Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Клієнт завжди правий?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vedav 28 декабря 2021, 23:58
Неприємний осад лишився після візиту до відділення банку. Терпляче очікування черги до менеджерів було порушене, коли у приміщенні з«явився клієнт без захисної маски на обличчі й почав голосно виясняти ситуацію. У відповідь на моє прохання надіти маску у мій бік ринув потік брутальної лайки. Але здивувало не це, а той факт, що співробітники банку (включно з охоронцем) ніяк не відреагували на неприпустиму поведінку клієнта. Хоча ні, один з менеджерів, який до того не зважав на чергу, мотивуючи це зайнятістю іншими справами, одразу ж звільнився й розпочав оформлення паперів нахабного типа поза чергою. Найбільше ж мене мене вразило те, що ніхто із присутніх п»яти співробітників банку не вибачився переді мною за приголомшливий інцидент.
Мегабанк
Ответ банка
АО "МЕГАБАНК" 29 декабря 2021, 10:15
Доброго ранку!

Дякуємо за Ваше звернення! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що сталася. Просимо через особисті повідомлення вказати дату та час відвідування нашого відділення, а також надіслати Вашу контактну інформацію.

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться