Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Parti 9 ноября 2022, 14:51
Сегодня закончился в моно валютный депозит, пообщался в Вайбере с техподдержкой, сказали код получения. Пришел в Ровно в, А банк и получил без предзаказа (сейчас в Ровенской области нельзя заказать кеш) сумма мизер, но все равно приятно, особенно на фоне негативного опыта других клиентов!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 ноября 2022, 19:07
Спасибо за ваш отзыв!
Проблема решена
KarlsonY 8 ноября 2022, 19:13
До війни взяв кредит в МоноБанку. Під час військових дій будинок зазнав 60% руйнувань, тому всі сили і кошти були задіяні на приготування будинку до зими. Зараз всі майже закінченні, тому просив банк відтермінувати обов’язковий платіж поки моя ситуація трішки не покращиться. Наразі маю сплатити 9419 грн, тоді як спроможний тільки 3000 грн. Спробував домовитися з банком, але безуспішно. Зі слів співробітника «не маєте змоги — не платіть» тоді як далі в розмові було згадано, що в такому випадку Банк через суд стягне кошти примусово. Як чесний громадянин я планую виплатити кредит повністю, просто на даний момент не маю такої змоги. Невже МоноБанку вигідніше, щоб я, як клієнт, втратив ділову репутацію і звернувся до суду, щоб визнати себе банкротом? Невже не має іншого виходу зі складної ситуації? Банк в такому випадку втрачає власні кошти. Чому «на жаль, ми не можемо запропонувати інші умови погашення заборгованості»? Я готовий до діалогу, хочу домовитися, але невже це так складно?
monobank
Ответ банка
monobankua 9 ноября 2022, 13:52
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
На даний момент, ми робимо для наших клієнтів все можливе, щоб цей процес погашення заборгованості не викликав труднощів. Банк не нараховує пені та штрафи, нараховує звичайні відсотки у розмірі 3,1% на місяць.
Плановий платіж показує банкам готовність позичальника обслуговувати свої зобов'язання.
Рекомендуємо вносити щомісячні платежі та погасити прострочену заборгованість, щоб не зіпсувати кредитну історію.
rpxFRT 7 ноября 2022, 22:56
Маю валютну картку, після того як в відділеннях А-банку неодноразово повідомили що «видавати валюту з картки монобанку» не будуть, поїхав в універсал банк — думав заберу там… там дівчина сказала, що зараз видати не можуть, але нічого страшного, замовте через підтримку — і через кілька днів заберете…Дякую. Замовив через підтримку- 2 чи 3 жовтня, — сказали що найшвидше можна буде отримати 8 листопада! Ну окей…куди вже діватися… 7 листопада в 21 00 приходить повідомлення — що моя заявка скасована банком. Дякую за сервіс, користуватися банком не рекомендую, компетентну підтримку не отримав, до останнього водили туди-сюди лиш би валюту не повертати.
monobank
Ответ банка
8 ноября 2022, 16:43
Приносимо вибачення за незручності
На жаль, ми не змогли виконати всі замовлення через великий ажіотаж
У відділеннях А-Банку є можливість знімати кошти, при наявності готівки в касі банку
Кілька місяців вже намагаюсь підвищити ліміт для оплати частинами і відразу приходить повідомлення що ліміт 0. Звертався у технічну підтримку, відписуються про 1000 критеріїв відбору і всяку іншу маячню, кажуть користуйтесь активно картою. Карта зараз є основною. До війни давали кожно ліміти в 20−40 тисяч, а зараз навіть на 7тисяч не можуть дати.
monobank
Ответ банка
8 ноября 2022, 12:12
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
Проблема решена
TetyanaVn 7 ноября 2022, 15:14
Не надійний банк. 02.11 робила перекидку з банки на основний рахунок (хотіла кинути грн на банку Притули). Гроші з банки списались, на картку так і не зарахувались. На всі звернення банк відповідає шаблонними фразами, що роблять все можливе… Сьогодні вже 7 число, а коштів так і немає. Виходить так, що в один момент можуть зникнути всі заощаджені кошти, а банк буде писати, що робить все можливе. Гарна схема незаконного збагачення. Це вже більше схоже на шахрайські дії.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2022, 17:42
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію.
На жаль, стався масовий збій, від якого ви також постраждали.
Наразі колеги працюють над його рішенням.
Ми дуже стараємося, щоб вирішити складність якнайшвидше.
Проблема решена
EvheniiBiel 7 ноября 2022, 9:49
Прийшло два переказу від одної людини на суму 3200 грн. Заморозили кошти, попросили документ про підтвердження доходу. Відправив. Так як кошти були з продажі криптовалюти. Вже місяць не можу зняти.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2022, 13:46
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент питання у роботі
Щойно буде інформація — колеги з вами зв'яжуться
2 листопада виводила гроші з банки, програма видала помилку і гроші просто зникли: не вивелися на основний рахунок і зникли з самої банки. Та сума наче й невелика 800 грн, але я її відкладала на зимове взуття дитині. Технічна підтримка просить почекати, з обіцянками найближчим часом все вирішити, і що питання передано на найвищий рівень, але вже минуло 5 днів, грошей так і немає. Я звичайно зачекаю, але зима не чекатиме. Вперше за весь час користування дуже розчарована у роботі банку.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2022, 13:18
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, на жаль, у нас стався масовий збій
Працюємо над тим, щоб розібратися зі складністю та повернути кошти
OleksandrL 6 ноября 2022, 11:29
Программа «Депозит» оказалась с «душком».
По факту окончания валютного депозита оказалось что снять его в наличном виде можно уже не во всех банках партнерах, а только в 3 городах.
Причем продолжают указывать что снять депозит можно будет в ЛЮБОМ отделении банка партнера. Обратная информация узнается только по окончанию срока депозита.

