Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Login21 17 июля 2018, 12:36
Отделение по адресу: Одесса, ул. Екатерининская, 89
В работе 3 стола: 1 принимает клиентов, 2 — в рабочее время решает личные дела по переписке в телефоне, 3 стол — неприятная барышня. Работает 1 человек — очередь и часовые ожидания. Обратите внимание. Отделение по адресу Ул Екатерининская 89, г Одесса
Кредобанк
Ответ банка
17 июля 2018, 17:48
Добрый день! Приносим извинения, нам очень жаль, что Вы столкнулись с некачественным обслуживанием нашими сотрудниками. Сообщите пожалуйста в личные сообщения дату и время Вашего визита в отделение. Мы все проверим и проведем работу с работниками чтобы избежать таких ситуаций в будущем.
Taras Kobernyk 5 июля 2018, 11:31
Після перевипуску моє гривневої картки перестала працювати опція розрахунку Pay Pass. 03.07.2018 я зателефонував на гарячу лінію банку, описав проблему і мені сказали звернутись у відділення банку, де мою картку перевірять протестують і вирішать проблему. 04.07.2018 я звернувся у відділення банку, де як виявилось перевірити картку не можуть і можуть запропонувати перевипустити (вартість послуги 300 грн). Оператор банку запропонував перевипуск карти за 300 грн, але ці кошти повернуться мій на рахунок. Я погодився, але з умовою, що мені не заблокують мою поточну картку.
04.07.2018 17:48 кошти повернулись на рахунок і перестала працювати картка. Сьогодні 05.07.2018 я звернувся у відділення і виявилось, що картка заблокована і банк випустить нову через 7 робочих днів, також мені повідомили у відділенні, що якийсь таємничий працівник з бекофісу стверджує, що я 04.07.2018 розраховувся через технологію Pay Pass. Так от в мене виникло кілька питань:
1. Чому у відділені банку не можуть перевірити чи випущений цим же банком картковий продукт знаходиться в робочому стані?
2. Хто прийняв рішення блокувати мою картку без мого відома і мого звернення?
3. Хто понесе відповідальність за витрачений мій час та мої гроші?
4. Як я можу зв'язатись з ось тим таємничим чолокіком, який стверджує, що я 04.07 розраховувався за допомогою технології payPass?
5. Чи можу я поки очікую новий картковий продукт через гарячу лінію банку викликати собі uber?
6. Чи понесе хоча б хтось відповідальність за свою діяльність?
7. Kredobank чи почнете Ви нарешті працювати так як це має бути?

З повагою,
Тарас
Кредобанк
Ответ банка
5 июля 2018, 12:07
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які виникли процесі співпраці з «Кредобанком». Для перевірки інформації просимо надати у приватні повідомлення Ваші прізвище та ім'я, а також Ваш ІПН.
Минфин
Ответ администратора
6 июля 2018, 9:32
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 06.07.2018).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банка
Sidera 19 июня 2018, 21:58
В даному відділенні замовляєш готівку до 14.00, на наступний день приходиш в 11.00 грошей немає, тобто треба цілий день провести у відділенні, щоб отримати свої гроші, хоча комісію за видачу готівки з каси підняли, а сервісу ніякого. Друге зауваження по іншій фірмі, щоб поновити прострочений сертифікат на клієнт банк треба керівникові двічі їздити в банк з печаткою і паспортом, це просто знущання, одним візитом дане питання в банку не вирішується і це такий сервіс європейського банку. Даний банк для діяльності не рекомендую, є гнучкіші і комфортніші банку в плані обслуговування клієнтів.
Кредобанк
Ответ банка
21 июня 2018, 12:34
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності які виникли у процесі співпраці з «Кредобанком». Ми розглянули Вашу скаргу та провели роз'яснювальну роботу із працівниками цього відділення, ми працюємо над вдосконаленням роботи наших сервісів. З метою уникнення подібних випадків у майбутньому рекомендуємо зателефонувати у відділення для уточнення інформації стосовно наявності замовленої Вами суми коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleg Golota 18 июня 2018, 14:39
Отделение по адресу: Полтава, ул. Европейская, 21
Пришел получить деньги с карты ЗлотОвка (Złotówka, сумма была 3 423 злотых, в банкомате показало 22 595 грн, по курсу 6.75 грн/1 злотый. (при том что средний курс на рынке 7.1).
