
2 А что написано на сайте НБУ — «Банк без попередження підвищує тариф за користування карткою. Що робити?»
https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-bank-bez-poperedjennya-pidvischuye-tarif-za-koristuvannya-kartkoyu-scho-robiti
3 Где я могу прочитать то сообщение которое мне было отправлено, в котором меня уведомили о изменении тарифов?
Понятно, уверен, конкретного ответа я не услышу!!!
Теперь факты —
Карта «монобанк» (черная) никаких выплат я не получаю. ни пенсий. ни зарплат. ни пособий. (забыл, не более 100 долларов в месяц и только в гривне, с Латвии как корпоративный платеж)
Теперь «история» снятия наличных за последнее время (суммы не указаны, только время и место)
9. 0.3. 11.14 Здолбунивская 1 (Приватбанк «АШАН») комиссия «0»
20. 06. 12.57 Борисполь, Киевский шлях (Приватбанк «Фора») комиссия «0»
11. 07 10.15 Киев. отделение «Кредобанка» (Святошино, банкомат «Кредобанк») комиссия «0»
И вот, вчера. 15 июля, в14.16, г Бровары, Киевская 239 («Варус», банкомат «Приватбанк»)
снятие наличных — 0.9%
Сегодня позвонил два раза в «монобанк» (17 41 и 17. 47) Задал вопрос -почему раньше не снимали комиссию, а теперь снимают? И почему было по договору 0.5 а стало (без личного сообщения) 0.9%?
То что я услышал. даже не хочу повторять -…комиссия снимается постоянно, а когда не снималась, то засчитывали (какой то) валютный счет!!! (которого у меня в этом банке нет!!!) Второй раз, мне ответили, что это все «мутит» «приватбанк» а «Моно» с меня процентов не брал…
Вопрос -так почему раньше не снимали, а сейчас снимают?
И где ПИСЬМЕННОЕ уведомление об изменении тарифов?
Все информацию представлю лично по эл почте.
С уважением.
И вот
Хочемо повідомити, що в монобанк є комісія за зняття особистих коштів. Раніше вона складала 0,5% від суми.
З 1.09.2022 платіжні системи, під тиском банків-власників великих банкоматних мереж, більш ніж удвічі підвищили міжбанківський тариф відшкодування за зняття клієнтами інших банків готівки в українських банкоматах.
У цих умовах тариф, що раніше діяв за зняття готівки, не зміг покривати наших витрат і ми, на жаль, були змушені з 1.09.2022 підняти тариф за зняття власних коштів з наших карток з 0,5% до 0,9%. Тариф за зняття кредитних коштів залишився без змін.
Сповіщення про зміну тарифу було надіслано в застосунок 23.08.2022.
При цьому клієнти monobank можуть знімати до 50 000 грн на місяць без комісії, якщо отримують виплати ФОП, зарплату, пенсію, стипендію або інші соціальні виплати на картку monobank.
По вашій картці бачимо, що раніше зараховувались цільові виплати. Суми зарахувань було достатньо, щоб ви мали змогу знімати без комісії кошти до поточного місяця цього року.
Зараз на зняття власних коштів буде діяти тариф 0,9%.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Додатково ми передали колегам запит, індивідуально розглянути питання по комісії яка нарахувалась за зняття готівки, та зв'яжемось з вами як буде нова інформація.
Комментарии (6)
Монобанк кинул меня на 37.500
— срок проверки не ограничен, пока не будут надданны документы, мы вам не будем не блокировать счёт и деньги будут в подвисшем состоянии
Я же сразу уточняю что вы сами сказали не больше 60 дней, после чего монобанк выдвинул что по вашему счету уже идёт совершенно другая проверка согласно подпункту (6.3.3) о окончании первой проверки мне так и не кто не сказал нечего, мы начали воевать в чате мне объяснения не дают говорят только
— дайте документы только тогда мы заблокируем вам счёт
Хорошо я дал справку ОК7, на что мне сказали эта справка не подходит давайте с дии, а я пишу с компьютера у меня нету дии некогда не было и не будет, вот так уже прошло 3 месяца сейчас я нашел хорошего адвоката, жду зарплатных деньги чтобы оплатить все судовые процессы и будем подавать в суд на моно банк, на 27к спонсировать терроризм невозможно я был чистым клиентом без кредитов все банки целые, а монобанк не может просто дать мне ту самую заветную заяву на разрыв отношений с этим очень очень гнилым банком, а ещё в придачу к этому всему карты блокировать мне не хотят, а в чат боте универсал банк, моих данных уже нету 😭 Так что ждём суда и распишу что получилось вытащить
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Наразі колеги зв'язались з вами стосовно перевірки в месенджері, а також сповіщенням в застосунок
Комментарии (6)