П.С.: поставил 3 только потому что проблем с другими продуктами у меня не было.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 ноября 2022, 18:04
Валюту с депозита также возможно снять в отделениях А-банк, при наличии суммы в кассе.
Для уточнения информации, написали вам в личные сообщения
Vetochka0308 6 ноября 2022, 6:57
Є клієнтом Монобанку дуже багато років. Завжди користувалась кредитним лімітом в пільговому періоді. З початком війни ситуація змінилась, з пільгового періоду вийшла, але проценти за користування сплачувала вчасно. За всі роки користування не було жодних зауважень до мене. Зараз фінансова ситуація почала налагоджуватись і я вирішила продовжити користування карткою в пільговому періоді. 5.11 задала питання спеціалісту як це правильно зробити. Він мені детально пояснив як і скільки внести на карту, щоб перейти в пільговий період. В цей же день я внесла на карту всю зарплату і буквально через годину мені обмежили картку на користування. В період війни! Я розумію, що забрали своє… Але хіба це відношення заслуговує на довіру? І це при тому, що самі ж обманом розписали як мені повернути їм кредит, забравши всі кошти.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 ноября 2022, 16:23
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Полезный комментарий
Vetochka0308 6 ноября 2022, 20:16
Питання вирішили. Обмеження зняли. Частково ліміт відновили. Залишусь з вами)
Проблема решена
Viktoriia1996 6 ноября 2022, 5:30
Банком пользуюсь более двух лет, он всегда очень нравится и имел преимущества перед остальными.До войны я пользовалась кредитными средствами и всегда возвращала всю сумму на месяц, делала полный оборот по карте без процентов и просрочек.С начала войны мы уехали со своего дома с Донецкой области в Киев, где нет работы, жилья, вообще ничего и платить проценты стало действительно нереальным, хотя с выплат как переселенцам я старалась закидывать хоть небольшую сумму.И вот я нахожу работу, кидаю на карту свою зарплату, банк снимает задолженность по кредиту и блокирует остаток средств на карте.Служба поддержи в данном банке абсолютно некомпетентна, хотелось бы пообщаться с сотрудником банка
monobank
Ответ банка
monobankua 6 ноября 2022, 16:13
Если клиент не вносит минимальные платежи по карте, то банк может ограничить пользование кредитным лимитом.
После погашения задолженности, данное решение может быть пересмотрено банком.
Мы предали ваши данные коллегам, в случае пересмотра ограничения, оповестим вас
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TMUkraine 6 ноября 2022, 4:49
Добрий день. При наявності кредитної картки цей заклад постійно залякує під час бомбардувань та всього цього лиха що відбувається, не дивлячись на те що всі ці залякування не мають юридичного сенсу. Але я зрозумів хто ви такі. Один з прикладів обману. Нещодавно був діалог зі службою підтримки цього закладу. Питання: чи можу я користуватися білою карткою де немає кредитної лінії? Відповідь: так звичайно, рух коштів не обмежений. Поповнюю на 400 грн — одразу гроші зникли.
Усі скріншоти та записи розмов будуть додані до судової справи. Усі ваші шаблонні відповіді ось тут можете навіть не писати. Ні копійки не отримаєте допоки мій юрист мені це не скаже. Лихварі.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 ноября 2022, 14:13
Нам дуже шкода, що це списання викликало негативні емоції. Незважаючи на складну ситуацію в країні, ми намагаємось йти назустріч клієнтам. Ми не списуємо штрафи та подвійні відсотки, якщо клієнти не вносять щомісячні платежі.
Якщо з боку клієнта не було виконано зобов'язання перед банком щодо погашення боргу за кредитним лімітом, то з білої/валютної картки можуть бути списані особисті кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості.
Раніше ми запросили дані у особистих повідомленнях, для перевірки інформації, на жаль, не отримали від вас відповіді
JFox 6 ноября 2022, 0:23
Заблокировал деньги, якобы мы не внесли оплату за кредит, предоставили им скриншот оплаты, они -ладно… О! А вы заплатили не вовремя у вас просрочена оплата! Снова предоставили скриншот, что заплачено вовремя. Постоянно придумывают причины, чтобы не возвращать деньги. И это во время войны, просто грабят людей.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 ноября 2022, 15:30
К сожалению, не все платежи поступают мгновенно, зависит от способа оплаты.
Мы всегда стараемся идти навстречу клиенту и можем пересмотреть данные, после предоставления квитанции.
