Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
APerson 14 июля 2021, 16:21
Отделение по адресу: Киев, пр-т Степана Бандеры, 21
Відкрив картковий (некредитний) рахунок. Через тиждень-два змінив тарифний пакет, але рахунком взагалі не користувався. Хоча обидва пакети описувались як пакети з безкоштовним обслуговуванням, через деякий час отримав смс-сюрприз про невідомо як виниклу заборгованість.

У розмові по телефону, зазначему в смс, банк практично нічого не повідомив і відфутболив на гарячу лінію. На гарячій ліній оператор сказала, що борг виник через неактивність рахунку і дозволила собі вказати, що клієнт мусить знайомитись з умовами договору. Так ніби це не обов*язок працівників відділення повідомляти клієнтам про істотні умови. Але більше того, не варто так казати коли це не правда. Я справді прочитав ту дрібношривтову муть банківських умов, і знаю, що жодних введень рахунку у мінус за неактивність у моєму договрі немає.

В результаті, виришів закрити рахунок щоб не мати подібних сюрпризів у майбутному. Правда, дистанційно вони його вам не закривають, і прибувши у відделення (Київ, вул Бандери 21), вам доведеться прочекати добру годину, поки Кредо банк осилить о-наскільки складну операцію із закриття рахунку. У процесі чекання в них на пів години зламається електронна система даних, касир на ваше «добрий день» відріже «йопєрний театр» (напевно, через потребу шукати дрібну решту).

Загалом, до клієнтів у відділенні відносяться якось байдуже. Не вороже, а байдуже. Не працює система? Нічого, посидимо мовчки, почекаємо. Хай клієнти самі у нас випитують причину затримки. Вийде керівник відділення, і без негативу, але з абсолютнотю незацікавленістю скаже: «Система, вона як машина, може запрацювати, а може і ні».

Коли ви нарешті завершите ваші особисті формальності, то покидаючи відділення побачите клієнтку, якій при відкритті депозиту обіцяли знаття коштів без комісії, а сьогодні вже забули про обіцянку і хочуть взяти комісію розміром 1,5 тисячі. Повний ахтунг.

Згодом, із платіжної квитанції ви побачите, що ваш борг насправді мав відношення не до неактивного рахунку, а до 2 тижнів обслуговування 3 роки тому за іншим тарифним планом, який мав бути безкоштовним, але чомусь виявився платним. В будь-якому разі, враховуючи побачений хаос і також те, що реальну причину боргу мені жоден з працівників банку не сказав, повертатися в Кредобанк я не збираюсь.

Із позитивного, за відсутності навантаження, у відділеннях банку людей приймають всі працівники, навіть із секції «для юридичних осіб». Також швидко відповідають на гарячій лінії, хоча, яка з того користь коли там дається невірна інформація? Плюс, продовжують роботу кас, якщо консультант прийняв вас вчасно, але з вини банку не встиг обслужити до завершення номільного часу закриття каси.

Але попри ці гарні сторони, загальне враження, звичайно, негативне. Не рекомендую.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 15 июля 2021, 15:51
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу певних підрозділів банку. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію та вжити заходів задля недопущення подібних ситуацій у майбутньому, просимо в приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ, ІПН та номер телефону з якого Ви звертались на інформаційну лінію банку. Про результат перевірки ми повідомимо Вас у приватних повідомленнях.
Проблема решена
iboom 9 июля 2021, 17:10
Отделение по адресу: Харьков, пр. Науки, 39
Замовив у comfy товар, здійснив оплату онлайн на сайті (liqpay). Прийшов забирати товар, але він мені не сподобався, у магазині скасували оплату. Але вже тиждень гроші на картку не повернуто. Тобто я і без товару і без грошей).
При зверненні у банк, вони сказали, що від торгової точки повинен надійти запит або на списування суми або на скасування операції і наразі такого запиту не надходило тому кошти заблоковано, хоча в онлайн-банкінгу у заблокованих коштах це не відображено.
При зверненні до liqpay вони надали коди транзакцій скасування, потім я знов звернувся до банку, де вони вже почали вимагати чек, хоча чек ні платіжна система ні магазин, який користується лише api платіжної системи надати не можуть бо фіскальних операцій не робилося. Наразі банк запропонував зачекати 30 днів (кажуть що це вимога mastercard, але в call-центрі mastercard сказали що, про це вперше чують), тобто 30 днів у вас не буде доступу до цих коштів. Тому при виборі банку-держателя вашої картки майте на увазі про таку ситуацію при поверненні товару/скасуванні оплат у Кредобанку.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 июля 2021, 15:29
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись з такою проблемою при використанні платіжної картки та перепрошуємо за незручності. Надайте, будь ласка, у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер картки. Спробуємо прискорити процес розблокування коштів.
