Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Кирилл Левинский 3 сентября 2025, 13:04
01.09.25 придбав ОВДП у брокера ICU за рахунок кредитного ліміту. 03.09.25 задав питання в чат підтримки (бо по телефону не відповідають) чи підпадає така операція під пільговий період. Відповідь шокувала)): «…не можемо зазначити чи буде пільгова операція по купівлі цінних паперів, адже це також залежить від того, під яким MCC кодом проходила ця операція…». Тобто на третій день після проведення операції за кредитні гроші Банк Н Е знає, чи буде він нараховувати відсотки. Також банк не знає, під яким ММС кодом була проведена операція по купівлі ОВДП в одного з найстаріших і популярних брокерів країни
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fejhoa4123 9 августа 2025, 23:27
ізібанк, будь ласка, хватить робити цю низьку накрутку рейтингу у плей маркеті — це дійсно вже в ніякі рамки не лізе, щоб так нагло накручувати відгуки, прохання тих людей хто наразі читає це повідомлення навіть самостійно перевірити відгуки із 5 зірками, де боти пишуть про неіснуючі 17% депозиту та крім цього про 200 000 кредитного ліміту, який взагалі майже неможливий

ТАКОЖ, зверніть, будь ласка, увагу на однотипність п’ятизіркових відгуків, маю надію що цей відгук візьмут на огляд та все-ж таки зроблять розгляд цього банку та чи нормально робити таку наглу накрутку))
Валерий Яйцев 5 августа 2025, 19:55
Користуюсь Ізі Банком четвертий місяць. Додаток інтуїтивно зрозумілий, швидко проводяться платежі. Проте є і мінуси: ЖАХЛИВА ПІДТРИМКА!!! Вже кілька днів немає відповіді izibank на моє звернення у месенджерах. А додзвонитися до служби підтримки взагалі не реально.
Vasyl0195 5 августа 2025, 12:28
Ужасная поддержка! Уже несколько дней нет ответа от izibank на моё обращение. Я нахожусь за границей, пополнил карту на 1312,89 грн, но вся сумма ушла только на оплату процентов. Я вежливо обратился с просьбой о реструктуризации или временной заморозке штрафов и процентов, объяснил свою тяжёлую ситуацию — но в ответ тишина.
Поддержка просто игнорирует! Такое отношение к клиентам недопустимо. Если не будет реакции — обращусь в Нацбанк Украины и публично опишу ситуацию во всех возможных источниках.
Добрый день, не понимаю почему у данного недо проекта на чужой лицензии до сих пор продолжается работа — из моего опыта с ними ожидание на линии до соединения с оператором 2 час множество раз, ответы в чате спустя 5 дней, иногда в чате отвечают ночью и закрывают чат потому что не ответил. Каждый специалист дает разную информацию — первый мы вернем вам средства, второй закроете рассрочку и вернем, третий закроете рассрочку и кредитку и верни, четвертый — деньги получите через 6 дней после взятия в работу заявки, пятый — деньги получите через 30 дней. На вопросы неудобные из разряда почему каждый раз мне предоставляется разная информация — просто игнорируют или завершают чат. До каких пор регулирующие структуры будут закрывать глаза на этот делетанский проект?
Служби підтримки взагалі не реагує! Заблокували картку не зрозуміло за що! Вимагають якісь підтвердження.Кошти заморожені, не зрозуміло на який термін.Ні кому не раджу цей банк.Обходьте його стороною!
Yurii187 29 июля 2025, 15:52
Неодноразово переконувався в низькому рівні сервісу Ізі.
Але все ще маю там віртуальні карти, валютна навіть використовується для рідких купівель в іноземних магазинах (там карта привязана в кабінеті, лінь міняти).
Також тримаю якісь залишки в грн. в межах розумного (бо банк таки стрьомний — був випадок, коли додаток лежав днів 5 підряд).

