×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.37 | 40.7997 |
EUR | 43.65 | 44.3498 |
Все курсы банка |
Фінансова установа — шахрай.
Причини:
1. Крадіжка 1. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті. Доки ви бігаєте та випрошуєте ваші власні гроші, вони щодня ефективно працюють на монобанк.
2. Крадіжка 2. Використання правил Фінансового моніторингу на свою користь. Установа під виглядом блокування Фінансовим моніторингом власних коштів громадян. Максимально продовжує таке блокування затягуючи час. Використовуючи ці кошти для заробітку на внутрішніх та зовнішніх ринках. Є ряд конкретних прикладів але це окрема стаття.
3. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк незаконно стягує відсотки не тільки за тіло. А й за усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Порушуючи закон України. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
4. Шантаж громадян України по заборгованостям в неробочий час під час війни і не тільки. А саме в неділю. Що є порушенням Закону України.
5. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні. Поспілкуйтесь на такі теми і ви побачите. Особливо коли у вас там кошти і ви хочете їх забрати.
Поради:
1. Не повертайте і не сплачуйте мінімальні платежі по кредитним зобов’язанням як би не погано це не звучало. Звертайтесь перші до суду. Відкривайте провадження з вашої сторони про порушення Закону. Ви повернете тільки тіло кредиту без відсотків.
2. Терміново забирайте та знімайте існуючі власні кошти при першій можливості. Чому? Спитайте тисячі тих, хто не може забрати котрий місяць свої гроші.
3. Ви плануєте внести кошти? Чудова можливість їх втратити, адже ви будете віддавати зароблені гроші «банку» якого не існує в природі.
4. Не входьте в будь які діалоги з шахраями. Чи то телефонна розмова, чат, сайт тощо. Якщо ви людина не юридично обізнана, 30 секунд розмови і ви вже під впливом.
Як буде далі. Далі тут напише типу працівник замилюючи очі стандартний шаблон по процедурі: вибачте, у вас кредит (в мене немає), ми не беремо пені (обман, це НБУ заборонив), ми намагаємось, ми розуміємо, наше майбутнє, нам шкода, ми добрі і т д. Потім прийде декілька прихованих працівників монобанку під виглядом звичайних людей, які в своїх обов’язках мають інструктаж контролювати відгуки Мінфін, максимально суперечити коментарями на такі повідомлення. Коментарі не читаємо, робимо висновки особисто.
Що потрібно лихварям? Аби ви мовчали. Ваша тиша — їх продовження. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Пишіть про те як вас обдурили де тільки можете. Не довіряйте комерційним фінансовим установам з маркетинговою етикеткою які вводять вас в оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте де буває такий безкоштовний сир.
Якщо у вас немає фінансової можливості себе захистити. Переглядайте поради від юристів в мережі та здобувайте знання. Приклад: Москаленко А. В. «Монобанк. Обман с начислениями. На что обратить внимание» (YouTube), та багато інших. Як правильно розмовляти з лихварями які обманюючи вас намагаються забрати останню копійку під час лиха: Канал «Люди Судьби» (YouTube), та багато інших.
Випадок: установа заблокувала кошти клієнта який отримав кошти з Німеччини у валюті як допомогу у сумі 2000 євро. Запросила документи про походження таких коштів на території Німеччини (витяги доходів резидента іншої країни). Що є абсолютною юридичною дурницею.
Що таке монобанк? Це продукт тіньового банку Універсалбанк, якого наразі ви можете лише зустріти десь на окраїнах міста чи десь там невідомо де. Який має за мету стягнення коштів з населення використовуючи недоліки та тонкощі закону. Саме тому немає відділень монобанк. І в разі зацікавленості вашими грошима — ви нічого не доведете.
А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій Клієнта.
Стосовно оплати кредиту, ми орієнтуємось на рекомендації НБУ і відповідно до постанови не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу, при цьому постанова не регулює передачу інформації з кредитної історії, це рішення приймається на стороні банку.
Ми рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж для збереження позитивної кредитної історії.
Також внесення обов'язкових платежів дозволяє банку «триматися на плаву» та підтримувати економіку України.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (20)
Найгірша і некомпетентна підтримка, включно з супервізорами! Недолугі і некомпетентні працівники!
Насамперед просимо вибачення за саму ситуацію, за вашим запитом ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу
Дякую вам, що повідомляєте нам про подібні ситуації. Це допомагає нам ставати краще.
Нам дуже, що у вас виникли негативні емоції. На жаль, вирішення вашого питання зайняло більше часу, ніж очікувалося. Просимо вибачення за довге рішення!
На цей момент питання ще знаходиться в роботі
Комментарии (4)
Банк отвратительный
В начале декабря отказали в обслуживании.
Я позвонил на горячую линию спросил по чему — на всё стандартный шаблонный ответ.
Я спросил можно ли остаток средств снять в кассе универсал банка — мне сказали да, конечно идите. Пришёл в банк на меня сотрудники как на идиота смотрят… не понимают что я им говорю, в банке звоню на горячую линию — говорят нельзя. В г. Днепр одно отделение и находиться оно в жопе мира, в итоге имею 3 потерянных часа. Дальше веселее.
В середине января мне пришла бумажка о том что все счета закрыты.
Ну в этой справке было написано что инициатором закрытия счёта являюсь я (???)
Потом вообще выяснилось что счета не закрыты и там есть какие то деньги.
Когда я начал спрашивать как так, почему счёта не закрыты если мне пришёл документ который свидетельствует об обратном — они нафиг меня заблокировали по телефону, в телеграмме, в Вайбере, в мессенджере. И единственным каналом связи осталась почта (в 2000 году живем) — на которую они к слову тоже отвечают только на «удобные» письма.
