Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
voduma 22 февраля 2023, 15:43
На валютній карті лежало 1660 дол. Поки кошти не потрібні були тому й не знімав карти з упевненістю що отримаю свої кошти за першою вимогою (як і передбачається договором з обслуговування рахунку). Та як виявилось отримати свої кошти можна лише попередньо замовивши і термін найближчої дати отримання майже через 2 тижні. Жодного альтернативного варіанту запропонувати не можуть (ні інше відділення для отримання ні підїхати в головний офіс і отримати свої кошти там). Тобто проблеми банку (як було озвучено це наявність готівки і логістика) стають проблемами клієнта і за користування коштами, поки клієнт очікує майже 2 неділі, банк нікому нічого не винен. Не раджу обслуговуватись в даному банку, а банку раджу вдосконалювати систему обслуговування і утримання клієнтів. Чомусь інші банки і %% можуть нарахувати на затримку і знайти альтернативні підходи (запропонувати інші відділення для отримання коштів якщо є проблеми з логістикою), а ваш персонал (чи то система така у вас), нажаль не в змозі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 20 февраля 2023, 17:53
Купівля валюти під депо — зручно та повністю онлайн. Замовлення заздалегіть через підтримку в телеграм, зняття без проблем в валюті у відділенні ТАС, все чудово.
Олег Пупкин 9 февраля 2023, 11:37
Завантажив додаток, відкрив кредитку, дали ліміт 30000. Певний час не користувався. 17.01.2023 зробив операцію з кредитних коштів на сайті favbet на 26000. До кінця лютого маю закрити, щоб залишатися у пільговому періоді. Але вже 01.02.2023 мені нарахували 546 грн. відсотків. При зверненні в СП відповіли, що операції в цьому сервісі проходять по МСС 7995, який належить до категорії казино, тому такі операції не підпадають під пільгові.
Дивно, яка різниця? В інших банках таких як приват, спортбанк, абанк, сенс, в яких я здійснював такі ж операції, такого не було і зараз нема.
Тоді я того ж дня 01.02.2023 попросив надати інфу, згідно якого пункту договору такі операції не є пільговими.
Сьогодні 09.02.2023 відповіді немає. При повторному зверненні, відповідь — зачекайте, ситуація не типова.
Це як? Або є такий пункт, або його немає.
Якщо нема то поверніть 546. Якщо є, то тоді питань більше нема, просто буду знати на майбутнє.
maxavery 26 января 2023, 17:39
Хотів закрити рахунок в ізі. Написав в тех підтримку щоб надали заяву в пдф для закриття
Завірив епц та відправив в тех підтримку. Сказали що нічого не бачать. Запропонували продублювати на пошту. Продублював
В ітозі відповили що не надав епц. Тепер питання з якого х я повинен вам надавати свій файл для завірки документів.
Тепер ще більше після цього хочу закрити рахунок через написання заяви від руки тільки.
Висновки тепер робіть самі після такого
Банк предоставил кредитную линию.
0% если пользоваться в торговых, сервисных сетях.
Пользуюсь. Оплачиваю в нужный период.
Внезапно начали начисляться проценты.
Мелочь. 0.04, дальше 0.07.
Позвонил на линию. Сказали, объяснить не могут, разберуться. Пропали.
Написал в чат. Мне начали отвечать на вопросы, которые я не задавал.
Например, сказали что я могу погасить кредит или что проценты, потому что я пользуюст кредитом.
Сотрудник отвечал на вопросы, которые сам выдумывал у себя в голове.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ogedsa 24 января 2023, 15:56
Звернувся до ізібанку вперше, і був приємно здивований. Співробітниця розповіла про усі необхідні мені послуги, тому я випустив картку. Радий, що звернувся саме до них, все чітко і швидко, і головне, з розумінням.
Roman87 18 января 2023, 13:35
Постоянно какие-то ошибки при переводе средств через онлайн-обменник! И самое главное, что это происходит именно тогда, когда на счету средств нет, после пополняю карту и сразу хочу совершить операцию в обменнике, а тут мне «Ошибка»! То есть, такое впечатление, что когда деньги поступают на счет, они на какое-то время замораживаются!
А когда обращаешься в техподдержку, все ответы как по шаблону, ни разу ничем не поменялись!
Дмитро Лесейко 9 января 2023, 10:38
Будьте уважні! Картковий курс долара США опублікований на сайті банку це фікція! При оплаті доларом з гривневої карти курс буде іншим!!! 37.48=\=38.20!!!
Служба підтримки каже, що вони (банк!!) самі проводять подвійну конвертацію через Євро! По гривневій картці американської системи MasterCard списують долар США, конвернуючи його в євро по курсу Mastercard і потім в долар по банківському курсу… Не одразу в долар по курсу банку, а через євро… Тобто курсом долара на сайті можна підтертись. Це надання недостовірної інформації!
І це вже не кажучи про те, що повернення платежів у валюті відбувається теж по іншому курсу, ніж списання…
Довго описувати ситуацію яка склалась з цім «недобанком», в краце-я не є клієнтом якому надали кредитний ліміт, попри це, заблокували картку з формулюванням «витратні операції обмежені до погашення боргу».Просять надати документи котрі я надавав, виходить що втратили чі документи чи базу.Відвідавши відділення таскомбанку, від працівника отримав відповідь,«я не можу прийня у вас документи, так як не працює база їхня«, на питання коли вона запрацює або коли мені підійти, отримав відповідь «а я не знаю».Служба підтримки, я не розумію для чого вони там сидять, якщо вони не можуть дати чіткі відповіді на питання».
Просто тупо заблокували кошти та утримують їх з метою власного збагачення-інших причин я не бачу.
Максимально не рекомендую даний @недобанк", хочте лишитися без грошей, встановіть додаток «izibank».
Найгірший додаток, найгірше відношення до клієнтів, найгірший банк.
В жодному разі, не рекомендую.
pol5600 23 декабря 2022, 14:59
В додатку була вказана одна сума погашення на кінець місяця, закрив цю сумму, та був впевнений що все ок, в кінці наступного місяця виявилось що сума була трошки вища, і що це просрочка, начисленння відсотків та штрафних санкції, в кол центрі попросили докази що сума була інша, скиньте скриншот (серьезно?) будьте уважні с цим банком, просить всі офіційні документи не вірте додатку, по максимуму намагаються зняти з вас відсотки, потім кажуть, а ви докажіть
Andr67765 22 декабря 2022, 12:04
Жахливий банк мені скинули кошти на карту її заблокували і кажуть надайте піб номер карти відправника
Непрофесійні в своїй справі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Trollimo 15 декабря 2022, 11:16
Дуже зручний застосунок, можна і комуналку сплатити, і мобільний поповнити. Крім того, служба підтримки оперативно вирішує усі питання.
Три літри 3 декабря 2022, 5:35
Що може бути поганого у поверненні боргу? Здавалось би нічого. Але ізібанк може тебе оштрафувати навіть за це.

