×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в izibank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Банк не знаю, чи буде він нараховувати відсотки))))
Написать комментарий
ізібанк знову прибігає до низької накрутки відгуків (
ТАКОЖ, зверніть, будь ласка, увагу на однотипність п’ятизіркових відгуків, маю надію що цей відгук візьмут на огляд та все-ж таки зроблять розгляд цього банку та чи нормально робити таку наглу накрутку))
Комментарии (1)
Не нараховано кешбек за поповнення картки в терміналі EasyPay.
Написать комментарий
Поддержка игнорирует клиента — никакой реакции на обращения
Поддержка просто игнорирует! Такое отношение к клиентам недопустимо. Если не будет реакции — обращусь в Нацбанк Украины и публично опишу ситуацию во всех возможных источниках.
Комментарии (3)
Предоставление заведомо ложной информации
Комментарии (2)
Самий недолугий банк
Написать комментарий
Проблеми клієнта — це проблеми клієнта. Сервісу нуль
Але все ще маю там віртуальні карти, валютна навіть використовується для рідких купівель в іноземних магазинах (там карта привязана в кабінеті, лінь міняти).
Також тримаю якісь залишки в грн. в межах розумного (бо банк таки стрьомний — був випадок, коли додаток лежав днів 5 підряд).
Останній випадок — купівля одягу в іноземному інтернет-магазині. Вибраний кеш-бек на категорію «Одяг», відповідно нараховано кеш-бек 2% від суми покупки — 122,87 грн. Через декілька днів замість кеш-беку 122,87 грн. по операції бачу 2,57 грн. Тобто мінус 120 грн. на рівному місці. Дрібниця, але неприємно.
Думаю логічно і розумію, що 2,57 — це якраз сума в доларах, що в гривні і було 122,87.
12 липня написав звернення в підтримку. З четвертого разу мене не відшили (це окрема історія: пишеш питання — тобі відповідають мінімум через пів години і просять номер карти (який є в скріні виписки у зверненні) — відповідно, ти не встигаєш відреагувати, бо вже чимось іншим зайнятий — твій чат завершують через 10 хвилин. і так кілька разів по кругу). Відповіли, що запит прийнято в роботу, очікуйте відповіді…
25 липня згадав, що відповіді так і не було, суму кеш-беку не повернули.
Знову запит — знову очікуйте. Сьогодні 29 липня. Нічого. Впевнений, що так буде і 29 серпня.
Порада власникам цього чуда-необанку: не витягуєте — закрийте його і не знущайтеся з людей. Або починайте працювати нормально.
Написать комментарий
Відгук клієнта про Ізі Банк
Написать комментарий
Поддержка трое суток не подавала признов жизни.
Написать комментарий
*** банк
Комментарии (4)
Заблокировали карты, счета.
Комментарии (2)
Підтримка та відношення до клієнтів
Окреме питання це підготовка операторів, Ви це можете навіть перевірити зателефонувавши або запитавши звичайні питання)) Який у них процесинг в банку, як працює конвертація валюти при розрахунку в магазинах за кордоном, хто у них голова правління і т.д., за моїми підсумками та усіма звернення там оператори 2 щось знають, інші РЕАЛЬНО нічого не знають.
Потім — це питання закриття рахунків) Коли в інших банках або це швидко роблять як в Ощаді за заявою, або в інших де просто натиснув на кнопку і закрив, то в ізібанку навіть заява для закриття цікаво оформлена), і треба у оператора уточнити, а чому ж у полі для вказання СВОГО ІПН, написано ЄДРПОУ))
Технічні проблеми у процесі вирішення протягом 2 місяців, не раз стикався із цим, навіть у знайомого у якого дійсно була проблема із кешбеками, хоч я і розумію що кожен термінал треба окремо вносити для нарахування кешбеку, але там постійно у них з цим проблеми, тобто банк навіть не може банально організувати кешбеки
САМЕ СОЛОДКЕ)) БАНК настільки не може організувати навіть гарні відгуки що прибіг до їх накрутки у Плей Маркеті, та АпСторі, тобто кожен відгук це НЕІСНУЮЧИЙ Депозит у 17%%, і кожен радіє кредитному ліміту у розмірі 59%%, сплаті за комунальні (які взагалі незручне та багаюче), банк вирішує приводити клієнтів до себе веденням в оману клієнтів накруткою відгуків та відповідіями у плеймаркеті тільки на позитивні відгуки)) Можете самостійно подивитись п’ятизіркові відгуки та впевнитись у цьому
Останнє…, як же смішно у себе в тіктоці банківському виставити тікток з відгуком клієнтки, яка написала в інсту ізі, що — «взяв слухавку Богдан, потім просто мовчав і скинув» (текст більший був, але скорочено написав), і потім під це зробити мініатюру зі сторони оператора. Це дійсно так смішно, тягнути прикол що у Вас погана підтримка?)
Будь ласка, не користуйтесь цим банком. Моє бачення що цей проєкт ТАСКОМБАНКУ закриється вже через пів року, або рік, коли буде зрозумілим що він банкротує і дуже великий відтік клієнтів (це видно навіть по відгукам і навантаженості підтримки) і уявіть тільки, це те про що пишуть, а скільки всього про що навіть не кажуть нічого…
Комментарии (7)
Заблоковані всі кошти та картки вже 4-й місяць!!!
Комментарии (3)
Це якийсь дурдом або замкнуте коло…
Комментарии (4)
Пропала карта з грошима
Тільки завдяки функції поповнення через ApplePay в іншому банку (не буду називати бо ще скажуть заказний відгук) зміг перевести всі кошти, і як тільки написав про це в чат підтримки (до речі там працює одна Ольга на три фронти в тг вайбер і телефон і відповідає тільки о 4:20—5:20) одразу закрили чат, а в застосунку вісить очікування реєстрації :)
Комментарии (1)
НЕ-нарахування кешбеку 10% за оплату на Hotline.Finance
Комментарии (2)
Обслуговування та контакт з клієнтом
Комментарии (1)
Прихисток шахраїв
Попав на шахрая, який мав карточку в ізі банку. Дотелефонуватись до банку не можливо. Знайшов вихід на цей банк через тас ком банк. Карточку шахрая заблокувати і розібратись в ситуації заперечили.
Тому, нікому не раджу мати справи з цим банком. Цей банк є прихистком шахраїв.
Комментарии (3)
Банк, який пробиває дно!!!
Мій родич потрапив під шахрайські дії. Я зателефонувала в банк, щоб заблокувати його платежі.
Відбувся суд. Винного покарано!
Але «достукатись» в банк щоб повернути кошти просто неможливо, один раз запитали на яке прізвище були шахрайські дії і все. Все інше що б не писала, прочитано та проігноровано. Дзвонила на гарячу лінію, прослухала 15 хв.музику, і більше не витримала.
То ж підтримка повнісіньке дно!
Сама не являюсь клієнтом (хоча задумувалась над обслуговуванням), тепер точно не буду, і іншим не раджу.
Комментарии (2)
Комиссия 200% на перевод со свое карты на свою
Комментарии (1)