Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
без оценки
nadia85 26 мая 2015, 16:58
Добрий день. Маю кредит у вашому банку. Але у звязку з обставинами не сплачую вже третій місяць. Чи можливо звернутися у відділення у моєму місті чи зателефонувати у банк для подальшого вирішення моєї проблеми. Дякую
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 26 мая 2015, 17:42
Доброго дня, nadia85! Дякуємо Вам за звернення і за те, що обрали ІдеяБанк!
Ви можете звернутися безпосередньо на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua із наступною інформацією:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
3) Вказати причину несплати кредиту.
Гарного Вам дня!
alexeysomko 24 мая 2015, 21:12
Последний период времени, по известным причинам, для меня выдался достаточно сложным. Имея несколько депозитов в IdeaBank- е некоторые приходилось досрочно расторгать, потом пополнять и так несколько раз за последний год. И всегда банк безупречно выполнял взятые на себя обязательства.
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 26 мая 2015, 17:43
Доброго дня, alexeysomko!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
без оценки
Olechka3009 11 мая 2015, 17:48
Щодо працівників банку (відділення у м.Червоноград): компетентні, дуже ввічливі, завжди розкажуть, допоможуть.
А от що стосується кол-центру, то складається таке враження, що критерій вибору на роботу — хамство. Я неодноразово брала кредит в даному банку. Сплачувала регулярно, погашала достроково. Зараз теж маю кредит. Цього місяця нам затримали зарплату тому, порадившись з працівником банку, я сплатила лише частку необхідної суми, відповідно плануючи до кінця місяця доплатити другу частину + слідуючий платіж. Сьогодні мені подзвонила «працівниця» з кол-центру, яка з перших же слів хамським тоном, начебто я їй особисто щось повинна, читає мені нотації і розказує мені як правильно жити і яка я безсовісна. Дуже запам'ятались її слова: «Ви як підписували договір на кредит, там не було вказано, що затримка зарплати причина затримки платежу». Так і є! Але там також не було вказано, що працівники мають право хамити, при чому не маючи достовірної інформації.
Нажаль, була в такому шоці від розмови, що навіть не запамятала імені хамки. Є лише номер і час дзвінка. Хоча це не важливо, тому що з кол-центру окрім хамок ніхто не дзвонить. Знаю це тепер не тільки зі слів знайомих. Була в мене ситуація і така ж, як і в користувача Ira31 десь 6 місяців тому. Мені подзвонили з кол-центру ідея-банк. Вимагали погасити кредит на ім'я особи, яку я взагалі не знаю. Було сказано, що мій номер вказано як особистий номер позичальника. Я спробувала пояснити працівниці, що за даним номером вказаної особи немає і ніколи не було. І що я такої людини не знаю. Саме спробувала пояснити, оскільки мені навіть не дали договорити, перебивши мене звинуваченнями, що я приховую цю людину. Я в цей же день подзвонила на гарячу лінію, з надією натрапити на компетентного працівника, щоб вияснити дане непорозуміння. Мені сказали що більше не будуть турбувати з цього приводу. Та це були лише пусті слова!!! Мені надзвонювали по декілька разів на день доки я просто не викинула сім-картку. Коротше кажучи — БАРДАК
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 12 мая 2015, 17:26
Доброго дня, Olechka3009! Дякуємо Вам за звернення і за те, що обрали ІдеяБанк!
Для того, щоб розглянути детально Вашу ситуацію і провести розмову із працівником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
3) Дату і час дзвінка із call-center.
4) Ім'я працівника, який до Вас телефонував.
Гарного Вам дня!
korneevne 7 мая 2015, 10:47
Обращаюсь к руководству, сколько можно терпеть хамское отношение к себе операторов? практически при каждой беседе складывается впечатление что ты лично ей обязан как минимум здоровьем. Конкретная ситуация, авто в кредите у вас в банке, страховой случай, страховая одобрила платеж, неделю назад звонит девушка и повелительным тоном спрашивает куда я хочу внести платеж, в тело кредита или ремонт, на мой ответ что нужно подумать, с недовольным тоном кладет трубку и обещает перезвонить завтра. прошла НЕДЕЛЯ! звонка нет, звоню оператору, обьясняю проблему, мол время идет а движения нет, опять же с недовольным тоном и неуважительной манере она мне сообщает что соединить меня ни с кем не может и я должен написать письмо в отдел авто кредитования!!! ВДУМАЙТЕСЬ! Я ДОЛЖЕН ПОТРАТИТЬ ВРЕМЯ ЧТО БЫ НАПОМНИТЬ СОТРУДНИЦЕ ЧТО ЕЙ НУЖНО ИНОГДА РАБОТАТЬ!!!, устав от хамства я оператора я решил донести её руководству о недопустимом поведении и поинтересовался фамилией либо порядковім номеров сотрудника на что услішал что ОНА НЕ ОБЯЗАНА НИЧЕГО МНЕ СООБЩАТЬ И Я МОГУ ЖАЛОВАТЬСЯ КУДА УГОДНО) как то так… хотелось бы услышать мнение руководства на данную проблему, общался с девушкой 07.05.2015 около 10.00, представилась крестиной.
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 12 мая 2015, 17:38
Доброго дня, korneevne! Дякуємо Вам за звернення і за те, що обрали ІдеяБанк!
Для того, щоб розглянути детально Вашу ситуацію і провести розмову із працівником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
Гарного Вам дня!
Ira31 5 мая 2015, 22:17
28,02,15 Писала здесь отзыв, что названивают с банка и требуют погашения кредита который взял не известно кто и дал мой номер как третьего лица! Банк ответил, что нужно написать на электронку номер телефона и они его отключат!!! Я так и сделала!!! Сейчас обратно началось названивание!!! Пошла в отделение Банка они даже не могут сказать кто взял кредит и дал мой номер!!! У вас там, что дебилы сидят???? Вы кредиты даете любым людям просто с номером телефона без паспортных данных???? Я больше 10ти лет работаю с Приватом, Дельтой(кредиты, депозиты)Ни разу не было ни каких притензий!!! А какой то сраный Банк с которым я не имела ни когда ни каких дел занимается телефонным террором!!! И самое интересное, что приходят смс от банка и предлагают взять кредит!!!
без оценки
1q2w3e4r5t6y7u 30 апреля 2015, 19:39
сьогодні ще до обіду поклав 10 000 на картку. сказали що цими коштами можна буде розпоряжатися через 2 години вже 19-30 немає доступу до грошей дзвоню на гарячу лінію чую лиш ключеві слова *нажаль*. зато в відділенні в всіх посмішка до вух і на кожному столі банка з цукерками… одним словом *не тим нас заманюють*мені потрібна надійна схема в роботі банку. а не посмішки і цукерки. я прихожу вбанк а не…
lina1111111 28 апреля 2015, 13:16
Оформила авансовый депозит на 3 мес., а потом переоформила его снова на 3 мес. Вчера он закончился, и вылезло, что чтобы его получить мне нужно было заплатить 400 грн, иначе депозит заблокирован на каком-то счету по сомнительной причине. Сотрудники некомпетентны в этом вопросы, сказали, что это сбой системы, но пока не заплачу, депозит не получу.

