Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
LiViKa 28 февраля 2023, 9:34
Щойно відкрила картку, статус «обмежені витратні операції, зверніться до служби підтримки»
А де та служба? У вб немає змоги відправити смс, у додатку такої кнопки нема. Тож що, гроші ми приймемо, але не віддамо нікому?!!!
honest 27 февраля 2023, 10:57
регистрируют клиентов не проверяя их данные.
Так под моим Инн приняли клиента и выдали ему кредитку.
и ничего не делают. спорю и подаю заявления в полицию уже пол года.
пользуются военным положением в стране и чудят.
отделений физических нет. работают через банк имитент Таском Банк в котором отвечают что они не при делах разбирайтесь с изи банком мы только карточки их выдаем.
мошенники одним словом.
Минфин
Ответ администратора
27 февраля 2023, 12:26
Відгук зарахований (на 27.02.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
tyrk0thebest 24 февраля 2023, 20:08
Великий кредитний ліміт рятує мене впродовж всього року. Дуже зручний мобільний застосунок. Думав, що аналогів Привату та Моно вже не буде, але Ізібанк дуже здивував у такий тяжкий час
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Defender NBU 24 февраля 2023, 9:19
Добрый день, многие люди нашли лазейки обходить запрет по переводу грн за рубеж используя местные почты.

Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.

В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)

В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.

Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
iyanchuk 23 февраля 2023, 14:07
Я є користувачем продукту izibank орієнтовно з березня 2021 року (тобто майже 2 роки). В принципі сам по собі продукт досить непоганий.

Із сильних сторін можу виділити наступне:
— izibank працює на базі системно важливого банку Таскомбанк
— пропонуються досить високі відсотки за депозитами (в порівнянні з конкурентами)
— є можливість зберігати кошти на безстроковому депозиті — послуга «Заначка», яка дозволяє отримувати 10% річних та вільно розпоряджатися коштами
— досить непогані категорії кешбеку; при цьому відсоток кешбеку однаковий як для власних коштів, так і для кредитних

Стосовно слабких сторін — їх набагато більше:
— з початком війни банк повністю анулював кредитний ліміт і вже рік обіцяє його відновити, але нічого не робить у цьому напрямку. Хочу зазначити, що я особисто маю один із найвищих рейтингів в УБКІ і всі інші банки (Монобанк, Приватбанк, Власний рахунок, Альфа) після початку війни тільки збільшували розміри моїх лімітів.
— періодично трапляються проблеми з мобільним додатком — він або підвисає, або дуже довго переказує кошти: наприклад, з послуги «Заначка» на поточний рахунок — і це дуже не зручно, коли ти знаходишся в магазині і тобі необхідно розраховуватися. Також неодноразово були випадки, коли додаток переставав працювати після оновлення і доводилося сидіти без доступу до грошей по кілька днів.
— курс валют, вказаний у додатку не відповідає дійсності — при здійснені оплат у валюті застосовується менш вигідний курс; для того, щоб дізнатися реальний курс — необхідно переходити на сайти платіжних систем та вираховувати все вручну.
— дуже часто спостерігається некомпетентність співробітників центру підтримки клієнтів: наприклад, з тим же курсом валют (попередній пункт) — спочатку мені дали посилання на якийсь файл у Google Docs в якому були вказані курси, а після того як вони не зійшлись — дали посилання на сайт платіжної системи. Тобто, співробітники не знають відповідей, навіть, на елементарні питання.
— в разі необхідності подання щорічної декларації про майновий стан і доходи — дуже проблематично отримати довідку від банку з інформацією про суму нарахованих доходів (відсотки та кешбек) та сплачених податків. Другий раз звертаюсь з цим питанням: перший раз час очікування склав майже місяць (при цьому прийшлося писати особисто у Фейсбук до засновника/керівника izibank), а другий раз — пройшов місяць і чекаю до сих пір: запит було просто проігноровано — прийшлося писати письмові скарги до банку та НБУ.
— виникають проблеми при блокуванні коштів на рахунку (наприклад, при онлайн купівлі — «Prom оплата», «OLX оплата») — розблокування коштів займає понад 1 місяць (для довідки: у конкурентів — декілька днів, максимум — тиждень). Про цю проблему я писав у попередньому відгуку в 2021 році.
— можливе списання комісії при оплаті послуг через різноманітні термінали. З невідомих причин подібні оплати можуть проходити як готівкове зняття коштів; навіть у випадку, коли у вас встановлена заборона на подібне зняття. І мені особисто знадобилося біля 40 хвилин часу, щоб довести оператору, що це незаконно і примусити оформити заявку на повернення списаної комісії.
— при оформленні будь-яких запитів, скарг і т.п. оператори обіцяють, що зі мною зв’яжеться співробітник банку на наступний день або протягом декількох днів, але ніхто не зв’язується — всі статуси необхідно уточнювати самостійно.

