×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Відгук про точку видачі Mono Т Ц Караван м.Дніпро
Я звернулася для отримання картки, і все було зроблено оперативно та без зайвих затримок. Співробітниця також надала детальні інструкції щодо користування додатком." Співробітниця Mono була надзвичайно ввічливою і компетентною, допомогла мені отримати картку швидко та без проблем. Детально відповіла на всі мої запитання з терпінням та професіоналізмом. Дуже задоволена обслуговуванням та рекомендую всім! Величезне дякую!
Написать комментарий
Віднедавна підтримка це треШ!
Вчергове звернувся щодо неможливості реєстрації карти моно мастер в програмі мастеркард Більше. Відповідь та сама — помилка при додавані карти, не з нашої сторони, зверніться до Мастеркард! Ну ок. Надіслав запит мастеру отримав відповідь — карта нова, потрібно зачекати декілька робочих днів! Тобто вирішення проблеми потребує певних дій Моно! Пане Гороховський ну про такі нюанси служба підтримки повинна знати!
Здебільшого відповіді шаблонні і спеціалісти навіть не напрягаються для вирішення проблеми! Дуже шкода!
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та провести роботу над помилками
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Monobank найкращий
Написать комментарий
банк
Як відповідальна людина, у якої ніколи не було прострочок я випросив доступ до застосунку на 5 хвилин і зробив скрін розстрочок.
Ситуація неприємна, але хрін би з ним.
Закриваю потрохи чорну картку, приходить дата розстрочки, кидаю з запасом грошей. І чомусь от думаю, це ж моно. Треба написати їм.
І виявляється, що вже немае розстрочок, а є одна сумма боргу. Бо в один день розстрочки відмінили. ОК — це їх право згідно договору. Але ж повинні були повідомити. Саппорт пише що у застосунку повідомили. Який в мене місяць як заблокований. На пошту не вважають за потрібне мабуть.
Тільки до цього ми прийшли майже через годину спілкування. До цього це чудо затирало якісь історіі що всьо у мене ок, кидало виписки по іншій картці.
Як розумію ситуцію я. Після моєї відмови продовжувати відносини з банком, ці мишки вирішили знищити мою кредитну історію і ще накласти якихось санкцій. Бо так як ніхто не повідомив, що банк злив розстрочки у одну сумму яка одразу повинна бути погашена — я про це не знав і кидав би собі в дати виплат ті суми. А про те що щось не так я б узнав десь після нового року від коллекторів.
Монобанк — у вас не вийшло. І ваша служба підтримки — та найміть вже краще індусів.
Навіть термінали для оплати після вибора вашого банку відмовляються більше 5к на добу приймати.
Будь які пруфи, окрім телефонних розмов — та будь ласка. Навіть з задоволенням ту частину де 40 хвилин саппорт вдає з себе ідіота щоб не відповісти на пряме питання по розстрочці (про що вони повинні були самі попередити)
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (48)
Банк, який зрадив.
На деякий час прострочила виплату по мінімальному платежу, але не критично.
Банк надзвонював мені по 8−10 раз на день, не даючи покою.
Я завжди знала, що можна розраховувати на Моно, коли покриваєш заборгованість. Що можна користуватись далі. Я покрила свій ліміт, це були морально тяжко зароблені кошти. І важкий період.
Вони заблокували їх. Це мене добило, якесь фінансове насильство.
Підтримка дає дуже розмазані відповіді, ніякої конкретики. Відповіді типу «ми розраховуємо під кожного клієнта індивідуально» або «все залежить від сукупності факторів».
Я до вас індивідуально і звертаюсь, може ви індивідуально мені і поясните? Яка сукупність факторів впливає на конкретно на мій випадок? Ніякої відповіді
Я розумію, що банку нецікаві боржники і тд Але цей банк завжди міг розраховувати на мене, а я зі свого боку на нього. Але, на жаль, прийдеться розірвати ці стосунки взагалі.
Рішення про надання ліміту приймається системою з урахуванням багатьох параметрів та детального аналізу.
На поточний момент ви можете використовувати особисті кошти на картці.
Є такі рекомендації:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами і в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість використання та збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Комментарии (4)
Відмова у користуванні рахунком
Постійний фін моніторинг.
Постійно мою карту блокували навіть якщо кошти приходили від знайомих.
І відмовили у користуванні рахунком без надання причини.
Кошти обіцяли повернути, а кешбек сказали що залишається банку. В мене приблизно 400 грн. було на кешбеку.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (7)
Нарушение закона и игнорирование постановлений исполнительной службы
Ми написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Подключение Оплаты частями для интернет магазина
Дійсно, на жаль, наразі ми не можемо запропонувати вам підключення послуги Покупки Частинами
Написать комментарий
Відгук
Написать комментарий
Карти «Зроблено в Україні»
Не зробив бо я сам попросив банк про це: я за допомогою служби підтримки надав дозвіл передавати інформацію про оплати покупок, але свідомо відмовився від випуску карти «Зроблено в Україні».
