Плата за користування рахунком
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Я тут пригадав що новий інтернет-банк не від О.Банку, а від самої ідеї. І ще раз передивився: операції зі списання суми за обслуговування не видно ні в загальній історії (там взагалі пусто), ні в історії операцій картки. Тож насправді це повинен був би бути відгуз з відміткою два за те що третій місяць нормальна історія не з'являється в новому інтенет-банку. Але лінь міняти оцінку :D
Взагалі то недоліки і мобільного додатку, і нового інтернет-банку теж серед причин зі списку «чому б я закрив рахунок».
Старий інтернет-банк не відповідає вимогам часу, закриття депозитів там трохи заплутане. Але він хоча б показував всю інформацю.
Новий інтернет-банк, як і застосунок Обанку, це якась красива (але не на мій смак), але незручна річь.
Взагалі то недоліки і мобільного додатку, і нового інтернет-банку теж серед причин зі списку «чому б я закрив рахунок».
Старий інтернет-банк не відповідає вимогам часу, закриття депозитів там трохи заплутане. Але він хоча б показував всю інформацю.
Новий інтернет-банк, як і застосунок Обанку, це якась красива (але не на мій смак), але незручна річь.
Чим далі, тим «краще».
Раніше в день закриття депозиту поточна ставка перескакувала на сумно відомі 10% другого року. Мені це зовсім не заважає, але тут було багато невдоволенних відкугів від тих хто нерозібрався з цим питанням.
Так от зараз в старому інтернет-банку я бачу наступне: в списку депозитів для закінчившегося депозиту показує 0%, а не 10% як зазвичай було. А на картці депозитів навпаки показує стару ставку минулого року.
Раніше в день закриття депозиту поточна ставка перескакувала на сумно відомі 10% другого року. Мені це зовсім не заважає, але тут було багато невдоволенних відкугів від тих хто нерозібрався з цим питанням.
Так от зараз в старому інтернет-банку я бачу наступне: в списку депозитів для закінчившегося депозиту показує 0%, а не 10% як зазвичай було. А на картці депозитів навпаки показує стару ставку минулого року.
Ну і ще трохи дьогтя до скриньки незручності банка.
Як вже писав раніше не раз було так що проценти по депозиту обраховувались двічі: в останній робочий день перед закриттям, і потім вже або в день закриття, або після закриття якщо день закриття це вихідний.
Сьогодні закрив депозит. Проценти були пораховані 27-го. Сьогодні під час закриття повинні були донарахувати проценти за два вихідні. Але цього не сталося. Можливо звісно що 27-го порахували проценти наперед, а не по 27 як це було раніше. Але це не додає мені як клієнту розуміння того як працює банк. А коли немає розуміння зникає бажання користуватись.
Як вже писав раніше не раз було так що проценти по депозиту обраховувались двічі: в останній робочий день перед закриттям, і потім вже або в день закриття, або після закриття якщо день закриття це вихідний.
Сьогодні закрив депозит. Проценти були пораховані 27-го. Сьогодні під час закриття повинні були донарахувати проценти за два вихідні. Але цього не сталося. Можливо звісно що 27-го порахували проценти наперед, а не по 27 як це було раніше. Але це не додає мені як клієнту розуміння того як працює банк. А коли немає розуміння зникає бажання користуватись.
И еще одна проблема.
Попробовал программой другого банка вытянуть деньги с карты Идеи. Что-то там сбойнуло и деньги с карты списались, но по назначению не дошли. Возможно тут вины Идеи инет, не знаю. Позже уже ОБанком отправил сумму в том же направлении и все прошло замечательно.
Первой проблемной суммы нет ни в истории операций мобильного приложения ОБанка, ни в новом интернетбанке. Ни первое, ни второе уже не удивляет. Но! Её нет и в старом интернетбанке.
В общем лично для себя вывот такой сделал. Я б конечно обеими руками был за нововведения, даже не смотря на то что из дизайн мне так себе. Но нововведения ничего особо не добавили в плане функционала, красивости типа диаграм процентов по депозитам которые трудно понять с первого раза. Зато принесли проблемы там где их не было.
Попробовал программой другого банка вытянуть деньги с карты Идеи. Что-то там сбойнуло и деньги с карты списались, но по назначению не дошли. Возможно тут вины Идеи инет, не знаю. Позже уже ОБанком отправил сумму в том же направлении и все прошло замечательно.
Первой проблемной суммы нет ни в истории операций мобильного приложения ОБанка, ни в новом интернетбанке. Ни первое, ни второе уже не удивляет. Но! Её нет и в старом интернетбанке.
В общем лично для себя вывот такой сделал. Я б конечно обеими руками был за нововведения, даже не смотря на то что из дизайн мне так себе. Но нововведения ничего особо не добавили в плане функционала, красивости типа диаграм процентов по депозитам которые трудно понять с первого раза. Зато принесли проблемы там где их не было.
Финал истории: вчера, 31 марта, сумма за обслуживание счета была опять списана.
Я не оспариваю право банка иметь такую строчку в тарифах. И не оспариваю что в данном случае плата была начислена неправильно. Но блин… почему сумма была списана, возвращена, потом списана снова? Что это за *** бардак?
Я не оспариваю право банка иметь такую строчку в тарифах. И не оспариваю что в данном случае плата была начислена неправильно. Но блин… почему сумма была списана, возвращена, потом списана снова? Что это за *** бардак?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.75 |
Все курсы банка |
Вступ. Колись коли відкривав рахунок в Ідеї це була єдина моя карта. Витрат по рахунку вистачало на покриття лімітів, і була потреба знимати готівку. Тож була обрана карта Card Blanche Debit. Але минулого року я повідкривав рахунки в купі інших банків оскільки Ідея трохи приїлась, нових нео-можливостей все ще не було та і депозити, чесно кажучи, вже не були такими привабливими як раніше. Через це обороти по картці стали меншими і вже іноді знаходились на грані.
От і в березні ледве набрав потрібну кількість операцій, тут ще і карантин «підсобив» бо вже не працював в офісі і не платив в кафе. Аж раптом в неділю бачу що на рахунку від'ємна сума. Заходжу в старий інтернет-банк (ані додаток О.Банку, ані його інтернет-банк не показують цю витрату) і бачу що в мене з рахунку списана сума за обслуговування. ОК, швиденько гашу її переказом з картки іншого банку, в черговий раз думаю «так, прийдеться закривати рахунок».
Але сьогодні зранку з подивом бачу що сума за користування рахунком повернута.
Тобто банк розрахував її дуже наперед (28 чи 29), а 30-го тобто сьогодні врахував п'ятничну витрату яку було зроблено саме для того щоб добити кількість операцій до потрібної.
Раніше таке я бачив у депозитів коли проценти за депозитом розраховувались у останній робочий день перед закриттям депозитів, а потім у день закриття робилось дорахування точної суми. Це було дивно, але на результат не впливало, тож і не турбувало.
Але виявляється що з платою за обслуговування так само. Тож якщо ледве-ледве вкладаєтесь в ліміти майте на увазі що краще вкластись десь за тиждень, щоб не було дивних списань та повернень.