Підсумок: особисто я не можу рекомендувати користуватися izibank. В моєму особистому рейтингу з якості обслуговування, цей банк займає передостаннє місце. А враховуючи, що банк який був на останньому місці зараз визнано неплатоспроможним, то izibank автоматично перемістився на останнє.
Зараз я хочу отримати від них довідку для заповнення щорічної декларації і після цього планую закрити рахунок у цьому банку, тому що вигоди від користування izibank не перекривають втрати часу, які виникають при підготовці письмових скарг та спілкуванні з підтримкою.
voduma 22 февраля 2023, 15:43
На валютній карті лежало 1660 дол. Поки кошти не потрібні були тому й не знімав карти з упевненістю що отримаю свої кошти за першою вимогою (як і передбачається договором з обслуговування рахунку). Та як виявилось отримати свої кошти можна лише попередньо замовивши і термін найближчої дати отримання майже через 2 тижні. Жодного альтернативного варіанту запропонувати не можуть (ні інше відділення для отримання ні підїхати в головний офіс і отримати свої кошти там). Тобто проблеми банку (як було озвучено це наявність готівки і логістика) стають проблемами клієнта і за користування коштами, поки клієнт очікує майже 2 неділі, банк нікому нічого не винен. Не раджу обслуговуватись в даному банку, а банку раджу вдосконалювати систему обслуговування і утримання клієнтів. Чомусь інші банки і %% можуть нарахувати на затримку і знайти альтернативні підходи (запропонувати інші відділення для отримання коштів якщо є проблеми з логістикою), а ваш персонал (чи то система така у вас), нажаль не в змозі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 20 февраля 2023, 17:53
Купівля валюти під депо — зручно та повністю онлайн. Замовлення заздалегіть через підтримку в телеграм, зняття без проблем в валюті у відділенні ТАС, все чудово.
Олег Пупкин 9 февраля 2023, 11:37
Завантажив додаток, відкрив кредитку, дали ліміт 30000. Певний час не користувався. 17.01.2023 зробив операцію з кредитних коштів на сайті favbet на 26000. До кінця лютого маю закрити, щоб залишатися у пільговому періоді. Але вже 01.02.2023 мені нарахували 546 грн. відсотків. При зверненні в СП відповіли, що операції в цьому сервісі проходять по МСС 7995, який належить до категорії казино, тому такі операції не підпадають під пільгові.
Дивно, яка різниця? В інших банках таких як приват, спортбанк, абанк, сенс, в яких я здійснював такі ж операції, такого не було і зараз нема.
Тоді я того ж дня 01.02.2023 попросив надати інфу, згідно якого пункту договору такі операції не є пільговими.
Сьогодні 09.02.2023 відповіді немає. При повторному зверненні, відповідь — зачекайте, ситуація не типова.
Це як? Або є такий пункт, або його немає.
Якщо нема то поверніть 546. Якщо є, то тоді питань більше нема, просто буду знати на майбутнє.
maxavery 26 января 2023, 17:39
Хотів закрити рахунок в ізі. Написав в тех підтримку щоб надали заяву в пдф для закриття
Завірив епц та відправив в тех підтримку. Сказали що нічого не бачать. Запропонували продублювати на пошту. Продублював
В ітозі відповили що не надав епц. Тепер питання з якого х я повинен вам надавати свій файл для завірки документів.
Тепер ще більше після цього хочу закрити рахунок через написання заяви від руки тільки.
Висновки тепер робіть самі після такого
Банк предоставил кредитную линию.
0% если пользоваться в торговых, сервисных сетях.
Пользуюсь. Оплачиваю в нужный период.
Внезапно начали начисляться проценты.
Мелочь. 0.04, дальше 0.07.
Позвонил на линию. Сказали, объяснить не могут, разберуться. Пропали.