Чтобы детально изучить ваш вопрос, написали вам в личные сообщения
Oleksii Ch 5 ноября 2022, 17:04
Дуже потішило, що монобанк під час війни продовжує ефективно допомагати своїм клієнтам забирати гроші у горе бізнесменів, які набрали авансів, а товари або послуги не надають просто тому що не хочуть.
Разом на нас с дружиною вже після 24 лютого поточного року виграно 3\3 діспутів: МАУ, онлайн-білетна каса, реабілітаційний центр. Представники банку діють професійно, тримають в курсі справи.
Маю досвід аналогічного процесу в двох інших банках, доводилося мало що не диктувати менеджерам листи та відповіді до платіжної системи.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2022, 17:31
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Проблема решена
Mtnik55 5 ноября 2022, 11:32
04.08.2022 року відкрив 3-х місячний депозит у валюті в МоноБанку. 05.11.2022 року закінчився термін дії депозиту, в тож МоноБанк запропоував перевести кошти на валютну карту або зняти гроші у валюті без комісії. Я планував зняти готівку, згідно договором це можливо зробити без комісії у відділені Universal Bank та А-Банк. Але коли вибрав «Готівкою без комісії в касах партнерів» то у списку був тільки Universal Bank, якого в моєму місті навіть немає. Я поспішив та вивів гроші з депозиту на валютну карту. Тоді я написав у тех підтримку Абанку чи можливо забронювати кошти для видачі з валютної карти Моно, на що мені відповіли «такої можливості немає». Тоді я написав у підтримку моно, щодо мого депозиту та валютної карти. Відповідь менеджера «На жаль у вашому місті А-банк не видає кошти». І сказали потрібно було після закінчення депозиту написати їм. Чому не можно зробити нормальний додаток, щоб за кожним разом не писати в тех підтримку та не чекати півдня на відповідь. Тепер ці кошти застрягли в мене на валютній картці, з якою навіть переслати на свою валютну карту в інший банк не можливо (наприклад приват), за те можливо обміняти по курсу 36.7 грн/долар, дуже гарний бізнес. Як завжди банк викручуються, віддавати валюту яку люди купили через депозит по курсу 37.5
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2022, 16:09
Нам справді дуже шкода, що виникла така ситуація…
На даний момент можна отримати валюту у відділеннях А-Банк, за наявності суми в касі. Тариф на зняття з валютної картки 0,9%.
Ми перевірили діалоги та виявили, що дії співробітника були некоректними, консультація була не повною. Ми вже передали цю ситуацію на навчання і додатково проведемо розмову зі співробітником
Намагатимемося зробити все можливе, щоб такого більше не повторювалося!
В один день мені прислали стандартного листа від монобанку з відмовою в обслуговуванні по причині «блаблабла, а також фінансування тероризму», надавати докази вони не захотіли, бо не мають…просто почекайте 1−2 місяці і ми переведемо всі ваші кошти в інший банк, займайтесь своїм тероризмом там… Обвинувачення тягнуть на те, що зараз в кімнату залетить спецназ… В цивілізованому світі за такі інсинуації можна було б понести як мінімум велике фінансове покарання, але в Україні це поки проходить, виправимо… Ну то таке…
В мене в них були облігації, валютні депозити, рахунок фопа, пару поточних карткових рахунків фіз особи. Важливе уточнення валютні депозити — це була купівля валюти військового часу, де ти на міжбанку купуєш за грн доллари на депозит не менше 3 місяців, обмеження такої операції було 50тис. грн.
Почалось — все заблокували, перевели кошти на одну картку. Почали заставляти підписати заяву на розривання депозитів з мого боку, не хотів на них розмінювати час, підписав. Два місяці йшло це діло, годували завтраками. І тут на вказаний рахунок в іншому банку приходить сумма, яка не сходиться з моїми очікуваннями. Замісті того, щоб повернути мені валютні депозити по 50 тис грн з кожного, як я і купував, вони розірвали мені їх у валюті, перевели на карту і конвертували по своему чарівному курсу, повернувши мені по 47 тис замість 50 з кожного такого депозиту. І тут я не хотів маратись об їх дріб'язковість і відпустив цю ситуацію.
Зостались облгації, які мені сказали, не є власністю банку і вони лише посередник, тому будуть транзитити мені купон, а потім і тіло на вказаний мною рахунок іншого банку. І тут сьогодні вони присилають мені звіт по виконаному лімітному ордеру згідно якому продали всі мої облігації за безцінь, і готові колись там в майбутньому мені ці гроші повернути… І це вже ні в які ворота не лізе, післязавтра може ще кредит на мене оформлять заднім числом на пару млн., чому б ні?

