Идея Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.3 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.8 | 42.2 |
Все курсы банка |
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
loyaldeals@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер кредитного договору
3) Місце проживання і оформлення кредиту.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
ІДЕЯ БАНКОМ на мене було накладено штраф за не виконнання умов кредитного договору а саме за не свчасно поданий оригинал договору страхування КАСКО в Банк, натомість Договір був надісланий електронною поштою на електронну адресу Банку вчасно! Після інформування мене через смс про накладення штрафу я відправив Оригінал договора страхування Каско який свідчить про непреривність дії страховки КАСКО на АВТО!
До банку мною був відправлений лист про прохання скасувати (списати) штраф, так як ненадання вчасно оригінала договору страхування КАСКО не нанесло збитків для Банку на що Банк відповів відмовою!
Питання: Чи існють інші способи списання з мене штрафних санкцій крім як:
1.Надсилання відповідної скарги особисто Голові Правління ПАТ «Ідея Банк»
2.Надсилання відповідної скарги до Державно інспекціяї України з питань захисту прав споживачів
3.Надсилання відповідної скарги до НБУ
4.Надсилання відповідної скарги до органів Прокуратури
5.В судовому порядку.
6.Через всі існуючі засоби масової інформації.
Написать комментарий
У іншому випадку клієнт повинен особисто із документами, що підтверджують його особу (для відповідної ідентифікації), звернутися на відділення.
Також така інформація може бути надана іншій особі, що уповноважена одержувати подібну інформацію, наприклад на підставі відповідної нотаріальної довіреності.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Комментарии (1)
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Дякую Вам за звернення!
Повідомляємо Вам, що відповідно до умов кредитного договору та Постанови НБУ №23, Банк визначає періодичність здійснення оцінки поточного фінансового стану боржника — фізичної особи самостійно з урахуванням стану обслуговування боргу, але не рідше ніж один раз на рік.
Оскільки Ви не залишили свої контактні дані, Банк не може перевірити факт подання Вами документів, що підтверджують Ваш фінансовий стан. Відповідно, просимо надати свої контактні дані (ПІБ, номер телефону, номер кредитного договору) для того, щоб працівник Банку міг зателефонувати Вам та вияснити описану Вами проблему. Дані надсилайте на Info.povidomlenja@ideabank.ua.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Написать комментарий
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Гарного Вам дня!
Комментарии (3)
Гарного Вам дня!
Написать комментарий