Хочу відмітити що Монобанк один з небагатьох банків якій також надає клієнту можливість обрати які саме картки беруть участь в «Національному кешбеку», інші банки чомусь вирішили що клієнт має передавати інформацію для всіх карток.
От такий коротенький відгук.
Комментарии (13)
Допомога 24/7
Написать комментарий
очень долгая проверка
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Написать комментарий
Раптова відмова по еквайрінгу
Пройшов рік- приходить меседж в телеграм про відмову в обслуговувані, ще й без пояснення причин…
Ну що ж… Як фіз. особа-все добре (поки що), як ФОП- не рекомендую. Пропозиція переходу на класичні по IBAN чи по номеру карти (де ще й призначення не відображається) — повернення до «істоків"є
Побачим як буде з виведенням коштів при зачинені рахунку. 2 зірки — як середні показники обслуговування ФОП та фіз. особи.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Комментарии (3)
Банк відмовився реєструвати і видавати картку
Передали запит колегам, та розглянувши ситуацію детальніше, в індивідуальному порядку, рішення банку було переглянуте та ви можете продовжити реєстрацію.
Намагатимемося робити все, щоб і надалі вам все подобалося при користуванні нашими послугами.
Дякуємо за вашу довіру та розуміння!
Комментарии (13)
Задержки SWIFT
Колеги зв'язались з банком посередником та отримали інформацію, що переказ буде надіслано в монобанк після перевірки.
Детальну відповідь відправили вам в особисті повідомлення
Комментарии (1)
Монобанк не закрывает счет
Изменю свою оценку если банк повторно пересмотрит мою заявку на закрытие счета
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Наразі надані вами пояснення та документи знаходяться на перевірці у колег, триває перевірка.
Щойно буде нова інформація, колеги з вами одразу зв'яжуться
Комментарии (4)
Поганил банк
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (2)
Банкомат не видав кошти але кошти зписались з рахунку!
Я гадаю ця проблема із за того що у банка немає власних банкоматів та вони не можуть зробити інкасацію банкомату, а сторонні банки не дуже зацікавлені вирішувати проблеми монобанку. Від сюди і виходить що банк без власних банкоматів та відділень то вже не сучасне ноухау, а просто потенціальна проблема для клієнта.
Інстукція для всіх у кого склалась подібна сітуація. Не слухайте консультантів Моно) Викликайте поліцію для фіксування проблеми. Потрібен запис з камер що кошті зняти не вдалось. Якщо це було в ТРЦ для цього заява в поліцію і потрібна (Без заяви відеозапис не видадуть). З цими матеріалами звертайтесь до суду.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Комментарии (16)
Жахливий сервіс по обробці SWIFT для ФОП
Отже проблема є в тому що Я як ФОП щомісяця отримую Свіфт платіж на рахунок в доларах монобанк від фірми замовника із закордону. Щомісяця протягом року платіж надходив 1−3 години цього місяця я не отримала його навіть на наступний день
03.09 відправник скинув платіж через систему wise, та надіслав квитанцію, я декілька днів дзвонила в монобанк чому немає платежу. Вони сказали чекати до понеділка тобто сьогодні постійно кажучи що платежа нема. Хоча як виявилося платіж в їхню систему надходив. Сьогодні вони мені відписують що платежа немає бо відправник не вказав мій IBAN і вони отримали платіж до себе на рахунок банку і відправили 04.09 назад. Відправник ж це заперечує і скидає квитанцію де все правильно вказано і стверджує що wise технічно би навіть не зміг нічого відправити без IBAN отримувача. Банк заперечує свою причетність і вказує що гроші назад відправив відправнику, на що відправник стверджує що грошей назад не отримав.
Я як клієнт не отримала своєї оплати, ні банк ні wise ні замовник своєї вини не визнають. Банк навіть не надіслав жодних квитанцій про те що платіж був відхилений офіційних і про повернення його назад. Все що я отримала це лише повідомлення в чаті. Невідомо яким чином мій IBAN зник лише тоді коли монобанк отримав платіж від мого замовника. Очевидно що це нісенітниця так як зі сторони відправника — все чисто та з квитанціями натомість зі сторони монобанку — це години очікування, повне тотальне незнання сапорту, та небажання допомогти.
Добре думайте перед тим як обираєте монобанк своїм банком для обслуговування щоб не потрапити в таку ситуацію як я і не залучати до цього суд.
Дійсно, на жаль, оскільки до банку надійшов переказ без вказаного, платіж було повернуто
Можливо, при створені переказу сталась технічна помилка, через що у квитанції дані відображаються коректно, однак платіж було відправлено без IBANу
Колеги, після перевірки, надали вам інформацію, з якою в банк надійшов переказ, а також надіслали довідку, в якій вказані дані, про повернення переказу
Сподіваємось, що платіж якомога швидше повернеться відправнику і можна буде ініціювати новий переказ
Комментарии (2)
Кредитний ліміт
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння щодо наявності ліміту. Таким чином ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Комментарии (3)