В кінці хотів би додати, як там виходить, що банк може бути в своєму лиці і суддею, і слідчим, і палачем, це мені одному здається диким? Як я зрозумів, нас терористів монобанку вже стало дуже багато, треба єднатись і припиняти це свавілля.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2022, 14:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
В тексті, в якому повідомили про відмову в обслуговуванні, ми вказали, що відмова була на підставі аб.3 ч.1 ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#Text

Стаття 15. Відмова від встановлення (підтримання) ділових відносин, проведення фінансової операції

Частина 1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі:

встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей; (3 абзац)

Після розірвання депозитів, для подальшого переказу коштів на картку іншого банку, було здійснено конвертацію згідно з умовами та правилами банку: 4.3.16.
Проблема решена
warendmir 4 ноября 2022, 20:50
02.11.2022 Переводили 7 тисяч між своїми рахунками. Гроші зписало але не зарахувало. Тобто вони просто зникли.
Монобанк вже декілька днів кормить мене «завтраками» в стилі «ми працюємо над проблемою», та за ці дні вже сто раз можна було все зробити. Це навіть не транзакція між різними банками і навіть не іншій людині.

Тобто: МОЇ кошти просто зникли, Банк нічого не робить як я бачу. Гроші не маленькі. Може мені вже зараз терміново вони потрібні, може я в лікарні, чи комусь з рідних… це мої гроші, а я не можу їх використати бо Банк їх собі зажав.
Саме так це виглядає — зажав. Як після цього довіряти і використовувати цей банк?
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2022, 14:12
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію
На жаль, стався масовий збій, від якого ви також постраждали
Наразі колеги працюють над його рішенням.
Ми дуже намагаємося, щоб вирішити складність якнайшвидше
Проблема решена
taras4200 4 ноября 2022, 2:13
3 листопада 2022р. звернувся в службу підтримки монобанку у одному із месенжерів із заявкою на зняття моїх депозитних коштів у валюті на сумму 1319.18$

Мені оператор Олександр сказав, що найближчий час коли можна отримати депозит АЖ 30 листопада 2022 року!

