Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

monobank горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Sergeyor
Sergeyor
12 марта 2025, 11:58
Доброе время суток. Подскажите пожалуйста, прошёл регистрацию на открытие карты, ввёл личные данные и фото паспорта, но в последний момент отпала необходимость в карте. Как убрать свои личные данные?
monobank
Ответ банка
12 марта 2025, 12:21
Добрий деньНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
dadas
dadas
25 февраля 2025, 14:14
Доброго дня. Вчора подала заявку на закриття чорної карти і рахунку в вашому банку. Вже пройшла доба від мого звернення. Коли очікувати закриття рахунку та отримання довідки про закриття?
monobank
Ответ банка
25 февраля 2025, 15:44
Добрий деньНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
OlgaPov23
OlgaPov23
22 февраля 2025, 10:18
Добрий день! Почала реєстрацію у застосунку монобанк, ввела всі свої дані, документи, не пройшла до кінця реєстрацію. Як можна видалити всі свої дані? Користуватися карткою вже немає потреби.
monobank
Ответ банка
23 февраля 2025, 20:30
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити. Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Angelinaaaa
Angelinaaaa
8 февраля 2025, 20:23
Здравствуйте, я перевыпустила карту моно со старой на новую, думала что прогресс и история вся сброситься на ноль, но нет. Хотелось бы узнать можно ли это как-то сделать? Или же нет
monobank
Ответ банка
9 февраля 2025, 12:51
Добрий день На жаль, реалізувати цю функцію неможливо, тому що всі операції вчинені по вашій карті це фінансова інформація, яка повинна бути обов'язково відображена в застосунку
Larz
Larz
27 января 2025, 15:14
Дмитрий, Винница
Перевел матери деньги в долларах в июле 2024 года. Мама разместила их на депозит.В сентябре 2024 года, за месяц до окончания срока договора банк принимает решение расторгнуть с ней договор в одностороннем порядке. Деньги можно перевести только на гривневую карту другого банка. Окей. Обясните по какой причине банк резервирует курс доллара на момент расторжения договора, а не на момент перечисления средств, если срества все ще размещены на валютном заблокированом счете?!!! Уточняю на сегодняшний момент (27.01.25 ) курс покупки доллара НБУ 41,96, Моно-Банка 41,85. А Ви инициируете обмен по курсу 41,00. Что это за беспредел???
monobank
Ответ банка
27 января 2025, 17:15
Дозвольте, будь ласка, детально все перевіритиМи написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
exh
exh
17 января 2025, 15:48
exh
Почему банк отклоняет мой донат через сайт donationalerts? (буквально 2 недели назад все хорошо работало)
monobank
Ответ банка
18 января 2025, 18:41
Це російська компанія, тому платежі на її адресу відхиляються з метою безпеки
KostenkoOlga
KostenkoOlga
29 декабря 2024, 20:01
Костенко Ольга, Дніпро
Чому розірвали зі мною договір в односторонньому порядку! На мій рахунок зараховується кошти з двух джерер з якими вкладено договір, кошти зараховуються за товар який продається через рекламу фейсбук ( також списування були з карти ) чому не попросили жодних додаткових документів??? Я просила щоб ви розглянули нашу співпрацю далі і казали що надамо все що вам потрібно.
monobank
Ответ банка
30 декабря 2024, 10:44
Добрий день Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Olha5433
Olga Piano
10 декабря 2024, 15:35
Olga, Киев
Пів року назад вже були проблеми з банком, рахунок розблокували… Останні майже пів року не користувалась картками, не заходила в додаток
При спробі зайти — повідомлення, що монобанк вирішив закрити мої рахунки. Я очікую на надходження коштів на картку, тепер не зрозуміло як ними скористатися та і взагалі немає ніяких пояснень і причин, в мене немає ніяких інших проблем у інших банках, ніяких розстрочок і кредитів у інших банках. Тобто коли монобанк каже що вивчив якісь данні — фактично не зрозуміло що саме вони аналізували. Не зрозуміло чому закриття рахунків без причин стало такою тенденцією в моно банку
На мої питання весь час відповідають різні люди в чаті, кожен відповідає різне, або взагалі мовчать
Як вирішити цю проблему?
monobank
Ответ банка
11 декабря 2024, 15:53
Розуміємо, що ви мали інші очікування.Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Many1987
Many1987
3 декабря 2024, 23:52
Доброго вечора! Сьогодні склалася неприємна ситуація, поповнила дитині карту монобанку, через деякий час почалися списуватися кошти без підтвердження у розмірі 2141.33 і так чотири платежі підряд в долях секунд… Два списалося, два не пройшли, бо на карточці уже не було залишку! Питання до банку:
1.чому кошти списувалися без підтвердження?