Останній випадок — купівля одягу в іноземному інтернет-магазині. Вибраний кеш-бек на категорію «Одяг», відповідно нараховано кеш-бек 2% від суми покупки — 122,87 грн. Через декілька днів замість кеш-беку 122,87 грн. по операції бачу 2,57 грн. Тобто мінус 120 грн. на рівному місці. Дрібниця, але неприємно.
Думаю логічно і розумію, що 2,57 — це якраз сума в доларах, що в гривні і було 122,87.
12 липня написав звернення в підтримку. З четвертого разу мене не відшили (це окрема історія: пишеш питання — тобі відповідають мінімум через пів години і просять номер карти (який є в скріні виписки у зверненні) — відповідно, ти не встигаєш відреагувати, бо вже чимось іншим зайнятий — твій чат завершують через 10 хвилин. і так кілька разів по кругу). Відповіли, що запит прийнято в роботу, очікуйте відповіді…
25 липня згадав, що відповіді так і не було, суму кеш-беку не повернули.
Знову запит — знову очікуйте. Сьогодні 29 липня. Нічого. Впевнений, що так буде і 29 серпня.
Порада власникам цього чуда-необанку: не витягуєте — закрийте його і не знущайтеся з людей. Або починайте працювати нормально.
Ksu1407 27 июля 2025, 11:44
Користуюсь Ізі Банком понад рік. Зручно, що все онлайн — не потрібно йти у відділення. Додаток інтуїтивно зрозумілий, швидко проводяться платежі. Проте є і мінуси: служба підтримки дуже повільна, додзвонитися практично неможливо, а в чаті відповідають шаблонно. Нещодавно банк самовільно збільшив кредитний ліміт без мого погодження — це неприємно. Загалом сервіс непоганий, але з комунікацією та прозорістю рішень треба працювати.
Egor202 26 июля 2025, 20:01
Поддержка трое суток не подавала признов жизни.Отправил 18 сообщений-никакой реакции.
mixa1980 7 июля 2025, 22:44
Заблокували карту, мотивуючи відмиванням коштів, за двоє суток зробив платежі десь на 30тис гривень. На рахунку лежать мої кошти, я військовий. Надав їм довядку про доходи, однак ніхто не розблоковує, кормлять завтраками. Ізі банк це мобільний банк таскомбанку. Власник Тігібко. Якщо не розблокують рахунок, будемо домовлятись із такими ж обдуреними клієнтами і блокувати роботу банкаТаскомбанк в Києві. Адреса Симона Петлюри 30. Хай Тігібко, який є власником і вором розбирається.
Doba24 6 июля 2025, 2:33
Заблокировали все счета и карты, тех поддержка не отвечает ни в чате, ни по телефону. Просто беспредел. Я такого вообще не ожидал, что так может вести себя банк.
fejhoa4123 24 июня 2025, 23:54
Якось я вирішив провести експеримент спробувавши зателефонувавши до ізібнанку о третій годині ночі, у результаті ніхто годину не брав слухавку)), наскільки я правильно зрозумів то типу працюють цілодобово, але нікого немає в цей час, потім було ще одне звернення від мене, але я використовую у чаті завжди лайфхак (щоб швидко з'єднатись з оператором обирайте тему звернення реєстрація, потім ті — будуть на звичайних операторів з'єднувати, і мені просто звершувала чат дівчина з реєстрації бо о 23 00 нікого взагалі не було з звичайних операторів походу і казала що зі мною з'єднаються п.с. ніхто навіть не написав))

Окреме питання це підготовка операторів, Ви це можете навіть перевірити зателефонувавши або запитавши звичайні питання)) Який у них процесинг в банку, як працює конвертація валюти при розрахунку в магазинах за кордоном, хто у них голова правління і т.д., за моїми підсумками та усіма звернення там оператори 2 щось знають, інші РЕАЛЬНО нічого не знають.

Потім — це питання закриття рахунків) Коли в інших банках або це швидко роблять як в Ощаді за заявою, або в інших де просто натиснув на кнопку і закрив, то в ізібанку навіть заява для закриття цікаво оформлена), і треба у оператора уточнити, а чому ж у полі для вказання СВОГО ІПН, написано ЄДРПОУ))

Технічні проблеми у процесі вирішення протягом 2 місяців, не раз стикався із цим, навіть у знайомого у якого дійсно була проблема із кешбеками, хоч я і розумію що кожен термінал треба окремо вносити для нарахування кешбеку, але там постійно у них з цим проблеми, тобто банк навіть не може банально організувати кешбеки

САМЕ СОЛОДКЕ)) БАНК настільки не може організувати навіть гарні відгуки що прибіг до їх накрутки у Плей Маркеті, та АпСторі, тобто кожен відгук це НЕІСНУЮЧИЙ Депозит у 17%%, і кожен радіє кредитному ліміту у розмірі 59%%, сплаті за комунальні (які взагалі незручне та багаюче), банк вирішує приводити клієнтів до себе веденням в оману клієнтів накруткою відгуків та відповідіями у плеймаркеті тільки на позитивні відгуки)) Можете самостійно подивитись п’ятизіркові відгуки та впевнитись у цьому

Останнє…, як же смішно у себе в тіктоці банківському виставити тікток з відгуком клієнтки, яка написала в інсту ізі, що — «взяв слухавку Богдан, потім просто мовчав і скинув» (текст більший був, але скорочено написав), і потім під це зробити мініатюру зі сторони оператора. Це дійсно так смішно, тягнути прикол що у Вас погана підтримка?)

