Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталя Грицишин 28 ноября 2023, 21:48
Добрий вечір. Ще літом я зверталась у Монобанк про вирішення мого питання, також писала відгук (можна почитати тут заявка #67994).
Коротко про ситуацію. У 2021 році банк виграв суд, я почала сплачувати маленькими частинами (біля 4000), проте у 2023 році звернулись до приватного виконавця і відкрили виконавче.
Також після рішення суду мені почали нараховувати проценти.
Я не раз писала звернення на пошту і у чат боті, проте вирішення не було. Сплачуйте всю суму боргу.

Я вже була розчарувалась. Але сьогодні 28.11.2023 року я знов звернулась до банку, та як сума вже залишилась по виконавчому 4 674 грн. і мені
списали (повернули)ці кошти. Відповідно виконавче закрите.

Дякую, співробітниці банку. Імені нажаль не запам’ятала.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 ноября 2023, 13:50
Вдячні за ваш відгук!
Марина Прокопенко 28 ноября 2023, 18:39
Місяць тому з карти монобанку було переведено кредитні кошти на рахунок в Таїланді. Цей банк сам підвищує ліміт, але систему безпеки гарну немає. Так шахраї зробили спробу перевести 100 тис гривень, але не було достатньо коштів, потів вони здійснили 2 переводи по 20 тис на той же рахунок. Зараз банк оправдовується що були надіслання пуш повідомлення. Але ж вибачте, під час війни інтернет не завжди і не всюди працює. Операції здійснювалися о 5 ранку, о 6.30 я зателефонувала до монобанку і мені порадили заблокувати картку. Чому не запропонували чарджбек і не зробили спробу повернути гроші.
Застосунок працює погано. Я вимикала послугу «розрахунок без підтвердження в інтернеті», через деякий час заходжу, а він увімкнений (((
Вони кажуть: Безпека наших клієнтів понад усе, але не зробили нічого щоб допомогти!
Ви зазначаєте що я могла десь засвітити картку, але як тоді нею розраховуватись? Навіщо вона коли ти не можеш нею безпечно користуватися?!
Зараз вони поновили додаток. Дуже вчасно.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 ноября 2023, 21:19
Ситуація, що виникла дійсно не приємна.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що та чому відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Проблема решена
grin07 28 ноября 2023, 18:14
Клиент Монобанка давно, где-то с 2018 года, и проблем не было, пока не столкнулся с покупкой валюты через депозит.
Посмотрев, что у меня в городе есть отделение их банка-партнера, где по условиям можно будет получить средства с депозита, я купил валюту под депозит. Когда вышел срок в 3 месяца, обратился в техподдержку что бы заказать валюту, и с удивлением услышал, что такой возможности нет. Оказывается, я должен идти в кассу отделения, и если там есть деньги, то может они мне что-то дадут (плюс зависит от кассира, сколько он захочет мне выдать). В итоге я не могу забрать свои же деньги из банка.
Такой вот обман клиентов.
У банков конкурентов я могу заказать валюту на определённый день и забрать в отделении, без траты времени на поездки наугад и не зависимо от настроения кассира.
Пользоваться банком желание пропало, хочу только поскорее забрать свои деньги которые у них в заложниках.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 ноября 2023, 20:25
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Nightvs 27 ноября 2023, 17:55
Проблема в том что, заблокировали счет, без объяснения причини, но сделали это после того как я уже положил деньги на карту, у меня на карте была открыта рассрочка, на 3 месяца, после того как заблокировали счет, деньги переводить на другую карту отказались, опять таки без причины, и теперь получается что денег нет, и еще они требуют до закрыть рассрочку, хотя деньги были положены до того как они уведомили меня о том что заблокировали счета, и до первого дня оплаты еще 3 дня, но нет моно банк украл деньги и сказал что так и надо.
monobank
Ответ банка
27 ноября 2023, 19:03
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Згідно з умовами та правилами банку (https://www.monobank.ua/terms), а саме пунктів 10.7. та 10.7.1. клієнт зобов'язується погасити заборгованість перед банком в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі сторін розірвання договору
Victoriyars 27 ноября 2023, 16:20
