×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.4 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.9 | 42.4 |
Все курсы банка |
Исправьте уже свой бублик-банк
Написать комментарий
Не зрозуміло, через що заблокували картку.
Написать комментарий
Проблема заплатить по кредиту из-за границы
Написать комментарий
Скажені комісії та курси
Комментарии (1)
Дали кредит
Комментарии (4)
Нарахування відсотків у період воєнного часу
Перше — єдина причина за якою я користувався кредиткою даного банку це чесний пільговий період 60 днів. Все інше — один великий мінус.
Ситуація, яка змусила писати даний відгук така:
На березень місяць була забогованість за кредиткою 99 117 гривень, пільговий період закінчувавя 31 березня. Одразу зазначу кошти на погашення були в повному обсязі, але враховуючи непевність в країні на той час, вирішив «притримати готівку».
Мною був здійснений телефонний дзвінок на «Гарячу лінію» банку 19−23 березня (точно не пам’ятаю) з метою уточнення чи надає IdeaBank кредитні канікули чи подовження пільгового періоду. Була отримана позитивна відповідь, що банк надає додатковий місяць на погашення кредиту без нарахування відсотків, штрафів та пені. Послуговуючись даною інофрмацією мною було прийнято рішення «закрити кредитку» в квітні. Доречі в додатку Obank інформація весь цей час відповіділа заяві працівника: сума пільгового періоду 99117,42 гривні, платіж здійснити до 30 квітня 2022 року.
Вся сумма з комісіями була внесена протягом 17−18 квітня. І виписка в системі Obank показувала кредит 100 000 гривень, використано 0 гривень, доречі і зараз так.
Сьогодні 01.05.2022 року у вкладці «Деталі» я знайшов мінімальний платіж 8624,9 грн які я маю внести до 29 травня 2022.
Після спілкування з «Гарячою лінією» я з’ясував, що це відсотки нараховані за лютий-березень і нараховані вони були ще 3 квітня 2022 року.
Жодних «СМС» чи змін історії в додатку банку до 01.05.2022 року не було.
Так були дзвінки з міського номеру на початку квітня: один раз я не відповів, другий раз підняв слухавку, послухав музику кілька хвилин і поклав трубку.
16 квітня 2022 року був дзвінок з мобільного номера, з питанням чи збираюсь я сплачувати борг, на яке я відповів: «Так в межах названого мені пільгового періоду до 30 квітня 2022 року.» Але відчувши неладне — погасив креди повністю ще 18 квітня через касу банку. І лише через 2 тижні маю сюрприз мінус — 8624.9 гривень.
Якби я не телефонував ще в березні в банк, я б нікого не звинувачував. В даній ситуації вважаю, що або працівник банку надав мені не правдиву інформацію, або адміністрація
різко змінила думку з 01.04.2022 року, але не поспішала/не планувала про повідомити клієнтів.
Вважаю в даний час такі діі банку максимально не етичними та неправомірними.
Рахунок в банку буде мною закрито після встановлення правомірності нарахування відсотків, навіть через суд.
P. S. Маю активні рахунки в Приват, МОНО, Pumb, Ощадбанку, Альфабанку, Forward bank.
З жодним з них проблем не виникло, хоча заборгованіть була в кожному.
Комментарии (3)
не возращают лимиты
Написать комментарий
Тяганина забрати депозит
Комментарии (1)
Заблокированы кредитные средства на карте
Написать комментарий
Дали отсрочку по кредиту
Написать комментарий
Отказ отсрочки платежа
Написать комментарий
Не змогла розрахуватись кредиткою
Написать комментарий
Платежи по кредиту
Дали каникулы на месяц по умолчанию и не звонили. Потом слали напоминать и нормально разговаривать даже, без наездов. В тяжелой ситуации показал себя как нормальный украинский банк.
Комментарии (1)
важко з кредитом.
Просять повертати, а як. Ми на західній, як і всі. Важко з новою роботою і заробітком.
Комментарии (2)
Сложно забрать депозит
Переехав на западную, решил наличные положить на счет для безопвсности. Среди всех близко достувных банков — и в Идее в принципе хорошая история, польский банк, офис во Львове — проценты чуть не 10% на месяц. Решился. Так они после этого месяца ставки начали снижать, и нужна часть денег стала. Я позвонил как забрать — целый геморрой. Или сиди жди в мобильном приложении когда время Ч придет на переорфмление, или в отделение топай. Иначе автоматическая пролонгация еще на месяц. Такое.
Написать комментарий
Банк заблокировал карту с личными средствами
После обращения через полутора суток карту разблокировали, оказалось стояло ограничение на транзакции в день… Ужас!
Написать комментарий
ячейки в Києві відкрили
Написать комментарий
Мошенничество!!!
Написать комментарий
Непрофесійний колл-центр!!!
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та інші деталі ситуації.
з повагою, Ідея Банк
Написать комментарий
Необґрунтоване підвищення кредитного платежу у квітні
Оскільки я вже тривалий час грошей з кредитки не беру, і тіло кредиту стає меншим, то щомісячний мінімальний платіж, цілком природно, зменшується на якусь суму. Наприклад, до 11 лютого я мала сплатити 2306, 94 грн, до 11 березня — 2269,95 грн. Відповідно, було сплачено до 11 лютого 2500 грн. А березневий платіж я поділила на дві транзакції: спершу сплатила 24 лютого — 1300 грн, а згодом 4 березня ще 1000 грн. В сумі вийшло 2300 (нагадую, що мала сплатити до 11 березня 2269,95).
Цілком природно, що квітневий платіж мав би бути, принаймні, не вищим за березневий. Проте 4 квітня мені прийшло з банку СМС-повідомлення, що я маю сплатити до 11 квітня 3117,93 гривні.
Дзвінок на номер +380−342−591−321 (відповів менеджер Андрій) нічого не дав. Співробітник банку тричі мені намагався пояснити, що в березні була недоплата (сплачено лише 1000 грн). І тому грошей з того платежу забракло навіть на погашення тіла кредиту, не кажучи вже про відсотки. Про платіж за 24 лютого, який мав піти вже в березневе зарахування, він чомусь моїх доводів не почув. Зрештою замість того, аби пообіцяти мені, що розбереться з платежем, він просто перервав мій дзвінок.
У мене є власні міркування, чому так вийшло. Ймовірно, що з мене вирахували повну суму відсотків, як з лютневого платежу, так і з березневого окремо. Таким чином (після подвійного вирахування відсотків) переказаної двома платежами суми забракло для погашення тіла кредиту. Але в такому випадку це — або недосконалість банківської програми, або зумисне втручання в розрахунки, аби здерти з клієнта більше грошей.
Оцінку такій роботі не даватиму, здається вона очевидна. Але пояснень від банку вимагаю, оскільки зараз усім складно. Половина людей взагалі припинила сплачувати гроші за кредитами. А тут виходить, що сумлінних платників ще й намагаються за щось покарати.
Комментарии (2)