2.Чому не було заблоковано карточку? Заблокували тільки тоді, коли звернулися!
3.Як вирішувати далі ситуацію, це не 400 грн?
В більшості випадків завжди просить підтвердження, наприклад я поповнила йому карту, також просило підтвердження!
4.Відповідь банку була, щоб звернутися до поліції!!! По друге, заявка в обробці, якщо протягом 16 днів поверне торгова точка кошти, то їх зарахують, якщо ні то будуть готувати пакет документів для платіжної системи… Скажіть будь ласка, що моєму синові сказати в маршрутці, в університеті, що банк «зливає» інформацію і у нього знялися кошти і він не може заплатити за проїзд? Не може купити в буфеті булочку?
Чому Ви не піклуєтесь про своїх клієнтів????
Прошу розглянути питання в крайні терміни!

monobank
Ответ банка
4 декабря 2024, 16:15
Ми щиро шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією, і дуже співчуваємо вашим переживанням.Безпека ваших коштів для нас — абсолютний пріоритет. Хоча наші картки підтримують надійний протокол захисту 3DS, не всі онлайн-ресурси його використовують. Через це деякі платежі можуть проходити без додаткового підтвердження, навіть без введення CVV/CVC коду.Щоб запобігти подібним випадкам, у застосунку можна увімкнути заборону на платежі без підтвердження або встановити денний ліміт для таких операцій.Варто зазначити, що зазвичай ресурси, які не вимагають підтвердження, беруть на себе відповідальність за подібні транзакції. Це значно підвищує шанси успішного оскарження таких списань.Щоб детально перевірити інформацію по вашій ситуації, написали вам в особистих повідомленнях
79485882
Александр Иванов
30 ноября 2024, 11:57
Александр, Киев
Монобанк — соучастник мошенников? Вот моя печальная история и урок всем, как не попасться.
С Монобанком я ещё с бета-тестирования, то есть до официального открытия. Долгое время считал лучшим банком Украины.
Но вот неприятный инцидент произошёл недавно — и пока его решение нет.
Я оформил покупку в рассрочку курса интернет-обучения, получатель некая ФОП Воскресенская В.В. А средства списывались с карты Монобанк. Услуга оказалась не предоставлена, по факту там просто мошенник.
Теперь хронология событий для понимания.
24.11 вечером, после отказа мошенников вернуть деньги я извещаю об этом Монобанк в чате viber. Монобанк фиксирует заявку и обещают разобраться с вопросом, я наивно верю и жду результат.
Благо у мошенников есть оферта, а там «возврат в течении 30 дней». «Ура» — думаю я и указываю на это банку.
25.11 и 26.11. Банк не делает ничего, я спрашиваю, ответ:
— «Вибачте за очікування, наразі ваше питання ще знаходиться у роботі, як тільки буде відповідь ми одразу вам повідомимо».
27.11 ночью мошенники меняют свою странницу оферты, теперь у них «возврат средств невозможен». Я немедленно извещаю Монобанк, шлю скрины, они пишут:
— «Вибачте за очікування...» — ну, вы поняли.
29.11 должно идти списание с меня очередного платежа. Банк не убрал рассрочку. Я уведомляю банк, что убираю все средства с карты и отключаю кредитный лимит.
— «Вибачте за очікування...» — отвечает банк.
Я понимаю что надо действовать самому, а банк просто соучастник мошенников. Почему? Монобанк был уведомлен о нарушении, но ничего не предпринял.
— «Немає необхідності звертатись до соцмереж, адже ми не відмовляли вам в допомозі. Ми займаємось вашим питанням.» — пишет мне банк.
— «Не верю» — отвечаю им я, и готовлю письмо с жалобой в НБУ.