Оксана Глазкова 9 июля 2021, 1:51
Отделение по адресу: Харьков, ул. Чернышевская, 1
Два года назад муж взял потребительский кредит в Кредобанке на сумму 130 тыс грн под 36% годовых. При оформлении договора банк выдал график погашения платежей с точными расчетами — какая сумма идёт на погашение, какая на тело кредита. Через год выплат муж позвонил на горячую линию, чтобы узнать оставшуюся сумму кредита. Оператор сказала, что 129 тыс грн. То есть за год, при указанных в таблице суммах ежемесячного погашения тела кредита примерно по 850 грн, мы за 12 месяцев закрыли 1000 грн!!! Мы поверить не могли.,
Ещё через год появилась возможность полностью закрыть кредит. Муж позвонил уже в отделение на Чернышевского, где оформляли договор и узнал, что за два года выплат мы остались должны банку ещё 116 тыс грн. То есть за 2 года погасили аж 14 тыс грн тела кредита. Пересчитав суммы платежей на тело по таблице выплат, обнаружили, что реально оплатили 23800 грн. Вопрос банку: куда ушли наши деньги??? На какие неведомые и непрописанные в договоре проценты??? Почему в договоре и приложении к нему указаны одни суммы, а на деле совершенно другие?
Номер кредитного договора 26202021294603/980/РКО
Проблема решена
angelina1101 2 июля 2021, 21:58
Жахливе, безвідповідальне та зневажливе ставлення спеціалістів відділення банку до клієнтів!!! У червні 2021 року достроково закривала споживчий кредит, отриманий у квітні 2018 року. Коли отримувала кредит, мене обслуговувала спеціаліст надзвичайно високого професійного рівня. На жаль, у 2020 році вона звільнилася. І з тих пір з працівниками даного банку постійно виникають проблеми. На моє прохання вказати суму до повного погашення, менеджером не вірно було вказано суму. На мою вимогу щодо закриття рахунку та надання довідки про закриття, мені вказали, що рахунок закривається автоматично, а такі довідки банк не видає. З 30.06.2021 я кожного дня прихожу до відділення і кожного разу менеджер говорить щось нове. Вчора (01.07.2021) банк повернув мені надлишково сплачені кошти (337 грн) при цьому ня не сплачувала за касове обслуговування. А сьогодні, коли знову прийшла до відділення банку щоб отримати довідку, менеджер сказала, що вчора повертаючи мені кошти не повернули мені 10 коп, які я маю отримати через касу, при цьому я мала сплатити за касове олбслуговування 20 грн. На моє прохання списати ці кошти в дохід банку, або провести інші операції, щоб їх не отримувати ччерез касу, менеджер відмовила. Отже, повертаючи мені 10 коп, банку я заплатила за касове обслуговування 20 грн. Прохання до керівництва банку ознайомити та навчити персонал етичній поведінці, а також щодо того, які довідки видаються, а які — ні. Ще одним важливим ньансом для мене є, те що відмовили у прийнятті заяви про відкликання згоди на обробку персональних даних. Прошу надати мені вмотивовану відповідь таким діям ваших працівників.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 июля 2021, 16:09
Доброго дня!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в нашому банку. Ми обов'язково проаналізуємо викладену інформацію та повідомимо Вас про результат розгляду у приватні повідомлення.
ievnev 29 июня 2021, 16:42
Отделение по адресу: Львов, ул. Зеленая, 17
Є програма Мастеркард більше. Там нараховуються бали за те, коли клієнт витрачає певну суму яка = 1 балу, наприклад, за кожні 50 грн. У мене, за час користування послугами «супер» кредобанку, з яким і так були проблеми, назбиралось доволі велика сума балів, майже 17 тис. Коли закривав ведення ФОПа і карту для виплат, мені ніхто не сказав про те, що бали згорають на протязі 3 років (поступово), і що у мене є місяць часу на використання усіх балів після закриття. Потім почнеться поступове згорання. А мали надати таку інформацію. Усе це, я на днях дізнався в Мастеркард, на їх гарячій лінії, і теж, що лишилось у мене ще приблизно 5 тисяч, бо минуло майже 3 роки. Коли ж я звернувся в кредобанк з запитанням, чи можу я відкрити карту і щоб туди зарахували решту балів, що лишилась — мені сказали, що після закриття рахунку бали блокуються, і це дуже дивно, бо працівник Мастеркарда усе бачив на екрані, лише попросив номер карти.
