Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
YPRO 30 сентября 2024, 9:44
Ситуація наступна. Кліент монобанк вже більше 5 років. Зразу після оформлення картки не надали доступ до розстрочки і взагалі до кредитування. Користуюсь картками постійно, надавав всі необхідні фінансові дані про себе, про мої статки але навіть через роки не зміг підвищити ліміти хоча б на 1000 грн. І от декілька місяців тому забрали можливість відкривати «Банку», цією функцією користувався постійно. В підтримці відповідно завжди одна і таж — «розумний алгоритм за багатьма параметрами щось там аналізує». Можна очікувати, что так поступово скоротиться надання і інших послуг.
monobank
Ответ банка
30 сентября 2024, 12:27
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
home93home93 29 сентября 2024, 21:46
чітко та ясно без зайвих слів чітко та ясно.
monobank
Ответ банка
30 сентября 2024, 12:12
Дякуємо за відгук!
Проблема решена
marinamonodermo 29 сентября 2024, 4:00
Обратилась в тех подержку попросила сменить номер меняла через дию что-то не получалось они говорят давайте видео звонок говорю без проблем тогда раз видео звонок подтвердите сразу и устройство новое на что оператор ответил «у вас все хорошо подтверждат не нужно» прошла видео звонок и тут началось карты заблокировали они до смены номера вс ебыло ок. ТАк вот онр говорят вам надо перевыпустить карту и все будет впорядке, но перевыпустить как оказалось не могу потому что устройство не подтвержденное снова пишу им они говрят надо опять видео звонок ну хрен с ним прошла видео звонок подтвердили устройтсво теперь пытаюсь войти оно не пускает пин код не подходит пишу им они говорят оптяь видео звонок прохожу еще раз меняю пин код вхожу карты по прежнему ограничены пишу им они говорят для снятия ограничения вам надо принять видео звонок ВЫ СЕРЬЕЗНО? ЗА 20 МИНУТ Я ПРОШЛА 3 РАЗА ВИДЕО ЗВОНОК И ВЫ ГОВОРИТЕ НАДО ЕЩЕ ОДИН ИЗВИНИТЕ ВЫ ДОЛ*****БЫ ИЛИ КАК 3 ЗВОНКА И ВАМ МАЛО 4 надо это уже перебор более того пытаюсь войти они сбросили или поменяли не знабю пин код, но войти под своим пин колом я уже не могу пишу ПОЧЕМУ НА КАКОМ ОСНОВАНИЕ ЗАБЛОКИРОВАНЫ КАРТЫ ГОВОРЯТ ПО ВАШЕЙ ПРОСЬБЕ Я ГОВОРБ НЕ ПРОСИЛА ПО КАКОЙ ПРИЧЕНЕ ОН ОГРАНИЧЕНЫ ВСЕ ТУПО ПЕРЕСТАЛИ ОТВЕЧАТЬ И ВСЕ САМЫЙ ДЫБИЛЬНЫЙ БАНК КОТОРЫЙ ЕСТЬ ТЕЗ ПОДЕРЖКА ОХРЕНЕВШАЯ В КРАЙ ТВОРИТ ЧТО ХОЧЕТСЯ ИМ И ПЛЕВАТЬ НА КЛИЕНТА
КО ВСЕМУ ЭТОМУ НЕ ЗАКОННО ОГРАНИЧЕВАЮТ СЧЕТ И УКАЗАТЬ ПРИЧИНУ ОГРАНИЧЕНИЯ ТАК ЖЕ ОТКАЗУЮТСЯ
monobank
Ответ банка
29 сентября 2024, 13:29
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково перевіримо всі діалоги та дії колег, проведемо роботу над помилками
За результатами перевірки, колеги нададуть вам зворотний зв'язок
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
N1313 27 сентября 2024, 18:07
хочу висловити подяку Ользі (відділення монобанку Т Ц Роксолана місто Львів) за грамотне та швидке обслуговування!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 27 сентября 2024, 18:24
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо за відгук!
Проблема решена
viktoriiaa 27 сентября 2024, 16:36
Відмовили у відкритті картки, не повідомивши причину! сказали що такої інформації мені надати не можуть, що це за банк який відмовляє у відкриті картки без тої на то причини??!
monobank
Ответ банка
monobankua 27 сентября 2024, 18:17
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Банком було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank, та в проходженні нової реєстрації.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
user1234321 26 сентября 2024, 17:25
Являюсь клієнтом давно. Ніколи не було проблем. Маю кілька рахунків як фізична особа і як ФОП. Завжди все було передбачувано.
Служба підтримки теж все супер. За кілька хвилин вирішується будь-яке питання.
Саме сьогодні з Валентиною (експерт служби турботи) вирішили дуже непростий запит з мого боку хвилин за 5 (для порівняння — дружині на аналогічний запит в ПриватБанку відмовили).