Ну ладно, давайте просто посчитаем 3 423 * 6.75 = 23 105,!!! но на карточке, то 22 595. Вопрос где мои 510 грн? На этот вопрос не могут ответить ни работники банка, ни кол центр.
Кредобанк
Ответ банка
18 июня 2018, 15:05
Уточните, пожалуйста, получили ли Вы деньги по карте и когда производили запрос. По состоянию на пятницу, 15 июня, банком был установлен курс покупки злотых по платёжным картам в размере 6,60 грн за 1 польский злотый. Данный курс действовал в субботу, воскресенье и утро понедельника — до момента утверждения нового курса. Указанная Вами сумма соответствует этому курсу. Курс 6,75 грн за злотый был установлен сегодня, и сейчас Вы можете получить гривны по этому курсу. Напоминаем, что Вы можете получить деньги также в злотых в кассе банковского отделения, где обслуживается карта.
Минфин
Ответ администратора
20 июня 2018, 17:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.06.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
mak633 13 июня 2018, 13:49
Отделение по адресу: Львов, ул. Я. Мудрого, 1
Надо было сделать покупку через Ebay, до этого к Paypal была привязана карта других банков ( не буду делать рекламу ) и все работало. НО к пейпалу не возможно привязать карту кредобанка, буть то гривневая, долларовая, именная — ничего не сработало и напрямую через Ebay не сработало, короче потраченое время в отделение и деньги на открытие карты и еще надо идти снимать деньги и закрывать карту, наверное и вторую закрою.

В колл-центре ничем помочь не смогли, сказали что сами Paypal и Ebay отвергают платеж. Зачем работь с одними из наибольших платформ?
Кредобанк
Ответ банка
13 июня 2018, 17:18
Добрый день! Уважаемый mak633 нам жаль что Вы не смогли привязать свою карту к PayPal, однако повидломляемо что наши платежные карточки и к PayPal без проблем присоединяются и ко всем остальным электронных платежных систем, предусматривающих подключения карт любого другого банка. Для проверки почему Вам не удалось присоединить карточку к этой системе сообщите пожалуйста в личные сообщения Ваши фамилию, имя и отчество, а также Ваш контактный номер телефона.
ksena24 11 июня 2018, 15:47
В первый раз пришла в банк и получила удовольствие от общения со специалистом Козий Натальей. С первых же минут этот человек располагает к себе. Видно стремление помочь клиенту. Душевная, отзывчивая, подскажет и поможет в решении вопроса. Козий Наталья — это и Человек, и профессионал. Спасибо ей большое. И желаю этому банку больше таких сотрудников.
Кредобанк
Ответ банка
11 июня 2018, 17:28
Добрий день! Спасибо за высокую оценку нашей работы! Будем рады сотрудничеству с Вами в будущем.
Rysjaa 6 июня 2018, 21:37
Отделение по адресу: Ровно, ул. Кавказская, 2
Я м'ягко кажучи шокована.Щоб заплатити в касі 70грн за послуги, мені довелося вистояти в черзі 1 год 30 хв.Боксом не можна скористатись.Людей тримають за двома дверима як стадо.Охоронець по одному заводить до каси і виводить.Стільців де можна було б присісти хоча б старшим людям нема.це жах
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
karinazvereva 1 июня 2018, 17:18
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 116
Я в этом банке первый и последний раз была, их проблема в том что нет порядка на рабочих местах. Стоит два стола а за ним сидит только одна девушка, и еще очередь аж до самых дверей, но зато она спокойно, не спешит, отпускает людей 1 часу. Только по этому факту можно сказать что это сплошной бардак. Но есть еще одна их проблема одна из самых важных, я обращаюсь лично к банку: «Научите своих работников английском! Как будет не удобно вам, когда придет какой-то иностранец а вы опозоритесь». Вы мне отказали в получении перевода, потому не знали английского я не буду вдаваться в подробности просто совет. Закройте банк и не позорьтесь.