Всем была довольна, но такого не ожидала никак. Теперь думаю выбирать другие банки для сотрудничества, в которых нет таких сбоев в системе, за которые почему-то должен платить клиент.
без оценки
rt30 7 апреля 2015, 15:06
Не жду ответа на мой отзыв, а просто хочу поделиться обслуживанием в банке на Артёма 3-А в г. Днепропетровск. Пришла оплатить кредит в свой обеденный перерыв в 13-05 заняла очередь, была третья. Приняли платёжь в 14 час 45 мин 46 сек. И это 2 человека передо мной. Ещё в зале осталось после меня 3 клиента, входящим, отвечала старший специалист ..., что есть ещё 2 отделения в городе и что примет 3-их человек и уйдёт на обед на 1 час, а я вот осталась без обеда…
без оценки
svetlana127 3 апреля 2015, 20:01
Добрый вечер обращаюсь к вам в третий раз за два дня уже хочется получить хоть какой то ответ. Являюсь клиентом вашего банка, отделения в городе где проживаю нет, начислили штраф в размере 2050 грн за не предоставлении справки о доходах, хотя декларация о доходах отправлена на адрес вашего банка как и в предыдущий год по почте. Хотелось бы понять действия вашего банка по данной ситуации, мне кажется в наше тяжелое время обдирать так людей не особо человечно это во первых, а во вторых то ситуацию которую вы создали в частности мне с данным штрафом который вы установили на оплату до 20.04 вы преднамеренно заставляете меня нарушать условия договора так как на это число я должна оформить страховку автомобиля которая подоражала в 3 раза и внести очередной платеж по кредиту. Я считаю это просто издевательство. Пожалуйста обратите внимание на мои сообщения. На горячей линии ничего вразумительного ни ответили звонила 2.04
Идея Банк
Ответ банка
16 апреля 2015, 11:26
Доброго дня, svetlana127! Відповідь Вам була надана у розділі запитань «Гаряча лінія». Дякуємо за звернення!
Гарного дня!
без оценки
anastasiyakahir 2 апреля 2015, 0:13
Добрый день мы молодая семья, молодые родители. Взяли автомобиль в кредит, ели тяним но платим вовремя, и тут нам пиходит штраф в розмере двух тисяч за непредоставлении справки о доходах. Когда брали кредит были на емоциях что не ьбратили внимание на это, возможно ли как то оспорить штраф? или хотя бы снизить до 1% (нам 3% начислили максимальный в связи с чем)?
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 2 апреля 2015, 17:20
Доброго дня, anastasiyakahir!
Дякуємо, що обрали на Банк. Просимо надіслати звернення в Банк з вказанням даних по кредиту (№ кредитного договору, ПІБ позичальника, ІПН позичальника). Скан.копію даного звернення можна надіслати на електрону пошту Dohodu@ideabank.ua.
Банк надішле офіційну відповідь на дане звернення на Вашу адресу реєстрації в термін до 30 календарних днів.
Гарного Вам дня!
Минфин
Ответ администратора
6 апреля 2015, 11:33
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Yulia28 30 марта 2015, 15:29
29.03 — срок окончания депозита. 25.03 позвонила сотрудница банка и напомнила, что заканчивается депозит. Деньги я забирать не собиралась, но им сказала, что приду забирать. 29.03 мне снова позвонила сотрудница банка и вежливо сказала, что ждут меня и заказали деньги всю сумму для снятия. Я с уверенностью продлила депозит. Банк в порядке!!! рекомендую
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 2 апреля 2015, 17:21
Доброго дня, Yulia28!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
без оценки
vinetor 29 марта 2015, 15:38
Месяц назад наконец в ВиЭйБи банке через фонд забрал свой депозит, который пол года не мог забрать.