Дуже вдячний Валентині, так тримати.
monobank
Ответ банка
26 сентября 2024, 18:29
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Минфин
Ответ администратора
26 сентября 2024, 18:11
Відгук зарахований (на 26.09.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Kiril778 26 сентября 2024, 17:16
Пользуюсь монобанком уже давно, в этом месяце когда я пополнил свою карту чтобы покрыть часть кредитного лимита мне заморозили карту и попросили дать объяснения по поводу моих переводов и тд, на что я ответил что до конца месяца я все сделаю так как там нужно было много документов и скриншотов делать, после этого мне вчера так же позвонили и напомнили об этом и я так же сказал что до конца месяца, после чего сегодня утром пока я работал мне приходит уведомление что карту удалена из ApplePay и сразу понял что что-то случилось с картой, захожу в монобанк, а там у меня заблокированная карта, я естественно сразу позвонил в поддержку монобанка где мне девушка сказала что вам просто нужно перевыпустить карту через Дию либо же через видеозвонок, я сказал «хорошо» и решил сделать это через видео звонок, но потом решил передумать и написать в поддержку монобанка в телеграмме через минуту чтобы сделать это через Дию, так как так будет проще, на что мне сказали ждать ответа и сразу буквально через 2−3 минуты как я написал в поддержку в Телеграмме, они взяли разорвали сотрудничество без какой на то либо причины, когда я просто ждал сообщения чтобы сделать перевыпуск своей карты, на просьбы пересмотреть решение и т. д. у них один ответ «простите тут мы ничем не можем вам помочь, и не можем дать вам никакой информации так как у банка такие правила», а тот факт что пару минут назад мне поддержка по телефону сказала только перевыпустить карту их не смутило, так еще я и не успел дать никакой информации по своим переводам и пополнениям чтобы у них были причины это сделать, и решить эту проблему никто из них не хочет помочь, ноль какой либо помощи и понимания к клиентам их банка
monobank
Ответ банка
26 сентября 2024, 18:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Дійсно, на сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
anderrkarnn 26 сентября 2024, 15:54
Дуже допоміг оператор Денис 10499 швидко вирішити моє питання. Молодець, швидко та професійно 👍
monobank
Ответ банка
26 сентября 2024, 16:17
Вдячні за відгук!
Проблема решена
svitlanaziomenk 26 сентября 2024, 10:50
Пользовалась Монобанком достаточно давно, но меня постигла та же учесть: блокировка без причины. Но это полбеды: если раньше Монобанк спокойно давал при блокировках выводить средства, то теперь они удерживают их навсегда.

У меня заблокировали счет, когда на карте осталось 15 000 гривен. Я связалась со службой поддержки и они отказываются отдавать мне мои деньги.

Были запрошены документы по поводу получения средств. Я ответила, что у меня нет никаких документов. На это меня несколько раз просили «поискать» документы, хотя их просто не существует. Банк говорит, что может закрыть счет только после проверки. А для проверки нужны документы.

После этого Юлия из службы поддержки сказала мне, что проверка уже ведется:

— Уточните: проверка уже началась?
— Так, ваше питання в роботі профільних колег.