Монобанк дуже мене розчарував. Три тижні чекаю переказ коштів, 07.11.2023 мені відправили SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася у підтримку монобанку, але моє питання так і не було вирішене. Служба підтримки відповідає мені шаблоними фразами, допомоги у вирішенні питання нуль. Банк-відправник підтвердив, що з їхнього боку кошти відправлені. Монобанк стверджує, що грошей «нема», хоча банк-відправник стверджує, що переказ ус спішний. Я підозрюю, що гроші застрягли у банку-посереднику Монобанку. Але Монобанк нічого робити з цим не хоче, а лише відповідає однотипними фразами, які не вирішують проблему. Така проблема не тільки в мене, але Монобанк абсолютно нічого не хоче з цим робити!!!
monobank
Ответ банка
27 ноября 2023, 16:49
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Kotya55 27 ноября 2023, 9:47
На початку війни сталась така ситуація, залишився без роботи і без грошей на проживання. У Facebook маю 5000 тисяч друзів та трішки підписників.
Ну що робити, мені з голоду ж не помирати. Попросив друзів та підписників підтримки, сказали що будуть підтримувати скільки потрібно. Роботу зараз знайти важко. Монобанк звісно заблокував карту, та розірвав угоду. Слухати пояснення що мені ПРОСТО ДОПОМОГАЮТЬ ВИЖИТИ ніхто не став. Написали ви що комерційною діяльністю займайтесь? Ні. Не займаюсь. Я намагаюсь вижити. А не комерційною діяльністю буду займатись. У мене просто немає слів не відомо від чого тепер можна померти чи з голоду чи від війни. Але думаю що помру з голоду. Дякую вам моно банк. Величезна подяка.
monobank
Ответ банка
27 ноября 2023, 10:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
xantana 26 ноября 2023, 18:24
Дякую
monobank
Ответ банка
26 ноября 2023, 19:23
Дуже дякуємо за високу оцінку :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kolobok40 26 ноября 2023, 11:59
Очень понравился банк, делает всё быстро и не дорого и когда нужна было помощь, операторы онлай быстро и хорошо помогали одним словом — молодцы.
monobank
Ответ банка
26 ноября 2023, 13:26
Вдячні за ваш відгук!
Влад Пиляй 25 ноября 2023, 16:24
Хотів отримати картку, завантажив додаток, сфотографував документи, і в кінці отримав відмову в отриманні картки. Написав тех. підтримки где мені відповіли, шо вони не можуть запропонувати мені в обслуговуванні в банкі. Спитав чому, написали знову Нажаль, ми не можемо вам запропонувати обслуговування в нашому банку і причину не говорять із-за політики банку. Круто!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 25 ноября 2023, 17:55
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1. https://www.monobank.ua/terms
Якщо банк змінить рішення у майбутньому, ми з вами зв'яжемось
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Петро Віхоть 24 ноября 2023, 12:37
Перевів частину своїх коштів у крипті, на моно, гроші виводив частково з метою оплати за лікування. В результаті кошти заблоковані вже тиждень, можливо більше. Як результат похід в лікарню відмінився, пересунув в графіку подалі, та і з лікарем незручно вийшло, не знаю як наступного разу йому в очі дивитись, бо домовлявся довго. В монобанку пишуть шо вони не винні, я і не звинувачую, але ситуація дивна, бо на моно перераховував неодноразово по різному, бували і більші суми, проблем ніколи не було. Людина яка блокувала, написала дивну причину, «той хто послав гроші може подати заяву в поліцію». В обмінника через який виводив кошти запитався, в поліцію подавати не збираються. Квитанцію транзакції надав, випросив в того ж обмінника.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 ноября 2023, 15:05
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми передали запит колегам, щоб допомогти вирішити це питання.
Найближчим часом фахівці зв'яжуться з вами для надання інформації.
Полезный комментарий
Петро Віхоть 25 ноября 2023, 15:38
Дякую, кошти розблокували
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
evglsh 24 ноября 2023, 0:45
22.10.2023 я попався на шахраїв. Мені запропонували заробити, я по своїй наївності погодився, та і не розумів на що йду. Шахраї відмивали гроші через інші карти. Через декілька днів забув про це, але 28.10.2023 при вході в застосунок monobank бачу що банк розірвав договір зі мною. Я писав в підтримку, все розповів як є, але нічого не зробили. Через деякий час у мене вийшло змусити шахраїв надати мені документи походження коштів. Знову пишу оператору через бота в Телеграм, сказали виходити на відеозустріч з оператором, я вийшов і кажуть що можливості знову стати клієнтом банку неможливо. До цього у мене не було підозрілих переводів чи ще чогось, бо я студент і таких грошей у мене не могло бути) Тому я дуже засмучений що так склалося, мені дуже подобається банк і в майбутньому хотів оформити ФОП. І питання до банку: Чи все ж є якась можливість знову стати клієнтом МоноБанку?