Моя мама порекомендовала мне Идею Банк, уже 2 года получает через них пенсию и проблем никогда не было, тем более иностранный банк.

Так как живу и работаю на левом берегу в Киеве понес свой депозит для пробы в Идея Банк, который находится сразу на выходе из метро Позняки на проспекте Бажана (на сайте есть их карта с расположением отделения №7).

Разместил на 1 месяц депозит, в пятницу забрал без проблем, через кассу сразу всю сумму вместе с процентами отдали, как родился заново после ВиЭйБи банка. Несмотря на погоду за окном все выходные хожу довольный!!!

Так, как мою проверку прошли, в понедельник отнесу обратно в Идею Банк депозит, немного добавлю. Когда забирал, еще клиенту и кредит они выдавали, как для меня тоже показатель ликвидности банка.

Впечатления супер. И специалисты на метро Позняках молодые красивые девушки. Хорошо что работают без обеда!

Вообщем, рекомендую всем.
Олександр Стовбун 24 марта 2015, 8:04
20 січня 2015 року я погасив автокредит в філії Ідея Банку місто Кіровоград, де мені сказали, що на протязі двох тижнів мені надішлють довідку про зняття обтяження з мого автомобіля. Через місяць я телефоную на гарячу лінію банка і на моє питання про довідку відповіли, що на протязі 30 банківських днів знімуть і надішлють довідку на мою адресу. На сьогоднішній день пройшло понад двох місяців з дня погашення, на мої запитання по гарячій лінії отримую відмовки про те що вияснять причину і мені повідомлять. Прошу працівників банку відповісти мені причину тривалої затримки зняття обтяження з мого автомобіля, що є порушенням моїх прав як власника.
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 24 марта 2015, 15:03
Доброго дня, Олександр Стовбун! Дякуємо Вам за звернення і за те, що обрали наш банк! Вибачте за незручності зі сторони банку.
Нам потрібно більше інформації, щоб розглянути детально Вашу ситуацію.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Дати, коли Ви телефонували на гарячу лінію.
Гарного Вам дня!
без оценки
2255 21 марта 2015, 21:35
В Ідеячбанку також розпочалися проблеми!!! На написані мною 2 заяви про розірвання значного валютного депозиту і поверненні його на поточний рахунок, старе і нове керівництво Івано-Франківського відділення 4, що знаходиться на вул. Галицька 7 нічого не робить. А це я просто хотіла перекинути з одного рахунку на інший, а не забирати кошти. Тепер все зроблю, щоб повернути свої гроші!!! Невже ідея іде шляхом дельти?
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 23 марта 2015, 8:56
Доброго дня, 2255! Дякуємо Вам за звернення і за те, що обрали наш банк! Вибачте за незручності зі сторони банку.
Нам потрібно більше інформації, щоб розглянути детально Вашу ситуацію.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Дати, коли Ви написали заяви і їх відскановані копії, якщо є.
Минфин
Ответ администратора
2 апреля 2015, 16:19
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 02.04.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
без оценки
rt30 19 марта 2015, 15:45
minfin.com.ua/company/ideabank/review/66591/ было обещано дать ответ на эл.адрес
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 23 марта 2015, 9:10
Доброго дня, Татьяна Рядская!
На Вашу пошту надіслано лист.
Гарного Вам дня!
без оценки
serg800 16 марта 2015, 20:30
Згідно депозитного договору, прийшов у банк, щоб письмово повідомити про закриття договору у день його закінчення. Письмову заяву відмовились приймати. Обіцяють повернути депозит десь напротязі 3 днів після закінчення терміну. Чому так???
iraja 16 марта 2015, 8:28
Названивают с номера 0342591321. Приходило смс боржник Идея банку, дии щодо примусового погашення заборгованости можуть вплинути и на, сообщение оборвалось. Вы что так запугиваете, да? Никакого долга в этом банке у нас нет. Вы перекупаете чужие долги. Вы коллекторы?
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 16 марта 2015, 15:00
Доброго дня, iraja! Дякуємо Вам за звернення!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ваш номер телефону.

