Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

monobank горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
demarinko
demarinko
2 декабря 2025, 13:59
Марина, Київ
У вашому банку в мене ФОП відкритий протягом більше року і на нього постійно отримуються кошти.
Захотіла використати послугу Еквайрингу для вдосконалення бізнесу та зрозучності використання онлайн-оплат для моїх клієнтів.

У послузі відмовлено без пояснення причин.
Я ніяк не можу вплинути на СВІЙ РАХУНОК?
Чому банк не може поділитись хоча б порадами, або інформацією, чому мені відмовлено? Це що, якийсь секрет — ваші умови?
Чи у вас дискримінація діяльності або особистості?

Не перший раз стикаюсь, що моно просто утримують інформацію, з якою працюють ЗІ МНОЮ! Як я можу довіряти вашому банку, якщо усі процедури вирішуються без мого впливу?

«Ви ніяк не можете повпливати на зміну рішення» — відповіли мені в підтримці. 👏👏👏
А хто може?

«Ми не можемо розголошувати чому ви не підходите під критерії»… як і дізнатись що за критерії відкриття я також не можу.

Нажаль з кожним разом отримую негативний досвід спілкування з підтримкою та користуванням банку.
Ще й не можете сказати, в чому причина певних рішень щодо мене.

Дякую за створення токсичних фінансових відносин, моно 🤝
VVVitalik845
VVVitalik845
7 октября 2025, 17:51
Раньше спокойно пользовался приложением старой версией и все было нормально. Сейчас я не могу попасть в личный кабинет, потому что просит обновить приложение. Что мне делать, если я не могу обновить приложение из-за своего телефона? Какие есть альтернативные выходы? Пожалуйста, помогите мне!
monobank
Ответ банка
7 октября 2025, 20:54
Ми вдосконалюємося для вас щодня. З метою безпечної роботи застосунку неактуальні версії деактивовані. Тому для того, щоб користуватися застосунком в стандартному режимі, необхідне його оновлення. Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення
delfin1987
delfin1987
22 июля 2025, 8:55
Роман
Доброе утро! У жены ваш банк украл 53 600 гривен! 18-го июля деньги были списаны на депозит! В итоге депозита нету, на карте денег нету, поддержка говорит да деньги были списаны, но где они мы не знаем ждите не известно сколько мы поищем! Как это понимать?
monobank
Ответ банка
22 июля 2025, 14:48
Вибачте, будь ласка, за негативний досвідНаразі питання було вирішеноНаші колеги вже зв'язались з вашою дружиною для надання детальнішої інформації
Anastasia393883
Anastasia393883
30 мая 2025, 15:46
Добрий день. В банку так і не змогли дати відповідь. Якщо дружина військового користується правом кредитних канікул і в неї забирають кредитний ліміт. Чи забирають кредитний ліміт у чоловіка військового, якщо він не хоче реалізовувати право на кредитні канікули, а хоче користуватись кредитом
monobank
Ответ банка
2 июня 2025, 16:51
Доброго дня. Відповідно до законодавства, ми зупиняємо нарахування відсотків за кредитом, після отримання документів про проходження служби у клієнта та чоловіка/дружини.Також банк буде вимушений обмежити можливість використання кредитних коштів при наявному ліміті або ліміт буде знижено до 0 — до завершення служби як у клієнта так і у чоловіка/дружини
Svetnik9
Svetnik9
9 мая 2025, 9:24
Добрий день. Поясніть на прикладі про кредит до завтра, який принцип. Наприклад 40000 грн.?
monobank
Ответ банка
11 мая 2025, 11:19
Вітаємо! Відсоткова ставка за послугою «Кредит до завтра» визначається скоринговою моделлю та може становити 0,3% або 0,5% на день. Ви побачите точну ставку при оформленні КДЗ (за умови доступного ліміту за даною послугою).Відсоток по «Кредиту до завтра» нараховується на залишок заборгованості на кінець дня. Наприклад, заборгованість по КДЗ склала 40 000 грн. Протягом дня ви частково погасили кредит на 10 000 грн і на кінець дня, заборгованість склала 30 000 грн. Отже, 0,3%/0,5% буде нараховано на 30 000 грн.Мінімальний термін оформлення кредиту 2 дні, а максимальний 30 днів.Якщо вам необхідна ще більш детальніше інформацію стосовно послуги, просимо написати питання що цікавлять нам на пошту або ж звернутися до служби підтримки, ми з радістю підкажемо.
