×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| PLN | 11 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Кредит
Ви можете звернутися безпосередньо на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua із наступною інформацією:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
3) Вказати причину несплати кредиту.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Репутация, однако...
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (3)
Працівники банку - прекрасні! А в Кол-центр приймають одне ХАМЛО!!!
А от що стосується кол-центру, то складається таке враження, що критерій вибору на роботу — хамство. Я неодноразово брала кредит в даному банку. Сплачувала регулярно, погашала достроково. Зараз теж маю кредит. Цього місяця нам затримали зарплату тому, порадившись з працівником банку, я сплатила лише частку необхідної суми, відповідно плануючи до кінця місяця доплатити другу частину + слідуючий платіж. Сьогодні мені подзвонила «працівниця» з кол-центру, яка з перших же слів хамським тоном, начебто я їй особисто щось повинна, читає мені нотації і розказує мені як правильно жити і яка я безсовісна. Дуже запам'ятались її слова: «Ви як підписували договір на кредит, там не було вказано, що затримка зарплати причина затримки платежу». Так і є! Але там також не було вказано, що працівники мають право хамити, при чому не маючи достовірної інформації.
Нажаль, була в такому шоці від розмови, що навіть не запамятала імені хамки. Є лише номер і час дзвінка. Хоча це не важливо, тому що з кол-центру окрім хамок ніхто не дзвонить. Знаю це тепер не тільки зі слів знайомих. Була в мене ситуація і така ж, як і в користувача Ira31 десь 6 місяців тому. Мені подзвонили з кол-центру ідея-банк. Вимагали погасити кредит на ім'я особи, яку я взагалі не знаю. Було сказано, що мій номер вказано як особистий номер позичальника. Я спробувала пояснити працівниці, що за даним номером вказаної особи немає і ніколи не було. І що я такої людини не знаю. Саме спробувала пояснити, оскільки мені навіть не дали договорити, перебивши мене звинуваченнями, що я приховую цю людину. Я в цей же день подзвонила на гарячу лінію, з надією натрапити на компетентного працівника, щоб вияснити дане непорозуміння. Мені сказали що більше не будуть турбувати з цього приводу. Та це були лише пусті слова!!! Мені надзвонювали по декілька разів на день доки я просто не викинула сім-картку. Коротше кажучи — БАРДАК
Для того, щоб розглянути детально Вашу ситуацію і провести розмову із працівником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
3) Дату і час дзвінка із call-center.
4) Ім'я працівника, який до Вас телефонував.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
Отвратительная работа kall центра
Для того, щоб розглянути детально Вашу ситуацію і провести розмову із працівником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
СукаБанк
Комментарии (1)
ненадійна робота системи
Написать комментарий
Хотите получить депозит по сроку окончания? заплатите 400 грн!
Всем была довольна, но такого не ожидала никак. Теперь думаю выбирать другие банки для сотрудничества, в которых нет таких сбоев в системе, за которые почему-то должен платить клиент.
Написать комментарий
Кассовое обслуживание
Написать комментарий
Штраф по автокредиту за непредоставления справки о доходах
Гарного дня!
Комментарии (1)
справка о доходах, штраф
Дякуємо, що обрали на Банк. Просимо надіслати звернення в Банк з вказанням даних по кредиту (№ кредитного договору, ПІБ позичальника, ІПН позичальника). Скан.копію даного звернення можна надіслати на електрону пошту Dohodu@ideabank.ua.
Банк надішле офіційну відповідь на дане звернення на Вашу адресу реєстрації в термін до 30 календарних днів.
Гарного Вам дня!
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Комментарии (1)
Отличный банк
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
Стал новым клиентом месяц назад. Впечатления.
Моя мама порекомендовала мне Идею Банк, уже 2 года получает через них пенсию и проблем никогда не было, тем более иностранный банк.
Так как живу и работаю на левом берегу в Киеве понес свой депозит для пробы в Идея Банк, который находится сразу на выходе из метро Позняки на проспекте Бажана (на сайте есть их карта с расположением отделения №7).
Разместил на 1 месяц депозит, в пятницу забрал без проблем, через кассу сразу всю сумму вместе с процентами отдали, как родился заново после ВиЭйБи банка. Несмотря на погоду за окном все выходные хожу довольный!!!
Так, как мою проверку прошли, в понедельник отнесу обратно в Идею Банк депозит, немного добавлю. Когда забирал, еще клиенту и кредит они выдавали, как для меня тоже показатель ликвидности банка.
Впечатления супер. И специалисты на метро Позняках молодые красивые девушки. Хорошо что работают без обеда!
Вообщем, рекомендую всем.
Комментарии (3)
звернення до працівників банку з приводу автокредиту
Нам потрібно більше інформації, щоб розглянути детально Вашу ситуацію.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Дати, коли Ви телефонували на гарячу лінію.
Гарного Вам дня!
Комментарии (3)
Идея Банк -
Нам потрібно більше інформації, щоб розглянути детально Вашу ситуацію.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Дати, коли Ви написали заяви і їх відскановані копії, якщо є.
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Комментарии (1)
Ответ на запрос от 19 февраля 2015 года
На Вашу пошту надіслано лист.
Гарного Вам дня!
Комментарии (2)
Банк не дотримується договору
Комментарии (7)
Не понятный долг.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ваш номер телефону.
Гарного дня!
Написать комментарий
4,99 грн. щомісячна Комісія за СМС-інформування
"Інформуємо, що з 30.01.2015 р. для підвищення мір безпеки Вашого Інтернет банкінгу в дію вступили зміни до «Правил надання послуг в системі дистанційного обслуговування Інтернет банкінг», згідно яких послуга «СМС – інформування щодо логування до системи» є обов’язковою для підключення діючим та новим клієнтам банку.
Відключення послуги може бути здійснено клієнтом особисто в Системі Інтернет-Банкінг (у розділі «СМС — банкінг» головного меню системи).
Також, згідно тарифів банку від 30.01.2015 р. вартість послуги складає всього 4,99 гр. на місяць."
Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (2)
Банк Обманщик
Так що люди робіть висновки і думайте. І обов'язково читайте умови договору і включайте розум.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ім'я працівника, що розмовляв з Вами.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговували.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
депозит доллар
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Написать комментарий