Словом, до мене надалі телефонують запропонувати взяти кредит під шалений відсоток, під час, коли я мав карту кредобанку були проблеми, і от зараз я лишився без балів.
Користуватись послугами кредобанка — не рекомендую!!!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 1 июля 2021, 17:06
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись з неприємною ситуацією в частині отримання накопичених балів за програмою винагород Mastercard більше. Для того, щоб ми могли розібратись у описаній Вами ситуації, просимо надати у приватні повідомлення Ваші контактні дані, а саме ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.
80001738 26 июня 2021, 21:27
Всім привіт, мала щастя взяти іпотечний кредит в Кредобанку. Взагалі все непогано, якщо говорити про % ставки. Вас заманюють низькою ставкою. Типу 9%, але ніхто зразу не говорить, що треба для цієї ставки і на яких умовах.
Трошки напишу про свої враження про користування кредитом і маленькі поради:
1. Проведіть справжні переговори перед підписанням документів купівлі — продажу об"єкту, виясніть всі пункти: % по кредиту, суму місячного платежу для отримання обіцяної ставки, вимагайте паспорт кредиту. в мене замість обіцяної 9% по паспорту кредиту склала нормальних 16%. Менеджери кредитного відділу спеціально затягують процес розгляду, говорять, що конкретні суми/%/дані вони побачать тільки в день оформлення кредиту. Не вірте!!! вимагайте абсолютної ясності. або йдіть в інший банк.
якщо погодитеся на те, що каже менеджер — Вам практично не залишається часу на ознайомлення з договорами. Вони прибігають до нотаріуса в момент, коли договір з продавцем підписаний і Ви, в стресі від покупки підписуєте все, що Вам підсовують.
Тільки після підписання договору я побачила суму зарахувань які повинні надходити на мій рахунок, щоб отримати пільгову (-2%) ставку по кредиту в розмірі 80% від моєї заробітно плати. Щоб отримати пільгову ставку по кредиту 9% а не 11% я повинна 80% від з/п переказати на транзитний рахунок в банку для погашення кредиту.
2. Також врахуйте, що при розрахунку суми щомісячних платежів за користування кредитом річну суму платежу ділять не на 365 а на 360 днів, таким чином за рік в мене йде переплата 3 тис. грн. Дрібниця, але Кредобанку приємно.
3. Ви будете переказувати кошти не безпосередньо на Ваш рахунок для погашення кредиту, а на транзитний рахунок, з якого банк після 1−2-3 дні (залежить від погоди) зарахує на Ваш кредитний рахунок. І це ще не все. Вам потрібно відмітити, що Ви хочете погасити кредит, і зможете це зробити тільки з наступного дня. тобто Ваші гроші на погашення кредиту (які Вам зовсім не лишні) ще гуляють банком кілька днів, замість того, щоб знизити тіло кредиту і % по користуванню.
4. дострокове погашення можливе, проте блокується на Вашому транзитному рахунку сума % по користуванню кредитом на місяць. Приведу приклад: Ваші платежі на місяць складають 36 тис. (18 тис. тіла кредиту і 18 тис. відсотків), Ви повинні їх сплатити до 30. 06. Ви як розумний користувач плануєте платити з випередженням графіку і плануєте погасити 100 тис. грн. на початку місяця, а потім в кінці заплатити %. Ви сплатили наприклад 100 тис. 01 червня — десь 03. 06. зарахувалася сума 100 тис. на транзитний рахунок, потім Ви вказали, що хочете 100 тис. витратити на погашення тіла кредиту, але ні! тільки 82 тис. можна, а 18 тис, (тобто відсотків за користування за червень, який тільки почався) лежить на Вашому рахуночку до 30.06. і тільки 30.06. буде списаний і зарахується як сплата %. Знову ж таки — слава Кредобанку.
5. Ну і саме класне. % за червень Ви повинні сплатити в червні! ні одного дня немає для роздумів і підготовки. Не 5 липня, не 10. Тільки в останній день місяця! Я, звичайно, не знаток банківської справи, але в мене легке відчуття, що мене обманюють.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 1 июля 2021, 17:05
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук!
