monobank горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Интересует вопрос, если я приобрела товар за границей и хочу его вернуть, через какое максимальное количество времени мне могут вернуть денежные средства обратно на карту?
Заранее спасибо!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Если нельзя, то может есть смысл добавить такую возможность.
Написать комментарий
Написать комментарий
Ці звернення пов'язані з тим, що не маю можливості користуватись застосунком monobank зі смартфона. На неодноразові мої звернення посадовці банку реагують так: «ваші кошти у вас на рахунку. Ви можете увійти в застосунок зі смартфону та користуватися ними.».
Я неодноразово пояснював, що отримати у тимчасове користування смартфон від третіх осіб чи купити новий смартфон чи користуватись власним смартфоном на даний час НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ.
У мене виникла необхідність доступу до власних коштів у іноземній валюті, а через відсутність смартфону із застосунком monobank не можу їх фізично отримати через касу банку-партнера.
15.12.2002 оператор від monobank на ім'я Олександр у Телеграм каналі monobank запропонував провести безготівкову конвертацію з рахунку в іноземній валюті на гривневу картку будь-якого іншого українського банку в гривнях але я НЕ ПОГОДИВСЯ.
27.12.2022 оператору від monobank на ім'я Олеся у Телеграм каналі monobank я повідомив, що хочу провести таку конвертацію.
28.12.2022 я надав реквізити гривневої картки одного з українських банків.
30.12.2022 мені повідомили через Телеграм канал monobank, що на всі кошти з рахунку у іноземній валюті банк monobank провів безготівкову конвертацію у гривні, хоча я дозволу на всю суму коштів у іноземній валюті згоди не давав, мені терміново потрібна була конвертація лише частини цієї суми.
Банк monobank (через дії його представників) порушив мої майнові права і позбавив коштів у іноземній валюті повністю, згоди що я НЕ ДАВАВ і не був ПОІНФОРМОВАНИЙ в повному обсязі його представниками перед безготівковою конвертацію.
Дуже шкодую, що зберігати
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)