30.11 банк снимает с меня все копейки, что оставались на счету, и вешает долг. Более того, заявляет, что за долг начисляют 3% в месяц! Ну, пусть попробуют.
monobank
Ответ банка
1 декабря 2024, 16:56
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка.Бачимо колеги зафіксували ваше звернення, та запит зараз в роботі.Вибачте, що рішення питання займає більше часу ніж очікувалось.Колеги зв'яжуться з вами, коли буде нова інформація.Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
RobinG
RobinG
10 ноября 2024, 19:05
Як закрити чорну картку? В додатку відсутній на чорній — закрити. На білій є.
monobank
Ответ банка
11 ноября 2024, 21:21
Закриття основної картки можна зробити через підтримку у чаті через зручний месенджер https://www.monobank.ua/contacts або за номером 0 800 205 20
54445103
54445103
1 ноября 2024, 21:14
Олег, Одеса.
Як закрити картку єПідтримка? У застосунку такої опції немає.
monobank
Ответ банка
2 ноября 2024, 19:02
Для вирішення вашого питання, будь ласка, зверніться до нас у чат через зручний месенджер https://www.monobank.ua/contacts або за номером 0 800 205 205
Appsosos
Appsosos
3 октября 2024, 11:28
Маю карту монобанк, але вже 5 років находжуся в іншій країні і немаю того номеру. Через це не можу зайти у програму
monobank
Ответ банка
3 октября 2024, 11:44
Зверніться, будь ласка, до нас в будь-який зручний месенджер за посиланням: https://monobank.ua/contactsКолеги з підтримки допоможуть змінити фінансовий номер телефону і ви зможете увійти в застосунок
lghot
lghot
30 сентября 2024, 18:44
Ілля
Добрий вечір у мене склалася така ситуація
Я проходив верефікацію, і наприкінці мене просить написати код, який було надіслано на мій номер телефону (Для закінчення верефікації введіть код з СМС). Однак код не приходить.
monobank
Ответ банка
30 сентября 2024, 20:18
Добрий вечірНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
HelenaP21
HelenaP21
7 сентября 2024, 17:23
Как у вас полностью закрыть счёт? Заранее спасибо.
monobank
Ответ банка
8 сентября 2024, 20:02
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
VTLK
VTLK
4 сентября 2024, 18:24
Віталій, Кривий Ріг
Добрий вечір в мене склалась така ситуація
Монобанк відмовили мені в обслуговуванні, я підписав документи про розірвання договору і виведення коштів на рахунок, вчора мені ці кошти прийшли але банк отримувач мені відмовив в обслуговуванні

Як так могло статись?
monobank
Ответ банка
4 сентября 2024, 19:50
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Smoke3707
Smoke3707
26 августа 2024, 13:08
Пополнил карту через терминал EasyPay 20 Августа, звонил в поддержку EasyPay сказали деньги поступили звоните в банк, в банке каждый день кормят меня завтраком и не возвращают деньги, что мне делать? Как мне вернуть деньги?
monobank
Ответ банка
26 августа 2024, 16:35
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
mpodlubnaya
Марія Підлубна
14 августа 2024, 14:17
Марія, Дніпро
Як зробити так, щоб ви перестали порушувати права людини, а саме тероризувати своїми дзвінками щодо боргів третьої особи???? Особисто я вам не винна нічого. А ви продовжуєте займати мій час та телефонувати за питанням, за яким я вже вам все відповіла. А ваші відповіді на мої повідомлення, це взагалі витвір мистецтва… Допоможіть знайти клієнта. Ви в своєму розумі? Я повинна шукати чи ви? Я в ваших відносинах із тією людиною треття особа, яка не має відношення ні до вас ні до вашого клієнта. Це раз повторюю своє питання, як мені зробити так аби ви назавжди видалили мій номер із вашого кол-ліста?
monobank
Ответ банка
14 августа 2024, 18:36
Надали відповідь під вашим відгуком
Andrew24
Andrew24
12 августа 2024, 18:18
Добрий день! Почав реєстрацію у застосунку монобанк, ввел всі свої дані, документи, не пройшов до кінця реєстрацію. Як можна видалити всі свої дані? Користуватися карткою вже немає потреби.
monobank
Ответ банка
12 августа 2024, 18:38
Добрий деньШкода, що прийняли таке рішенняНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Irish77
Irish77
1 августа 2024, 10:05
Добрий день! Придбала карту монобанк у магазині, почала реєстрацію у застосунку монобанк, ввела всі свої дані, документи, не пройшла до кінця реєстрацію. Як можна видалити всі свої дані? Користуватися карткою вже немає потреби.
monobank
Ответ банка
1 августа 2024, 18:25
Дуже шкода, що передумали користуватись карткою. Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.8305
EUR 44.7 45.4009
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.8305
EUR 44.7 45.4009
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Горячая линия monobank