Ambassador007
Ambassador007
5 мая 2025, 14:06
Місяць назад мені поставили обмеження на картку монобанку, заморозили кошти, я надав десятки документів для роз‘яснення ситуації, витратив купу вільного часу, пройшов майже місяць тишини, та це нічого не вирішило, банк дав поняти що нічого вирішувати він не збирається — «банк розглядатиме ситуацію протягом неочікуваного терміну»
Кілька місяців назад загинув мій тато, мій молодший брат хворіє на важку форму ДЦП, (всі підтверджуючі дані є), отже я єдиний кормилець в сім‘ї, та гроші які монобанк мені заморозив, є життєво необхідними, проте монобанк ігнорує всі права людини згідно законодавства, та в цілому не має жодного морального співчуття та розуміння що до людини
Я не розумію цієї тактики зі сторони монобанку, якщо на думку банку я щось порушив — нехай передає дані в відповідні органи, якщо ні — нехай розблокує рахунок, якщо я банку просто не подобаюсь як клієнт — нехай припиняє обслуговування, в любому випадку щось же має віришуватись
Дуже прошу відповідні структури звернути увагу на цю справу, та допомогти, адже дуже прикро коли сім‘я голодна і ти розумієш що до мізерної зарплати ще далеко, а потім вспоминаєш що в тебе ще є кошти, але їх «віджав» банк
monobank
Ответ банка
5 мая 2025, 15:54
Відповіли вам під відгуком
Vladimir26K
Vladimir26K
24 апреля 2025, 12:24
Владимир , Никополь
Доброго дня!
В мене був встановлений кредитний ліміт 70000 грн
Та ліміт розстрочки 70000.
Зараз 0.
Підскажіть будь ласка, чи можливо буде повернути ліміт?
Дякую
monobank
Ответ банка
24 апреля 2025, 21:21
Відповіли вам під відгуком
oksana98765
oksana98765
3 апреля 2025, 4:25
Добрий день! Почала реєстрацію у застосунку монобанк, ввела дані, документи, не пройшла до кінця реєстрацію. Як можна видалити всі свої дані? Користуватися карткою вже немає потреби.
monobank
Ответ банка
3 апреля 2025, 18:27
Добрий вечір. Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Sergeyor
Sergeyor
12 марта 2025, 11:58
Доброе время суток. Подскажите пожалуйста, прошёл регистрацию на открытие карты, ввёл личные данные и фото паспорта, но в последний момент отпала необходимость в карте. Как убрать свои личные данные?
monobank
Ответ банка
12 марта 2025, 12:21
Добрий деньНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
dadas
dadas
25 февраля 2025, 14:14
Доброго дня. Вчора подала заявку на закриття чорної карти і рахунку в вашому банку. Вже пройшла доба від мого звернення. Коли очікувати закриття рахунку та отримання довідки про закриття?
monobank
Ответ банка
25 февраля 2025, 15:44
Добрий деньНаписали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
OlgaPov23
OlgaPov23
22 февраля 2025, 10:18
Добрий день! Почала реєстрацію у застосунку монобанк, ввела всі свої дані, документи, не пройшла до кінця реєстрацію. Як можна видалити всі свої дані? Користуватися карткою вже немає потреби.
monobank
Ответ банка
23 февраля 2025, 20:30
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити. Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Angelinaaaa
Angelinaaaa
8 февраля 2025, 20:23
Здравствуйте, я перевыпустила карту моно со старой на новую, думала что прогресс и история вся сброситься на ноль, но нет. Хотелось бы узнать можно ли это как-то сделать? Или же нет
monobank
Ответ банка
9 февраля 2025, 12:51
Добрий день На жаль, реалізувати цю функцію неможливо, тому що всі операції вчинені по вашій карті це фінансова інформація, яка повинна бути обов'язково відображена в застосунку