Викладену Вами інформацію передано відповідальному структурному підрозділу банку для проведення відповідного аналізу та вчинення необхідних заходів для того, щоб у майбутньому у Вас не виникало негативних вражень від обслуговування в нашому банку.
shepeldi 16 июня 2021, 12:05
Кредо банк в Одессе это банк где реально просто тратите своё время! Некомпетентные сотрудники, которые ничего не умеют, не могут и вероятнее всего не хотят! Если Вы захотите обналичить свой счёт Вас будут кормить завтраками и обещать собрать деньги на завтра, послезавтра и так КАЖДЫЙ день! Наверное им выгодно чтоб деньги не уходили с банка или я не знаю! Просто ужасное впечатление от обслуживания!!! Менеджеры обещают перезвонить и не звонят, в итоге сам им звонишь, делаешь за них их же работу! Никому не советую иметь с ними дело!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 17 июня 2021, 15:28
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами в обслуговуванні у нашому банку, перепрошуємо за це.
Для того, щоб ми могли розглянути звернення та прийняти міри задля уникнення подібних ситуацій у майбутньому, просимо Вас у приватних повідомленнях вказати Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та адресу відділення, у яке Ви звертались.
Проблема решена
iegbr1969 9 июня 2021, 10:28
Отделение по адресу: Херсон, ул. Потемкинская, 36
Отделение банка находится в Херсоне на ул. Потемкинская, 36. В нем находится терминал, который три дня работает, а неделю не работает. Это доставляет массу проблем, когда идешь оплачивать в Ваш банк, который удовлетворяет меня по качеству обслуживания и которому доверяю много лет, а тут такие неудобства, которые портят отношение к банку. Хотелось, что бы Вы реально приняли меры и не теряли своих ПРЕДАННЫХ клиентов.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 11 июня 2021, 16:11
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами, перепрошуємо за це. Ми вже опрацьовуємо Ваш відгук. Дякуємо, що повідомили нас про наявність проблем в роботі терміналу самообслуговування.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nadia36 1 июня 2021, 18:34
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Після першого звернення, кредобанк наче щось почали вирішувати, проте так це нічим і закінчилось. Знову мені нараховано відсотки, хоча вже третій місяц поспіль сплачується все і навіть більше.
Але я знову бачу нараховані прострочені відсотки, а сама сума відсотків чомусь збільшується, хоча мало бути навпаки. Я думаю, що щось з програмним забезпеченням, хоча може і людський фактор тут також присутній. Будьте компетентними, і розберіться з ситуацією.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 2 июня 2021, 15:05
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами у роботі з АТ «Кредобанк».
Ми обов'язково розглянемо та проаналізуємо дані, вказані у Вашому відгуку та постараємось якнайшвидше вирішити ситуацію описану у зверненні.
Проблема решена
mariana2000 25 мая 2021, 15:12
20 05 2021 р. при здійсненні трансакції по перекидці грошей з карти Кредо Банку, з поточного рахунку, на карту Моно Банку кошти згідно смс списалися з рахунку, але на рахунок Моно Банку не прийшли. Гаряча лінія Кредо Банку повідамила, що не було зв’язку і кошти заблокувалися. Назвали термін 10 днів і кошти повернуться. 25 05 2021 року при звернені на гарячу лінію мені повідомили, що кошти заблоковані і коли вони повернуться не має інформації. При тому, визнають ща така трансакція була і що терміни вони назвати не можуть, бо не знають їх!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 27 мая 2021, 15:46
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Ми вже опрацьовуємо Ваші звернення на сайті банку та відгук. Відповідь Вам буде надано на поштову скриньку, вказану на сайті банку.
Amalteja99 25 мая 2021, 14:04
Снял часть денег с карты PKO банка польского через кредобанк (хорошо не все), в итоге заплатил дважды комиссию, больше10процентов. Причем 2часть комиссии снялась только через 2 дня. В PKO банке ушел в минус, не могу закрыть счёт, хотя уже отослал письмо. Спасибо кредобанку за грабеж!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 28 мая 2021, 11:36
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із такими неприємностями. Для з'ясування питання, стосовно списаної комісії, рекомендуємо звернутись до банку-емітенту картки, з якої здійснювалось зняття коштів.