Гарного дня!
без оценки
Nikolay1973 11 марта 2015, 12:04
с превеликим удивлением обнаружил в интернет-банкинге, что Идея Банк вдруг с февраля 2015-го начал втихаря списывать с текущего счета по 4,99 грн «Коміся за СМС-інформування щодо успішного логування до системи „Інтернет-банкінг“. Об этом никакой информации я лично не получал ни по емайлу, ни по смс и никакого согласия на это не давал. Это хитрая и наглая инициатива банка в расчёте, что такую маленькую сумму большинство клиентов просто не заметят. Это уже не первая завуалированная идея этого банка по стрижке (% и различных доп комиссий) клиентов. В этом банке по-моему полностью отсутствует отдел комплаинса и какие-либо стандарты по отношению к клиентам. Как минимум следует написать в регулятору за обман
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 13 марта 2015, 14:29
Доброго дня, Nikolay1973! Дякуємо Вам за коментар і за те, що являєтесь клієнтом ІдеяБанку. У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що всі користувачі Інтернет-банкінгу були повідомлені за 10 днів щодо впровадження змін в дію згідно Правил надання послуг в системі Інтернет-Банкінг шляхом розміщення на сайті банку та у особистих кабінетах ІБ повідомлення наступного змісту:

"Інформуємо, що з 30.01.2015 р. для підвищення мір безпеки Вашого Інтернет банкінгу в дію вступили зміни до «Правил надання послуг в системі дистанційного обслуговування Інтернет банкінг», згідно яких послуга «СМС – інформування щодо логування до системи» є обов’язковою для підключення діючим та новим клієнтам банку.
Відключення послуги може бути здійснено клієнтом особисто в Системі Інтернет-Банкінг (у розділі «СМС — банкінг» головного меню системи).
Також, згідно тарифів банку від 30.01.2015 р. вартість послуги складає всього 4,99 гр. на місяць."

Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Vitok 5 марта 2015, 21:26
Я вже декілька років із банками співпрацюю у сфері депозиту, но такого наглого, підступного, хитрого банку я ще не зустрічав. В рекламі по депозиту пишуть одне, а в договорі інше і ще й як пишуть. Думають що вкладник дурний а вони «мудрі.» Не має ніякої конкретики про умови залучення вкладу, а натомість є все в загальному і двухсмислено якщо не більше. Тоїсть деякі умови договору що стосуються вашого депозиту можна тлумачити по різному. І виявляється я не один такий клієнт банку що замітив це і на моє прохання переглянути ці умови і змінити на краще (уточнити їх) банк відмовився. Значить банку вигідно дурити людей. За то на словах все прекрасно. І я їх спитався а чому ви це все що так «гарно» розказуєте не напишете в умовах договору? Начальник відділення м. Тернополя сказав що ніхто переробляти умови договору не буде, до мене тільки подзвонять і «пояснять» ці умови. Тому я відмовився бути клієнтом даного банку розірвав договір і забираю гроші. І ще одну цікаву новину отримав, щоб закрити свій рахунок я маю заплатити 50гр. Тоїсть не заробивши нічого і не скориставшись послугами банку, я ще винний банку став.
Так що люди робіть висновки і думайте. І обов'язково читайте умови договору і включайте розум.
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 13 марта 2015, 14:38
Доброго дня, Vitok! Дякуємо Вам за звернення!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ім'я працівника, що розмовляв з Вами.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговували.
Гарного Вам дня!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Igorkalinin2009 2 марта 2015, 16:49
Отдали депозит в долларах без проблем, только с ограничением НБУ(Харьков, ул. Юрьева).
Идея Банк
Ответ банка
Ідея Банк 2 марта 2015, 17:52
Доброго дня, Igorkalinin2009!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Минфин
Ответ администратора
10 марта 2015, 11:34
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.03.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.8
PLN 11 11.75
USD 41.9 42.4
Все курсы банка

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.8
PLN 11 11.75
USD 41.9 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Идея Банк 💰 / Отзывы о Идея Банке 📝