Будь ласка, не користуйтесь цим банком. Моє бачення що цей проєкт ТАСКОМБАНКУ закриється вже через пів року, або рік, коли буде зрозумілим що він банкротує і дуже великий відтік клієнтів (це видно навіть по відгукам і навантаженості підтримки) і уявіть тільки, це те про що пишуть, а скільки всього про що навіть не кажуть нічого…
Всі мої рахунки заблоковані вже четвертий місяць! Явже декілька разів подавав документи для розблокування рахунків, але щоразу банк запрошує нові і нові документи, хоча при першому запиті, цих документів не просили, кожне нове поодання, банк розглядає за регламентов до 30-ти днів, щоразу порушуючи цей реграмент, мені не приходить жодної відповіді про рішення мого питання. Я годинами телефоную в службу підтрими, але чую тільки гудки, ГОДИНАМИ, я вже зібрав біля 50-ти скрінів, коли я телефоную на гарячу лінію і до 2-х годин гудків ніхто не відповідає! Меседжер телеграв банку не відповідає, відкривши діалог, його через 2 хвилини закривають.Жодного рішення та коментарів по моїй справі, заблоковані понад 300-тисяч гривень (у валюті та гривнях). Повий ігнор з боку банку. Порушення норм, прав споживача.Перечитавши десятки негативних відгуків, таких же клієнтів, не розумію, чому цей банк ще існує!? Розблокуйте мої рахунки! Віддайте мої кошти! Це просто жах! Ні в якому разу не рекоментую користуватись послугами цього банку.Залишаю відгук тут, залишаю відгук в НБУ, та готую позов до суду.
Strong34 6 июня 2025, 17:16
Додзвонитись до оператора це реальний квест…дві години перший день.півтовтори години на наступний день і нарешті 40 хвилин на третій день оператор відповів…але нічим допомогти не може і переводить до чату в якому теж ніхто не відповідає…потім через ще годину очікування прошу з'єднати з компетентним менеджером)) і з’являється менеджер Іван який вже третій раз тупо ходить по колу та не може вирішити елементарне питання…хамовитий … Це не банк, а якесь болото…ніякої допомоги, а тільки псування нервів та біг по колу… Обходьте цю контору та не несіть свої гроші і не майте справ по карткам…
Bohdan9999 31 мая 2025, 5:42
Викинуло з застосунку після двох днів користування карткою, у підтримці відповіли, що за моїм ІПН/Номером телефону/Емайл не має реєстрації, я запитав, а на кого ж ви тоді карту оформили)
Тільки завдяки функції поповнення через ApplePay в іншому банку (не буду називати бо ще скажуть заказний відгук) зміг перевести всі кошти, і як тільки написав про це в чат підтримки (до речі там працює одна Ольга на три фронти в тг вайбер і телефон і відповідає тільки о 4:20—5:20) одразу закрили чат, а в застосунку вісить очікування реєстрації :)
mvostrikov 21 мая 2025, 11:14
2 травня придбав поліс на hotline.finance. Згідно оферти банк мав нарахувати 10% кешбек.В минулому вже двічі придбавав поліси і усе чудово працювало, але цього разу щось пішло не так і кешбек НЕ БУЛО НАРАХОВАНО після сплати. Звертався через вайбер бот вже 10 (Десять) разів! Спочатку запевнили що кошти не списано і тому треба почекати. Тричі — повідомили, що передали питання на розгляд. У всіх решта випадках банк просто закривав сесію звернення до служби підтримки в односторонньому порядку. Цікаво — до кінця місяця банк впорається із цим дуже складним запитом???
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mariness 15 мая 2025, 19:03
Це якійсь жах зі зняттям грошей з рахунку або конвертацією. Мобільний додаток слабкий. До оператора не достукатися. Чат бот тупий. Горяча лінія не відповідає. Звернення на підтримку -відповідь ні про що. Як можна зняти свої гроші? Чи в суд подати на цей грьобаний банк?
Yu0681848271 6 мая 2025, 11:08
Доброго дня.
Попав на шахрая, який мав карточку в ізі банку. Дотелефонуватись до банку не можливо. Знайшов вихід на цей банк через тас ком банк. Карточку шахрая заблокувати і розібратись в ситуації заперечили.
Тому, нікому не раджу мати справи з цим банком. Цей банк є прихистком шахраїв.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
55555zaqw 5 мая 2025, 22:41
Коротко:
Мій родич потрапив під шахрайські дії. Я зателефонувала в банк, щоб заблокувати його платежі.
Відбувся суд. Винного покарано!
Але «достукатись» в банк щоб повернути кошти просто неможливо, один раз запитали на яке прізвище були шахрайські дії і все. Все інше що б не писала, прочитано та проігноровано. Дзвонила на гарячу лінію, прослухала 15 хв.музику, і більше не витримала.
То ж підтримка повнісіньке дно!
Сама не являюсь клієнтом (хоча задумувалась над обслуговуванням), тепер точно не буду, і іншим не раджу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 28 апреля 2025, 19:00
Перевел с своей карты на свою кредитную чтобы погасить кредит, взяли комисси 200%.

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.4
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