Larz
Larz
27 января 2025, 15:14
Дмитрий, Винница
Перевел матери деньги в долларах в июле 2024 года. Мама разместила их на депозит.В сентябре 2024 года, за месяц до окончания срока договора банк принимает решение расторгнуть с ней договор в одностороннем порядке. Деньги можно перевести только на гривневую карту другого банка. Окей. Обясните по какой причине банк резервирует курс доллара на момент расторжения договора, а не на момент перечисления средств, если срества все ще размещены на валютном заблокированом счете?!!! Уточняю на сегодняшний момент (27.01.25 ) курс покупки доллара НБУ 41,96, Моно-Банка 41,85. А Ви инициируете обмен по курсу 41,00. Что это за беспредел???
monobank
Ответ банка
27 января 2025, 17:15
Дозвольте, будь ласка, детально все перевіритиМи написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
exh
exh
17 января 2025, 15:48
exh
Почему банк отклоняет мой донат через сайт donationalerts? (буквально 2 недели назад все хорошо работало)
monobank
Ответ банка
18 января 2025, 18:41
Це російська компанія, тому платежі на її адресу відхиляються з метою безпеки
KostenkoOlga
KostenkoOlga
29 декабря 2024, 20:01
Костенко Ольга, Дніпро
Чому розірвали зі мною договір в односторонньому порядку! На мій рахунок зараховується кошти з двух джерер з якими вкладено договір, кошти зараховуються за товар який продається через рекламу фейсбук ( також списування були з карти ) чому не попросили жодних додаткових документів??? Я просила щоб ви розглянули нашу співпрацю далі і казали що надамо все що вам потрібно.
monobank
Ответ банка
30 декабря 2024, 10:44
Добрий день Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Olha5433
Olga Piano
10 декабря 2024, 15:35
Olga, Киев
Пів року назад вже були проблеми з банком, рахунок розблокували… Останні майже пів року не користувалась картками, не заходила в додаток
При спробі зайти — повідомлення, що монобанк вирішив закрити мої рахунки. Я очікую на надходження коштів на картку, тепер не зрозуміло як ними скористатися та і взагалі немає ніяких пояснень і причин, в мене немає ніяких інших проблем у інших банках, ніяких розстрочок і кредитів у інших банках. Тобто коли монобанк каже що вивчив якісь данні — фактично не зрозуміло що саме вони аналізували. Не зрозуміло чому закриття рахунків без причин стало такою тенденцією в моно банку
На мої питання весь час відповідають різні люди в чаті, кожен відповідає різне, або взагалі мовчать
Як вирішити цю проблему?
monobank
Ответ банка
11 декабря 2024, 15:53
Розуміємо, що ви мали інші очікування.Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Many1987
Many1987
3 декабря 2024, 23:52
Доброго вечора! Сьогодні склалася неприємна ситуація, поповнила дитині карту монобанку, через деякий час почалися списуватися кошти без підтвердження у розмірі 2141.33 і так чотири платежі підряд в долях секунд… Два списалося, два не пройшли, бо на карточці уже не було залишку! Питання до банку:
1.чому кошти списувалися без підтвердження?
2.Чому не було заблоковано карточку? Заблокували тільки тоді, коли звернулися!
3.Як вирішувати далі ситуацію, це не 400 грн?
В більшості випадків завжди просить підтвердження, наприклад я поповнила йому карту, також просило підтвердження!
4.Відповідь банку була, щоб звернутися до поліції!!! По друге, заявка в обробці, якщо протягом 16 днів поверне торгова точка кошти, то їх зарахують, якщо ні то будуть готувати пакет документів для платіжної системи… Скажіть будь ласка, що моєму синові сказати в маршрутці, в університеті, що банк «зливає» інформацію і у нього знялися кошти і він не може заплатити за проїзд? Не може купити в буфеті булочку?
Чому Ви не піклуєтесь про своїх клієнтів????
Прошу розглянути питання в крайні терміни!