Не банк, а полное дно, надеюсь они это прочитают (если всё же да, то разблокируйте меня в телеграмме вы мне нормальную справку так и не прислали!!!)
С абсолютным не уважением.
Данил.
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банк
Комментарии (15)
Мошенники
5375 4141 1718 6683
5375414117186683
UA703220010000026206306397465
Ананьева Диана Юрьевна
ФИО, могут не соответствовать действительности!
Написать комментарий
Нет связи с оператором, нет связи с вайбером банка, не зачислено пополнение.
Жду пояснений.
Юрий
На поточний момент маємо інформацію, що деякий відсоток поповнень не зараховується онлайн — не справляється процесинг нового партнера ІBОХ. Зазвичай зарахування відбувається впродовж доби.
Для уточнення деталей поповнення, то щодо зв'язку с підтримкою, написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (12)
Блокировка карты!
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (8)
Не приходит вывод с слотокинг
Якщо до нас надійде сума від банку-еквайєра внаслідок взаєморозрахунку через платіжну систему, тобто коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку. Зазвичай це займає не більше 3-4 календарних днів.
Комментарии (14)
відкривають карти, в т. ч. кредитні неповнолітнім без дозволу чи відому батьків
Але виникає питання… До кого банк виставлятиме вимоги у разі, якщо неповнолітній не повертає кредитні кошти?
https://www.monobank.com.ua/umovy
Згідно Цивільного кодексу України, п. 4, стаття 32 — Неповна цивільна дієздатність фізичної особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років передбачає самостійно укладати договір банківського вкладу (рахунку) та розпоряджатися вкладом, внесеним нею на своє ім'я (коштами на рахунку).
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15
Комментарии (20)
Я запитав як забезпечити мою карту від посторонніх списань
Це створило мені серйозні проблеми.
Не банк, а ***
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Банк не дает реструктуризацию.
Комментарии (18)
Всі задоволений
Написать комментарий
Закриття счета по не зрозумілим причінам
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (7)
Закрили повністью счет не понятно по якій ситуації.
Комментарии (2)
Вирішила я спробувати Монобанк і певно більше не буду…
Ситуація номер 2, я працюю на закордонному сайті і вже декілька місяців підряд отримувала кошти на Ощадбак Віза, кошти приходили моментально, ну просто в секунді. Вирішила на свою голову спробувати моноблок. Поставила на вивід свою зарплату за тиждень так я 10-го березня мені платити за квартиру. І тадам коштів немає і співають ту ж саму пісню, що фізично кошти не поступили. Що ж і в висновку я маю два зовсім різних платежа, моя робота ніяк не стосується азартних ігор. казино чи тощо… Ч Я звернулася в чат своєї роботи і до десяти негативних відгуків саме за Монобанк, дівчата пишуть, що всі банки виплачують моментально. Один Моно забирає собі ці кошти на 4−5 днів і непонятно що з ними там робить. Дві різні платформи говорять що з їхньої сторони все добре. А Мономанк вирішив зробити з мене дурочку залишивши мене без коштів на вихідні і без оплати за квартиру. Я замовила собі іменну карту за 100 грн, вона вже на почті. Навіть забирати не має бажання. Доб’юся щоб мені виплатили МОЇ ж кошти і закрию з вами всі свої рахунки. Я все можу зрозуміти, но дурочку з мене робити не треба.
По першому питанню бачимо, що кошти були зараховані на ваш рахунок сьогодні вночі
Для уточнення інформації по платежу, який ви очікуєте, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (27)
Монобанк задерживает виплату с париматч
Перевірили інфо, бачимо що на сайті париматч зазначено, що по карткам банка-емітента Монобанк та Приватбанк зарахування коштів відбувається протягом 5-х днів.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Комментарии (29)
Перекази
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Повернення депозиту
Написать комментарий
Бестолковый банк
— «специалист», который работает с тобой не знает практически ничего, на вопросы отвечает односложно или скидывает шаблонное сообщение, ссылаясь на НБУ
— инвестиции банк не рассматривает в качестве дохода вообще
— подтверждение дохода нужно из пенсионного фонда только (дошли до того, что эти деньги были получены от родственника из Казахстана, а там только по месту работы дают справку, учитывая что ФОП) — с места работы не подходит. Почему — ответ проигнорировали
— постоянно говорят о том, что должен предоставить договор купли-продажи имущества, хотя трижды сказал, что я такого не делал.
— вариантов не предоставляют.
— ответ на все «не можем принять»
Это чистый ужас, после 5 лет использования закрыл в итоге счет, банк ушел в дно полное.
На горячей линии сотрудник говорит мне: «Вам нужно просто предоставить выписку с торговой биржи, что бы подтвердить эти средства», в чате отвечают «Выписки с торговой биржи не являются официальным документом». Банк скатился хуже некуда, полный непрофессионализм.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (18)
Без попередження заблокували мою картку з моїми власними коштами 02.03.23г
25.02 ми попросили вас надати документи, які підтверджують зарахування коштів на ваш рахунок. Оскільки ви не надали нам жодної інформації, ми були змушені призупинити видаткові операції, про що також надіслали вам повідомлення
Додатково колеги зв'язалися з вами в месенджері, для надання інформації
Комментарии (11)
Монобанк не возвращает деньги
Как деньги могли зачислиться на заблокированную карту? Это мошенничество? Карту сам же монобанк и заблокировал.
Ужасный банк, не советую связываться!
Комментарии (7)