Далее я уточнила про сроки проверки на что мне сказали что «сроков нет». Я спросила, может ли проверка длиться, например, 3 года? Ответ: «Колеги вас повідомлять, як тільки перевірка закінчиться.» То есть деньги они могут удерживать на неопределённый срок.

Но потом — самое интересное — меня опять просят дать документы, хотя выше Юлия сказала мне, что проверка уже ведётся без них.

И получается следующая ситуация, если вы попали под блокировку: либо Монобанк разблокирует вам счет (не происходит никогда), либо деньги оно навсегда удерживают у себя.

Я буквально лишилась 15 тысяч и не могу с этим сделать вообще ничего. Не ведитесь на замануху в виде удобного приложения, оно того не стоит. 15 тысяч — это для меня большие деньги и очень обидно их было потерять. Банк их просто украл.
monobank
Ответ банка
26 сентября 2024, 11:53
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Наразі, колеги зв'язались з вами, щодо виведення залишку коштів
Також, обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katharine 26 сентября 2024, 0:58
Сервис monobank обладает безупречно терпеливыми работниками, которые всегда готовы помочь решить Вашу проблему всеми возможными способами. Независимо от времени возникшего вопроса, команда операторов окажет Вам необходимые услуги для его разрешения. Несомненно выражаю колоссальную благодарность сервису за отменную работы технической поддержки.
monobank
Ответ банка
26 сентября 2024, 11:31
Дуже дякуємо за відгук!
Минфин
Ответ администратора
28 сентября 2024, 18:02
Отзыв не засчитан (на 28.09.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
da75y 24 сентября 2024, 7:51
Робив вчора переказ власних коштів до 20 тис на моно карту колеги. Вивели на відео дзвінок. Сам оператор був без відео камери — абсолютно неповажливе ставлення. Дивні питання типу скільки років тому кому відправляю і так далі — питаю, а довго ще — мовчить — і льє ті питання стосовно моїх коштів без перестанку намагаючись залізти мені в карман — лице хоча б своє показав. З рештою не було часу займатися цією демагогією. Також, деякі оператори служби підтримки не компетентні. Але це буває. Створені скарги.

Всі рахунки закрив.
Каші не звариш.
monobank
Ответ банка
monobankua 24 сентября 2024, 15:15
Насамперед просимо вибачення за саму ситуацію, нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ній
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлія Подсевальнікова 23 сентября 2024, 16:53
Вирішив нестандартне питання швидко і легко!
Рекомендую саме Моно банк та всіх працівників, особливо Владислава ♥️
monobank
Ответ банка
monobankua 23 сентября 2024, 19:02
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
krakomen 23 сентября 2024, 13:20
На днях відбулась неприємна ситуація у мене, була фродова транзакція по моїй картці — якась інтернет-покупка на зовісм невідомому мені сайті у пакестанських рупіях. Звернувся в підтримку — картку заблокували і сказали очікувати добу на відповідь, поки відповідна служба банку розбереться з усіма деталями. Запитав, чи можлива процедура чарджбеку.

Одразу відповіли, що для моєї транзакції чарджбек в принципі не передбачений. Попросив надати посилання на офіційні документи щодо процедури чарджбеку у монобанку — запит проігнорували, сказали просто очікувати.

Транзакція була на незначну суму — 520 гривень, і зрозуміло, що банку таким дріб'язком займатись нецікаво. Але у банку в тарифах ніде не згадується про мінімальну суму транзакції для запуску процедури чарджбеку. Навпаки — прописаний запобіжник у вигляді 19 доларів за невдалу спробу чарджбеку задля уникнення зловживань. Тому в цілому це було неприємне враження.

Але! Банк швидко реабілітувався. Уже на наступний день мені повідомили, що запустили процедуру чарджбеку. На той час, щоправда, я уже сам написав мерчанту і пояснив усю ситуацію, але все ж процедура чарджбеку була ініційована — і за це монобанку дякую.