654321ira 19 мая 2021, 2:11
Прошу надати пояснень виключно у вигляді документів, чому ваша установа є донором інформації у моїй КІ. Я, особисто, не укладала з вами жодних правочинів та не надавала згоди на обробку особистих даних. Студенікова Ірина Володимирівна.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 19 мая 2021, 11:39
Доброго дня!
Для проведення детального аналізу ситуації, просимо у приватні повідомлення надати Ваш індивідуальний податковий номер (ІПН). Ми зі свого боку постараємось розібратись із проблемою, описаною у відгуку, якнайшвидше та надамо відповідь Вам у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dvoriankina 12 мая 2021, 11:23
Моя Мама получала пенсию в Кредобанк. Когда переходила в другой банк в 2019 году — закрыла счет. Есть заявление про закрытие текущего счета от 24.04.2019 г. И внезапно в 2021 поступило смс о том, что она должна 28грн. за обслуживание счета. Звонили, выясняли информацию — приходите на отделение, оплачивайте 28грн, пишите заявление о закрытии счета. Писала письмо через форму на сайте по этому поводу, ответа нет. Уточните, зачем писать повторно заявление о закрытие счета? Откуда взялась задолженность? Почему нельзя закрыть вопрос онлайн и нет обратной связи на обращение?
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 13 мая 2021, 12:39
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Для того, щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію, просимо у особисті повідомлення повідомити нам ПІБ та ІПН Вашої матері. Також, просимо надати посилання на форму, яку заповнювали на сайті, та вказати дату заповнення.
Lavruk34 12 мая 2021, 10:54
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 190
В городе Запорожье на Маяковского работает не компетентная сотрудница, которая не понимала суть вопроса в течении 10 минутной консультации. Сотрудница в априори не заинтересована в своей работе для клиентов банка.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 13 мая 2021, 12:15
Доброго дня!
Перепрошуємо за спричинені незручності, нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас.
Для того, щоб ми могли вжити необхідних заходів задля недопущення подібної ситуації у майбутньому, просимо Вас вказати дату візиту та ПІБ працівника, який Вас обслуговував.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Проблема решена
youdbettercall 26 апреля 2021, 15:45
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 11-А
Банк не снимает обременение с авто уже в течение 2 месяцев после полного досрочного погашения кредита.
Менеджеры с конца февраля ссылаются на какую-то «девочку в центральном офисе, которая занимается этими вопросами» и «как Вы можете понимать, у нее ковид, поэтому она не может сделать запрос в реестр».
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 апреля 2021, 18:06
Доброго дня!
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Проблема решена
NYKOLYNLP 24 апреля 2021, 15:44
22.07.2020 я оформляла іпотеку в Кредо банку. Вчасно сплачую жодних проблем не було до 17.02.2021. В цей день я отримую на пошті ухвалу суду про те, що договір купівлі продажу квартири який я оформляла 22.07.20 не дійсний. Не розуміючи в чому справа, що сталося, того ж дня я відправила фото даного документу своєму менеджеру Олені із проханням вточнити що сталося, звідки ухвала і вчому причина такої ухвали. До сьогодні я відповіді із банку не отримала. Менеджер говорить що мої документи розглядають, ситуацію не розяснюють. Незрозуміло чому так довго розглядають документи і чи їх розглядають взагалі. Виходячи із даної ситуації можна зробити висновок що для того щоб банк, звязався із клієнтом і розяснив ситуацію потрібно перестати платити кредит. Як правило на боржників які не платять звертають увагу і починають діалог. Коли ти вчасно платиш, виконоуєш свої зобовязання перед банком, ти очікуєш місяцями на хоча б якусь конструктивну відповідь. Не думала що Кредо банк настільки байдужий до своїх клієнтів!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 апреля 2021, 12:58
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими незручностями. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення. Дані Вашого звернення будуть передані на розгляд профільним структурним підрозділам банку.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
pen 10 апреля 2021, 11:43
Банк ніби хоче змінюватись, але робіть дуже непродумані дії.
Зробили можливість покупки валюти онлайн, але зробити можливість зарезервувати готівку у касі можна лише по телефону.
Інший приклад перерахування грошей на картку іншого банку у полі де має бути повідомлення від відправника, пишуть 'Переказ на карту іншого банку' — відправник не може себе ідентифікувати, тому отримувач не радить відправляти через Кредобанк.
Виписка — проплати та деякі поповненя на карту побачити можна, але повернення або щось особливе це ЖАХ оператори не знають як, та де дивитися. Самому не знайти.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 апреля 2021, 16:23
Доброго дня!
