×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Обмеження
А де та служба? У вб немає змоги відправити смс, у додатку такої кнопки нема. Тож що, гроші ми приймемо, але не віддамо нікому?!!!
Комментарии (1)
мошенники
Так под моим Инн приняли клиента и выдали ему кредитку.
и ничего не делают. спорю и подаю заявления в полицию уже пол года.
пользуются военным положением в стране и чудят.
отделений физических нет. работают через банк имитент Таском Банк в котором отвечают что они не при делах разбирайтесь с изи банком мы только карточки их выдаем.
мошенники одним словом.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
все добре поки довольний
Написать комментарий
Перевод гривны на зарубежный счет из-за неверного МСС
Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.
В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)
В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.
Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
Написать комментарий
2 роки досвіду користування izibank
Із сильних сторін можу виділити наступне:
— izibank працює на базі системно важливого банку Таскомбанк
— пропонуються досить високі відсотки за депозитами (в порівнянні з конкурентами)
— є можливість зберігати кошти на безстроковому депозиті — послуга «Заначка», яка дозволяє отримувати 10% річних та вільно розпоряджатися коштами
— досить непогані категорії кешбеку; при цьому відсоток кешбеку однаковий як для власних коштів, так і для кредитних
Стосовно слабких сторін — їх набагато більше:
— з початком війни банк повністю анулював кредитний ліміт і вже рік обіцяє його відновити, але нічого не робить у цьому напрямку. Хочу зазначити, що я особисто маю один із найвищих рейтингів в УБКІ і всі інші банки (Монобанк, Приватбанк, Власний рахунок, Альфа) після початку війни тільки збільшували розміри моїх лімітів.
— періодично трапляються проблеми з мобільним додатком — він або підвисає, або дуже довго переказує кошти: наприклад, з послуги «Заначка» на поточний рахунок — і це дуже не зручно, коли ти знаходишся в магазині і тобі необхідно розраховуватися. Також неодноразово були випадки, коли додаток переставав працювати після оновлення і доводилося сидіти без доступу до грошей по кілька днів.
— курс валют, вказаний у додатку не відповідає дійсності — при здійснені оплат у валюті застосовується менш вигідний курс; для того, щоб дізнатися реальний курс — необхідно переходити на сайти платіжних систем та вираховувати все вручну.
— дуже часто спостерігається некомпетентність співробітників центру підтримки клієнтів: наприклад, з тим же курсом валют (попередній пункт) — спочатку мені дали посилання на якийсь файл у Google Docs в якому були вказані курси, а після того як вони не зійшлись — дали посилання на сайт платіжної системи. Тобто, співробітники не знають відповідей, навіть, на елементарні питання.
— в разі необхідності подання щорічної декларації про майновий стан і доходи — дуже проблематично отримати довідку від банку з інформацією про суму нарахованих доходів (відсотки та кешбек) та сплачених податків. Другий раз звертаюсь з цим питанням: перший раз час очікування склав майже місяць (при цьому прийшлося писати особисто у Фейсбук до засновника/керівника izibank), а другий раз — пройшов місяць і чекаю до сих пір: запит було просто проігноровано — прийшлося писати письмові скарги до банку та НБУ.
— виникають проблеми при блокуванні коштів на рахунку (наприклад, при онлайн купівлі — «Prom оплата», «OLX оплата») — розблокування коштів займає понад 1 місяць (для довідки: у конкурентів — декілька днів, максимум — тиждень). Про цю проблему я писав у попередньому відгуку в 2021 році.
— можливе списання комісії при оплаті послуг через різноманітні термінали. З невідомих причин подібні оплати можуть проходити як готівкове зняття коштів; навіть у випадку, коли у вас встановлена заборона на подібне зняття. І мені особисто знадобилося біля 40 хвилин часу, щоб довести оператору, що це незаконно і примусити оформити заявку на повернення списаної комісії.
— при оформленні будь-яких запитів, скарг і т.п. оператори обіцяють, що зі мною зв’яжеться співробітник банку на наступний день або протягом декількох днів, але ніхто не зв’язується — всі статуси необхідно уточнювати самостійно.
Підсумок: особисто я не можу рекомендувати користуватися izibank. В моєму особистому рейтингу з якості обслуговування, цей банк займає передостаннє місце. А враховуючи, що банк який був на останньому місці зараз визнано неплатоспроможним, то izibank автоматично перемістився на останнє.
Зараз я хочу отримати від них довідку для заповнення щорічної декларації і після цього планую закрити рахунок у цьому банку, тому що вигоди від користування izibank не перекривають втрати часу, які виникають при підготовці письмових скарг та спілкуванні з підтримкою.
Комментарии (3)
Обслуговування
Написать комментарий
Все зручно
Написать комментарий
Незрозумілі відсотки (Питання вирішене, 10.02.2023)
Дивно, яка різниця? В інших банках таких як приват, спортбанк, абанк, сенс, в яких я здійснював такі ж операції, такого не було і зараз нема.
Тоді я того ж дня 01.02.2023 попросив надати інфу, згідно якого пункту договору такі операції не є пільговими.
Сьогодні 09.02.2023 відповіді немає. При повторному зверненні, відповідь — зачекайте, ситуація не типова.
Це як? Або є такий пункт, або його немає.
Якщо нема то поверніть 546. Якщо є, то тоді питань більше нема, просто буду знати на майбутнє.