Мерчант погодився на чарджбек уже на наступний день, гроші надійшли на мою картку через декілька днів, тому все закінчилось добре і швидко.

Це була перша ситуація, коли підтримка монобанку дещо розчарувала, але врешті-решт все одно реабілітувалась. І в цілому всі попередні випадки взаємодії з підтримкою залишали дуже позитивне враження. Не завжди вдавалось вирішити проблему, але завжди залишалось відчуття, що людині з того боку екрану не байдуже. Це приємно.

Тому в цілому оцінка відмінно! Залишаюсь вдячним клієнтом :)
monobank
Ответ банка
monobankua 23 сентября 2024, 14:18
Глибоко вдячні, що знайшли час, поділились досвідом та оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Проблема решена
Oleksandra Chumachenko 23 сентября 2024, 11:13
Як ФОП користуюся monobank вже третій рік. За весь цей час регулярно надходили кошти на рахунок за допомогою SEPA платежів.
Тиждень тому помічаю, що вже чотири дні як мали надійти гроші. Зазвичай це займало до одного дня. Вирішую перевірити реквізити, а їх немає. Звертаюся в підтримку: «На жаль, вам не доступний такий тип переказу». «Реквізити не відображаються по рішенню банку згідно внутрішніх інструкцій, які ми не можемо розголошувати».
Два роки був доступний, успішно використовувався, і тут з’являються якісь внутрішні інструкції, його роблять для мене недоступним. Найгірше і що насправді обурює в цій ситуації, це те, що жодних повідомлень не надходило. Жодних. Мені здається, що гарною практикою, якщо ви щось змінюєте, робите недоступним, особливо, те чим користуються регулярно, було б хоча б завчасно повідомляти. А не ми знаємо чому, та вам не скажемо вже по факту і після звернення до підтримки.
Я засмучена, обурена і розчарована. Де ті кошти, що не надійшли, доведеться ще з’ясовувати, ще очікую зараз інформацію від відправника. Але вже ставлення банку є зневажливим. Що ще ви можете без попередженням зробити недоступним?
За два роки маючи рахунок ФОП і більше трьох років будучи просто клієнтом банку, не мала нарікань та рекомендувала його всім друзям. Дана ситуація просто перекреслила всю довіру до нього.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 сентября 2024, 13:27
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Ми передали запит колегам все детально перевірити.
На поточний момент питання вирішене та SEPA реквізити знову доступні у застосунку.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Проблема решена
Володимир В. 21 сентября 2024, 8:52
20.09.2024 трапилась не надто приємна ситуація, банкомат ПриватБанку не видав готівку при знятті з карти монобанку. Сума не надто велика (1000 гривень), проте для мене як студента так і загалом будь кого це теж гроші. Сам банкомат почав виконувати операцію та було чутно перерахунок банкнот, проте в кінцевому результаті — помилка на екрані, чек про операцію також не вдалось зняти. Хоча як виявилось сам банкомат чудово працює і наступним бажаючим видавав значно більші суми. В результаті було написано звернення до монобанку, а також зателефоновано в службу підтримки ПриватБанку. До ПриватБанку вдалось додзвонитись не з першого разу, що і можна було очікувати, і як результат — карта не нашого банку тому не наші проблеми і ми нічого не можемо вирішити, хоча на банкоматі під час помилки було вказано що гроші повернуться протягом 30 хвилин.
Після цього всього я ще раз звернувся в підтримку Монобанку, де виявилось що прийдеться чекати до 02.10 і гроші повернуть в кращому випадку, в гіршому оскарження транзакції і ще 60 днів очікувань. Прийдеться чекати або робити відео в тікток, які так люблять українські бренди
monobank
Ответ банка
21 сентября 2024, 16:49
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту
Дійсно, максимальний термін відповіді по оскарженню – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком, але ми робимо все, щоб якомога швидше повернути вам кошти
andriivna 20 сентября 2024, 12:42
У мене стала ь неприємність, списав сервіс некоректну (х2) суму за послуги. Я звернулась в підтримку Mono щоб скасували транзакцію. Мені сказали що це можливо тільки через міжнародну заявку на повернення яка мені обійдеться в 19$.