Взагалі не подобаються мені банки які заробляють на ціх хитростях з окремим проведенням грошей по картковому і банківському рахунку. Банк спеціально ховає інформацію про те що гроші ще недоступні, побачити це або взагалі неможливо, або можливо лише при спробі зняття грошей в банкоматі. Ізі звісно не единий хто так робить. Але зараз відгук про ізі.

Минулого місяця вирішив ліквідувати свій кредитний ліміт. Гарна це була ідея чи тупа — мова зараз не про це.

В суботу 5 листопада я переказав на карту с ощадного рахунку «заначка» суму яка дорівнювала сумі використаного кредитного ліміту. Тобто в мене на карті було 0 власних коштів і жодна копійка кредитного ліміту не використовувалась. Далі я змінів розмір кредитного ліміту через застосунок: встановив його в розмірі 0₴.

Вчора побачив в застосунку повідомлення що до 30 грудня мені треба сплатити декілька гривень мінімального платежу. «Який мінімальний платіж, в мене кредитний ліміт 0!» — подумав я.

Але дзвінок до служби підтримки розвіяв туман. Виявляється що переказ з «заначки» на картковий рахунок був проведений аж в понеділок 7 листопада. Таким чином коли я змінював кредитний ліміт і встановлював його в 0 я ніби повторно позичів ці гроші у банка оскільки на рахунку насправді ще був мінус хоч застосунок це ніде не показував, не попередив про це при зміні кредитного ліміту та дозволив зробити операцію з несанкціонованим овердрафтом.