Комментарии (11)
Це капєц
Завірив епц та відправив в тех підтримку. Сказали що нічого не бачать. Запропонували продублювати на пошту. Продублював
В ітозі відповили що не надав епц. Тепер питання з якого х я повинен вам надавати свій файл для завірки документів.
Тепер ще більше після цього хочу закрити рахунок через написання заяви від руки тільки.
Висновки тепер робіть самі після такого
Комментарии (2)
Банк списывает насчитывает процент и не может объяснить за что именно
0% если пользоваться в торговых, сервисных сетях.
Пользуюсь. Оплачиваю в нужный период.
Внезапно начали начисляться проценты.
Мелочь. 0.04, дальше 0.07.
Позвонил на линию. Сказали, объяснить не могут, разберуться. Пропали.
Написал в чат. Мне начали отвечать на вопросы, которые я не задавал.
Например, сказали что я могу погасить кредит или что проценты, потому что я пользуюст кредитом.
Сотрудник отвечал на вопросы, которые сам выдумывал у себя в голове.
Написать комментарий
Радий, що звернувся саме до них
Написать комментарий
Ошибка при переводе через онлайн-обменник
А когда обращаешься в техподдержку, все ответы как по шаблону, ни разу ничем не поменялись!
Написать комментарий
Обман на курсі
Служба підтримки каже, що вони (банк!!) самі проводять подвійну конвертацію через Євро! По гривневій картці американської системи MasterCard списують долар США, конвернуючи його в євро по курсу Mastercard і потім в долар по банківському курсу… Не одразу в долар по курсу банку, а через євро… Тобто курсом долара на сайті можна підтертись. Це надання недостовірної інформації!
І це вже не кажучи про те, що повернення платежів у валюті відбувається теж по іншому курсу, ніж списання…
Написать комментарий
Без попередження,порушуючи всі вимоги законодавства України,заблокували рахунок
Просто тупо заблокували кошти та утримують їх з метою власного збагачення-інших причин я не бачу.
Максимально не рекомендую даний @недобанк", хочте лишитися без грошей, встановіть додаток «izibank».
Найгірший додаток, найгірше відношення до клієнтів, найгірший банк.
В жодному разі, не рекомендую.
Комментарии (1)
Банк без підставно нараховує відсотки, указують в додатку одну суму к погашению, а реально інша, потім ставят перед фактом
Комментарии (1)
Нехочють розблокувати карту
Непрофесійні в своїй справі
Комментарии (1)
Дуже зручний застосунок
Написать комментарий
Несанкціонований овердрафт при закритті кредитного ліміту
Взагалі не подобаються мені банки які заробляють на ціх хитростях з окремим проведенням грошей по картковому і банківському рахунку. Банк спеціально ховає інформацію про те що гроші ще недоступні, побачити це або взагалі неможливо, або можливо лише при спробі зняття грошей в банкоматі. Ізі звісно не единий хто так робить. Але зараз відгук про ізі.
Минулого місяця вирішив ліквідувати свій кредитний ліміт. Гарна це була ідея чи тупа — мова зараз не про це.
В суботу 5 листопада я переказав на карту с ощадного рахунку «заначка» суму яка дорівнювала сумі використаного кредитного ліміту. Тобто в мене на карті було 0 власних коштів і жодна копійка кредитного ліміту не використовувалась. Далі я змінів розмір кредитного ліміту через застосунок: встановив його в розмірі 0₴.
Вчора побачив в застосунку повідомлення що до 30 грудня мені треба сплатити декілька гривень мінімального платежу. «Який мінімальний платіж, в мене кредитний ліміт 0!» — подумав я.
Але дзвінок до служби підтримки розвіяв туман. Виявляється що переказ з «заначки» на картковий рахунок був проведений аж в понеділок 7 листопада. Таким чином коли я змінював кредитний ліміт і встановлював його в 0 я ніби повторно позичів ці гроші у банка оскільки на рахунку насправді ще був мінус хоч застосунок це ніде не показував, не попередив про це при зміні кредитного ліміту та дозволив зробити операцію з несанкціонованим овердрафтом.
Резюме: фінтех нажаль хворіє на болячки класичних банків, в чорному конкуренті такого не буває.
Комментарии (2)
Худший банк
2 декабря звонит мне типа специалист типа этого банка и говорит, что 70 грн. они мне уже отправили в просрочку, которые я внёс ещё 1 ноября, передали эту информацию в УБКИ, что повлекло снижение моего кредитного рейтинга.
Писал в поддержку, получил ответ: «так, дійсно бачимо що внесли мінімальний платіж за минулий місяць двома сумами 1500 гривень та 70 гривень, така ситуація вийшла оскільки в момент між внесеними платежами сформувався ОМП, платіж 70 гривень не увійшов у сплату ОМП та вийшов на прострочення»
Очевидная ложь и провокация. Платёж в 1500 грн. был раньше платежа в 70 грн. это во-первых, а во-вторых ваши проблемы вашего банка меня не интересуют, поэтому немедленно обращайтесь в УБКИ, извиняйтесь и забирайте оттуда информацию, что у меня какая-то просроченная задолженность в башем «банке».
Написать комментарий
Насправді, не «Ізі», а «Хард» Банк
А найгірше в цій ситуації, що я вагітна і в мене їздити постійно, ні здоров’я, ні можливості немає… а довіренність них не влаштовує… не рекомендую нікому цей банк. заморозите свої кошти на місяці у кращому випадку… якщо звичайно, не втратите…
Комментарии (3)