Написал в чат. Мне начали отвечать на вопросы, которые я не задавал.
Например, сказали что я могу погасить кредит или что проценты, потому что я пользуюст кредитом.
Сотрудник отвечал на вопросы, которые сам выдумывал у себя в голове.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ogedsa 24 января 2023, 15:56
Звернувся до ізібанку вперше, і був приємно здивований. Співробітниця розповіла про усі необхідні мені послуги, тому я випустив картку. Радий, що звернувся саме до них, все чітко і швидко, і головне, з розумінням.
Roman87 18 января 2023, 13:35
Постоянно какие-то ошибки при переводе средств через онлайн-обменник! И самое главное, что это происходит именно тогда, когда на счету средств нет, после пополняю карту и сразу хочу совершить операцию в обменнике, а тут мне «Ошибка»! То есть, такое впечатление, что когда деньги поступают на счет, они на какое-то время замораживаются!
А когда обращаешься в техподдержку, все ответы как по шаблону, ни разу ничем не поменялись!
Дмитро Лесейко 9 января 2023, 10:38
Будьте уважні! Картковий курс долара США опублікований на сайті банку це фікція! При оплаті доларом з гривневої карти курс буде іншим!!! 37.48=\=38.20!!!
Служба підтримки каже, що вони (банк!!) самі проводять подвійну конвертацію через Євро! По гривневій картці американської системи MasterCard списують долар США, конвернуючи його в євро по курсу Mastercard і потім в долар по банківському курсу… Не одразу в долар по курсу банку, а через євро… Тобто курсом долара на сайті можна підтертись. Це надання недостовірної інформації!
І це вже не кажучи про те, що повернення платежів у валюті відбувається теж по іншому курсу, ніж списання…
Довго описувати ситуацію яка склалась з цім «недобанком», в краце-я не є клієнтом якому надали кредитний ліміт, попри це, заблокували картку з формулюванням «витратні операції обмежені до погашення боргу».Просять надати документи котрі я надавав, виходить що втратили чі документи чи базу.Відвідавши відділення таскомбанку, від працівника отримав відповідь,«я не можу прийня у вас документи, так як не працює база їхня«, на питання коли вона запрацює або коли мені підійти, отримав відповідь «а я не знаю».Служба підтримки, я не розумію для чого вони там сидять, якщо вони не можуть дати чіткі відповіді на питання».
Просто тупо заблокували кошти та утримують їх з метою власного збагачення-інших причин я не бачу.
Максимально не рекомендую даний @недобанк", хочте лишитися без грошей, встановіть додаток «izibank».
Найгірший додаток, найгірше відношення до клієнтів, найгірший банк.
В жодному разі, не рекомендую.
pol5600 23 декабря 2022, 14:59
В додатку була вказана одна сума погашення на кінець місяця, закрив цю сумму, та був впевнений що все ок, в кінці наступного місяця виявилось що сума була трошки вища, і що це просрочка, начисленння відсотків та штрафних санкції, в кол центрі попросили докази що сума була інша, скиньте скриншот (серьезно?) будьте уважні с цим банком, просить всі офіційні документи не вірте додатку, по максимуму намагаються зняти з вас відсотки, потім кажуть, а ви докажіть
Andr67765 22 декабря 2022, 12:04
Жахливий банк мені скинули кошти на карту її заблокували і кажуть надайте піб номер карти відправника
Непрофесійні в своїй справі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Trollimo 15 декабря 2022, 11:16
Дуже зручний застосунок, можна і комуналку сплатити, і мобільний поповнити. Крім того, служба підтримки оперативно вирішує усі питання.
Три літри 3 декабря 2022, 5:35
Що може бути поганого у поверненні боргу? Здавалось би нічого. Але ізібанк може тебе оштрафувати навіть за це.