Резюме: фінтех нажаль хворіє на болячки класичних банків, в чорному конкуренті такого не буває.
Игорь Галусяк 2 декабря 2022, 20:42
1 ноября я внёс на карту 1500 грн. в 09:17 и увидел в приложении, что мне осталось внести ещё 70 грн., чтобы обязательный минимальный платёж был внесён в полном объёме и я внёс 1 ноября в 21:47.
2 декабря звонит мне типа специалист типа этого банка и говорит, что 70 грн. они мне уже отправили в просрочку, которые я внёс ещё 1 ноября, передали эту информацию в УБКИ, что повлекло снижение моего кредитного рейтинга.

Писал в поддержку, получил ответ: «так, дійсно бачимо що внесли мінімальний платіж за минулий місяць двома сумами 1500 гривень та 70 гривень, така ситуація вийшла оскільки в момент між внесеними платежами сформувався ОМП, платіж 70 гривень не увійшов у сплату ОМП та вийшов на прострочення»

Очевидная ложь и провокация. Платёж в 1500 грн. был раньше платежа в 70 грн. это во-первых, а во-вторых ваши проблемы вашего банка меня не интересуют, поэтому немедленно обращайтесь в УБКИ, извиняйтесь и забирайте оттуда информацию, что у меня какая-то просроченная задолженность в башем «банке».
Софія Головій 1 декабря 2022, 22:18
Ця жахлива історія почалась з того, що я стала клієнтом цього банку. У січні 2022 року поповнила свій рахунок гривнею, щоб купити валюти. а вже в лютому на електронній почті мене чекав лист щастя, в якому вимагались документи про надходження коштів. Надавши відповідь банку, мені пообіцяли відповісти в термін 30 днів. Відповідь прийшла лише через декілька місяців, і то це при умові що я постійно ним нагадувала про себе. Відповідь: «банк припиняє співпрацю зі мною», — відповідно отримала заяву на закриття рахунків. В заяві вказала що хочу зняти валюту у в касі банку (а по іншому з валютою вони нічого абсолютно не можуть зробити). Після чого узгодила зустріч через підтримку «ізі-банку», прийшла у відділення «Таскомбанку» #147 м. Ковель, вже дійшовши до каси і отримуючи частину грошей з рахунку, мені прийшла відмова на самій видачі готівки. Касир сказав звертатись у підтримку Ізі-банку, щоб пройти відеоідентифікацію (це зайняло декілька днів, так як записатись було тяжко). Здається все, приїду заберу своє… але ні… я знову узгоджую зустріч, мені замовляють готівку у відділення. Я знову приїжджаю (дорога до відділення 80 км), а мені псевдоспеціалісти говорять, що зняти кошти не можливо і вони нічим не допоможуть. Нахамили питаннями «що ви від нас хочете?», даже слухати не хотіли, не то щоб розбиратись у ситуації. Них не влаштовувало те, що у підтримці ізі-банку все було узгоджено, замовлена готівка, подана заява на закриття, дане зелене світло на відвідування відділення. Звертаюсь в підтримку Ізі-банку сидячи у відділенні, а там тишина, ігнорують… це схоже просто на шахрайство, мені не хочуть віддавати мої гроші… якийсь сюр…
А найгірше в цій ситуації, що я вагітна і в мене їздити постійно, ні здоров’я, ні можливості немає… а довіренність них не влаштовує… не рекомендую нікому цей банк. заморозите свої кошти на місяці у кращому випадку… якщо звичайно, не втратите…
Іванна Михайлова 27 ноября 2022, 23:39
У мене кредитний ліміт в Ізібанку 3000 грн, яким я користувалася.Коли хотіла розрахуватись з кредитом, подивилася суму до закриття 2680 грн, я положила цього ж дня 2700 грн і думала що все добре, кредит закрито.Але тут після оплати почали приходити одразу 4 смс про списання відсотків і 1 смс про прострочену заборгованість, що в сумі получилося що я винна ще 490 грн.Я подзвонила на гарячу лінію і запитала звідки взагалі взялися ці списання, якщо я розрахувалася з кредитом повністю? Мені відповіли що це відсотки за користування під 3.4 відсотки.Я в голові порахувавши говорю, що 3.4 відсотки від використаного кредиту в сумі 2700 ніяк не получається 490 грн.На що чіткої відповіді мені не надали, лише повторювали одне і те ж по кілька разів.Тому не розумію, чому розрахувавшись повністю, я повинна сплачувати необгрунтовано навіть відсотковій ставці нараховані відсотки?!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