Рішення: я без грошей (не повернули) банк не посприяв вирішенню питання. Добре що ще на 19$ не розвели.

Далі почались трабли з закриттям Білої картки, через застосунок це зробити чомусь не ожливо. Підтримка «вирішує питання» вже добу.
monobank
Ответ банка
monobankua 20 сентября 2024, 14:48
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи, а 19$ за оскарження списуються лише у разі програшу.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
carvmvm 20 сентября 2024, 11:23
Ужасный банк, никому не рекомендую им пользоваться вообще, я проживаю за границей, каждый месяц мне приходило 50 тысяч, я переводил их на долларовую карту и с долларовой на свою личную иностранную карту, чтобы оплачивать квартиру, сегодня с утра мне прилетает блок в связи с тем чтобы подтвердить доходы, я предоставил документы что это помощь родителей, предоставил документы что подтверждают родство, предоставил выписки с родительских кабинетов, на что все равно получил отказ, разве это нормально что я не могу оплачивать в месяц 50 тысяч и это требует еще какие-то подтверждение, куда катится страна, с этими законами, у меня нет каких то заоблачных сумм, каждый месяц оплачивал только за квартиру и причем каждый месяц в одни и те же даты, в тех поддержке пишут что решение изменить нельзя, а если у меня нет другой возможности теперь платить За квартиру, как быть? как говорится все для людей у нас, только получается нет людей для которых все делается, надеюсь здравые сотрудники увидят это и решат мою ситуацию
monobank
Ответ банка
monobankua 20 сентября 2024, 12:16
Банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам.
Тому будь-яке зарахування може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Сергій Видринський 19 сентября 2024, 23:18
Закачав додаток моно, пройшов відеореєстрацію.хоча говорили оператори що не було такого.Далі в них виникли якісь тех.неполадки що не можуть зареєструвати,5 днів кормили обіцянками, чекайте, що все нормально і скоро вирішиться, а сьогодні пишуть що вже не можуть мене обслуговувати бо в них там скорингова модель для відкриття картки.тобто я б купив би картку в магазині, а мені скажуть що не можуть відкрити рахунок? Що тоді виходить втрата грошейКидаловом попахує.Негативний досвід.Не рекомендую
monobank
Ответ банка
monobankua 20 сентября 2024, 19:06
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Передали запит колегам та фахівці вже виправили ситуацію.
На поточний момент можна продовжити реєстрацію.
Додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Проблема решена
Yevi 19 сентября 2024, 11:38
Там всі мої гроші, я не маю не налічки не на інших банках, елементарно нема за що жити, заьлокували по серед дня, і все що мені відповідають це «чекайте», чекаю вже 3 день, ще трішки і елементарно не буде за що купити продукти, розумію, всім всеодно, але куди звертатись? У які двері бити? Блокнули за якіст нетипові операції, підтвердила особистість через дію, ну скільки ще чекати? Бути готовим що твої власні кошти по серед дня просто стануть не такими вже і твоїми ну ніяк не можливо.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 сентября 2024, 12:59
Передали запит колегам прискорити вирішення питання.
Фахівці зв'яжуться з вами для запиту додаткової інформації.
Хочу висловити подяку співробітниці на точці видачі Monobank Олені Олейнік за чудове обслуговування.
Я звернулася для отримання картки, і все було зроблено оперативно та без зайвих затримок. Співробітниця також надала детальні інструкції щодо користування додатком." Співробітниця Mono була надзвичайно ввічливою і компетентною, допомогла мені отримати картку швидко та без проблем. Детально відповіла на всі мої запитання з терпінням та професіоналізмом. Дуже задоволена обслуговуванням та рекомендую всім! Величезне дякую!
monobank
Ответ банка
monobankua 19 сентября 2024, 10:19
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