tarasok 30 мая 2018, 12:53
Сьогодні не міг в жодному відділенні зняти кошти. «Зависла система»… банкомати або не працюють або пусті…
Кредобанк
Ответ банка
30 мая 2018, 12:58
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, сьогодні справді був короткий збій в роботі систем, який був ліквідований у короткий час. В даний час всі системи та сервіси працюють.
kumhr 18 мая 2018, 22:45
Банк хоча польський, але відносини з клієнтом будує в одностороньому порядку. При оформлені на роботу, работодавець підписав договір з Кредобанком на зарплатний проект, спочатку все нормально, кошти які надходили на зарплатну карточку без комісії видавалисячи терміналом чи через касу. З часом банк в одностороньому порядку змінив умови, та після певної суми зняття коштів поставив комісію 0,8% на знаття коштів, мотивуючи тим що договір підписали, а умови можуть змінюватися. Незвжаючи на мої дзвінки на гарячую лінію, оператор дав відповідь: що в банку не має поняття зарплатна картка, а є просто дебетна карта, тай — треба дивитися що підписуєте. З моєї практити отримання з/п по зарплатній картці таких випадків не було ні в Приваті, ні в Надрах, маєю великийдосвід роботи з банками: починаючи від кредитів до обслуговування та кредитів.
Банк не рекомендую, совок, працює переважно отриманню платежів для отримання візи в Польщу, не довіряйту свої кошти цьому банку, знайдете тільки проблеми, а не вирішення, обходьте стороною.
Минфин
Ответ администратора
22 мая 2018, 19:50
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 22.05.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
gupix 15 мая 2018, 14:32
Отделение по адресу: Киев, ул. С. Петлюры, 13/135
В тарифах на продукти банку не вказані додаткові комісії. Працівники на відділенні також про них нічого не знають. Приходжу вже шостий раз щоб зняти кошти з ощадного рахунку і кожного разу менеджери дивуються, як так, не повинно того бути кажуть. Довго балакають по телефону і в результаті таки да комісія буде знята по причині… Вам треба… І так кожного разу. Я не знаю як в цьому банку проводять навчання працівників але на мою думку це просто бардак якийсь.
Кредобанк
Ответ банка
15 мая 2018, 15:49
Доброго дня! Приносимо вибачення за непорозуміння яке виникло. Ваш відгук беремо в роботу, просимо надіслати ваші контактні дані на адресу pr@kredobank.com.ua.
EllaH 15 мая 2018, 9:50
Отделение по адресу: Одесса, ул. Екатерининская, 89
Отсылал свифт в одесск отделении на Екатериненской в Польшу, оператор допустила ошибку, в результате чего платеж не прошел, деньги отказываются возвращать, ссылаясь, что клиент подписал квитанцииб их дали мне на подпись 4 стр, похоже, что оператор училась отправлять свифт *на мне*, она отправляла его 1.5 часа, звонила куда то, консультировалась, в результате ошибка.
ТАКОГО ХАМСКОГО И ОТКРЫТОГО ВОРОВСТВА я не встречала ни в одном банке Украины и тем более Польши, когда ошибка сотрудника очевидна.Полный НЕПРОФЕССИОНАЛИЗМ, Не знание програм.
Директор отделения несла какой то бред, мол* у нас всегда проблема со свифтами, мы отправляли в Италии 30 тыс евро и он не прошел, клиент уехал и мы не можем ему сообщить.он еще не знает**, это так она меня утешала за мои пропавшие 400 грн и 15 злот.
Если надо, я могу предоставить все квитанции, скриншоты перевода, что мне прислали из Польши реквизиты, мои персональные данные для Минфина.
Спасибо Львовскому отделению, по крайней мере, я хоть узнала, где ошибка, тк в Одессе передо мной даже не извинились, просто перезвонили и сказали *платеж не прошел, деньги не вернем*.
