×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.45 |
USD | 39.5 | 39.95 |
Все курсы банка |
Обмеження картки є підтримка
Комментарии (1)
Не принимают Дия в качестве документа не смотря на ВП и закон от 23-го августа
Так же банк заявляет что не интегрировал Дия в свою систему. У них не готова интеграция, они не умеют отсканировать ваш QR в своей Дия и проверить вашу личность. Как вы считаете, кто прав?
Да, я соглашался с условиями в которых возможно это описано, но могут ли условия предоставления услуг нарушать закон? И не соглашался ли банк с условиями закона, когда получал лицензию от НБУ? Пожалуйста, объясните, я тупой. Почему одни говорят можно, а другие делают что хотят?
Написать комментарий
Самый ужасный банк
Написать комментарий
Депозит
Комментарии (3)
Банк наживается в военное время и снимает проценты!
Народ страдает из-за военных действий потерял работы доходы зато IZIBANK решил и дальше наживаться!
После закрытия кредита больше не буду пользоваться этим банком и теми кто в военное время обдирает народ!
Надеюсь после войны будет список банков которые в трудное время обдирали народ и все начнут из байкотировать и закрывать счета!
Комментарии (1)
кидает на деньги в военное время
Написать комментарий
Пропадают деньги.
Комментарии (1)
Підняли кредитний ліміт
Написать комментарий
Нарушение банком закону про защиту прав потребителей
👋 вітання, Олексій! служба підтримки izibank, мене звати Іван!
Добрий день! Виходячи з ситуації що ви продовжуєте утримувати примусово мої гроші по картці 2951 вже після того як получили розгорнуте обгрантування кожного переказу на картку я рахую, що тим самим ви порушаєте закон про захист прав споживачів, а саме:
1. Надавання недостовірної інформації про причини блокування карти- ви добу говорили, що карта заблокована за шахрайський переказ по скарзі споживача.
2.Надання недостовірної інформації при відкритті картки- вами була представлена інформація що ліміт переказів по картці 75000 гривень. між тим ви заблокували карту коли загальна сумма переказів за 2 дні була 52636 гривень.
3.Обгрантування терміну перевірки 30 днями законом про звернення громадян, який до цього випадку не має ніякого відношення оскільки я до вас не звертався і любі обставини блокування клієнта до доступу к його грошам без рішення суду або відповідних органів повинні розглядатися терміново.
4.Виходячи з ваших слів, максимум що може бути поганого після цієї перевірки- це припинення обслуговування та переказ моїх коштів на інший рахунк. отже виходячи з того зміст тої перевірки-перевірка відповідності мене до вимог банку. Одже я прийшов до висновку що ваш банк не відповідає моїм вимогам і хочу закрити рахунрок і забрати свої гроші, тобто повернути товар/послугу у термін 14 днів згідно з законом про захист прав споживача, у чому мені було відмовлено.
Виходячи з того я подаю скаргу на порушення вашим банком закону про захист прав споживача до Нацбанку України і Офіс Генерального Прокурору України, а також прошу вас надати мені електрону поштову адресу відповідної особи з Керівництва вашого банку для відправки ій скарги на ваші дії, згідно с Законом про захист прав споживача ви мусити ії мені надати.
Ваші дії відповідно до чинного законодавства будуть розглядати інші органи, а відмова надати адресу особи з керівництва банка, яку ви мусити мені дати буде ще одним пунктом до скарги в нацбанк та Генерального Прокурора.
Прошу також взяти до уваги що відмова службої підтримки від спілкування зі своїм клієнтом і ненадання розгорнутої обгрунтованої відповіді по кожному його запитанню- це теж порушення Закону про захист прав споживача, тобто порушення чинного законодавства.
-Олексій, ваша ситуація вирішується, очікуйте на зворотній зв’язок
-Олексій, щоб розглянути відповідь яку ви надали потрбіний час, очікуйте
-якщо виникнуть додаткові запитання, будемо раді допомогти! ми завжди на зв’язку 🙌
Я з вами зараз не сперечаюся не прошу і не спілкуюся, а ВИМОГАЮ надати мені адресу відповідної особи з керівництва банку який я можу принести скаргу на ваші дії- згідно с законом про захист прав споживача ви мусити мені ії дати. також попереджаю що всі наші розмови і ваші відповіді а також ваші не відповіді на мої запитання фіксуються моїм адвокатом для надання скарги в нацбанк і офіс Генерального прокурора України на порушення вами закону про захист пра споживача. отже ви відмовляєте мені в праві получити адресу особи з керівництва банка для надання скарги на ваші дія. я так розумію?
-на жаль, зараз всі оператори зайняті, потрібно зачекати
Так что как видите отказ предоставить информацию для принесения жалобы и ни одного ответа по поставленным вопросам. Делайте сами выводы что это за банк который просто кидает своего клиента на деньги и отказывается давать информацию!
Комментарии (7)
Блокировка карты
Комментарии (6)
Обмен валют
Написать комментарий
Самый худший банк
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (4)
Банк порушення умови на яких відкривався депозит
Зручність полягає в тому що всі умови відкриття включно з параметром автопродовження відображається на екрані і (здавалось!) не треба потім перевіряти умови депозиту як це відбувається в інших банках (Моно, ПУМБ, Форвард і так далі) та вимикати автопродовження в разі якщо ви не хочете щоб депозит був продовженний.
Але насправді це не так. Навіть якщо клієнт встановлює перемикач автопродовження в положення «не продовжувати автоматично» то все одно у депозиту після відкриття автопродовження ввімкнено. А це є порушенням умов на яких депозит відкривався.
Комментарии (1)
В тех поддержке работают непрофессионалы
Написать комментарий
Депозит можна оформлять
Написать комментарий
Лояльна система
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Оперативная поддержка , неплохой сервис
Написать комментарий
Все отлично
Комментарии (1)
Украли деньги У бывшего участника боевых Действий
Комментарии (1)
Изи Банк Это не банк, а пародия на него!!!
Написать комментарий