monobank
Ответ банка
monobankua 24 ноября 2023, 12:48
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
astashov 22 ноября 2023, 23:42
Доброго дня мені заблокували рахунок та відмовили в обслуговуванні.Так як і багатьом іншим клієнтам.Серед підтримки моно ми відомі як «крутільщики бінанс та p2p».Але все ж таки турбує одне питання…
Підкажіть чи дійсно можливе розблокування облікового запису та поновлення обслуговування клієнту в банку.Чи ні.
Всі ми колись робимо помилки та хочеться розуміти чи матимемо змогу ми колись повернутись до команди котиків монобанк.Чекатиму на відповідь, дякую!
monobank
Ответ банка
23 ноября 2023, 10:52
Добрий день
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Проблема решена
logiinovva17 22 ноября 2023, 23:05
Чекала два тижні вирішення питання й повернення коштів на рахунок, але марно. Окрім пояснень про очікування повернення до 60 днів від служби підтримки результату немає.
Кошти в розмірі 11400 намагалася зняти в банкоматі Приватбанку 07.11.2023 року в самому центрі м. Полтава-ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пінкодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку й коштів не видав. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатку Монобанк близько 23 години 07.11.2023 року побачила, що всі мої кошти з рахунку зписані разом з комісією 102,60. Одразу звернулась і до Приватбанку, і до Монобанку. Незважаючи на те, що несправність виникла в банкоматі Приватбанку, оператор відправив вирішувати проблеми в Монобанк. Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок, все докладно розпитали й повідомили, що потрібно чекати до 20.11.2023, можливо за цей час кошти повернуться, але цього не сталося. З повідомлень служби підтримки я зрозуміла, що оформлений запит до платіжної системи й чекати потрібно до 60 днів, і це в кращому випадку. Тут у відгуках є непоодиничні подібні ситуації, й все ж питань дуже багато. Виходить, що ні Приватбанк, ні Монобанк не вирішують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомату, що глюкнув не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ, адже такі ситуації повторюються дуже часто, і в банкоматах Привату ,і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що вирішення питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає КЛІЄНТ, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді, й не може вирішити свої власні проблеми. Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
monobank
Ответ банка
23 ноября 2023, 17:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково колеги вам написали вам в месенджері стосовно оскарження операції
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tanya250122 22 ноября 2023, 18:33
Звернулась за допомогою, дали відповідь швидко та зрозуміло. Найкращий банк. Дякую, що в такий складний час поряд!
monobank
Ответ банка
22 ноября 2023, 18:54
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
innapcholko 22 ноября 2023, 12:30
Хочу написать правдивый отзыв касаемо гарантий на детали. И так у нас машины не 23 года выпуска, в гарантиях куча пунктов на то чтобы не делать по гарантии ту же турбину и найти косяк. Значит приезжай ты на эту свалку, тебя встречают как царя. Говоришь мол делал турбину 9 к назад за 13 000. Появился люфт, обнаружен на ТО в другом сервисе. Они смотрят твою гарантийку, говорят мол оформляйте по гарантии сделаем. Ты пустил слюну, вау класс. Решил еще и рулевую рейку сделать, говорят ремонт 2500 ± так же монтаж/демонтаж, ну думаю тысяч 6−7, прислали платежку на 16300, легче купить восстановленную в три раза дешевле. По итогу звонят на следующий день, говорят что гарантия не проходит ибо патрубок на впускном коллекторе поврежден на самом краю (Типо сами откусили при демонтаже, или когда делали, сразу косяк, от механизма это невозможно сделать) Думаю фиг с вами, говорю не буду делать. Тебе в ответ говорят с вас 3000 за демонтаж турбины и 3000 за монтаж обратно. Нечего не сделали 6000-. Вот вам и скам тема на гарантиях, пришел отдал по гарантии, а должен космос. Забрал на эвакуаторе машину на экспертизу. Буду делать коллективный иск, собираю людей чтоб опустить это недо Стэо. Всех желающих написать в прокуратуру коллективным иском буду рад приветствовать. Сейчас недо менеджер напишет что это я не прав и их хата с краю.
Лучше обращаться к официалам чем к этим шарлатанам. Там и цены дешевле будут, да и доверия больше