Ми цінуємо Ваші зауваження щодо покращення умов обслуговування в нашому Банку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності.
Ваш відгук прийнятий до уваги та переданий для аналізу профільним структурним підрозділам банку.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Проблема решена
Nadia36 8 апреля 2021, 14:03
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Вже майже рік, я не можу добитися жодної відповіді на свої питання, щодо кредитної картки.
Відділ з непрацюючими активами — взагалі не знають, звідки заборгованість у клієнта, та чи є вона взагалі.
Комунікації між відділенням банку немає — ніхто нічого не знає, окрім того, щоб за 25 грн який нарахував банк (і при цьому ще й неправильно нарахував, тобто на свою користь) відразу відправляють справу колекторам, які виносять мозок за просрочену заборгованість.
на гарячій лініі навіть не говорять телефони відділень, бо їх відключили, і як я зрозуміла по всій території України. То скажіть мені будь ласка, в умовах карантину, як можна вирішити це питання?
Я ще перед початком нового року написала лист з проханням надати графік платежів — отримала лист з незрозумілою інформацією, де навіть натяку немає на якусь суму.
Наразі, мені вже третій місяц поспіль нараховують просрочену заборгованість, а коли я телефоную на гарчу лінію та у департамент по заборгованості, вони кажуть, що не володіють інформацією. Скажіть мені будь ласка, а хто має володіти цією інформацією?
Дві тисячі гривень, що банк зарахував на свою користь, я так і не змогла з’ясувати де вони і звідки взялися.
Навіть у відділенні, співробітники банку не знають як працює кредитна картка і чому виникають з нею такі ситуації.
Смс — інформування працює некоректно, не надсилають правильну інформацію, або зовсім не надсилають.
Я дійсно жалкую про те, що я звернулась до цього банку.
І прикро, що банку надали таку можливість як надання пільгових кредитів на купівлю житла, думаю, це не самий надійний банк (
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 8 апреля 2021, 18:56
Доброго дня!
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Dmytro31 5 апреля 2021, 15:45
Сегодня решил посмотреть на сайте минюста информацию по недвижимости в реестре речевых прав-решил зарегистрироваться-попробовал-пишет что есть такой пользователь. Я отправляю напомнить пароль, а почта подтягивается… вуаля…Кредобанка на мое имя! Это как?! Прошу ответить срочным образом!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 6 апреля 2021, 11:47
Доброго дня!
Для з'ясування питання, описаного Вами у зверненні, просимо Вас надати, в особисті повідомлення, більш детальну інформацію про те, яка саме пошта Вам підтягнулась. Також просимо надати посилання на сайт, на якому виникла дана ситуація. За можливості, надайте, будь ласка, скріншот екрану.
peija 3 апреля 2021, 19:19
Являюсь клиентом Kredobank лет 10. Сперва долго и нудно ждали, когда появится Apple Pay, потом долго и нудно ждали пока появится мобильное приложение и о чудо, оно появилось. Сперва были лаги, баги… оно и понятно, ведь приложение новое.
Теперь к главному. У меня есть дополнительная карточка зарегистрированная на мое имя, с моим данными на карточке, которую мне дали после похода в банк мной и владельцем карты, с моим паспортом и идентификационным номером, с заявлениями и подписями и моими и владельца основной карты. Владелец карты дал все полномочия и лимиты пользоваться картой. Я могу с помощи карты оплачивать покупки в магазине, могу производить покупки в интернете, могу снимать деньги в банкомате, могу пополнит счет карточки, но я не могу им пользоваться в мобильном приложении. Я не могу переводить деньги с нее на мои счета, не могу переводить деньги внутри банка, не могу переводить деньги в другие банки. Где логика?! То есть я должен, во время карантина, идти в банкомат снять деньги, а потом идти в банк и отправить деньги на мой счет, или на другие счета? Самое интересное что сперва все работало в мобильном приложении, а потом отменили отправку между своими счетами, а сейчас вообще не возможно выполнить какую либо операцию с дополнительной карточкой. Все думают как упростить клиенту жизнь, а Кредобанк все усложняет.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 апреля 2021, 14:18
Доброго дня!
Перепрошуємо за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.51 44.24
PLN 10.16 10.49
USD 41.81 42.29
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.51 44.24
PLN 10.16 10.49
USD 41.81 42.29
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