Тобто майже цілий місяць монобанк хоче оперувати моїми коштами БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ.

Після того як я довго висловлював своє обурення і почав погрожувати тим що напишу про цю ситуацію коментар на МІНФІНІ, мені зразу ж оператор знайшов ближчу дату на 10 листопада, тільки щоб я не писав коментар на МІНФІНІ.

Як ви бачите і сумма депозиту не така вже і велика, але монобанк шукає ЛЮБУ можливість щоб подовше не віддавати своїм клієнтам їхні власні кошти після завершення строку дії депозиту. Робіть висновки самі!

Після потраченого свого часу і нервів на переписку із оператором КАТЕГОРИСНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ відкривати депозит в монобанку, тому що банк під час відкриття депозиту НЕ ПОПЕРЕДЖАЄ, що навіть щоб зняти таку невелику сумму як 1319$ потрібно чекати МАЙЖЕ МІСЯЦЬ!

P.S: Паралельно із монобанком відкривав такий же депозит в 3-х інших банках (які не називаю щоб мене не звинуватили в рекламі), так от в цих банках можна замовити зняття НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ після завершення строку дії депозиту, або МАКСИМУМ через 3 дня.
monobank
Ответ банка
4 ноября 2022, 14:40
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково перевіримо діалог зі співробітником та проведемо роботу над помилками
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Максим Дигин 3 ноября 2022, 17:25
31 жовтня перевёл в копилку деньги, ну, а 1го числа их там уже не обнаружил, как только я не пытался получить ответ от банка где мои деньги и когда мне их вернут, банк отписываться стандартными заготовками Нам дуже шкода, що у вас виникли складнощі при роботі з нашим продуктом. Зараз спостерігаються труднощі на нашому боці.

Нам потрібно трохи часу, щоб все виправити. Це завдання є пріоритетом № 1.
Як тільки питання буде вирішено, ми відразу вам повідомимо.

Вибачте нас за тимчасові складнощі, дякуємо за розуміння і терпіння!
Пытался поговорить с руководством банка, чтобы они просто перечислили деньги на основной счёт, а те которые были в копилке списали по итогу, предоставил все выписки о зачислении на основной счёт и списании с него в копилку, зделал всё чтобы предоставить как можно больше информации о том что деньги там были и я их не снимал, но воз и ныне там,
и как быть в такой ситуации? Как вернуть свои деньги не понятно, есть юристы которые готовы взяться за это дело так чтобы с банка стянуть не только свои кровные, но и так чтобы в следующий раз им и в голову не пришло отписываться подобным образом, а решать проблему на месте?!
monobank
Ответ банка
3 ноября 2022, 17:36
Извините нас, пожалуйста, за эту ситуацию
К сожалению, произошел массовый сбой, от которого вы также пострадали
На данный момент коллеги работают над его решением
Мы очень стараемся, чтобы решить сложность как можно быстрее
panoleg08 3 ноября 2022, 16:51
За 15 днів до завершення депозиту звернувся до служби підтримки, щоб замовити долари, тому що розумію, що це треба робити заздалегіть. На що мені віпдовіли, що цього робити не треба, в крайньому разі написати їм за пару днів до завершення. Я так і зробив, пишу за кілька днів до завершення, а мені вже кажуть, що зможуть віддати депозит тіки через 20 днів (і не факт шо цей день будет остаточним)
monobank
Ответ банка
3 ноября 2022, 17:00
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
monyabank 3 ноября 2022, 9:29
Сегодня 3.11.2022 монобанк не выплачивает мне депозит, то есть не имеет возможности платить по своим обязательствам (дефолт).
monobank
Ответ банка
3 ноября 2022, 12:24
Извините, пожалуйста, за эту ситуацию
Коллеги уже работают над устранением трудности
Как только трудность будет устранена — свяжемся с вами

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