×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Все курсы банка |
Обслуговування
Написать комментарий
Все зручно
Написать комментарий
Незрозумілі відсотки (Питання вирішене, 10.02.2023)
Дивно, яка різниця? В інших банках таких як приват, спортбанк, абанк, сенс, в яких я здійснював такі ж операції, такого не було і зараз нема.
Тоді я того ж дня 01.02.2023 попросив надати інфу, згідно якого пункту договору такі операції не є пільговими.
Сьогодні 09.02.2023 відповіді немає. При повторному зверненні, відповідь — зачекайте, ситуація не типова.
Це як? Або є такий пункт, або його немає.
Якщо нема то поверніть 546. Якщо є, то тоді питань більше нема, просто буду знати на майбутнє.
Комментарии (11)
Це капєц
Завірив епц та відправив в тех підтримку. Сказали що нічого не бачать. Запропонували продублювати на пошту. Продублював
В ітозі відповили що не надав епц. Тепер питання з якого х я повинен вам надавати свій файл для завірки документів.
Тепер ще більше після цього хочу закрити рахунок через написання заяви від руки тільки.
Висновки тепер робіть самі після такого
Комментарии (2)
Банк списывает насчитывает процент и не может объяснить за что именно
0% если пользоваться в торговых, сервисных сетях.
Пользуюсь. Оплачиваю в нужный период.
Внезапно начали начисляться проценты.
Мелочь. 0.04, дальше 0.07.
Позвонил на линию. Сказали, объяснить не могут, разберуться. Пропали.
Написал в чат. Мне начали отвечать на вопросы, которые я не задавал.
Например, сказали что я могу погасить кредит или что проценты, потому что я пользуюст кредитом.
Сотрудник отвечал на вопросы, которые сам выдумывал у себя в голове.
Написать комментарий
Радий, що звернувся саме до них
Написать комментарий
Ошибка при переводе через онлайн-обменник
А когда обращаешься в техподдержку, все ответы как по шаблону, ни разу ничем не поменялись!
Написать комментарий
Обман на курсі
Служба підтримки каже, що вони (банк!!) самі проводять подвійну конвертацію через Євро! По гривневій картці американської системи MasterCard списують долар США, конвернуючи його в євро по курсу Mastercard і потім в долар по банківському курсу… Не одразу в долар по курсу банку, а через євро… Тобто курсом долара на сайті можна підтертись. Це надання недостовірної інформації!
І це вже не кажучи про те, що повернення платежів у валюті відбувається теж по іншому курсу, ніж списання…
Написать комментарий
Без попередження,порушуючи всі вимоги законодавства України,заблокували рахунок
Просто тупо заблокували кошти та утримують їх з метою власного збагачення-інших причин я не бачу.
Максимально не рекомендую даний @недобанк", хочте лишитися без грошей, встановіть додаток «izibank».
Найгірший додаток, найгірше відношення до клієнтів, найгірший банк.
В жодному разі, не рекомендую.
Комментарии (1)
Банк без підставно нараховує відсотки, указують в додатку одну суму к погашению, а реально інша, потім ставят перед фактом
Комментарии (1)
Нехочють розблокувати карту
Непрофесійні в своїй справі
Комментарии (1)
Дуже зручний застосунок
Написать комментарий
Несанкціонований овердрафт при закритті кредитного ліміту
Взагалі не подобаються мені банки які заробляють на ціх хитростях з окремим проведенням грошей по картковому і банківському рахунку. Банк спеціально ховає інформацію про те що гроші ще недоступні, побачити це або взагалі неможливо, або можливо лише при спробі зняття грошей в банкоматі. Ізі звісно не единий хто так робить. Але зараз відгук про ізі.
Минулого місяця вирішив ліквідувати свій кредитний ліміт. Гарна це була ідея чи тупа — мова зараз не про це.
В суботу 5 листопада я переказав на карту с ощадного рахунку «заначка» суму яка дорівнювала сумі використаного кредитного ліміту. Тобто в мене на карті було 0 власних коштів і жодна копійка кредитного ліміту не використовувалась. Далі я змінів розмір кредитного ліміту через застосунок: встановив його в розмірі 0₴.
Вчора побачив в застосунку повідомлення що до 30 грудня мені треба сплатити декілька гривень мінімального платежу. «Який мінімальний платіж, в мене кредитний ліміт 0!» — подумав я.
Але дзвінок до служби підтримки розвіяв туман. Виявляється що переказ з «заначки» на картковий рахунок був проведений аж в понеділок 7 листопада. Таким чином коли я змінював кредитний ліміт і встановлював його в 0 я ніби повторно позичів ці гроші у банка оскільки на рахунку насправді ще був мінус хоч застосунок це ніде не показував, не попередив про це при зміні кредитного ліміту та дозволив зробити операцію з несанкціонованим овердрафтом.
Резюме: фінтех нажаль хворіє на болячки класичних банків, в чорному конкуренті такого не буває.
Комментарии (2)
Худший банк
2 декабря звонит мне типа специалист типа этого банка и говорит, что 70 грн. они мне уже отправили в просрочку, которые я внёс ещё 1 ноября, передали эту информацию в УБКИ, что повлекло снижение моего кредитного рейтинга.
Писал в поддержку, получил ответ: «так, дійсно бачимо що внесли мінімальний платіж за минулий місяць двома сумами 1500 гривень та 70 гривень, така ситуація вийшла оскільки в момент між внесеними платежами сформувався ОМП, платіж 70 гривень не увійшов у сплату ОМП та вийшов на прострочення»
Очевидная ложь и провокация. Платёж в 1500 грн. был раньше платежа в 70 грн. это во-первых, а во-вторых ваши проблемы вашего банка меня не интересуют, поэтому немедленно обращайтесь в УБКИ, извиняйтесь и забирайте оттуда информацию, что у меня какая-то просроченная задолженность в башем «банке».
Написать комментарий
Насправді, не «Ізі», а «Хард» Банк
А найгірше в цій ситуації, що я вагітна і в мене їздити постійно, ні здоров’я, ні можливості немає… а довіренність них не влаштовує… не рекомендую нікому цей банк. заморозите свої кошти на місяці у кращому випадку… якщо звичайно, не втратите…
Комментарии (3)
Списання відсотків
Написать комментарий
Пользуюсь услугами банка уже давно
Написать комментарий
Ужасный банк
Комментарии (2)
Izibank и Таскомбанк это сброд некомпетентности
Написать комментарий
подвійні списання
Комментарии (1)