Буду разбираться до конца, если надо через суд.
Массовая иммиграция украинцев в Польшу принимает гиперактивный характер, посмотрите, что в этом банке творится в 9 утра, люди платят за миграционные визы, но ведь не все едут за кошельком, люди устали от открытого хамства, невежества и не профессионализма.
И мой случай, это плевок в лицо не только мне, а всем гражданам Украины, показывая их бесправие и хамство чиновников, вот и бегут в ПОЛЬШУ, ГДЕ КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ.
Буду добиваться возврата денег, увольнения оператора и смещение с должности директора отделения.
Кредобанк
Ответ банка
15 мая 2018, 15:44
Добрий день! Извините за недоразумение которое возникло. Для проведения расследования просьба предоставить копии квитанций и Ваши контактные данные на почту pr@kredobank.com.ua
boristch 3 мая 2018, 18:27
Отделение по адресу: Киев, ул. Михайловская, 6
Был сегодня в банке. Хочу выразить благодарность Шулик Ксении из отделения города Киев на Михайлоскаой 6. Очень грамотный и вежливый сотрудник. спасибо
Кредобанк
Ответ банка
7 мая 2018, 9:05
Добрий день! Спасибо за высокую оценку нашей работы! Будем рады сотрудничеству с Вами в будущем.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maxym Cossack 12 апреля 2018, 12:58
Але те ще не найгірше, кожного року програма для приватного підприємця посилає вас перегенеровувати якісь ключі. Ваш клієнт заблоковано і ви маєте йти тільки у своє відділення писати заяву. І навіть тоді нічого не закінчилось, зачекайте день. Після того вам скажуть що знову настав час іти до них особисто… і знову чекати. І це тільки в кращому випадку ваша підприємницька діяльність буде заблокована на кілька днів, а ви будете годинами добиратись до свого рідного відділення.
Roksolana Mykhalenych 10 марта 2018, 12:17
Отделение по адресу: Львов, пр-т Черновола, 57-А
Вчора у п'ятницю ввечері я переказала гроші з свого рахунку ПП на свій рахунок фізичної особи, переказ здійснюється через онлайн систему iFobs. Вказана сума зникла з рахунку ПП але не надійшла на рахунок фіз. особи, а гарячі лінії цього «диво» банку працюють лише в робочі дні до 18.30. Виникає логічне запитання де зараз знаходятся мої кошти???
Який зміст робити онлайн банкінг якщо він не працює 24/7?
Кредобанк
Ответ банка
12 марта 2018, 11:21
Доброго дня! Для перевірки інформації надайте будь ласка у приватні повідомлення дату та час здійснення транзакції, а також Ваш ІПН.
Emi 21 февраля 2018, 12:25
Отделение по адресу: Днепр, ул. Воскресенская, 9
Сегодня — 21.02.2018 (среда)- я решила закрыть текущий счет в евро. Остаток средств для масштаба Европейского банка смешной — 1500 евро. Отпросившись с работы и приехав с утра в своё отделение — была очень неприятно шокирована сообщением, что денег в кассе нет и могут мне их заказать самое быстрое на понедельник!!! Я развернулась и поехала в др.отделение. Объехала аж три, включая центральное. Нигде нет евро!!! Что за дела такие? Значит комиссию за ведение счета вы мне вовремя начисляете и снимаете, а свои деньги назад я должна ездить не раз и выклянчивать?
К этому хочу добавить, что приехав в другой банк, я сразу же без проблем сняла валюту в большей сумме и никто меня на понедельник не посылал.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
WiLee 13 февраля 2018, 20:41
Отделение по адресу: Ровно, ул. Симона Петлюры, 22
немає слів одні емоції — спочатку хотів написати скаргу, коли прочитав всі відгуки — зрозумів що то марна трата часу. Від тепер оминатиму цей банк десятою дорогою.

У різних відділеннях банку — різна комісія по зняттю злотих, причому зовсім не обгрунтована. Ви навіть не можете набрати адекватний персонал, моє терпіння закінчилось на співробітниках відділення вашого банку в Рівному.