troffes 22 ноября 2022, 13:17
Пользуюсь услугами банка уже давно, пока все устраивает. Хотя поначалу были проблемы при регистрации, программа упорно не хотела пускать меня дальше проверки документов. Поддержка помочь не смогла, как-то сам разобрался. Ну и кредитный лимит маловат, но в сегодняшней ситуации хорошо что и его не обнулили.
Олег Гринько 20 ноября 2022, 1:04
Без предупреждения заблокировали все счета даже карту єпідтримка на которую я получаю Выплаты ВПО и ту заблокировали ссылаясь на подозрение в мошеннических действий, Отправили Запрос в Котором я должен указать все операции с момента открытия счета, номера карт, ФИО тех кто мне делать переводы хотя банком пользуюсь давольно давно и операцый так до 1000 штук доходит, и это все написать от руки (там операций наверное на целую тетрадь хватит) Я конечно склерозом не страдаю на как это все вообще можно помнить, кое как по вспоминал отправил им ответ на запрос, и тут на тебе проверка моего ответа будет длиться до 30 календарных дней, а у меня на єпідтримке как раз пришла Выплата и теперь фиг ей воспользоваться получиться, Вот у меня такой вопрос мне эти 30 календарных дней Воздухом питаться и вообще имеете ли вы права блокировать карту для соц выплат?
lru 11 ноября 2022, 23:08
Пришел оформить депозит 100 тыс в обмен на валюту через Izibank. Этот сброд ничего вообще не знает об этом приложении. Просидел 2.5 часа в отделении и после 7 звонков на кол центр еле-еле смог разместить депозит. Но на этом история не закончилась. Пришел на следующий день оформить тот же депозит в Таскомбанк и вуаля они мне все оформили и подписали депозитный договор (по требованиям НБУ можно только один депозит в месяц оформить, т.е это запрещено). Через 2 часа они очнулись и начали мне писать и звонить везде где только можно. Связавшись с ними — сказали чтоб я шел забирал деньги назад, так как они мне депозит не разместили. И я потратил на это ещё 3 часа времени. Там такой сброд некомпететности, что это можно описать одним словом — ужас. Начальник отделения 69 Киев — Чуткова С. А. — это *** редкое, которое выпирало меня из отделения как только могла. Буду обращатся в НБУ по этому факту. Оставил жалобу на кол центр. Если вы хотите чтоб вас держали за  *** и кидали — идите в Izibank и Таскомбанк. Моей ноги больше в этом банке не будет. Это жах и ужас — и это не все слова, которыми можно описать приход и уровень компетентности/обслуживания в этом банке. Меня так обосрали в этом банке за то что я им принес деньги, что я не помню где ещё меня так обсирали за всю мою жизнь. Обходите этот банк десятой дорогой. Особенно отделение 69, Киев — Контрактовая площадь.
Man2019 11 ноября 2022, 14:06
Звернувся в чат до ізібанк, так як помітив несанкціоноване списання. Півгодини проходив квест «як показати оператору очевидні речі». Доказав з 3-ї спроби, погодилися що списання не зрозуміло з чого. Відминили спорну трансакцію та зразу ж знов списали, цирк) У виписці відсутні нараховані відсотки за період, в мобільному додатку данні на головному екрані та в деталізації не сходяться, загальна заборгованність не співпадає. Як видно з виписки — подвійне списання і за тіло кредиту і за відсотки по кредиту одночасно. Пора вже перейменувати з ізібанк у хардбанк. Оператор Дар’я тупо видалилася з чату не відповівши на моє питання. Якщо банк не виправить цю ситуацію — напишу скаргу до НБУ, гарно що це можно зробити в електронному вигляді за 5 хвилин не виходячи з дому. Но поки що маю надію, що банк якось зреагує та виправиться, до кінця дня почекаю

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