в качестве подтверждения тест сообщения от регионального менеджера:
«Доброго дня, це ваш регіональний менеджер.
Загальна вартість ремонту 16 300,00 грн, передоплата — 5000грн.
4441 1144 6369 1707 Візенталь Олександр Борисович
Як внесете кошти, пришліть, будь ласка, квитанцію або скріншот чеку/квитанції.
Номер ремонту R147OD»

В итоге — машину с ТурбоСто заюбрали в разобранном состоянии (в Турбо СТО хотели еще +5000грн за сборку машины!!) эвакуатором (за 700грн отвезли и не надо было платить за сборку и повторную разборку! в другое СТО! Где турбину полностью реставрировали в заводских условиях в два раза дешевле чем в Турбо СТО!

Собираю людей пострадавших от мошенников для написания Коллективоного Иска!

А банку внимательнее присмотреться к своим клиентам — особенно тем, кто ведет предпринимательскую деятельность!
monobank
Ответ банка
22 ноября 2023, 13:05
Нам щиро шкода, що сталася така ситуація
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Fotonfo 21 ноября 2023, 22:17
Я, Валентин, і я зараз вам розповім всю систему моно банку.
Монобанк дурить своїх працівників на гроші, забирає 50% зарплати за дурні і тупі штрафи. Графік (брехня) ти працюєш за безкоштовно, навіть на їжу не вистачає, дають стільки щоб люди не змогли накопити та убігти звідти.
Розповідаю таємницю. Все онлайн. Щоб зайти в управу банку. потрібен впн, також ссилки на сайти.

Не ходіть туди працювати (БАНК ***. ВІДНОШЕННЯ ***. ВИ СТАНЕТЕ БОМЖАМИ!!!) Це я кажу за для того щоб люди які шукають мсце праці, не пішли на цю дурню… Там погано!!! Бережіть себе!!! Слава Україні!!!