Кредобанк
Ответ банка
14 февраля 2018, 10:18
Доброго дня! У «Кредобанку» діє єдина система тарифів для всіх відділень. Просимо надати факти підтвердження порушення (копії чеків, якщо немає то вказати дату, час звернення та адресу відділення) у приватні повідомлення або на скриньку pr@kredobank.com.ua.
Stas1606 7 февраля 2018, 15:08
не могу закрыть зп карту, начисляет 20 грн в месяц. Через колл центр не могу отключить все сервисы, чтобы не списывали комиссию.
Не могу закрыть карту на отделении, потому что очереди. Физ лиц сегодня 07.02.2018 принимает только 1 Операционист, ждал в очереди. Всего в очереди было 6 человек. Но другие сотрудники не работают с физ лицами.
alx 2 февраля 2018, 15:01
Кілька років тому оформив іпотеку. Сплачую швидше графіка, порціями 1-2 рази на місяць. Починаючи з грудня 2017 почали відбуватись дивні події. Зі мною це траплялося вже тричі впродовж трьох місяців, тому є підстави говорити про систему, а не поодинокі збої.

Суть у тому, що на наступний день після внеску, в рахунок погашення кредиту списується не вся сума, а лише частина — розмір взагалі непередбачуваний, в мене було в діапазоні від 1% до 30%. Де лишається решта — дізнатись неможливо. Інтернет-банкінг не надає історію по кредиту, лише відображає останній стан, доводиться кожен раз записувати дані до власної таблички, бо інакше розібратись взагалі неможливо. Телефоном відмовляються спілкуватись, вимагають особистої присутності у відділенні, де оформлювався кредит, але й там повноважень у клерка вистачає лише не написання заяви до служби підтримки. Телефонна лінія довіри не працює. За результатами звернення залишок суми врешті зараховують в ручному режимі, але лише через кілька днів, що начебто позначається на відсотках (перевірити складно за браком доступу до деталей всіх проводок).

Припускаю, що проблема має масовий характер, бо більшість людей не відстежує прискіпливо і регулярно стан рахунку і не б´є на сполох. Не можу виключати, що причина зовсім не у недбалості, а має місце злий намір, наприклад потайки залучати мої гроші для інших операцій, або для фальшування звітності, а може й взагалі, у разі відсутності реакції з боку клієнтів — банально красти їх. Маю право на такі припущення, бо пояснень мені досі ніхто так і не надав, не кажучи вже про вибачення. В будь-якому випадку, жодна причина не грає на користь репутації банку. Думаю, написати офіційну скаргу в НБУ, в департамент банківського нагляду — мав вже такий досвід з Приватом, реагують досить швидко.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Taras Kobernyk 1 февраля 2018, 11:42
Отделение по адресу: Львов, ул. Я. Мудрого, 1
Я ФОП і обслуговуюсь в кредобанку вже більше 3-х років, але правила по збільшенню кредитного ліміту (overdraft) жосткіші, ніж до інших клієнтів.
1. Overdraft розраховується автоматично, але чомусь не у моєму випадку, раніше працівники банку пропонували збільшити, але зараз не можуть, кажуть все обчислюэться автоматично, можна подати заявку, але і тут не без підводних каменів.
2. Щоб подати заявку, треба більше документів, ніж для готівкового кредиту (Хоча готівковий видавався без проблем). Крім договору з моїми партнерами по бізнесу працівник банку попросив «лист, що договір дійсний». Тобто якщо, я принесу дійсний договір, я маю ще принести лист, що він дійсний?
3. Також працівник банку сказав, що у мене «не регулярні надходження». Мені здається, що для ФОП це цілком типова ситуація. Але як це відноситься до overdraft-у, якщо відсотки по ньому нараховуються поденно?
В мене хороша кредитна історія у вашому банку та лояльність з мого боку (привів кілька клієнтів), а відношення, як відношення. Ну гаразд, ні то, ні.
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