Взагалі не подобаються мені банки які заробляють на ціх хитростях з окремим проведенням грошей по картковому і банківському рахунку. Банк спеціально ховає інформацію про те що гроші ще недоступні, побачити це або взагалі неможливо, або можливо лише при спробі зняття грошей в банкоматі. Ізі звісно не единий хто так робить. Але зараз відгук про ізі.

Минулого місяця вирішив ліквідувати свій кредитний ліміт. Гарна це була ідея чи тупа — мова зараз не про це.

В суботу 5 листопада я переказав на карту с ощадного рахунку «заначка» суму яка дорівнювала сумі використаного кредитного ліміту. Тобто в мене на карті було 0 власних коштів і жодна копійка кредитного ліміту не використовувалась. Далі я змінів розмір кредитного ліміту через застосунок: встановив його в розмірі 0₴.

Вчора побачив в застосунку повідомлення що до 30 грудня мені треба сплатити декілька гривень мінімального платежу. «Який мінімальний платіж, в мене кредитний ліміт 0!» — подумав я.

Але дзвінок до служби підтримки розвіяв туман. Виявляється що переказ з «заначки» на картковий рахунок був проведений аж в понеділок 7 листопада. Таким чином коли я змінював кредитний ліміт і встановлював його в 0 я ніби повторно позичів ці гроші у банка оскільки на рахунку насправді ще був мінус хоч застосунок це ніде не показував, не попередив про це при зміні кредитного ліміту та дозволив зробити операцію з несанкціонованим овердрафтом.

Резюме: фінтех нажаль хворіє на болячки класичних банків, в чорному конкуренті такого не буває.
Игорь Галусяк 2 декабря 2022, 20:42
1 ноября я внёс на карту 1500 грн. в 09:17 и увидел в приложении, что мне осталось внести ещё 70 грн., чтобы обязательный минимальный платёж был внесён в полном объёме и я внёс 1 ноября в 21:47.
2 декабря звонит мне типа специалист типа этого банка и говорит, что 70 грн. они мне уже отправили в просрочку, которые я внёс ещё 1 ноября, передали эту информацию в УБКИ, что повлекло снижение моего кредитного рейтинга.

Писал в поддержку, получил ответ: «так, дійсно бачимо що внесли мінімальний платіж за минулий місяць двома сумами 1500 гривень та 70 гривень, така ситуація вийшла оскільки в момент між внесеними платежами сформувався ОМП, платіж 70 гривень не увійшов у сплату ОМП та вийшов на прострочення»

Очевидная ложь и провокация. Платёж в 1500 грн. был раньше платежа в 70 грн. это во-первых, а во-вторых ваши проблемы вашего банка меня не интересуют, поэтому немедленно обращайтесь в УБКИ, извиняйтесь и забирайте оттуда информацию, что у меня какая-то просроченная задолженность в башем «банке».
Софія Головій 1 декабря 2022, 22:18
Ця жахлива історія почалась з того, що я стала клієнтом цього банку. У січні 2022 року поповнила свій рахунок гривнею, щоб купити валюти. а вже в лютому на електронній почті мене чекав лист щастя, в якому вимагались документи про надходження коштів. Надавши відповідь банку, мені пообіцяли відповісти в термін 30 днів. Відповідь прийшла лише через декілька місяців, і то це при умові що я постійно ним нагадувала про себе. Відповідь: «банк припиняє співпрацю зі мною», — відповідно отримала заяву на закриття рахунків. В заяві вказала що хочу зняти валюту у в касі банку (а по іншому з валютою вони нічого абсолютно не можуть зробити). Після чого узгодила зустріч через підтримку «ізі-банку», прийшла у відділення «Таскомбанку» #147 м. Ковель, вже дійшовши до каси і отримуючи частину грошей з рахунку, мені прийшла відмова на самій видачі готівки. Касир сказав звертатись у підтримку Ізі-банку, щоб пройти відеоідентифікацію (це зайняло декілька днів, так як записатись було тяжко). Здається все, приїду заберу своє… але ні… я знову узгоджую зустріч, мені замовляють готівку у відділення. Я знову приїжджаю (дорога до відділення 80 км), а мені псевдоспеціалісти говорять, що зняти кошти не можливо і вони нічим не допоможуть. Нахамили питаннями «що ви від нас хочете?», даже слухати не хотіли, не то щоб розбиратись у ситуації. Них не влаштовувало те, що у підтримці ізі-банку все було узгоджено, замовлена готівка, подана заява на закриття, дане зелене світло на відвідування відділення. Звертаюсь в підтримку Ізі-банку сидячи у відділенні, а там тишина, ігнорують… це схоже просто на шахрайство, мені не хочуть віддавати мої гроші… якийсь сюр…
А найгірше в цій ситуації, що я вагітна і в мене їздити постійно, ні здоров’я, ні можливості немає… а довіренність них не влаштовує… не рекомендую нікому цей банк. заморозите свої кошти на місяці у кращому випадку… якщо звичайно, не втратите…
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