monobank
Ответ банка
4 декабря 2024, 16:15
Ми щиро шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією, і дуже співчуваємо вашим переживанням.Безпека ваших коштів для нас — абсолютний пріоритет. Хоча наші картки підтримують надійний протокол захисту 3DS, не всі онлайн-ресурси його використовують. Через це деякі платежі можуть проходити без додаткового підтвердження, навіть без введення CVV/CVC коду.Щоб запобігти подібним випадкам, у застосунку можна увімкнути заборону на платежі без підтвердження або встановити денний ліміт для таких операцій.Варто зазначити, що зазвичай ресурси, які не вимагають підтвердження, беруть на себе відповідальність за подібні транзакції. Це значно підвищує шанси успішного оскарження таких списань.Щоб детально перевірити інформацію по вашій ситуації, написали вам в особистих повідомленнях
79485882
Александр Иванов
30 ноября 2024, 11:57
Александр, Киев
Монобанк — соучастник мошенников? Вот моя печальная история и урок всем, как не попасться.
С Монобанком я ещё с бета-тестирования, то есть до официального открытия. Долгое время считал лучшим банком Украины.
Но вот неприятный инцидент произошёл недавно — и пока его решение нет.
Я оформил покупку в рассрочку курса интернет-обучения, получатель некая ФОП Воскресенская В.В. А средства списывались с карты Монобанк. Услуга оказалась не предоставлена, по факту там просто мошенник.
Теперь хронология событий для понимания.
24.11 вечером, после отказа мошенников вернуть деньги я извещаю об этом Монобанк в чате viber. Монобанк фиксирует заявку и обещают разобраться с вопросом, я наивно верю и жду результат.
Благо у мошенников есть оферта, а там «возврат в течении 30 дней». «Ура» — думаю я и указываю на это банку.
25.11 и 26.11. Банк не делает ничего, я спрашиваю, ответ:
— «Вибачте за очікування, наразі ваше питання ще знаходиться у роботі, як тільки буде відповідь ми одразу вам повідомимо».
27.11 ночью мошенники меняют свою странницу оферты, теперь у них «возврат средств невозможен». Я немедленно извещаю Монобанк, шлю скрины, они пишут:
— «Вибачте за очікування...» — ну, вы поняли.
29.11 должно идти списание с меня очередного платежа. Банк не убрал рассрочку. Я уведомляю банк, что убираю все средства с карты и отключаю кредитный лимит.
— «Вибачте за очікування...» — отвечает банк.
Я понимаю что надо действовать самому, а банк просто соучастник мошенников. Почему? Монобанк был уведомлен о нарушении, но ничего не предпринял.
— «Немає необхідності звертатись до соцмереж, адже ми не відмовляли вам в допомозі. Ми займаємось вашим питанням.» — пишет мне банк.
— «Не верю» — отвечаю им я, и готовлю письмо с жалобой в НБУ.
30.11 банк снимает с меня все копейки, что оставались на счету, и вешает долг. Более того, заявляет, что за долг начисляют 3% в месяц! Ну, пусть попробуют.
monobank
Ответ банка
1 декабря 2024, 16:56
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка.Бачимо колеги зафіксували ваше звернення, та запит зараз в роботі.Вибачте, що рішення питання займає більше часу ніж очікувалось.Колеги зв'яжуться з вами, коли буде нова інформація.Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
RobinG
RobinG
10 ноября 2024, 19:05
Як закрити чорну картку? В додатку відсутній на чорній — закрити. На білій є.
monobank
Ответ банка
11 ноября 2024, 21:21
Закриття основної картки можна зробити через підтримку у чаті через зручний месенджер https://www.monobank.ua/contacts або за номером 0 800 205 20
54445103
54445103
1 ноября 2024, 21:14
Олег, Одеса.
Як закрити картку єПідтримка? У застосунку такої опції немає.
monobank
Ответ банка
2 ноября 2024, 19:02
Для вирішення вашого питання, будь ласка, зверніться до нас у чат через зручний месенджер https://www.monobank.ua/contacts або за номером 0 800 205 205

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Все курсы банка