І мені пофіг на вашу не до тайну. ви самі її не дотримуєтесь продаючи данні клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Артур Сн 21 ноября 2023, 15:19
Навесні 2023 року мамин рахунок у банку заблокували, оскільки вона нібито «боржник», хоча борги вона погасила ще взимку. Ми зверталися до техпідтримки монобанку — ніхто не хотів в цьому розбиратися, лише посилали до виконавчої, та й все. Добре, написали у виконавчій заявку на розблокування рахунку, а розблокували лише чорну картку. Дитячу картку та картку єПідтримки залишили заблокованими, та й то на чорну картку наклали ліміт у сумі 13 400 грн на місяць.
Тобто, розкручений мобільний банк проявив 0 лояльності до свого клієнта та вимагає кошти за зняття обмежень рахунку буквально НІ ЗА ЩО. Ганьба!
monobank
Ответ банка
monobankua 21 ноября 2023, 16:06
Дійсно неприємна ситуація.
Зверніть увагу, що в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набрав чинності Закон, який скасовує дію постанови КМУ, що знімала арешти виконавчої служби на суму менше 100’000 грн на час дії воєнного стану.
Поточний Закон дозволяє клієнтам з арештами користуватися сумою у розмірі двох мінімальних зарплат (13’400 грн.) за умови, що клієнт звернеться до виконавця і той у свою чергу надішле до нас постанову на зняття арешту на суму 13’400 грн. за одним із рахунків.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
victoristomin 20 ноября 2023, 18:17
Треба було сплатити платіж на призначенням, саме так як в листі від податкової. Оскільки застосунок редагує призначення і я не знайшов як зробити його саме таким, як мені треба, звернувся до техпідтримки.

Попри чітко сформульоване питання, багато скріншотів і пару відео, замість відповіді на моє питання (або відповіді про те, що через монобанк зробити неможливо), а отримав 8 порад щодо введення чогось в іншому форматі наугад, або щодо платежу з іншим призначенням.

Питання щодо скарги на якість підтримки ігнорується.
monobank
Ответ банка
monobankua 20 ноября 2023, 20:15
3 1.07 було введено новий стандарт для сплати податків та ЄСВ, тому поле «Призначення» тепер змінюється автоматично в залежності від обраного вами «Коду виду оплати». Також в застосунку є поле «Додаткова інформація» де ви можете зазначити всю необхідну інформацію для платежу.

Наразі призначення дійсно не можливо редагувати.
Це зроблено для надійного та безперешкодного переказу коштів отримувачу. Призначення автоматично розбивається на блоки згідно з вимогами СЕП 4.0. Таким чином податкова отримує дані про платіж у правильному форматі.
Якщо вам необхідно передати якісь дані щоб податкова їх побачила, ви можете скористатись полем Додаткова інформація та заповнити там дані.

Вибачте, будь ласка, що розчарували вас. Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Колеги передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Фахівці зв'яжуться з вами для надання відповіді по запиту.
Angelika738 20 ноября 2023, 13:54
Заблокували картку на які 25 тисяч відмовляються Повернути кошти пояснення просте «не хочемо вас обслуговувати» Таке зустрічаю вперше тупо крадії
monobank
Ответ банка
monobankua 20 ноября 2023, 14:17
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
theusername 20 ноября 2023, 9:37
Шановний монобанк, от кому ви хотіли зробити краще коли вирішили прибрати можливість редагування призначення платежу після натискання кнопки «Повторити платіж»? Можливо, таким платформам, як EasyPay чи Приват24, через які я тепер змушений буду платити податки і платити їм комісію. А що, через їхній інтерфейс це робити простіше, якщо вже і так не уникнути щоразового введення реквізитів замість перевикористання вже раніше введених. Чи ви мені пропонуєте перейти на iFobs від Кредобанку, який хоч і кривий до неможливості та працює тільки через Internet Explorer, та все ж завжди дозволяв і дозволяє зберегти платіж як шаблон для зручного повторного використання. Шановний монобанк, що ж ви робите? Зручний додаток — це все що у вас залишилося. У цьому я остаточно переконався коли ваша техпідтримка помилилась та забронювала мені валюту не на той день. Тож не ламайте його. І не треба мені писати що ви «приймете до уваги» мої побажання. Не приймали раніше і не приймете і цього разу.
monobank
Ответ банка
monobankua 20 ноября 2023, 11:21
Дуже шкода, що у вас склалась така думка стосовно застосунку та платежів.
Дійсно натискаючи на «повторити платіж» можна відредагувати суму переказу.
Щоб була змога редагувати шаблон достатньо на головному екрані обрати інші платежі, платіж за IBAN та потрібний шаблон, там можна змінити призначення.
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